Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Αναγνωστάκης

Επειδή οι μέρες λιγοστεύουν επικίνδυνα ας επικεντρωθούμε σε πιο ουσιαστικές κινήσεις

Τα ΜΜΕ δεν ξέρω πλέον αν μπορούν να μας βοηθήσουν ουσιαστικά, αφού το Υπουργείο έχει πετάξει το μπαλάκι περί μαθήματος (γενικά και αόριστα) στη Γ Λυκείου

Άποψη μου είναι να εστιάσουμε σε ακαδημαϊκούς, βουλευτές και Υπουργείο.. Δεν ξέρω τι μπορούμε να κάνουμε με τον περίφημο ΑΛ, ούτε μπορώ να είμαι σίγουρος ότι η επίθεση προς το πρόσωπο του (στη παρούσα φάση τουλάχιστον) θα ήταν αποτελεσματική.

Για μένα 2 βασικοί άξονες υπάρχουν

1. Πολιτικοί και ιδίως οι βουλευτές του β' θερινού

2. Ακαδημαϊκοί


Για το 1) θα ήθελα να πω τα εξής

α) Να προσπαθήσουμε όσοι περισσότεροι μπορούμε να στείλουμε επιστολές με mail αλλά και με FAX
β) Να τους εξηγήσουμε ότι δεν είναι λύση ένα μάθημα γενικής παιδείας στη Γ΄Λυκείου σε συνδυασμό με ένα μάθημα επιλογής στην Α' Λυκείου για προφανής λόγους , αλλά αυτό που προτείνουν οι ενώσεις μας (δηλαδή την παρουσία της επιστήμης σε όλες τις τάξεις του Λυκείου + το μάθημα για τις πανελλαδικές εξετάσεις)
γ) Για το θέμα των Πανελλαδικών εξετάσεων, να τους τονίσουμε πόσες σχολές Πληροφορικής υπάρχουν + πόσα τμήματα είναι άμεσα συνυφασμένα με το αντικείμενο, στα οποία δεν κολλάει πουθενά η Χημεία

Για το 2

α) Στείλτε mail στους καθηγητές της σχολής σας, εφόσον αυτοί μέχρι σήμερα δεν έχουν συμμετάσχει σε κάποια πρωτοβουλία. Εξηγήστε τους στην τελική ότι μένοντας αμέτοχοι, γίνονται συνένοχοι στο έγκλημα και δώστε τους τα παραδείγματα του Παπαδημητρίου, του Α.Π.Θ, της Κρήτης

β) Πρέπει να ενεργοποιήσουμε το Ε.Μ.Π! Ακόμα και τώρα! Γνωρίζω ότι γίνονται κάποιες διεργασίες ενημέρωσης τους αλλά δεν ξέρω σε τι βαθμό έχουν προχωρήσει και πόσο αποδοτικές είναι..Στείλτε τους email, εξηγήστε συνοπτικά την κατάσταση και ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥΣ...!!! Είναι βασικό να ενεργοποιήσουμε το Μετσόβιο και στη συνέχεια και τις υπόλοιπες πολυτεχνειακές σχολές..Ο συνάδελφος Παναγιώτης Καραγεώργος ετοίμασε μία λίστα με τα email / fax των καθηγητών του Ε.Μ.Π (του τμήματος ΗΜΜΥ)..Αξιοποιήστε τη (επισυνάπτεται)


Τέλος, όσοι από τους συνάδελφους ζουν δουλεύοντας στον ιδιωτικό τομέα (φροντιστήρια/ιδιωτικά σχολεία), παρακαλώ ας μου στείλουν ένα pm για κάτι που ετοιμάζω...

Μέχρι τις αρχές Σεπτέμβρη υπάρχει ακόμα χρόνος...Πιέζουμε και απαιτούμε όπως μπορούμε , και όσο περισσότερο!



lkt

Παράθεση από: Javert στις 24 Αυγ 2013, 12:02:35 ΜΜ
http://www.eex.gr/Lists/List6/ItemView.aspx?ID=2421

160 τμήματα!!!!!!!! Γελούν και τα τσιμέντα...

Πως απαντάμε άραγε στην αλητεία; Γιατί τέτοιοι είναι...
Αυτοί συνομιλούν απευθείας με τον Κεδίκογλου κι εμείς με τον Λάσκαρη. Και μόνο από αυτό καταλαβαίνει κανείς ότι μας γράφουν.

Keep Growing

#2102
Παράθεση από: AlexPapplir στις 24 Αυγ 2013, 01:23:47 ΜΜ
Θα έχουμε πρόβλημα. Αιτίες ψάχνουν για πειθαρχικά και διαθεσιμότητες.

Αν το κάναμε όλοι οι Πληροφορικοί, δε θα είχαμε πρόβλημα, και θα προσέθετα να μπει και στα sites των διευθύνσεων που και κει πληροφορικοί τα έφτιαξαν, τα συντηρούν και τα ενημερώνουν.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Ανδρέας Φαρμακόρης

Η δουλειά του συναδέλφου, εξαιρετική.
https://magic.piktochart.com/output/387784-flow-2

Για να το βαλετε στη σελιδα σας:

<div id="piktowrapper-embed">
<div class="pikto-canvas-wrap">
<div class="pikto-canvas"></div>
</div>
</div>
<script>
(function(d){
var js, id="pikto-embed-js", ref=d.getElementsByTagName("script")[0];
if (d.getElementById(id)) {return;}
js=d.createElement("script"); js.id=id; js.async=true;
js.src="https://magic.piktochart.com/assets/embedding/embed.js?UID=387784-flow-2";
ref.parentNode.insertBefore(js, ref);
}(document));
</script>
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

lkt

Παράθεση από: Ανδρέας Φαρμακόρης στις 24 Αυγ 2013, 02:09:34 ΜΜ
Η δουλειά του συναδέλφου, εξαιρετική.
https://magic.piktochart.com/output/387784-flow-2
Συγχαρητήρια στο συνάδελφο και σε όλους τους συναδέλφους που παλεύουν!
Όμως ...γκολ δεν βάζουμε! Οι άλλοι έκλεισαν το ραντεβού αμέσως, του τα 'χωσαν, μας πέταξαν έξω και τώρα συνεχίζουν τις διακοπές τους. Χρειάζεται κάτι πιο δραστικό.

petrosp13

Θα το έκανα εγώ, αλλά επειδή τις επόμενες μέρες θα πνίγομαι, το προτείνω μήπως και το αναλάβει κάποιος (-οι) συνάδελφοι:
Μπορούμε να δημιουργήσουμε έναν απλό πίνακα σε Excel που να αναφέρει τα μαθήματα Πληροφορικής που διδάσκονται οι σχολές;
Φυσικά, δεν αναφέρομαι σε σχολές Πληροφορικής, αλλά στις υπόλοιπες
Και θα βγει προς τα έξω (καλύτερα σαν ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ και των ενώσεων) με ένα απλό κείμενο 3 σειρών που θα λέει ότι αυτή είναι η πραγματικότητα. Τόσες σχολές έχουν σημαντικά μαθήματα Πληροφορικής. ΤΑ ΑΓΝΟΕΙΤΕ;;
Ξέρω ότι θα χρειαστούν μέρες για να ψαχτούν τόσα προγράμματα σπουδών, αλλά η δουλειά μπορεί να μοιραστεί και δεν χρειάζεται να είναι αναλυτική. Μπορούμε να βρίσκουμε 2-3 σημαντικά μαθήματα σε κάθε σχολή και να τα αναφέρουμε δίπλα στο όνομα της.
Έτσι θα δείξουμε ότι εμείς δεν μιλάμε για 160 σχολές στον αέρα. Οι σχολές είναι αυτές και ενδεικτικά μαθήματα είναι αυτά.
Το απόλυτο επιχείρημα και νομίζω ότι το αποτέλεσμα που θα βγει θα μας εκπλήξει ευχάριστα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

lkt

Βγαίνεις ως ΠΕΚΑΠ και:

1. καταγγέλεις το υπουργείο για εμπαιγμό,

2. καταγγέλεις το ρόλο του Λάσκαρη,

3. Απορρίπτεις το ξεκάρφωτο μάθημα γενικής παιδείας στη Γ' επιχειρηματολογώντας φυσικά πως δεν έχει να προσφέρει κάτι.

Ειδικά το τελευταίο σε καμία περίπτωση δεν θα το περιμένουν!

NiColas1957

Για την ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΗ σιωπή του ΕΜΠ θα ήθελα να πω σε όποιους έρχονται σε επαφή μαζί τους, έτσι ώστε να βγάλουν μια ανακοίνωση, να τους θυμίσουν – ρωτήσουν και το εξής.

Κάθε χρόνο δεκάδες μαθητές αστέρια, που δεν έχουν αποφασίσει ποια σχολή να επιλέξουν σαν πρώτη επιλογή, τελικά μέσα από τη γνωριμία τους με την ΑΕΠΠ, επιλέγουν και βάζουν σαν πρώτη επιλογή την σχολή του ΕΜΠ ή κάποια άλλη σχολή πληροφορικής.

Αυτό το έχω δει προσωπικά όλα αυτά τα χρόνια που διδάσκω το ΑΕΠΠ. και είμαι σίγουρος ότι το έχετε δει και εσείς να γίνεται.

Όλους αυτούς τους μαθητές δεν τους χρειάζονται στα τμήματα τους?

Όλοι αυτοί οι μαθητές, αν δεν υπάρχει πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα, πως θα αποφασίσουν να επιλέξουν, με κριτήριο την εμπειρία τους σε 4 εξεταζόμενα μάθημα πέρα από μάθημα πληροφορικής, ή μήπως αρκεί για να επιλέξουν σχολή πληροφορικής, το επιλογής στην Α και ίσως το δίωρο μη εξεταζόμενο στην Γ? 

Και κάτι ακόμα, ας ρωτήσουν για να μάθουν αν δεν το ξέρουν, πόσοι φοιτητές από την τεχνολογική που έχουν την εμπειρία της ΑΕΠΠ, κάνουν «φροντιστήριο» στο πρώτο έτος σε αυτούς που μπήκαν στις σχολές από την θετική κατεύθυνση.

Το μάθημα στην Γ' λυκείου, πρέπει να είναι Πανελλαδικά εξεταζόμενο!

Τι δεν καταλαβαίνουν?


lkt

Παράθεση από: NiColas1957 στις 24 Αυγ 2013, 03:49:41 ΜΜ
Το μάθημα στην Γ' λυκείου, πρέπει να είναι Πανελλαδικά εξεταζόμενο!

Τι δεν καταλαβαίνουν?
Επειδή ακριβώς δεν θέλουν να καταλάβουν, πρότεινα να κάνουμε κάτι που δεν το περιμένουν! Ας μη φάμε το "τυράκι" του δίωρου που μας πέταξαν!

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: NiColas1957 στις 24 Αυγ 2013, 03:49:41 ΜΜ
Για την ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΗ σιωπή του ΕΜΠ θα ήθελα να πω σε όποιους έρχονται σε επαφή μαζί τους, έτσι ώστε να βγάλουν μια ανακοίνωση, να τους θυμίσουν – ρωτήσουν και το εξής.

Κάθε χρόνο δεκάδες μαθητές αστέρια, που δεν έχουν αποφασίσει ποια σχολή να επιλέξουν σαν πρώτη επιλογή, τελικά μέσα από τη γνωριμία τους με την ΑΕΠΠ, επιλέγουν και βάζουν σαν πρώτη επιλογή την σχολή του ΕΜΠ ή κάποια άλλη σχολή πληροφορικής.

Αυτό το έχω δει προσωπικά όλα αυτά τα χρόνια που διδάσκω το ΑΕΠΠ. και είμαι σίγουρος ότι το έχετε δει και εσείς να γίνεται.

Όλους αυτούς τους μαθητές δεν τους χρειάζονται στα τμήματα τους?

Όλοι αυτοί οι μαθητές, αν δεν υπάρχει πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα, πως θα αποφασίσουν να επιλέξουν, με κριτήριο την εμπειρία τους σε 4 εξεταζόμενα μάθημα πέρα από μάθημα πληροφορικής, ή μήπως αρκεί για να επιλέξουν σχολή πληροφορικής, το επιλογής στην Α και ίσως το δίωρο μη εξεταζόμενο στην Γ? 

Και κάτι ακόμα, ας ρωτήσουν για να μάθουν αν δεν το ξέρουν, πόσοι φοιτητές από την τεχνολογική που έχουν την εμπειρία της ΑΕΠΠ, κάνουν «φροντιστήριο» στο πρώτο έτος σε αυτούς που μπήκαν στις σχολές από την θετική κατεύθυνση.

Το μάθημα στην Γ' λυκείου, πρέπει να είναι Πανελλαδικά εξεταζόμενο!

Τι δεν καταλαβαίνουν?

Γράψε ένα mail και συ και στειλτο τους!! Αυτά που γράφεις εδώ! Ουτε εγώ σπούδασα στο ΕΜΠ, άλλα θα στείλω..

P.Tsiotakis

Παράθεση από: lkt στις 24 Αυγ 2013, 01:44:29 ΜΜ
Αυτοί συνομιλούν απευθείας με τον Κεδίκογλου κι εμείς με τον Λάσκαρη. Και μόνο από αυτό καταλαβαίνει κανείς ότι μας γράφουν.
Και ο κεδικογλου δίνει οδηγίες στον ΑΛ;

lkt

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 24 Αυγ 2013, 03:59:05 ΜΜ
Και ο κεδικογλου δίνει οδηγίες στον ΑΛ;
Δεν ξέρω τελικά ποιος δίνει οδηγίες σε ποιον, εμείς πάντως φτάνουμε μόνο μέχρι την πόρτα των διάφορων τυχάρπαστων ΑΛ!

NiColas1957

Παράθεση από: lkt στις 24 Αυγ 2013, 03:54:25 ΜΜ
Επειδή ακριβώς δεν θέλουν να καταλάβουν, πρότεινα να κάνουμε κάτι που δεν το περιμένουν! Ας μη φάμε το "τυράκι" του δίωρου που μας πέταξαν!

Έχεις απόλυτο δίκιο,  ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να καταλάβουν και όχι απλά δεν καταλαβαίνουν!
Το πιστεύω και εγώ και το έχω γράψει στις πρώτες σελίδες της κουβέντας μας.
Με εξοργίζει η υποκρισία όσων μετά από τα χιλιάδες που έχουν γραφεί, εξακολουθούν να καμώνονται ότι Πληροφορική = FB , Paint brush και e-mails για τους «προχωρημένους» με Β πιστοποίηση!
Αλλά ... έχει ο καιρός γυρίσματα!


petrosp13

Για να μπω λίγο στην λογική τους, να ξέρετε ότι αρκετοί συνάδελφοι των θετικών επιστημών δεν μας θεωρούν επιστήμη αλλά εργαλείο για την επιστήμη. Σαν να λέμε, δευτέρας διαλογής
Εκεί είναι οι ενστάσεις τους, ότι η Πληροφορική δεν εντάσσεται καν στις επιστήμες, πόσο μάλλον τις βασικές. Άρα, μην ζητάτε να είστε εξεταζόμενο μάθημα ανάμεσα στις πραγματικές επιστήμες
Όλα αυτά, αν βγάλουμε την συνομωσία έξω (απολύσεις, Χημικοί κτλ.)
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

lkt

Παράθεση από: NiColas1957 στις 24 Αυγ 2013, 04:18:42 ΜΜ
Έχεις απόλυτο δίκιο,  ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να καταλάβουν και όχι απλά δεν καταλαβαίνουν!
Το πιστεύω και εγώ και το έχω γράψει στις πρώτες σελίδες της κουβέντας μας.
Με εξοργίζει η υποκρισία όσων μετά από τα χιλιάδες που έχουν γραφεί, εξακολουθούν να καμώνονται ότι Πληροφορική = FB , Paint brush και e-mails για τους «προχωρημένους» με Β πιστοποίηση!
Αλλά ... έχει ο καιρός γυρίσματα!
Συμφωνώ πως έχει ο καιρός γυρίσματα αλλά επειδή ακόμα ...γυρίζει και δεν έχει κριθεί τίποτα, γιατί να μη δοκιμάσουμε μια σκληρή γραμμή; Ή πανελλαδικώς εξεταζόμενο ή απορρίπτουμε με επιχειρήματα το μάθημα γενικής!