Παράθεση από: michaeljohn στις 24 Ιουν 2025, 06:44:20 ΜΜΒαθμολογώντας φέτος βρίσκω την παρακάτω απάντηση μαθητή :Προσωπικά δεν θα έκοβα γιατί δείχνει περισσότερη κατανόηση από όσους απλά ήξεραν απέξω την ώθηση στοίβας και την έγραψαν .
Διάβασε Στοιχείο
Αν top < 10 τότε
top <- top + 1
Α[top] <- Στοιχείο
Αλλιώς
Γράψε Α[top]
top <- top – 1
top <- top + 1
Α[top] <- Στοιχείο
Τέλος_αν
Ξαναμελετώ την εκφώνηση
« ..... που να διαβάζει ένα στοιχείο και να πραγματοποιεί την ώθηση του στοιχείου στην κορυφή της στοίβας ....»
Μήπως, εν μέρει, έχει δίκιο ο μαθητής ;
Παράθεση από: Yannis Siahos στις 02 Μαΐου 2025, 05:31:47 ΜΜΚαλησπέρα και καλό μήνα,
Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έχει ξεκινήσει εδώ και μερικές μέρες μια προσπάθεια για τη συνέχιση της υποστήριξης του LTSP/Epoptes/sch-scripts που να είναι συμβατή με τους περιορισμούς του ΙΤΥΕ (δηλ. απασχόληση εκπαιδευτικών σε Αθήνα ή Πάτρα).
Δύο συνάδελφοι, ο Σπύρος και ο Αλέξανδρος, από την Πάτρα, με εμπειρία στο γρ. Πληνετ Αχαϊας δήλωσαν πρόθυμοι να αναλάβουν σιγά σιγά το κομμάτι της υποστήριξης.
Ο βασικός στόχος είναι να επιλυθούν κάποια προβλήματα του 22.04 και παράλληλα να αρχίσει να γίνεται debugging των προβλημάτων του 24.04.
Οπότε θα ξεκινήσουν να απαντάνε σε προβλήματα που έχουν καταγραφεί στο Στέκι ή στο helpdesk του ΠΣΔ.
Ο Άλκης δήλωσε ότι θα βοηθήσει τους δύο συναδέλφους στην αρχική τους προσαρμογή και ότι θα συνεχίσει την ανάπτυξη της λύσης LTSP/Epoptes/sch-scripts, πράγμα που μας κάνει αισιόδοξους, αν και δεν θα εμπλέκεται άμεσα στην Πανελλαδική υποστήριξη.
ΠαράθεσηΠραγματικός τύπος. Ο τύπος αυτός περιλαμβάνει τους πραγματικούς αριθμούς που γνωρίζουμε από τα μαθηματικά. Οι αριθμοί 3.14159, 2.71828, -112.45, 0.45 είναι πραγματικοί αριθμοί. Και οι πραγματικοί αριθμοί μπορούν να είναι θετικοί, αρνητικοί ή μηδέν.
Παράθεση από: evry στις 22 Ιουν 2025, 11:53:32 ΜΜΚάποτε πριν πολλά χρόνια υπήρχε ένα μάθημα που λεγόταν "Τεχνολογία Υπολογιστικών Συστημάτων και Λειτουργικά Συστήματα" του οποίου η συγγραφική ομάδα ήταν καθηγητές και διδακτορικοί των ΗΜΜΥ του ΕΜΠ.Ας μην το πάμε τόσο μακριά.
Λίγοι καθηγητές τολμούσαν να το διδάξουν γιατί οι μαθητές δεν θα το διάλεγαν. Βλέπετε ήθελε κάτι αδιανόητο για τη σημερινή εποχή... Διάβασμα. Προτιμούσαν να κάνουν Πολυμέσα, Εφαρμογές Πληροφορικής και γενικά πιο .... χαλαρά μαθήματα για να μην κουράζονται και τα παιδιά.
Τα μαθήματα αυτά εξαφανίστηκαν σε μια νύχτα και δεν στεναχωρήθηκε κανείς για αυτό (γιατί άραγε?)
Έτσι θα εξαφανιστεί και το μάθημά μας, αν δεν αλλάξει αργά η γρήγορα. Είναι νομοτελειακό.
Παράθεση από: petrosp13 στις 22 Ιουν 2025, 11:48:08 ΜΜΜπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί το 0 δεν είναι πραγματικός;Υποπτεύομαι ότι η παρεξήγηση έχει να κάνει με το αν θεωρούμε το ακέραιος/πραγματικός με την ορολογία των μαθηματικών ή του προγραμματισμό. Στα μαθηματικά οι ακέραιοι είναι υποσύνολο των πραγματικών άρα κάθε ακέραιος είναι και πραγματικός. Ενώ όταν μιλάμε για ακεραίους και πραγματικούς στον προγραμματισμό, μιλάμε για τον αποθηκευτικό χώρο που δεσμεύεται στη μνήμη του υπολογιστή. Άρα ο ακέραιος και ο πραγματικός είναι υποχρεωτικά διαφορετικά πράγματα. Δεν υπάρχει και το casting στη ΓΛΩΣΣΑ οπότε εμφανίζονται πράγματα που σε γλώσσες προγραμματισμού του εμπορίου λειτουργούν σιωπηλά.