Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
lne_p, Καλά έκανες και το έβαλες και εδώ, διότι οι περισσότεροι συνάδελφοι μπαινοβγαίνουμε σε αυτές τις σελίδες νομίζω. Ελπίζω ότι κάποιος από τους συναδέλφους θα γνωρίζει να σε βοηθήσει και να σε κατευθύνει.

Καλησπέρα!  :)

Επειδή καταλαβαίνω οτι οι περισσότεροι σερφάρετε εδώ σας κοινοποιώ το λινκ από θέμα που άνοιξα στην ενότητα "μετά το λύκειο" μήπως γνωρίζει κάποιος οτιδήποτε και μπορεί να με βοηθήσει.. Παρακαλώ στείλτε μου προσωπικό μήνυμα.. Ευχαριστώ πολύ!!  ;D

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=8749.new#new
2
Γ΄ Λυκείου / Επειδη καταλαβαινω οτι οι περισσοτεροι σερφαρετε εδω...
« Τελευταίο μήνυμα από lne_p στις Χθες στις 12:59:38 μμ »
Καλησπέρα!  :)

Επειδή καταλαβαίνω οτι οι περισσότεροι σερφάρετε εδώ σας κοινοποιώ το λινκ από θέμα που άνοιξα στην ενότητα "μετά το λύκειο" μήπως γνωρίζει κάποιος οτιδήποτε και μπορεί να με βοηθήσει.. Παρακαλώ στείλτε μου προσωπικό μήνυμα.. Ευχαριστώ πολύ!!  ;D

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=8749.new#new
3
Παρακαλώ στείλτε μου προσωπικό μήνυμα αν γνωρίζει κάποιος οτιδήποτε  ;D
4
Καλησπέρα στην κοινότητα  :) ,

Είμαι φοιτήτρια πληροφορικής και χρειάζομαι βοήθεια με το μάθημα της "γραφικής υπολογιστών" συγκεκριμένα με τους κηδεστικούς μετασχηματισμούς 3 διαστάσεων. Υπάρχει κάποιος καθηγητής που θα μπορούσε να με βοηθήσει? Σας επισυνάπτω παρακάτω ένα ενδεικτικό θέμα εξετάσεων. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
5
Δομή ακολουθίας / Απ: Domi akoloutias , ypologismos parasteon
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις Χθες στις 09:41:26 πμ »
@georgeP, τα μηνύματα σε greeklish δεν είναι αποδεκτά σε αυτό το φόρουμ, εάν μπορείς πάτησε Επεξεργασία και διόρθωσέ τα σε Ελληνικά, αλλιώς σε λίγες μέρες το θέμα θα διαγραφεί...
6
Δομή ακολουθίας / Απ: Domi akoloutias , ypologismos parasteon
« Τελευταίο μήνυμα από georgeP στις 04 Αυγ 2021, 09:52:13 μμ »
 ;D nai..... katalaveno
- euxaristo
7
Δομή ακολουθίας / Απ: Domi akoloutias , ypologismos parasteon
« Τελευταίο μήνυμα από George Eco στις 04 Αυγ 2021, 08:20:10 μμ »
Έκοψαν τις λύσεις;;;  ???  Οκ...
Διαβάζοντας το βιβλίο και τα λυμένα παραδείγματα θα πρέπει να μπορεί να καταλάβει. Παρακολουθούσε στο μάθημα;
Πες στο φίλο σου, πως πρέπει να δει τι θέλει η εκφώνηση και να το μετατρέψει σε πρόγραμμα που θα δέχεται τιμές και θα δίνει αποτέλεσμα. Δε ζητείται να λυθεί κάτι, αλλά να χτιστεί κάτι που θα κάνει κάποιες πράξεις. Επίσης, δεν είναι ντροπή να επικοινωνήσει με τον διδάσκοντα συνάδελφο, πιστεύω πως κανείς δε θα ήθελε να παρέμβει στο έργο του. Πες του να ρωτήσει τον Καθηγητή του. Δε μπορώ να δώσω απάντηση έτσι ξερά, είναι σα να σαμποτάρω το μαθητή στη μαθησιακή διαδικασία.
8
Δομή ακολουθίας / Απ: Domi akoloutias , ypologismos parasteon
« Τελευταίο μήνυμα από georgeP στις 04 Αυγ 2021, 10:41:46 πμ »
ipoteto oti tou peiran  ;D ;D
9
Δομή ακολουθίας / Απ: Domi akoloutias , ypologismos parasteon
« Τελευταίο μήνυμα από George Eco στις 04 Αυγ 2021, 02:29:21 πμ »
Στο τέλος του βιβλίου... δεν έχει τις λύσεις;;;  ???

10
Γ΄ Λυκείου / Απ: Ύλη πανελλαδικών εξετάσεων 2022
« Τελευταίο μήνυμα από George Eco στις 04 Αυγ 2021, 02:17:28 πμ »
Παιδιά να κάνω λίγο τον συνήγορο του διαβόλου (φροντιστηριούχων)...
Κάθε έξτρα ώρα έχει αντίκτυπο στην τιμή που θα συμφωνηθεί με τον μαθητή! Αυτό σημαίνει πως στην καλύτερη, μια αύξηση 2 ωρών σε ένα μάθημα έχει σαν αποτέλεσμα αύξηση 40-50€ στα δίδακτρα, τα οποία να σημειώσουμε ότι είναι ήδη πάνω από 250€ για ένα φουλ πακέτο σε αυτό το πεδίο (εκτός αν το φροντιστήριο δουλεύει με τμήματα 7+ ατόμων που εκεί και 4 ώρες να το κάνει κανείς, θα δυσκολευτεί να κάνει σωστή δουλειά)
Αν αναλογιστεί κανείς ότι πολλοί είναι αυτοί που θα προτιμήσουν ένα άλλο φροντιστήριο με πολύ χαμηλότερη τιμή γιατί έχει "κομμένες" ώρες, τότε και ο "καθηγητής" φροντιστηριούχος πρέπει να το σκεφτεί πολύ πριν αυξήσει τις ώρες! Αυτά τα λέει ένα φροντιστηριούχος που και καλά πληρώνει τους καθηγητές του αλλά και δε βάζει 6ο άτομο στην τάξη!
Καταλήξαμε λοιπόν στις 3 ώρες σαν μια "μέση λύση", με ίσως 3-4 έξτρα τρίωρα μαθήματα για κεφάλαια όπως το 6ο πχ που είναι χαμμένος χρόνος!

Μισό λεπτό. Δεν είπα όσα είπα, για να γίνει πόλωση οποιουδήποτε τύπου. Όπως υπάρχουν αποχρώσεις του γκρί, έτσι ακριβώς δε θα πρέπει όλους τους φροντιστηριάρχες να τους κατατάξουμε σε άσπρους και μαύρους. Κάποιοι είναι έμποροι, κοιτάνε το θεαθήναι, επικοινωνιακά τρικ και κονσερβοποιημένη υπηρεσία μάθημα κι ότι καταφέρει το παιδί κατάφερε, yolo, άλλοι τελούν Λειτούργημα, ως Καθηγητές με ανθρωπιά και υψηλό ενδιαφέρον για τα παιδιά, αλλά τα βγάζουν δύσκολα, άλλοι θέλουν να τα βγάζουν φυσιολογικά και να γίνεται και καλή δουλειά και βρίσκουν τη μέση λύση.

Εγώ νιώθω αποστροφή προς τον τύπο "ξερά έμπορο". Δε τον κρίνω, απλά δεν έχω καλή χημεία μαζί του, δε γίνεται.
Διδάσκω διψήφιο αριθμό ετών το μάθημα και τα τελευταία 2 χρόνια το είπα. Ωρες τη βδομάδα: 3, 3.5, 4. Διαλέξτε. Δε δίνω επιλογή δίωρου, απλά δε συνεργάζομαι. Συζητώ κι αν καταλαβαίνω πως δε καταλαβαίνουν τι τους λέω, αποχωρώ. Τώρα αν ένα φροντιστήριο θέλει κι όντως δε μπορεί να με πληρώνει πάνω από δύο ώρες, θα βοηθήσω, θα βρω το τρόπο, δεν είμαι κι έγω παλιάνθρωπος. Αν δω πως όντως δε βγαίνει, θα κάνω πλάτες. Γιατί θα εκτιμηθεί, σε ένα καλύτερο αύριο. Έτσι θέλω να πιστεύω.

Το τι σου λέει ένας φροντιστηριάρχης, είναι αυτό που σου λέει, που μπορεί να είναι η αλήθεια, μερική αλήθεια ή ψέμα.  Όλο αυτό που σου είπε εσένα, μου ακούγεται παράξενο. Αν είσαι σε συνοικιακό με 2 παιδιά σε ένα τμήμα, τότε ναι, ζορίζεται και συνηγορώ μαζί του, αλλά ΠΡΕΠΕΙ να βάλει 3 ώρες Πληροφορική, για να γίνει σωστα η δουλειά και να πετύχουν τα παιδιά και να διαφημιστεί ως φροντιστήριο δε νομίζεις; Αν τα βάλεις κάτω, δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ νόημα να επιμένει κάποιος σε δίωρο Πληροφορική, όταν αυτό θα του ζημειώσει και την εικόνα του Φροντιστηρίου. Είναι φως φανάρι, απλά πρέπει να καταλάβει το γιατί. Στείλε μου προσωπικό μήνυμα αν θες να στο αναλύσω.

Εγώ ξέρω πως δύο δίωρα, μπορούν να κάνουν μελετηρά παιδιά να γράψουν άριστα.

Η αλήθεια είναι πως αν κάνεις φέρει πειν το μάθημα 5 ή 6 ή περισσότερες ώρες δεν αποδίδει καλά. Φαίνεται πολύ ο νόμος της φθίνουσας ή μη ανάλογης απόδοσης εδώ.
Νομίζω με 4 ώρες, όλα τα παιδιά, όσο είναι να επωφεληθούν, θα επωφεληθούν. Από εκεί και πέρα θέλει διάβασμα και λύσεις ασκήσεων από τα παιδιά. Δίχως προσπάθεια δεν έχουν ελπίδα.

Οπότε νομίζω πως θα πρέπει σιγά σιγά να ενημερώσουμε τα φροντιστήρια πως το μάθημα πρέπει να διδάσκεται 3 με 4 ώρες τη βδομάδα.
ΔΕ με ενδιαφέρει ο συντελεστής, ΔΕ με ενδιαφέρουν τα άλλα μαθήματα. Το μάθημα είναι απαιτητικό κι ιδιαίτερο. Απαιτεί ώρες διδασκαλίας. Ας αποφασίσουν ότι θέλουν, εγώ όσα έχω να πω θα τους τα πω.
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10