Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

andrika

Παράθεση από: vtsakan στις 10 Σεπ 2013, 02:00:28 ΜΜ
Συμφωνώ. Εγώ το θεωρώ εξαιρετικά απίθανο να γίνει μία αλλαγή τέτοιου μεγέθους σήμερα. Δεν θέλω να ακουστώ απαισιόδοξος. Ρεαλιστής είμαι.
Τα λέω αυτά για να μην υπάρξει μεγάλη απογοήτευση την αυριανή ημέρα. Πιστεύω πως όλο το παιχνίδι θα παιχτεί την φετινή χρονιά. Η πίεσή μας θα πρέπει να γίνει αφόρηρη και διαρκής, για να γίνει η αλλαγή στο καλύτερο δυνατό σενάριο για τα παιδιά και την Επιστήμη της Πληροφορικής.

Απο αύριο κιόλας θα πρέπει να συζητάμε παντού πως κάποιος που θέλει να σπουδάσει Πληροφορική θα κάνει Χημεία. Πώς είναι δυνατό απο την μία να έχουμε εξειδίκευση της τάξεως των παιδαγωγικών σχολών και τον σχολών υγείας και ξαφνικά στο 2ο πεδίο να έχουμε τέτοια ομογενοποίηση.
Κ. Υπουργέ, ή ακολουθήστε το όραμά σας για την εξειδίκευση στην Γ' Λυκείου και σπάστε το 2ο πεδίο ή δώστε στους μαθητές περισσότερες σχολές, αυξάνοντας απο 4 σε 5 τα εξεταζόμενα μαθήματα.

+1

Γιάννης Αναγνωστάκης

Ότι και να γίνει σήμερα (πραγματικά δεν ξέρω κάτι) να ξέρετε ότι η μάχη πρέπει να συνεχιστεί

Ακόμα και να ψηφιστεί το νομοσχέδιο με τροπολογία υπέρ μας, ποιος μου λέει εμένα ότι δεν θα αντιδράσουν πάλι οι Χημικοί και να κυνηγήσουν τα επόμενα δύο χρόνια να μας ξανα-αποσύρουν

Ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό..Δεν πρέπει να μας σκοτώσει αυτή η δοκιμασία ούτε να μας βάλει σε διαδικασία αλληλο-σπαραγμού ποιος φταίει και γιατί έγινε εκείνο και το άλλο...

Αν δεν αλλάξει σήμερα κάτι, νομίζω ότι κρύβονται χειρότερες εκπλήξεις για τους συναδέλφους του δημοσίου (για του ιδιωτικού δεν το συζητάμε..)

Ενωμένοι, δυνατοί και αν γίνεται σε μία ένωση όλοι οι Πληροφορικοί, εκπαιδευτικοί και μη, δημόσιοι και ιδιωτικοί..

Αύριο ξημερώνει μία καινούρια μέρα. Ας σκεφτούμε από σήμερα, πως θα την κάνουμε καλύτερη...

odysseas

Σε κάθε περίπτωση, προτείνω όλοι εμείς οι συνάδελφοι του δημοσίου να ρίξουμε μια καλή ματιά στην κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία μας αυτές τις ημέρες, να αναλογιστούμε τα αποτελέσματα των επιλογών της κυβέρνησης στην εκπαίδευση και τις ζωές μας τα τελευταία χρόνια και τη Δευτέρα που ξεκινά η απεργία να πράξουμε αυτό που πρέπει.

ΨΥΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

Διαίρει και βασίλευε το κόλπο είναι γνωστό 2000 χρόνια τώρα.
Τι ώρα ψηφίζει σήμερα η επιτροπή σοφών ;   

GEG

Παράθεση από: vtsakan στις 10 Σεπ 2013, 02:00:28 ΜΜ
Κ. Υπουργέ, ή ακολουθήστε το όραμά σας για την εξειδίκευση στην Γ' Λυκείου και σπάστε το 2ο πεδίο ή δώστε στους μαθητές περισσότερες σχολές, αυξάνοντας απο 4 σε 5 τα εξεταζόμενα μαθήματα.
Θεωρώ ότι είναι η καλύτερη λύση
Σπάσιμο του πεδίου στα 2 με 4 μαθήματα το κάθε ένα (Χημεία το ένα Επιστημη Υπολογιστων το άλλο
Δυνατότητα να δηλώνουν 2 πεδία (Υγείας και Θετικής ή Θετικής και Τεχνολογικής) οπότε τα μαθήματα γίνονται 5
Hey! It compiles! Ship it! :-)

petrosp13

Από τις 5 αρχίζει η συζήτηση
Στηθείτε και ενημερώνετε εμάς που θα έχουμε μάθημα μέχρι το βράδυ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

andreas_p

Παράθεση από: odysseas στις 10 Σεπ 2013, 02:54:28 ΜΜ
Σε κάθε περίπτωση, προτείνω όλοι εμείς οι συνάδελφοι του δημοσίου να ρίξουμε μια καλή ματιά στην κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία μας αυτές τις ημέρες, να αναλογιστούμε τα αποτελέσματα των επιλογών της κυβέρνησης στην εκπαίδευση και τις ζωές μας τα τελευταία χρόνια και τη Δευτέρα που ξεκινά η απεργία να πράξουμε αυτό που πρέπει.

Έχουμε ηθική υποχρέωση προς :

1) τους παλαιότερους συναδέλφους (ΜΕΓΑΛΗ απεργία 1988 μέσα στις Πανελλήνιες)
2) στους εαυτούς μας (1997)
3) στα παιδιά μας (άνεργα άντε το πολύ μια σύμβαση έργου των €300 !)

να αντιδράσουμε, να ανατρέψουμε την εφαρμοζόμενη - μνημονιακή πολιτική που σας λίβας καίει τα πάντα στο διάβα της ...

Η μόνη απάντηση,  απεργία διαρκείας από Δευτέρα  16  Σεπτέμβρη !!!

Α

AlexPapplir

Παράθεση από: odysseas στις 10 Σεπ 2013, 02:54:28 ΜΜ
Σε κάθε περίπτωση, προτείνω όλοι εμείς οι συνάδελφοι του δημοσίου να ρίξουμε μια καλή ματιά στην κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία μας αυτές τις ημέρες, να αναλογιστούμε τα αποτελέσματα των επιλογών της κυβέρνησης στην εκπαίδευση και τις ζωές μας τα τελευταία χρόνια και τη Δευτέρα που ξεκινά η απεργία να πράξουμε αυτό που πρέπει.

++++++++

Παναγιώτης Καραγεώργος

Παράθεση από: janag79 στις 10 Σεπ 2013, 02:53:35 ΜΜ
Ότι και να γίνει σήμερα (πραγματικά δεν ξέρω κάτι) να ξέρετε ότι η μάχη πρέπει να συνεχιστεί

Ακόμα και να ψηφιστεί το νομοσχέδιο με τροπολογία υπέρ μας, ποιος μου λέει εμένα ότι δεν θα αντιδράσουν πάλι οι Χημικοί και να κυνηγήσουν τα επόμενα δύο χρόνια να μας ξανα-αποσύρουν

Ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό..Δεν πρέπει να μας σκοτώσει αυτή η δοκιμασία ούτε να μας βάλει σε διαδικασία αλληλο-σπαραγμού ποιος φταίει και γιατί έγινε εκείνο και το άλλο...

Αν δεν αλλάξει σήμερα κάτι, νομίζω ότι κρύβονται χειρότερες εκπλήξεις για τους συναδέλφους του δημοσίου (για του ιδιωτικού δεν το συζητάμε..)

Ενωμένοι, δυνατοί και αν γίνεται σε μία ένωση όλοι οι Πληροφορικοί, εκπαιδευτικοί και μη, δημόσιοι και ιδιωτικοί..

Αύριο ξημερώνει μία καινούρια μέρα. Ας σκεφτούμε από σήμερα, πως θα την κάνουμε καλύτερη...

+++++++++

Πολύ σωστά Γιάννη! Να συνασπιστούμε σε μία ένωση και να διεκδικήσουμε το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.

Ο τελευταίος μήνας ήταν για όλους μας ένα μάθημα ζωής.

Μόνο με αλληλεγγύη μεταξύ μας θα καταφέρουμε πράγματα.

Δε μπορεί να νικάει πάντα το κακό.

Vagelis

Επειδή είμαι αισιόδοξος νομίζω πως κάτι θα γίνει σήμερα (όχι δε γνωρίζω τίποτα). Όμως ό,τι κι αν γίνει ο αγώνας δεν τελείωσε! Μπορεί να κατατεθεί τροπολογία σε οποιοδήποτε νομοσχέδιο στα δύο επόμενα χρόνια....
Εκτός από την απεργία εμείς που έχουμε θέσεις σε ΓΕΛ μπορούμε να ξανασκεφτούμε τις εξωδιδακτικές εργασίες (ΝΕΣΤΩΡ, VBI, Ιστοσελίδα κλπ) που αναλαμβάνουμε. Έτσι δε  θα εξυπηρετούμε άλλο το σύστημα. Να δούμε πως θα γίνουν οι πανελλαδικές κλπ. Αφού δε μας χρειάζονται ας μας διώξουν! Ας προσλάβουν γραμματέα.....
Σκεφτείτε ότι έτσι μπορεί να αλλάξουν γνώμη....

Keep Growing

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ, αλλά να κάνουμε κινήσεις παράλληλα για να μπούνε και οι γονείς στον αγώνα.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

kostaskls

πάντως είναι για τρέλα τελείως:
έχει βάλει στις πανελλαδικές τα Στοιχεία Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών καθώς και
Αρχές Φυσικών Επιστημών και
δεν βάζει την Πληροφορική παρότι το ζητάνε ακόμα και
βουλευτές της ΝΔ.
Μιλάμε για κανονικό βόλεμα!!!
Και λένε εμάς για συντεχνία!!!

NiColas1957


GEG

Και ενώ απαντάει (αρβ) μέχρι και στον Παναγιώταρο της ΧΑ στις δευτερολογίες του δεν αναφέρθηκε καν στους τόσους άλλους βουλευτές που είπανε για την πληροφορρική!
Τι σημαίνει αυτό?

Απλά  ΕΝΟΧΗ , ΔΙΑΠΛΟΚΗ , ΑΛΙΣΒΕΡΙΣΙ
Hey! It compiles! Ship it! :-)

ntzios kostas

Παράθεση από: GEG στις 10 Σεπ 2013, 04:05:30 ΜΜ
Και ενώ απαντάει (αρβ) μέχρι και στον Παναγιώταρο της ΧΑ στις δευτερολογίες του δεν αναφέρθηκε καν στους τόσους άλλους βουλευτές που είπανε για την πληροφορρική!
Τι σημαίνει αυτό?

Απλά  ΕΝΟΧΗ , ΔΙΑΠΛΟΚΗ , ΑΛΙΣΒΕΡΙΣΙ
Δεν νομίζω ότι σημαίνει κάτι.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...