Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Αν το πρόβλημα μας είναι ο εν λόγω κύριος, γιατί δεν το προσωποποιούμε;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Vasilis Sp.

#2056
Η "κόκκινη" γραμμή τέθηκε από τον Παναγιώτη και νομίζω ότι οι περισσότεροι συμφωνούμε μαζί του. Η ΠΕΚΑΠ με ποια κόκκινη γραμμή πήγε σε αυτή την συνάντηση? Θέλω να πιστεύω με αυτή που συζητούσαμε :
Α' Λυκείου: Γενικής 2ωρο (ακόμα και επιλογής)
Β' Λυκείου: Γενικής 2ωρο
Γ' Λυκείου: Κατεύθυνσης Πανελλαδικά εξεταζόμενο 6ωρο

Ζητήθηκαν από τον "κο" Λ εξηγήσεις? Για ποιο λόγο δεν χωράει στη Β' Λυκείου? Για ποιο λόγο έχει ενστάσεις για Πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα στη Γ'? Αιτιολογήθηκαν οι απόψεις του? Τι ειπώθηκε?

Η δήλωση του    καθηγητή του Berkley (ένος από τους  κορυφαίους ερευνητες στο τομέα της Πληροφορικής) κου Χ. Παπαδημητρίου είναι ένα πολύ καλό επιχείρημα. Ο "κος" Λ γνωρίζει καλύτερα? Ποια είναι τα προσόντα του?
Πρέπε να διαδόσουμε το νέο. Στην Ελλάδα του 2013 οι "κολλητοί" Λ αποφασίζουν για το μέλον των παιδιών μας.

Η  δηλωση του  κου Παπαδημητρίου να σταλεί σε όσο το δυνατόν περισσότερους βουλευτές και να ερωτηθού  για το πως ο "κος" Λ χειρίζεται θέματα μαθημάτων και παιδείας χωρίς να διαθέτει τα απαραίτητα προσόντα.

dtzimas

Στον λίγο χρόνο που απομένει πρέπε μέχρι να κατατεθεί το νομοσχέδιοι να ζητήσουμε από καθηγητές πανεπιστημιακών τμημάτων Πληροφορικής μαζί με την ΠΕΚΑΠ να ζητήσουν επειγόντως συνάντηση στο Υπουργείο και να πιέσουν από κοντά για τα αυτονόητα-κόκινη γραμμή που ζητάμε

seibei

Παράθεση από: dimitris tzimas στις 23 Αυγ 2013, 11:20:32 ΜΜ
Στον λίγο χρόνο που απομένει πρέπε μέχρι να κατατεθεί το νομοσχέδιοι να ζητήσουμε από καθηγητές πανεπιστημιακών τμημάτων Πληροφορικής μαζί με την ΠΕΚΑΠ να ζητήσουν επειγόντως συνάντηση στο Υπουργείο και να πιέσουν από κοντά για τα αυτονόητα-κόκινη γραμμή που ζητάμε
Συμφωνώ και περιμένω ακόμα κάποιον από το Μετσόβιο (τουλάχιστον απο τους Ηλεκτρολόγους) όχι μόνο να πάρει θέση αλλά και να πιέσει.
Νομίζω πως αν επέμβει και το ΕΜΠ η πλάστιγγα θα γύρει υπέρ ημών.

NiColas1957

Παράθεση από: seibei στις 23 Αυγ 2013, 11:40:06 ΜΜ
Συμφωνώ και περιμένω ακόμα κάποιον από το Μετσόβιο (τουλάχιστον απο τους Ηλεκτρολόγους) όχι μόνο να πάρει θέση αλλά και να πιέσει.
Νομίζω πως αν επέμβει και το ΕΜΠ η πλάστιγγα θα γύρει υπέρ ημών.

Αυτή την ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΗ σιγή του ΕΜΠ δεν μπορώ να την καταλάβω!
Ελπίζω να περιμένουν να βγουν με μια ανακοίνωση στο 90'

AlexPapplir

Παράθεση από: dimitris tzimas στις 23 Αυγ 2013, 11:20:32 ΜΜ
Στον λίγο χρόνο που απομένει πρέπε μέχρι να κατατεθεί το νομοσχέδιο να ζητήσουμε από καθηγητές πανεπιστημιακών τμημάτων Πληροφορικής μαζί με την ΠΕΚΑΠ να ζητήσουν επειγόντως συνάντηση στο Υπουργείο και να πιέσουν από κοντά για τα αυτονόητα-κόκινη γραμμή που ζητάμε

Σωστός!  Την ΠΕΚΑΠ δεν την έλαβαν υπόψη στον αρχικό σχεδιασμό, θα την υπολογίσουν τώρα; Τα νερά τα ταρακούνησε η κατακραυγή των πανεπιστημιακών! Ζητάμε λοιπόν από τον Αρβανιτόπουλο να ζητήσει τη συνδρομή των πανεπιστημιακών στη διαμόρφωση του τελικού προγράμματος.

Τα πράγματα είναι απλά:   1. αρχικά έκαναν λάθος με την εξαφάνιση της  Πληροφορικής
                                         2.  στη συνέχεια το παράδέχτηκαν μετά την κατακραυγή και αναδιπλώθηκαν διαβεβαιώνοντας ότι θα συμπεριλάβουν την Πληροφορική στο νέο Πρόγραμμα (άρα, αίναι άσχετοι αυτοί που σχεδίασαν το Πρόγραμμα)
                                         3. Οι ίδιοι άσχετοι θα αποφασίσουν για το πως θα ενταχθεί η πληροφορική στο Πρόγραμμα;
                                         4. Η σχεδίαση του νέου προγράμματος να γίνει με τη συμμετοχή των πλέον ειδικών (Πανεπιστημιακοί Καθηγητές). Πως θα γίνει αυτό; ΝΑ ΤΟ ΘΕΣΕΙ ΩΣ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ Η ΠΕΚΑΠ και να μην πηγαινοέρχεται στο υπουργείο κάνοντας ΠΑΖΑΡΙΑ!!! Να πει: εμείς καθόμαστε στο ίδιο τραπέζι, μόνο αν υπάρχει η κατάλληλη ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ - ΣΥΝΘΕΣΗ.....



AlexPapplir

... να συμπληρώσω και το εξής:.... η όλη διαδικασία που ακολουθεί το υπουργείο, μου θυμίζει τη δεκαετία του '90 όπου οι άσχετοι αποφάσιζαν για τα προσόντα των υποψήφιων καθηγητών πληροφορικής. π.χ. Χημικός με σεμινάρια και εκπαιδευτική προυπηρεσία 16 μηνών = πληροφορικός!

Τα ίδια κάνουν και τώρα....

aztec99

Κοιτάξτε που έχουμε μπλέξει!!!!!!!!

Είναι αστέρι παντός καιρού, χρώματος και μασέλας!!! Είναι από αυτούς, που παρά τη διαφορά ηλικίας, επάξια μπορεί να καθίσει στο τραπέζι μαζί με τον Πάγκαλο, να αλληλοσυγχαίρονται και να τραγουδούν το εμβατήριο σεξουαλικού περιεχομένου «μαζί τα φάγαμε.» Είναι ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΛΑΣΚΑΡΗΣ, φαινομενικός υπεύθυνος ΑΛΥΣΙΔΑΣ συγγενικών ΜΚΟ, παραπλήσιων, άγνωστων σε μας τους άφαγους δραστηριοτήτων, αλλά ευφυών διαφορετικών αναγκών (που κανένας Ρακιντζής δεν μπορεί να δει για να τους εντάξει στους διεφθαρμένους δημόσιους λειτουργούς). Ευφυών, διότι τα εκατομμύρια πρέπει να είναι σκόρπια σε διαφορετικά υπουργία!!!!! ΣΕ «ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ» ΜΚΟ.....  Να μη γίνονται σωρός και προκαλούν το δημόσιο περί αρπαχτής λαϊκό αίσθημα.....

Ο κ. ΑΓΓΕΛΟΣ ΛΑΣΚΑΡΗΣ γνωστός στο πανελλήνιο για τη συμμετοχή του στη ΜΚΟ «Ευρωπαϊκή Προοπτική» , μία από τις πλέον «χρυσοφόρες» οργανώσεις των τελευταίων 10 ετών καθώς, όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ, μόνο την τριετία 2005-2007 -επί υφυπουργίας κ. Στυλιανίδη- έλαβε περισσότερα από 5 εκατομμύρια ευρώ, αποφάσισε να «ασκήσει» και καθήκοντα Υπουργού Παιδείας.


Το περίεργο στην ιστορία αυτή είναι:
=== Τι εξαρτήσεις μπορεί να έχει ένας Υπουργός για να έχει στο πλευρό του και μάλιστα ανεξέλεγκτο ένα άτομο εκατομμυριούχο με τέτοιο βιογραφικό και μάλιστα στις μέρες μας;;;
=== Παρ΄ όλα αυτά φαίνεται τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει ειδικά στη πανεπιστημιακή κοινότητα, δημιουργούν σοβαρό πλήγμα τόσο στον ίδιο τον υπουργό όσο και στη κυβέρνηση.
=== Βέβαια ο Αρβανιτόπουλος «πήρε» τα μέτρα του αφού επισήμως δεν τον έχει διορίσει σε καμία θέση ώστε να έχει μερίδιο ευθύνης, αλλά βέβαια του έχει παραχωρήσει το γραφείο του εκάστοτε διευθυντή του γραφείου του ενώ την ίδια ώρα οι επίσημα διορισμένοι διευθυντές ψάχνουν για.... γραφείο......
Οι καταγγελίες που έχουν γίνει εις βάρος του ειδικά τους τελευταίους μήνες αλλά και στο παρελθόν και η σιωπή που εντέχνως περιβάλλει το Υπουργείο Παιδείας δημιουργούν εύλογες υποψίες. Τόσο για τη συνέχεια της συνεργασίας του με τον  Υπουργό όσο και για την αδιαφορία του Μέγαρου Μαξίμου.....
 
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ http://tsoutsouneros.arvanitis.eu/archives/31194

ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ!!!!!

NiColas1957


Σπύρος Δουκάκης

Εισηγητής της ΝΔ στο σχέδιο νόμου!!



Ιωάννης Πασχαλίδης, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ
Τόπος και Ημερομηνία γέννησης: Καβάλα, 29-12-1955.
Οικογενειακή Κατάσταση: Έγγαμος, ...
Επάγγελμα: Εκπαιδευτικός στη Σχολή Μαθητείας του ΟΑΕΔ Καβάλας.
Σπουδές:Πτυχιούχος Χημικός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Πηγή: http://www.hellenicparliament.gr/Vouleftes/Viografika-Stoicheia/?MPId=13c5b6e0-16f0-4222-bcd1-d577a19afad6




kadafi

Παράθεση από: dream στις 23 Αυγ 2013, 09:04:34 ΜΜ
Δήλωση του καθηγητή (Berkeley) Χ.Παπαδημητρίου για την Πληροφορική

Ο κ. Χρίστος Παπαδημητρίου, διεθνούς φήμης καθηγητής στο Berkeley των Η.Π.Α., σε επικοινωνία με την Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής δήλωσε μεταξύ άλλων τα εξής:

"Είναι όντως αδιανόητο και εξοργιστικό να πισωγυρίζουμε σε αυτό το μέτωπο αυτή τη στιγμή, όταν όλοι προχωρούν (χώρες όπως η Εσθονία, η Μάλτα, η Ουγγαρία και η Σλοβενία) και όταν δημιουργούνται νεες ευκαιρίες πρόσβασης.

Όταν κανείς πια δεν αρνείται την κεντρικότητα της Πληροφορικής, και άγνοια του αντικειμένου, ιδιαίτερα από τη νεολαία, είναι εγγύηση στρατηγικής υποτέλειας σε κάθε τομέα της δημόσιας και ιδιωτικής ζωής.

Όταν είναι η γνώση που προσφέρει, με λίγη προσοχή, δουλειά και ταλέντο, μια από τις ελάχιστες ατομικές διεξόδους από την Κρίση.

Αλλά τίποτα δεν με εκπλήσσει από μια κυβέρνηση, που στηρίζεται από τα ίδια κόμματα που κατέστρεψαν συστηματικά και ενσυνείδητα την χώρα τα τελευταία 40 χρόνια."

Ο κ. Παπαδημητρίου σαφώς τάσσεται υπέρ μας στον δύσκολο και αδιανόητα άδικο αυτό αγώνα για την αναγνώριση της αξίας της Πληροφορικής και της εκπαίδευσης στην Πληροφορική Παιδεία.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

Παιδιά σε προηγούμενο post είχε ειπωθεί ότι ο κ. Σηφάκης ετοιμάζει άρθρο-επιστολή που θα δημοσιευθεί σε εφημερίδα μεγάλης απήχησης (το Βήμα αν δεν κάνω λάθος). Έχουμε κάτι νεότερο για αυτό το θέμα;
Όλες αυτές οι δηλώσεις - άρθρα - επιστολές θα πρέπει να συγκεντρωθούν και να σταλούν σε δημοσιογράφους μεγάλων εφημερίδων και να τους καλέσουμε να απαντήσουν στο εξής απλό ερώτημα:  "Αλήθεια ποιοι είναι αυτοί κύριοι (στο Υπουργείοι Παιδείας) που αγνοούν αυτούς τους παγκοσμίου κύρους επιστήμονες;"
Μαζί θα πρέπει να παραθέτουμε και το βιογραφικό του κυρίου Λασκαράκη καθώς και την επιρροή που έχουν οι απόψεις του στο Υπουργείο Παιδείας.
Ακόμα και αν το νομοσχέδιο ψηφιστεί έτσι όπως το πρότειναν οι κύριοι του Υπουργείου Παιδείας εγώ είμαι αισιόδοξος ότι ο αγώνας μας θα δικαιωθεί γιατί τα αιτήματά μας
1. Έχουν λογική
2. Υποστηρίζονται από την κοινωνία και από Πανεπιστημιακούς
3. Δεν αποσκοπούν σε συντεχνιακά συμφέροντα (όπως μας κατηγορεί η Ένωση Χημικών) αλλά στον εκσυγχρονισμό της Ελληνικής Παιδείας.

Βέβαια με τέτοια λαμόγια που μας κυβερνάνε ο αγώνας θα πρέπει να είναι αδιάκοπος μέχρι να πετύχουμε το αυτονόητο
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

seibei


dtzimas

Λοιπόν, στη διάρκεια της επταετίας, οι πνευματικοί άνθρωποι στην Ελλάδα (Θεοδωράκης, Μαρκόπουλος κλπ) προσπαθούσαν με όλες τους τις δυνάμεις και τη δημιουργικότητά τους να πείσουν τους "άρχοντες" να αφήσουν τα τραγούδια τους κλπ να ακουστούν από όλους τους Ελληνες χωρίς λογοκρισία. Αργά η γρήγορα ευτυχώς τα κατάφεραν.
Στη διάρκεια της διαβούλευσης και όχι μόνο, οι Πανεπιστημιακοί, οι Εκπαιδευτικοί Πληροφορικής, οι σοβαρές επιστημονικές ενώσεις & προσωπικότητες προσπαθούν με όλες τους τις δυνάμεις και τη δημιουργικότητά τους να πείσουν τους "άρχοντες" να διδαχθεί χωρίς υποβάθμιση και τακτικισμούς η Πληροφορική Παιδεία στους Ελληνες μαθητές. Αργά η γρήγορα θα τα καταφέρουν ως εξής:
1. Εφαρμογές Πληροφορικής, δύο (2) ώρες Γενικής Παιδείας της Α' Λυκείου
2. Μάθημα Επιστήμη Υπολογιστών/Αλγοριθμική, δύο (2) ωρών, Γενικής Παιδείας της Β' Λυκείου.
3. Μάθημα Επιστήμης Υπολογιστών / Ανάλυσης και Σχεδίασης Αλγορίθμων και Προγραμματισμού, ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα της Ομάδας Προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών.




labrosD

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 24 Αυγ 2013, 01:03:38 ΠΜ
Εισηγητής της ΝΔ στο σχέδιο νόμου!!



Ιωάννης Πασχαλίδης, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ
Τόπος και Ημερομηνία γέννησης: Καβάλα, 29-12-1955.
Οικογενειακή Κατάσταση: Έγγαμος, ...
Επάγγελμα: Εκπαιδευτικός στη Σχολή Μαθητείας του ΟΑΕΔ Καβάλας.
Σπουδές:Πτυχιούχος Χημικός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Πηγή: http://www.hellenicparliament.gr/Vouleftes/Viografika-Stoicheia/?MPId=13c5b6e0-16f0-4222-bcd1-d577a19afad6


Αυτή η μοσχαροκεφαλή αποφασίζει για το σκέτο Χημεία δηλαδή;

panos_t

Σιγά - Σιγά το σχέδιο τους αρχίζει να αποκαλύπτεται

Με την ανακοίνωση του προγράμματος της Α ΕΠΑΛ φαίνεται να δίνουν απλόχερα 4 ώρα και 2 ώρα στις επιστήμες τεχνολογίας και πληροφορικής, ενώ από το Λύκειο ήθελαν να εξαφανίζουν την πληροφορική

Άρα μπορεί κάποιος να υποθέσει:

α) Ξέροντας ότι τα περισσότερα παιδιά βασίζονται στην τεχνολογία και την πληροφορική για να βρούν δουλειά σήμερα θέλουν να σπρώξουν τα παιδιά από τα Λύκεια στα ΕΠΑΛ. Να κρατήσουν το Λύκειο ελιτίστικο και όχι ελκυστικό για τα περισσότερα παιδιά  (εξετάσεις, αυξημένο επίπεδο δυσκολίας, "κλασσικά μαθήματα") και να σπρωξουν τη μεγάλη μάζα μαθητών στα ΕΠΑΛ για τεχνικά επαγγέλματα
β) Αυτό εξυπηρετέι γιατί στα ΑΕΙ θα μπαίνουν λιγότεροι φοιτητές (μικρότερα κονδύλια)  και κατάργηση τμημάτων κάποια στιγμή
γ) οι άνθρωποι είναι ανίδεοι τι είναι η Πληροφορική, δεν την θεωρούν επιστήμη αλλά τεχνικό κλάδο και θεωρούν ότι με τα μαθηματικά και τη φυσική και τη χημεία μπορεί εύκολα να αντιμετωπίσεις τις απαιτήσεις μιας σχολής Πληροφορικής. Βαθειά νυχτωμένοι και επικίνδυνοι. Όπου νάναι θα καταργήσουν και τα τμήματα Πληροφορικής και θα αφήσουν μόνο τη ΓΕωπονία, την ιχθυοκαλλιε΄ργεια και τις τουριστικές σχολές με τη διακιολογία ότι αυτά έχουν αντικείμενο εργασίας στην Ελλάδα
δ) Πραγματικά μεγάλη απογοήτευση που το ΕΜΠ δεν έβγαλε ούτε μια ανακοίνωση