Ασκήσεις στις δυναμικές δομές δεδομένων

Ξεκίνησε από Κανένας, 01 Απρ 2020, 12:02:33 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Κανένας

#15
Οι ασκήσεις αποτελούν μια προσπάθεια για προσέγγιση της δυναμικής υλοποίησης των δομών δεδομένων,
με σκοπό την καλύτερη κατανόηση των σχετικών θεωρητικών θεμάτων απ' τις μαθήτριες και τους μαθητές μας.
Η πρώτη δημοσίευσή τους είχε γίνει πριν δύο χρόνια αλλά η σχετική ύλη αφαιρέθηκε τότε.
Οι ασκήσεις με μικρές τροποποιήσεις.
Ανέβηκε αναθεωρημένη έκδοση στις 1 Απριλίου 2020
Νικηφόρος Μανδηλαράς
ΓΕΛ Νάξου "Μανώλης Γλέζος"
https://blogs.sch.gr/nobody/

dfoun

Ευχαριστούμε πολύ για τη βοήθεια !!! Θα ήθελα να ρωτήσω μόνο : Ο δείκτης Κεφαλής στην Λίστα - Ουρά αντιστοιχεί στο δείκτη Front ή στο δείκτη Rear της Ουράς ;  

Κανένας

Παράθεση από: dfoun στις 27 Μαρ 2022, 06:49:37 ΜΜΕυχαριστούμε πολύ για τη βοήθεια !!! Θα ήθελα να ρωτήσω μόνο : Ο δείκτης Κεφαλής στην Λίστα - Ουρά αντιστοιχεί στο δείκτη Front ή στο δείκτη Rear της Ουράς ; 
Η κεφαλή στην απλή λίστα μπορεί να αντιστοιχεί στον δείκτη front ή στον δείκτη rear, είναι ζήτημα παραδοχής.
Αν αντιστοιχεί στον front θα είναι γρήγορη η εξαγωγή ενώ για να γίνει εισαγωγή θα πρέπει να προσπελαύνεται όλη ή λίστα.
Αν αντιστοιχεί στον rear τα πράγματα θα γίνονται αντίστροφα.
Σε υλοποίηση με λίστα διπλής σύνδεσης ταιριάζει η κεφαλή να αντιστοιχεί στον δείκτη front και ο δείκτης ουρά στον rear.

Νικηφόρος Μανδηλαράς
ΓΕΛ Νάξου "Μανώλης Γλέζος"
https://blogs.sch.gr/nobody/

andreas_p

Παράθεση από: dfoun στις 27 Μαρ 2022, 06:49:37 ΜΜΕυχαριστούμε πολύ για τη βοήθεια !!! Θα ήθελα να ρωτήσω μόνο : Ο δείκτης Κεφαλής στην Λίστα - Ουρά αντιστοιχεί στο δείκτη Front ή στο δείκτη Rear της Ουράς ; 
F

dpa2006

Παράθεση από: Κανένας στις 24 Μαρ 2022, 12:07:56 ΠΜΟι ασκήσεις αποτελούν μια προσπάθεια για μια προσέγγιση της δυναμικής υλοποίησης των δομών δεδομένων,
με σκοπό την καλύτερη κατανόηση των σχετικών θεωρητικών θεμάτων απ' τις μαθήτριες και τους μαθητές μας.
Η πρώτη δημοσίευσή τους είχε γίνει πριν δύο χρόνια αλλά η σχετική ύλη αφαιρέθηκε τότε.

Και πάλι ευχαριστούμε...!  :)
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Menelaos

Παράθεση από: Κανένας στις 16 Απρ 2020, 12:16:41 ΠΜ
Παράθεση από: Κανένας στις 16 Απρ 2020, 12:16:41 ΠΜΤελικό, για του χρόνου... και πάλι βλέπουμε

Τελικό, για του χρόνου... και πάλι βλέπουμε
Εγώ γιατί δε μπορώ να το δω; Μήπως το κατεβάσατε;

Κανένας

#21
Παράθεση από: Menelaos στις 16 Απρ 2022, 04:36:55 ΜΜΤελικό, για του χρόνου... και πάλι βλέπουμε

Εγώ γιατί δε μπορώ να το δω; Μήπως το κατεβάσατε;
Ξανανέβηκε 1 4 2020
Νικηφόρος Μανδηλαράς
ΓΕΛ Νάξου "Μανώλης Γλέζος"
https://blogs.sch.gr/nobody/

ΤΙΜ

Παράθεση από: Κανένας στις 24 Μαρ 2022, 12:07:56 ΠΜΟι ασκήσεις αποτελούν μια προσπάθεια για προσέγγιση της δυναμικής υλοποίησης των δομών δεδομένων,
με σκοπό την καλύτερη κατανόηση των σχετικών θεωρητικών θεμάτων απ' τις μαθήτριες και τους μαθητές μας.
Η πρώτη δημοσίευσή τους είχε γίνει πριν δύο χρόνια αλλά η σχετική ύλη αφαιρέθηκε τότε.

Ευχαριστούμε πάρα πολύ. Πολύ καλή δουλειά, με μεράκι. Καλή Ανάσταση, καλό Πάσχα.

Κανένας

#23
Ανεβάζω μια αναθεωρημένη έκδοση των ασκήσεων.
Με κάποιες τροποποιήσεις και επεκτάσεις.
Νικηφόρος Μανδηλαράς
ΓΕΛ Νάξου "Μανώλης Γλέζος"
https://blogs.sch.gr/nobody/

akalest0s

Δουλεύοντας τις ενδιαφέρουσες αυτές ασκήσεις, επίτρεψέ μου ένα σχόλιο:
Η κεφαλή με την τιμή της στο κάτω μέρος, δεν συνάδει με την μορφή των υπόλοιπων κόμβων, που σε εκείνο το σημείο έχουν την θέση μνήμης, και όχι τον δείκτη τους. Τα περισσότερα παιδιά μπερδεύονται σε αυτό, και νομίζω είναι ανώφελη τρικλοποδιά.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

Κανένας

#25
Παράθεση από: akalest0s στις 28 Απρ 2023, 11:22:42 ΜΜΔουλεύοντας τις ενδιαφέρουσες αυτές ασκήσεις, επίτρεψέ μου ένα σχόλιο:
Η κεφαλή με την τιμή της στο κάτω μέρος, δεν συνάδει με την μορφή των υπόλοιπων κόμβων, που σε εκείνο το σημείο έχουν την θέση μνήμης, και όχι τον δείκτη τους. Τα περισσότερα παιδιά μπερδεύονται σε αυτό, και νομίζω είναι ανώφελη τρικλοποδιά.
Προσπάθησα να διατηρήσω τη σημειογραφία του μπλε βιβλίου για τις λίστες. (δες εκεί).
Απλώς αντικατέστησα τα βέλη για τη σύνδεση των κόμβων με τις διευθύνσεις τους.
Μπορούμε να διευκρινίζουμε στα παιδιά ότι η Κεφαλή και η Ουρά είναι απλοί δείκτες,
δεν αποτελούν κόμβους με δεδομένα του χρήστη και ακολουθείται διαφορετική σημειογραφία
στην απεικόνισή τους.

Νικηφόρος Μανδηλαράς
ΓΕΛ Νάξου "Μανώλης Γλέζος"
https://blogs.sch.gr/nobody/

akalest0s

Νομίζω άλλο λέμε. Δες την εικόνα, μήπως με καταλάβεις καλύτερα. Πρόκειται για ψείρισμα, αλλά βλέπω τα περισσότερα παιδιά να παραξενεύονται στην αρχή.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

Κανένας

Παράθεση από: akalest0s στις 29 Απρ 2023, 11:17:42 ΜΜΝομίζω άλλο λέμε. Δες την εικόνα, μήπως με καταλάβεις καλύτερα. Πρόκειται για ψείρισμα, αλλά βλέπω τα περισσότερα παιδιά να παραξενεύονται στην αρχή.
Επειδή είναι λίγο μανούρα η τροποποίηση των εικόνων πρόσθεσα μια διευκρίνιση.
Ευχαριστώ για την παρατήρηση.
Νικηφόρος Μανδηλαράς
ΓΕΛ Νάξου "Μανώλης Γλέζος"
https://blogs.sch.gr/nobody/

akalest0s

Στην 9 άσκηση, η σχέση νομίζω θέλει λίγο προσοχή. Με μια πρώτη ματιά, ήθελες να πεις Α_Μ(3/2 * ν) + 1 ?
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

Κανένας

Παράθεση από: akalest0s στις 06 Μαΐου 2023, 12:36:11 ΜΜΣτην 9 άσκηση, η σχέση νομίζω θέλει λίγο προσοχή. Με μια πρώτη ματιά, ήθελες να πεις Α_Μ(3/2 * ν) + 1 ?
Είναι το ίδιο:
Για κάθε k ακέραιο και x πραγματικό ισχύει A_M(x+k)=A_M(x)+k







Νικηφόρος Μανδηλαράς
ΓΕΛ Νάξου "Μανώλης Γλέζος"
https://blogs.sch.gr/nobody/