Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Σπύρος Δουκάκης

Αλλαγές από το Δηµοτικό έως το Λύκειο

Του ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΤΣΙΚΑ

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4618790

Ενδιαφέροντα
1.
ΠαράθεσηΤο υπουργείο Παιδείας επεξεργάζεται διάφορα σενάρια όσον αφορά την κατανοµή τωνµαθηµάτων και την ανάπτυξη των επιλογών µαθηµάτων από τους µαθητές, καθώς οι δυο αυτές τάξεις θα συνδέονται άµεσα µε την πρόσβαση στις Ανώτατες Σχολές. Στο σηµείο αυτό υπάρχουν ακόµη διαφορετικές προσεγγίσεις π.χ. όσον αφορά την «τύχη» της διδασκαλίας του µαθήµατος της Πληροφορικής,

Άρα το συζητάμε;

2.
ΠαράθεσηΓια τις Β΄ και Γ΄ Λυκείου το νέο ωρολόγιο πρόγραµµα µε τις επιλογές µαθηµάτων θα ανακοινωθεί αργότερα, πιθανόν στο τέλος του α΄ εξαµήνου του 2011.

Άρα μετά τις εξετάσεις και πιθανώς αφού κλείσουν τα σχολεία... Τυχαίο;

george79

κι άλλη ερώτηση στη βουλή για την πληροφορική

http://michalis-giannakis.blogspot.com/2011/02/blog-post_6026.html


«Στον ψηφιακό αναλφαβητισμό οδηγείται η νέα γενιά» σύμφωνα με την ερώτηση που κατέθεσε προς το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων ο βουλευτής Βοιωτίας της Νέας Δημοκρατίας, κ Μιχάλης Γιαννάκης, ζητώντας διευκρινήσεις για το κατά πόσο επίκειται υποβάθμιση των μαθημάτων της Πληροφορικής και της Ιστορίας από υποχρεωτικά σε μαθήματα επιλογής.

«Η γνώση της ιστορίας είναι απολύτως απαραίτητη τόσο για τους νέους, όσο και για όλους τους Έλληνες, αφού διαθέτουμε την πλουσιότερη και αρχαιότερη Ιστορία της Ευρώπης» τονίζει ο Μιχάλη Γιαννάκης και ζητά από την κυβέρνηση την ουσιαστική διαβούλευση με την εκπαιδευτική κοινότητα, πριν λάβει τις οριστικές της αποφάσεις.


ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ : Υπουργό Παιδείας Θρησκευμάτων και Δια Βίου Μάθησης
Αθήνα, 18 Φεβρουαρίου 2011
ΘΕΜΑ: « Μετάθεση μαθήματος Πληροφορικής και Ιστορίας από υποχρεωτικά σε επιλογής»

Κυρία υπουργέ,
Το τελευταίο χρονικό διάστημα δημοσιεύματα του τύπου αναφέρουν πώς στο ΥΠΔΒΜ&Θ προτείνεται η αναδιάρθρωση του διδακτικού προγράμματος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ένα από τα σενάρια που δεν έχει διαψευστεί επίσημα από την ηγεσία του ΥΠΔΒΜ&Θ είναι η μετάταξη των μαθημάτων της Ιστορίας και της Πληροφορικής από υποχρεωτικά μαθήματα σε μαθήματα επιλογής.

Αν αυτή η πληροφορία επιβεβαιωθεί μιλάμε τελικά για την ουσιαστική υποβάθμιση και των δύο μαθημάτων που μέχρι σήμερα διδάσκονταν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως υποχρεωτικά μαθήματα. Η γνώση της ιστορίας είναι απολύτως απαραίτητη τόσο για τους νέους, όσο και για όλους τους Έλληνες, που διαθέτουμε την πλουσιότερη και αρχαιότερη Ιστορία της Ευρώπης.

Ταυτόχρονα η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ εγκαινίασε πρόσφατα το πρώτο ψηφιακό σχολείο στην Ελλάδα στην Λήμνο όπου και επισήμανε την αναγκαιότητα των Ελλήνων μαθητών να είναι μέτοχοι στις νέες εξελίξεις και όχι ουραγοί των τεχνολογικών εξελίξεων. Εφόσον το μάθημα της πληροφορικής γίνει μάθημα επιλογής τότε στην ουσία καταδικάζουμε τη νεολαία σε ψηφιακό αναλφαβητισμό. Η πληροφορική και η γνώση των νέων τεχνολογιών δίνει στους νέους της χώρας μας την δυνατότατα να είναι παρών στις εξελίξεις και να καλλιεργήσουν την «αλγοριθμική» σκέψη, συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας.

Τέλος η ίδια η αγορά εργασίας, απαιτεί τη χρήση των νέων τεχνολογιών από τους εργαζόμενους.

ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟΥΤΟΥ ΕΡΩΤΑΤΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ:
- Θα παραμείνουν ως υποχρεωτικά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση τα υπόψη μαθήματα;
- Ποιες είναι οι προθέσεις του υπουργείου για τη μετάθεση αυτών των δύο μαθημάτων από υποχρεωτικά μαθήματα σε μαθήματα επιλογής;
- Έχει συζητήσει η κυβέρνηση τέτοιο ενδεχόμενο με την εκπαιδευτική κοινότητα και αν ναι, που έχουν καταλήξει αυτές οι συζητήσεις;

mour

Να είναι καλά ο άνθρωπος για το ενδιαφέρον, αλλά η επερώτηση είναι τρέχα γύρευε!!!
Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η πληροφορική σε κάποια τάξη του Λυκείου και δεν το έχουμε καταλάβει ακόμα???

fof

 ;D ;D ;D ;D....... Απ' το ολότελα καλή και η Παναγιώτενα!! ... ;D ;D

dkonetas

#829
Βασίλης Σωτηρούδας από Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας (Θεσσαλονίκη) εκτενής συνέντευξη στο Europe1 Εκπομπή : "Καλησπέρα στον αέρα"
http://www.videosurf.com/video/part1-1260375708?vlt=ffext&vlt_position=inline
http://www.videosurf.com/video/part2-1260375371
http://www.videosurf.com/video/part3-1260375342
http://www.videosurf.com/video/part4-1260367333
http://www.videosurf.com/video/part5-1260375746

εξακολουθώ να θεωρώ ότι έχουμε πολύ περισσότερα να κερδίσουμε αν δεν βασιζόμαστε στην κεντρική "διαπραγμάτευση" μεταξύ πολιτικάντηδων αλλά στην παρουσία του κάθε μέλους ξεχωριστά
Στόχος μας να πείσουμε την κοινή γνώμη ... όχι να εξαργυρώσουμε - σε προσωπικό επίπεδο τις διαπραγματεύσεις

Bravo σε όλους όσους συνεχίζουν να αρθρώνουν λόγο... απαιτείται η ενεργοποίηση και η ευφάντασττη παρέμβαση όλων μας, οπουδήποτε έχουμε πρόσβαση

Vangelis

Καταλάβατε πως εννοούν την ενότητα ορισμένοι!

Θα μιλήσουμε όμως αφού λήξει το θέμα που μας καίει αυτή τη στιγμή.

Ξέρει κανείς καμιά Ένωση Μαθηματικών;  κάτι για Μαθηματική Εταιρία έχω ακούσει εγώ.  Αλλά ξέχασα αφού η ΜΕΓΑΛΗ είναι ένωση δεν μπορεί παρά και οι άλλες να είναι ενώσεις. 

Και κάτι τελευταίο η Μαθηματική Εταιρία δέχεται ως μέλη τους  αποφοίτους του ΤΕΙ Αγελαδοτροφίας και Μαθηματικών?

Keep Growing

"Και κάτι τελευταίο η Μαθηματική Εταιρία δέχεται ως μέλη τους  αποφοίτους του ΤΕΙ Αγελαδοτροφίας και Μαθηματικών?"

Ε, και συ ρε Βαγγέλη, πολύ ακραίο παράδειγμα έφερες.
Γιατί, θα δεχότανε μήπως, απόφοιτους ιατρικής;
Ύστερα το τμήμα αυτού του ΑΤΕΙ ονομάζεται ζωικής παραγωγής και όχι αγελαδοτροφίας.
Η αγελαδοτροφία είναι μόνο ένα τμήμα ενός από τα μαθήματα που παίρνουν οι σπουδαστές αυτού του τμήματος.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

alex1alex

Για διαβάστε


[(Συρρικνώσεις Μισθών + Καταργήσεις Ταμείων και Σχολείων)*(Αδιοριστία)] – (Οργανικές και Μεταθέσεις) – Πληροφορική Παιδεία = ΜΕΛΛΟΝ ΔΥΣΟΙΩΝΟ, του Αργύρη Κολοκοντέ

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=23930

"........6. Ψηφιακό Σχολείο Χωρίς Πληροφορική Παιδεία!

Σχεδόν έτοιμοι λοιπόν «για την απογείωση» προς το «Νέο Σχολείο», το σχολείο του μέλλοντος, το «Ψηφιακό Σχολείο».....χωρίς όμως την Πληροφορική Παιδεία!!!Οι διαρροές αναδεικνύουν την πληροφορική περιττή μετά το Γυμνάσιο. Πληροφορική όμως δεν σημαίνει εκμάθηση ενός τυποποιημένου πακέτου χειρισμού, αλλά και προγραμματισμός και ερευνητικά και μαθηματικά πακέτα και ανάπτυξη αλγοριθμικής λογικής. Σε μία εποχή που οι επιχειρήσεις στήνουν τα προγράμματα της παραγωγής τους μέσω υπολογιστών, που οι μεγαλύτεροι Έλληνες επιστήμονες (διαφόρων ειδικοτήτων) που κάνουν καριέρα στο εξωτερικό κυριολεκτικά «πετάνε σπίθες στον προγραμματισμό», σε μία τέτοια λοιπόν εποχή που θα έπρεπε να γραφούν και να διδαχθούν στις λυκειακές τάξεις βιβλία ειδικά για την εφαρμογή της μαθηματικής σκέψης στον προγραμματισμό, για τις εφαρμογές του προγραμματισμού στην παραγωγή και την οικονομική, στις κατασκευές, στη φυσική, στην αεροναυπηγική, κ.ο.κ., η πληροφορική κηρύσσεται έκπτωτη από το Λύκειο. Πολύ σωστά λοιπόν επισημαίνεται στο κείμενο της ΕΠΕ (βλ. ψηφιακό αρχείο ΑΒ, 7/2/2011) ότι έτσι οδεύουμε να δημιουργήσουμε άβουλους καταναλωτές-χρήστες εισαγόμενης τεχνολογίας αντί για παραγωγούς τεχνολογίας.

Υπό τέτοιες συνθήκες, οι πληροφορικοί μάλλον θα κληθούν να αναζητήσουν την τύχη τους μέσα από την αναδιάρθρωση των Δομών της Διοίκησης. Οι επιστήμονες συνάδελφοι πληροφορικοί θα κληθούν να επανδρώσουν διοικητικές θέσεις ή να μπαίνουν ως βοηθοί άλλων συναδέλφων στις χωρίς υπολογιστές αίθουσες για διδασκαλία μέσω νέων τεχνολογιών!!!.....αγγίζοντας κατ' αυτόν τον τρόπο το απόλυτο δέλεαρ του οράματος που είχαν όταν πήγαν και διαγωνίσθηκαν στον ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ή όταν «όργωναν» την Ελλάδα προκειμένου να αποκτήσουν την πολυπόθητη προϋπηρεσία διορισμού τους!!! Αλήθεια, τι επίδραση ασκεί ο αριθμός των σχολικών συμβούλων ανά ειδικότητα στο τι αντικείμενα θα περιλαμβάνονται στα αναλυτικά προγράμματα σπουδών και στον επιμερισμό των διδακτικών ωρών;;;.........."

Vangelis

Εξακολουθώ να θεωρώ ότι έχουμε πολύ περισσότερα να κερδίσουμε αν δεν ρίχνουμε λάσπη ο ένας στον άλλο με εκφράσεις:

"κεντρική "διαπραγμάτευση" μεταξύ πολιτικάντηδων"  και  "Στόχος μας να πείσουμε την κοινή γνώμη ... όχι να εξαργυρώσουμε - σε προσωπικό επίπεδο τις διαπραγματεύσεις"

Συμφωνώ απόλυτα βέβαια με το "απαιτείται η ενεργοποίηση και η ευφάντασττη παρέμβαση όλων μας, οπουδήποτε έχουμε πρόσβαση"



kammenos

Γιατί; Υπάρχει κανένας που διαφωνεί σχετικά με το ποιοί φταίνε για το χάλι μας ως χώρα γενικότερα; Αν δε φταίνε οι "πολιτικάντηδες", τότε ποιος φταίει; Δε βαρεθήκατε να βλέπετε επαγγελματίες συνδικαλιστές να καταλαμβάνουν θέσεις εξουσίας;

Vangelis

Kamemenos
Οι γενικεύσεις απλά συσκοτίζουν την υπόθεση. 
Στην δική μας περίπτωση την κεντρική διαπραγμάτευση την κάνει η ΠΕΚΑΠ (π.χ αύριο έχει συνάντηση με την Χριστοφιλοπούλου για το Λύκειο).  Η δική σου πρόταση και θέση ποια είναι; να μην την κανει η ΠΕΚΑΠ αλλά κάποια άλλη ένωση (η ΕΠΕ , η ΕΠΥ, το E-TEE κ.λπ), το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ είναι πολιτικάντηδες;,  εξαργυρώνουν κάτι σε προσωπικό επίπεδο (και τι είναι αυτό) ;

Καθαρά λόγια και όχι λάσπη και υποούμενα.



 

alex1alex


ανακοινωση απο το blog της ΠΕΚΑΠ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 22/2/2011
Συναντήθηκε σήμερα Τρίτη 22/2/2011 αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. με την υφυπουργό Παιδείας κα. Ε. Χριστοφιλοπούλου, παρουσία του Γ.Γ. του Υπουργείου κ. Β. Κουλαϊδή, υπεύθυνου για το σχεδιασμό του νέου σχολείου, ο οποίος και ενημέρωσε απαντώντας στις ερωτήσεις των μελών του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. για το θέμα της Πληροφορικής στο Λύκειο και γενικά για το σχεδιασμό του νέου σχολείου.

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας διατύπωσε τη γενική θέση ότι δεν πρέπει να βλέπουμε αποσπασματικά το θέμα της Πληροφορικής στο Λύκειο αλλά συνολικά σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης και θεωρεί ότι με τα μέτρα που παίρνει η Πληροφορική στην εκπαίδευση γενικά αναβαθμίζεται αναφέροντας ότι συνολικά οι ώρες των μαθημάτων Πληροφορικής αυξάνονται, συνυπολογίζοντας και το Δημοτικό σχολείο.

Συγκεκριμένα ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και απαντώντας στα βασικά αιτήματα της Π.Ε.ΚΑ.Π., που είχαν δοθεί με το υπόμνημα που κατατέθηκε κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης στις 15/2/2011:

1) Για το Δημοτικό: Ανάφεραν ότι πρόθεση του υπουργείου είναι να υπάρχει το μάθημα της Πληροφορικής σε όλα τα Δημοτικά το οποίο συνεπάγεται και σύσταση κλάδου ΠΕ19-ΠΕ20 και οργανικών θέσεων, αλλά αυτό θα γίνει σε συνάρτηση με το μέγεθος του κάθε σχολείου και αφού πρώτα γίνει αξιολόγηση του πιλοτικού προγράμματος που εφαρμόζεται σήμερα στα 800 ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία.

2) Για το Γυμνάσιο: Θα ξεκινήσει, μάλλον από το επόμενο έτος, η διαδικασία πιστοποίησης για την απόκτηση κρατικού πιστοποιητικού με βάση το Γαλλικό μοντέλο. Ο καθηγητής Πληροφορικής θα έχει ενεργό ρόλο στην πιστοποίηση. Δεν έχει ξεκαθαριστεί όμως από το Υπουργείο αν θα υπάρξει αύξηση των ωρών διδασκαλίας της Πληροφορικής.

3) Για το Γενικό Λύκειο: Η διαβεβαίωση είναι ότι «η Πληροφορική δεν εξαφανίζεται». Όμως δεν θα είναι μάθημα γενικής παιδείας, αλλά μόνο μάθημα επιλογής και όχι σε όλες τις κατευθύνσεις. Ο γενικός σχεδιασμός είναι στο Λύκειο να μειωθούν τα μαθήματα, να υπάρχουν μόνο 4 μαθήματα γενικής παιδείας και να υπάρξει μεγάλη αύξηση της εξειδίκευσης μέσω των κατευθύνσεων από τη Β' Λυκείου και ειδικά στη Γ' Λυκείου.

4) Για το Τεχνολογικό Λύκειο: Δόθηκε η υπόσχεση ότι θα ενημερωθούμε πριν την κυκλοφορία του όποιου σχεδίου.

Η αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. απαντώντας επανάλαβε τις θέσεις του κλάδου για όλα τα παραπάνω.

Ειδικά για το θέμα του Γενικού Λυκείου επέμενε στην αναγκαιότητα της διδασκαλίας της Πληροφορικής ως βασικού μαθήματος και στις 3 τάξεις του Γενικού Λυκείου, αναπτύσσοντας πλήθος επιχειρημάτων και καταθέτοντας πίνακα με το τι συμβαίνει στις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Ξεκαθάρισε στην πολιτική ηγεσία ότι η Πληροφορική αποτελεί αυτόνομη επιστήμη και για πολλές δεκαετίες γνωστικό αντικείμενο στην εκπαίδευση και ότι δεν εξαντλείται σε απόκτηση βασικών δεξιοτήτων χρήσης εφαρμογών γραφείου, ούτε στην αλγοριθμική επίλυση προβλημάτων. Σχετίζεται με την απόκτηση γνώσεων απαραίτητων, όχι μόνο για τον επαγγελματικό βίο του ανθρώπου, αλλά κυρίως για την ενεργή, αυτόνομη και ασφαλή συμμετοχή του στην Κοινωνία της Πληροφορίας και της Γνώσης. Ζήτησε από την ηγεσία του Υπουργείου αφενός να ισχύσει για τη χώρα μας ότι ισχύει στις προηγμένες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αφετέρου, στην κατεύθυνση που θέλει τον μαθητή στο κέντρο της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης, να διεξαχθεί έρευνα αποτύπωσης της γνώμης των μαθητών, των γονέων και της κοινωνίας ευρύτερα σχετικά με την αποδοχή του μαθήματος της Πληροφορικής ανά εκπαιδευτική βαθμίδα και βάσει της αξιολόγησης των αποτελεσμάτων αυτών να καθορισθεί και η διδασκαλία της Πληροφορικής σε ποιότητα και ποσότητα ανά βαθμίδα και τύπο σχολείου. Σε κάθε περίπτωση οι όποιες αποφάσεις να τεκμηριώνονται από διεθνείς καλές πρακτικές και από τις κοινωνικές απαιτήσεις για ένα σύγχρονο σχολείο. Τέλος ζητήθηκε από την πολιτική ηγεσία να λαμβάνει υπόψη της τις θέσεις του κλάδου για το περιεχόμενο και τους σκοπούς και στόχους της Πληροφορικής στην εκπαίδευση, όπως άλλωστε γίνεται και στα άλλα γνωστικά αντικείμενα και όχι να αποτελούν αυτά επιθυμίες και εισηγήσεις άσχετων με το αντικείμενο προσώπων και φορέων.


Ζητήθηκε επίσης η γνώμη της Π.Ε.ΚΑ.Π. για το θέμα της μείωσης του διδακτικού ωραρίου στους συναδέλφους που θα αναλάβουν την τεχνική ή/και την γραμματειακή υποστήριξη στα σχολεία. Η αντιπροσωπεία της Π.Ε.ΚΑ.Π. έκανε ξεκάθαρο ότι αυτό το θέμα δεν είναι του κλάδου μας, αλλά αφορά τη συνολική λειτουργία του σχολείου και όλους τους εκπαιδευτικούς και επιφυλάχτηκε να απαντήσει. Για το θέμα αυτό θα υπάρξει διαβούλευση μεταξύ των μελών της Π.Ε.ΚΑ.Π. ώστε, αν υπάρξει πρόταση του κλάδου, να δοθεί στην πολιτική ηγεσία.

Μετά τις σημερινές διευκρινήσεις που δόθηκαν, ειδικά για το θέμα του Γενικού Λυκείου που ξεκαθαρίζουν τα πράγματα επί τω χείρω, το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. εκτιμά ότι πρέπει να υπάρξει σύσσωμη αντίδραση του κλάδου και γι αυτό τις επόμενες ημέρες θα ανακοινώσει συγκεκριμένες ενέργειες προς αυτή την κατεύθυνση.

Αθήνα, 22 Φεβρουαρίου 2011
το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

skoud

Δελτίο τύπου της ΠΕΚΑΠ για τη σημερινή συνάντηση στο Υπουργείο

http://pekap.blogspot.com/2011/02/2222011.html
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

ntzios kostas

Παράθεση3) Για το Γενικό Λύκειο: Η διαβεβαίωση είναι ότι «η Πληροφορική δεν εξαφανίζεται». Όμως δεν θα είναι μάθημα γενικής παιδείας, αλλά μόνο μάθημα επιλογής και όχι σε όλες τις κατευθύνσεις. Ο γενικός σχεδιασμός είναι στο Λύκειο να μειωθούν τα μαθήματα, να υπάρχουν μόνο 4 μαθήματα γενικής παιδείας και να υπάρξει μεγάλη αύξηση της εξειδίκευσης μέσω των κατευθύνσεων από τη Β' Λυκείου και ειδικά στη Γ' Λυκείου.

To διαβάζω και το ξαναδιαβάζω. Δεν βλέπω μεγάλη διαφορά με το τωρινό. Ποτέ δεν ήταν μάθημα γενικής παιδείας. Επίσης για τα 4 μαθήματα αυξημένης εξειδίκευσης της Β και Γ Λυκείου, τα οποία δεν έχουν ξεκαθαρίσει, δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα ότι δεν θα υπάρχει  το μάθημά μας. Άρα με βάση αυτά, αναρωτιέμαι γιατί αναφέρεται η φράση "επί τω χείρω" και γιατί χρειάζεται σύσσωμη αντίδραση. Πρέπει, λοιπόν να αναφερθείτε με περισσότερες λεπτομέρειες για το Λύκειο, γιατί εδώ κάτι λείπει ή κάτι δεν βλέπω. 
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Νίκος Αδαμόπουλος