Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10
21
Εξετάσεις 2020-2021 / Απ: ΘΕΜΑ Α
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Χθες στις 04:27:41 μμ »
Σαφώς δεν έχει οριστεί πουθένα η ισοδυναμία για τις ανάγκες του μαθήματος και γιαυτό πρέπει να είμαστε αρκετά ελαστικοί στο θέμα αυτό.
επειδή λοιπόν δεν έχει οριστεί η ισοδυναμία, επειδή είναι μια έννοια που  δεν ορίζεται πουθενά στο βιβλίο εμείς να είμαστε ελαστικοί. Με ποιους? Με τους μαθητές ή με τους θεματοδότες που δεν έχουν αντιληφθεί τι σημαίνει ισοδυναμία αλγορίθμων?
Δεν ξέρω αν πρέπει να κόψει κάποιος μονάδες, αυτό ας το αποφασίσουν οι συντονιστές και οι βαθμολογητές. Αλλά η εκφώνηση αυτή δεν είναι επιστημονικά σωστή!

Επίσης τα θέματα δεν προσθέτουν νέα ύλη και οι μαθητές δεν είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν όλα τα θέματα που έχουν πέσει.
Σχετικά με το ότι τείνουμε στην ισοδυναμία αλγόριθμων συγκρίνοντας μόνο τα αποτελέσματα εισόδου σίγουρα δεν είναι σωστό.
Δηλαδή αν βρω το μέγιστο με τον κλασικό αλγόριθμο και με ταξινόμηση, οι αλγόριθμοι αυτοί είναι ισοδύναμοι;

Παράθεση
Επίσης από που απορρέει ότι δεν μπορουμε να βάλουμε Αν..Τότε μέσα στη Μέχρις_ότου από τι στιγμή που στις οδηγίες μελέτης το παρουσιάζει ως λύση αλλά μη βέλτιστη;
Δεν το έγραψα καλά, ήταν συνέχεια της πρότασης ότι εγώ καταλαβαίνω ότι πρέπει να ακολουθούνται τα ίδια βήματα.
Επίσης στις οδηγίες μελέτης δεν μιλάει για ισοδυναμία.
Δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιούν αυτή την έκφραση όχι μόνο γιατί δεν έχει οριστεί αλλά επειδή έχει συμβεί πάλι το ίδιο και πάλι υπήρξαν αρκετοί που ήθελαν να κόψουν.
Μια φορά λάθος δικαιολογείται και είναι ανθρώπινο, δεύτερη όχι.

edit: Εννοούσα ότι στις οδηγίες μελέτης δεν ορίζει πουθενά τι είναι ισοδυναμία.
Πράγματι όπως είπε ο Ανδρέας πιο πάνω στις ασκήσεις υπάρχει εκφώνηση που ζητάει ισοδύναμο τμήμα.
Πως όμως ζητάς κάτι όταν δεν το ορίζεις;
Επίσης η ισοδυναμία αλγορίθμων είναι λίγο ... βαριά κουβέντα. Αν ψάξετε στην βιβλιογραφία θα δείτε ότι δεν είναι κάτι απλό.
22
Εξετάσεις 2020-2021 / Απ: ΘΕΜΑ Α
« Τελευταίο μήνυμα από ApoAntonis στις Χθες στις 04:22:49 μμ »
να το πω να μην σκάσω και πάθω τίποτα:
Α4.
για κάθε αρνητικό αριθμό που μπορεί να δοθεί, εμφανίζεται ότι δεν έιναι μονοψήφιος.

Χμμμμ, σήκωνε μια εκσφαλμάτωση εδώ.   ;D
23
Εξετάσεις 2020-2021 / Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Τελευταίο μήνυμα από ApoAntonis στις Χθες στις 04:17:27 μμ »
Θεωρούμε αυτονόητο ότι ο πίνακας είναι διάστασης 20 επί 6 ή 6 επί 20.
Σε προσεκτική ανάγνωση όμως δεν γράφει υποχρεωτικά αυτό...
"Να διαβάζει και να αποθηκεύει σε δισδιάστατο πίνακα τις επιδόσεις του κάθε αθλητή στα 6 άλματα"

Μπορώ να έχω 20 πίνακες, με 2 γραμμές και 3 στήλες (γιατί έτσι), με τις επιδόσεις.

Επιπρόσθετα, το Δ4 δεν είναι αποκλειστικά ταξινόμηση. Τα άλματα μπορούν να εμφανιστούν σε φθίνουσα σειρά χωρίς να ταξινομηθούν.

Δεν φαντάζομαι να τα θεωρεί κανείς ασάφειες αυτά. Επίσης, δεν φαντάζομαι να τα έχει κάνει κάποιος υποψήφιος.
Αν έχουμε όρεξη το ξεχειλώνουμε, δεν είναι θέμα αυτό.
24
Εξετάσεις 2020-2021 / Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Τελευταίο μήνυμα από SPY στις Χθες στις 03:42:34 μμ »
!Δ2
Το παρακάτω
"Να θεωρήσετε ότι η μεγαλύτερη επίδοση σημειώθηκε από έναν μόνο αθλητή και σε ένα μόνο άλμα."
ΔΕΝ αφήνει κανένα περιθώριο για αριθμό γενικού άλματος !
Αναφέρεται σε επίπεδο αθλητή και όχι αγωνίσματος.
Καμία ασάφεια !

Συνάδελφε, κατά την γνώμη μου η ασάφεια σε ένα θέμα πανελληνίων μάλλον ορίζεται με βάση το ποσοστό των υποψηφίων που αντιλαμβάνονται διαφορετικά την εκφώνηση από το αναμενόμενο.
Αυτό θα φανεί μονο στα βαθμολογικά κέντρα.
25
Εξετάσεις 2020-2021 / Απ: ΘΕΜΑ Α
« Τελευταίο μήνυμα από andreas_p στις Χθες στις 03:12:01 μμ »
Σαφώς δεν έχει οριστεί πουθένα η ισοδυναμία για τις ανάγκες του μαθήματος και γιαυτό πρέπει να είμαστε αρκετά ελαστικοί στο θέμα αυτό. Αν και εμπειρικά από τα τόσα θέματα που έχουν κατα καιρούς ζητηθείς στις πανελλαδικές εξετάσεις, η ισοδυναμία "τείνει" να ταυτιστεί με την εμφάνιση ίδιων τιμών στα ισοδύναμα τμήματα εντολών.

Επίσης από που απορρέει ότι δεν μπορουμε να βάλουμε Αν..Τότε μέσα στη Μέχρις_ότου από τι στιγμή που στις οδηγίες μελέτης το παρουσιάζει ως λύση αλλά μη βέλτιστη;



Δείτε Βιβλίο #3 , Οδηγίες μελέτης μαθητή (2η έκδοση)   ΕΚΔΟΣΗ 2020, Παράγραφος 3.6 Σελ. #53  σε συνδυασμό με τις εκφωνήσεις των ασκήσεων #4,5,6 σελ. 57,58.

Άρα ούτε εδώ υπάρχει θέμα ...
26
Εξετάσεις 2020-2021 / Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Τελευταίο μήνυμα από andreas_p στις Χθες στις 02:58:22 μμ »
!Δ2
Το παρακάτω
"Να θεωρήσετε ότι η μεγαλύτερη επίδοση σημειώθηκε από έναν μόνο αθλητή και σε ένα μόνο άλμα."
ΔΕΝ αφήνει κανένα περιθώριο για αριθμό γενικού άλματος !
Αναφέρεται σε επίπεδο αθλητή και όχι αγωνίσματος.
Καμία ασάφεια !
27
Εξετάσεις 2020-2021 / Απ: ΘΕΜΑ Α
« Τελευταίο μήνυμα από Καρκαμάνης Γεώργιος στις Χθες στις 02:52:24 μμ »
Πάλι τα ίδια λάθη.
Στο θέμα Α3 λέει η εκφώνηση   "ισοδύναμο", άρα τι σημαίνει αυτό?
Εγώ το καταλβαίνω ότι πρέπει να γίνουν τα ίδια βήματα με την ίδια σειρά , άρα
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ Αν...Τότε μέσα στην Μέχρις_ότου αλλά απέξω.
Σαφώς δεν έχει οριστεί πουθένα η ισοδυναμία για τις ανάγκες του μαθήματος και γιαυτό πρέπει να είμαστε αρκετά ελαστικοί στο θέμα αυτό. Αν και εμπειρικά από τα τόσα θέματα που έχουν κατα καιρούς ζητηθείς στις πανελλαδικές εξετάσεις, η ισοδυναμία "τείνει" να ταυτιστεί με την εμφάνιση ίδιων τιμών στα ισοδύναμα τμήματα εντολών.

Επίσης από που απορρέει ότι δεν μπορουμε να βάλουμε Αν..Τότε μέσα στη Μέχρις_ότου από τι στιγμή που στις οδηγίες μελέτης το παρουσιάζει ως λύση αλλά μη βέλτιστη;

[/quote]
28
Εξετάσεις 2020-2021 / Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Τελευταίο μήνυμα από dpa2006 στις Χθες στις 02:47:28 μμ »
Τα θέματα των συγκεκριμένων ετών μοιάζουν λίγο, όλως τυχαίως, μεταξύ τους... :D ::)
30
Εξετάσεις 2020-2021 / Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Τελευταίο μήνυμα από Λαμπράκης Μανώλης στις Χθες στις 02:24:04 μμ »
το Γ είναι μια αφορμη να μετονομαστει το μαθημα σε
Αποθήκευση
Εμπορευματοκιβωτίων σε
Πλωτά ή
Πετούμενα...   :D :D :D :D

Δημήτρη συμφωνώ, αλλά στο τελευταίο επαυξάνω κιόλας .. με το που το είδα δεν το πίστευα .. 2015 θέμαγ (λιγο διαφορετεικό), 2018 θέμα Γ, 2020 θέμα Γ, 2021 θέμα Γ .. εντάξει πραγματικά το καταλάβαμε το συγκεκριμένο θέμα   >:D :laugh: :police: :angel:
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10