Όσων τμημάτων του αποφοίτους η πολιτεία αξιοποιεί ως ΠΕ19/ΠΕ20 (πληροφορικούς) είτε στην εκπαίδευση είτε στους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, αποτελούν τμήματα Πληροφορικής με τη βούλα της και θα είναι ενταγμένα μόνο στην ΕΠΕ της. Δεν είμαι σύμβουλος του κράτους, αλλά νομίζω ότι έχει νομική βάση, σωστά;
Η ΑΔΙΠ θα εξετάσει αν υπάρχουν (που υπάρχουν πολλά) και άλλα τμήματα ή σχολές που απαιτούν στέρεο υπόβαθρο στην Επιστήμη Υπολογιστών, ισχυρότερο ή ισοβαρές με την Επιστήμη της Χημείας, και θα τα εντάξει και στο ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΡΙΤΟΒΑθΜΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΝΩΣΗΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ Η/Υ
(όπως αυτοί προσδιορίζονται στα άρθρα 6,14 και 19 του Π.Δ 50/2001 όπως ισχύει)
ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Α) ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
- Πληροφορικής
- Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
- Ηλεκτρολόγου Μηχανικού & Μηχανικού Υπολογιστών
- Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
- Ηλεκτρολόγου Μηχανικού & Τεχνολογίας Υπολογιστών
- Μηχανικού Η/Υ και Πληροφορικής
- Επιστήμης Υπολογιστών
- Ηλεκτρονικού και Μηχανικού Υπολογιστών
- Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων
- Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων
- Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών
- Επιστήμης και Τεχνολογίας Τηλεπικοινωνιών
- Ηλεκτρονικού Μηχανικού και Μηχανικού Υπολογιστών
- Ηλεκτρονικής και Μηχανικoύ Υπολογιστών
- Πληροφορικής με εφαρμογές στη Βιοιατρική
- Μηχανικών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
- Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ
- Πληροφορικής (Ε.Α.Π.)
- Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων
- Επιστημών και Πολιτισμού – Κατεύθυνση Η/Υ (Π.Σ.Ε.)
ή άλλος ισότιμος τίτλος αντίστοιχης ειδικότητας σχολών της αλλοδαπής.
Β) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
- Πληροφορικής
- Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων
- Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
- Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων
- Βιομηχανικής Πληροφορικής
- Πληροφορικής και Επικοινωνιών
- Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας
- Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών
- Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης
- Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων Η/Υ (Π.Σ.Ε.)
- Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων
- Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία
- Διαχείρισης Πληροφοριών
ή άλλος ισότιμος τίτλος σπουδών αντίστοιχης ειδικότητας, σχολών της ημεδαπής ή αλλοδαπής.
συμπλήρωση:
- ΤΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
.......
16 μήνες προσπάθειας, που κανείς δε μπορεί να γνωρίζει ποιοι και πως αφιέρωσαν χρόνο και ενέργεια και τί ακριβώς έκαναν, για να θεμελιωθεί η Πληροφορική Επιστήμη ως Θετικό μάθημα (και όχι ως οριζόντια δεξιότητα) στο Εκπαιδευτικό Σύστημα όπως το ξέρουμε. Τους ευχαριστούμε, καθώς και βουλευτές όπως την κυρία Ξουλίδου και βέβαια τον κύριο Κόλλια που ανέδειξαν την ουσία των πραγμάτων (και όσους άντεξαν...)
Ο κλάδος μας έχει μεγάλο έργο και αγώνα μπροστά του ώστε να αναδείξει τα νέα του μαθήματα και την αναγκαιότητά τους.
Διότι ακόμη και ως θετικό μάθημα, δεν διαθέτει το βάρος των άλλων ομοειδών μαθημάτων.
Το νέο 2ωρο μάθημα που λογικά θα έχουμε στο γυμνάσιο του χρόνου, όταν και το ΙΕΠ θα αναγκαστεί από την ΕΕ να εφαρμόσει το νέο πρόγραμμα σπουδών, καθώς και τα μαθήματα σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Φυσικά, και το σχετικό αντικείμενο στο Δημοτικό.
Ο προγραμματισμός και η αλγοριθμική εμφανίζεται σε αυτό το τόξο σε μια διαδρομή από την Δ Δημοτικού έως την Γ Λυκείου, φυσικά όχι πάντα με την ίδια ένταση και τρόπο.
Κατά τα άλλα διατηρώ σοβαρές επιφυλάξεις, αν το σύστημα Αρβανιτόπουλου-Γκλαβά (ακόμη και με τη βελτίωσή του) θα εφαρμοστεί περισσότερες από 1 επαναλήψεις, ίσως και καμία.
Καλό σας απόγευμα και καλή σας συνέχεια....
ΥΓ: Déjà vu
