Δράσεις για την Διάσωση της Πληροφορικής στο Λύκειο (Γενικό και Τεχνολογικό)

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 07 Αυγ 2013, 02:59:32 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Αναγνωστάκης

Έφτιαξα αυτό το thread γιατί στα άλλα η κουβέντα έχει γενικευτεί σχετικά με την βιωσιμότητα αυτού του συστήματος, τις συντεχνίες κ.α. Εδώ θα γράφουμε προτάσεις-δράσεις για το τι μπορούμε να κάνουμε απο δω και πέρα

Ενδεικτικά λοιπόν αναφέρω τις παρακάτω προτάσεις



1.Ανοιχτή επιστολή προς ΙΕΠ (Γκλάβα), Υφυπουργούς, Συμβούλους με επισήμανση στην διαφορά χρήσης και επιστήμης Η/Υ, στη πληθώρα των σχολών πληροφορικής που σχετίζονται άμεσα & έμμεσα με την πληροφορική και την διδακτική-παιδαγωγική διάσταση του μαθήματος
2. Συγγραϕή επιστολής στα αγγλικά και αποστολή σε διεθνής επιστημονικές ενώσεις
3. Συγγραφή κοινής επιστολής η οποία θα προσυπογράφεται απο όλα τα μέλη ΔΕΤ Πληροφορικής
4. Ενημέρωση στα forum των ϕοιτητών των σχολών Πληροφορικής ΑΕΙ/ΤΕΙ και Πολυτεχνεία
5. Συγγραφή ανοιχτών επιστολών από τους μαθητές μας
6. Αποστολή επιστολής σε Βουλευτές και σε μέλη της αντίστοιχης επιτροπής
7. Αποστολή επιστολής σε διεθνή ΜΜΕ


Περιμένω τις προτάσεις σας καθώς και ποιος μπορεί να κάνει τι...Ας μη τα περιμένουμε όλα από τα Δ.Σ ή από τους από μηχανής θεούς...

stpdt

Πρόταση 8.

από το δελτίο τύπου της ΟΛΜΕ

Παράθεση
Ο Υφυπουργός Παιδείας υποστήριξε πως δεν γνώριζε από πού στάλθηκαν αυτά τα προγράμματα. Δεν δεσμεύτηκε για την άμεση ανάκλησή τους.

Η ΠΕΚΑΠ, με την ιδιότητά της ως επίσημη και αναγνωρισμένη επιστημονική ένωση, πρέπει να πάει ακάλεστη και να ζητήσει τον λόγο από τους παρασκηνιακούς που εισηγούνται την κατάργησή μας. Και την απάντησή τους και το πρόσωπό τους να το καταγράψει με ψηφιακά μέσα, και να μας το γνωστοποιήσει επίσημα. Χαρακτηρίζοντας τους ως τους ανθρώπους που εισηγούνται στον υπουργό την κατάργησή της πληροφορικής από το Λύκειο.

Θέλουμε να ξέρουμε τα πλήρη στοιχεία των παρασκηνιακών, όχι μόνο το όνομά τους και την φωτογραφία τους, αλλά και οτιδήποτε άλλο για αυτούς. Τον χώρο εργασίας τους, το γραφείο τους κλπ κλπ

Αν δεν το κάνει αυτό η ΠΕΚΑΠ, τότε μάλλον είναι και η ίδια μέρος και κομμάτι του παρασκηνίου.

Keep Growing

Οι δράσεις πρέπει να έχουν 2 κατευθύνσεις.

1. Οι άμεσες, εδώ συμφωνώ για το κείμενο στα αγγλικά και την ενημέρωση των ξένων, αλλά για τα υπόλοιπα εκτός της ενημέρωσης των forums των φοιτητών και της εμπλοκής των μαθητών μας, δε νομίζω ότι θα έχουν κάποιο πρακτικό αποτέλεσμα.

2. Οι δράσεις μετά την ψήφιση  του (πιθανά) αρνητικού για εμάς (και πολλούς άλλους) νομοσχεδίου, όπως πχ:  https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5267.msg55483#msg55483
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Γιάννης Αναγνωστάκης

Έπεσε και τρομερή ιδέα απο Alex Soros (fb)

9. Συγκέντρωση παλαιού εξοπλισμού υπολογιστών και βιβλίων έξω από το Υπουργείο Παιδείας και κατάλληλη χρήση τους (κάψιμο, εκτόξευση κ.α..)

stpdt

Να αναφέρουμε και εδώ τα ονόματα των διορισμένων από τον υπουργό ατόμων, που εισηγούνται την κατάργηση της πληροφορικής στο λύκειο. Ανάμεσά τους και ένας της πληροφορικής

http://www.esos.gr/article/eidiseis/glabas-proedros-koymentos-antiproedros-iep-eptameles-symboylio


Θα ήταν καλό να μαζέψουμε και άλλα στοιχεία για αυτούς. Κάποιοι από αυτούς έχουν γνωστή αντιδημοκρατική "προϋπηρεσία" και δράση, γνωστή στις πιάτσες.

Παράθεση από: janag79 στις 07 Αυγ 2013, 03:15:52 ΜΜ
Έπεσε και τρομερή ιδέα απο Alex Soros (fb)

9. Συγκέντρωση παλαιού εξοπλισμού υπολογιστών και βιβλίων έξω από το Υπουργείο Παιδείας και κατάλληλη χρήση τους (κάψιμο, εκτόξευση κ.α..)

Η συγκέντρωση καλό είναι να γίνει όσο το δυνατόν κοντότερα στα παραπάνω άτομα (γιατί ο υπουργός φυλάσσεται και δεν θα μπορέσουμε να τον πλησιάσουμε)

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: stpdt στις 07 Αυγ 2013, 03:22:37 ΜΜ
Να αναφέρουμε και εδώ τα ονόματα των διορισμένων από τον υπουργό ατόμων, που εισηγούνται την κατάργηση της πληροφορικής στο λύκειο. Ανάμεσά τους και ένας της πληροφορικής

http://www.esos.gr/article/eidiseis/glabas-proedros-koymentos-antiproedros-iep-eptameles-symboylio
Θα ήταν καλό να μαζέψουμε και άλλα στοιχεία για αυτούς. Κάποιοι από αυτούς έχουν γνωστή αντιδημοκρατική "προϋπηρεσία" και δράση, γνωστή στις πιάτσες.

Η συγκέντρωση καλό είναι να γίνει όσο το δυνατόν κοντότερα στα παραπάνω άτομα (γιατί ο υπουργός φυλάσσεται και δεν θα μπορέσουμε να τον πλησιάσουμε)

Ανοιχτή επιστολή στα μέλη αυτά και να τους ρωτήσουμε ανοιχτά αν ήταν δικιά τους απόφαση ο αφανισμός της Πληροφορικής ή άνωθεν εντολή για να τους βγουν τα κουκιά των μεταθέσεων, μετατάξεων, κινητικότητας, διαθεσιμότητας κ.ο.

stpdt

Παράθεση από: janag79 στις 07 Αυγ 2013, 03:30:14 ΜΜ
Ανοιχτή επιστολή στα μέλη αυτά και να τους ρωτήσουμε ανοιχτά αν ήταν δικιά τους απόφαση ο αφανισμός της Πληροφορικής ή άνωθεν εντολή για να τους βγουν τα κουκιά των μεταθέσεων, μετατάξεων, κινητικότητας, διαθεσιμότητας κ.ο.

Η επιστολή εξυπηρετεί μόνο τον σκοπό να μαθευτεί το όνομά τους. Αλλά δεν αρκεί. Πρόσωπο με πρόσωπο πρέπει να τα πούμε, με τους παρασκηνιακούς. Να ξετρυπωθούν από την τρύπα τους, και να αντιμετωπίσουν την οργή του κόσμου.

Ένας από αυτούς, σε προηγούμενη θέση που είχε, μάλλον δεν έβαλε μυαλό και η εκφρασμένη (τότε) κατακραυγή του κόσμου στις μεθοδεύσεις του δεν τον έκανε να μετανοήσει και απαρνηθεί τον φασιστικό του ρόλο. Από άλλο πόστο τώρα, συνεχίζει το έργο του. Εξαργυρώνει συνέχεια το ρόλο του ως υπάκουος υπηρέτης της ολιγαρχίας. Είναι προφανές ότι κάποιοι (πάνω από αυτόν) τον έχουν για να παίζει ρόλο παρόμοιο με τον ρόλο που παίζει ο αυτοφοράκιας στα μπαρ.  Ίσως αυτός πρέπει να έχει ειδική αντιμετώπιση λοιπόν, από τους διαδηλωτές.

Ας μην ξεχνάμε ότι, λόγω αντικειμένου, έχουμε ένα τεράστιο όπλο, την πληροφορία. Πρέπει λοιπόν να ξεβρακώσουμε τους παρασκηνιακούς και να μάθει ο κόσμος τα πάντα για αυτούς. Ποιοι είναι, που δουλεύουν, που μένουν, μέχρι και το τι βρακί φοράνε.

Οι παρασκηνιακοί δεν είναι πολλοί, είναι λίγοι και ανακυκλώνονται μεταξύ τους, όπως ακριβώς κάνει και η άρχουσα ολιγαρχική τάξη των βουλευτών, με τα πολιτικά τους τζάκια. Μια-δυο-τρεις, θα μαθευτούν τα ονόματα και τα στοιχεία των παρασκηνιακών, και θα στερέψει τελικά η δεξαμενή από φασίστες. Έτσι  οι βουλευτές και οι υπουργοί δεν θα έχουν άλλους να προτάξουν ως ασπίδες, για να υλοποιούν τα αντιδημοκρατικά και αντιλαϊκά μέτρα τους.

Είμαστε πολλοί. Ενώ αυτοί που προδίδουν τους πολλούς, είναι μετρημένοι. Ας μάθουμε τα ονόματά τους, και ας στοχεύσουμε σε αυτούς. Ας σταματήσουμε να βρίζουμε αόριστα το σύστημα, ας σταματήσουμε να διαδηλώνουμε σε χώρους συμβολικούς. Οι υπεύθυνοι έχουν πρόσωπο, τόπο εργασίας και κατοικίας. Εκεί πρέπει να πάμε να τους βρούμε, εκεί πρέπει να τους αντιμετωπίσουμε πρόσωπο με πρόσωπο, εκεί πρέπει να διεξαχθεί ο αγώνας. Φτάνουν πια οι συμβολικοί τρόποι δράσης, Αρκετά με τις αοριστίες όσον αφορά το ποιος ευθύνεται. Ξέρουμε πολύ καλά ποιοι ευθύνονται, και αν δεν το ξέρουμε πρέπει να το μάθουμε.

seibei

Καλησπέρα,
Από την πλευρά μου έστειλα το παρακάτω μέηλ στους προέδρους των 2 σχολών που σπούδασα.
Πιστεύω οτι οι πανεπιστημιακοί έχουν ιερό χρέος να πιέσουν και να πείσουν.



Αξιότιμη κυρία Πρόεδρε, αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,

Θεωρώ πως είναι καθήκον σας να παρέμβετε, προκειμένου να μην υλοποιηθούν τα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας που αφορούν στην ουσιαστική κατάργηση των μαθημάτων Πληροφορικής-Υπολογιστών από την ανώτερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, τόσο στο Γενικό όσο και στο Επαγγελματικό-Τεχνικό Λύκειο.

Την στιγμή που χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Γερμανία, το Ισραήλ και άλλες, αναδιαμορφώνουν τα προγράμματα του σχολείου για να δώσουν ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα στην νέες τεχνολογίες, τους υπολογιστές και τον προγραμματισμό, είναι αδιανόητο στην χώρα μας τα παραπάνω να καταργούνται!

Έχετε το θεσμικό κύρος και την επιστημονική επάρκεια και την υποχρέωση να πείσετε το Υπουργείο Παιδείας για τον ανορθολογικό και αναχρονιστικό χαρακτήρα της επιχειρούμενης αλλαγής.



Με τιμή,

Κώστας Ανδρίκος,

Ηλεκτρολόγος Μηχ. και Μηχ. Υπολογιστών ΔΠΘ,  MSc Συστήματα Επικοινωνιών και Δικτύων ΕΚΠΑ

Καθηγητής Πληροφορικής Β/θμιας Εκπαίδευσης 

Γιάννης Αναγνωστάκης

Αντί να καθόμαστε να κλαίμε την μοίρα μας δεν κάνουμε κάτι; Mέχρι να ψηφιστεί έχουμε 20 μέρες μπροστά μας αλλά ακόμα και να ψηφιστεί αυτό το σίχαμα, μέχρι να εφαρμοστεί στη Β Λυκείου, υπάρχει 1 χρόνος μπροστά μας να ασκήσουμε πιέσεις..


Παράθεση από: janag79 στις 07 Αυγ 2013, 02:59:32 ΜΜ


Ενδεικτικά λοιπόν αναφέρω τις παρακάτω προτάσεις



1.Ανοιχτή επιστολή προς ΙΕΠ (Γκλάβα), Υφυπουργούς, Συμβούλους με επισήμανση στην διαφορά χρήσης και επιστήμης Η/Υ, στη πληθώρα των σχολών πληροφορικής που σχετίζονται άμεσα & έμμεσα με την πληροφορική και την διδακτική-παιδαγωγική διάσταση του μαθήματος
2. Συγγραϕή επιστολής στα αγγλικά και αποστολή σε διεθνής επιστημονικές ενώσεις
3. Συγγραφή κοινής επιστολής η οποία θα προσυπογράφεται απο όλα τα μέλη ΔΕΤ Πληροφορικής
4. Ενημέρωση στα forum των ϕοιτητών των σχολών Πληροφορικής ΑΕΙ/ΤΕΙ και Πολυτεχνεία
5. Συγγραφή ανοιχτών επιστολών από τους μαθητές μας
6. Αποστολή επιστολής σε Βουλευτές και σε μέλη της αντίστοιχης επιτροπής
7. Αποστολή επιστολής σε διεθνή ΜΜΕ
8. Συγκέντρωση παλαιού εξοπλισμού υπολογιστών και βιβλίων έξω από το Υπουργείο Παιδείας και κατάλληλη χρήση τους (κάψιμο, εκτόξευση κ.α..)


ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

stpdt

Θα έλεγα η συγκέντρωση εξοπλισμού και το κάψιμο των βιβλίων να γίνει έξω από το σπίτι του υπουργού. Το που μένει ο υπουργός πρέπει να το μάθουμε. Όπως είπα και σε προηγούμενο μήνυμα, καιρός να σταματήσουν οι συμβολισμοί, και ο λάθος τρόπος με τον οποίο μας έχουν υπνωτίσει οι πουλημένοι συνδικαλιστές για να αντιδρούμε. Οι αντιλαικές πολιτικές έχουν πρόσωπα, και κατευθείαν στα πρόσωπα αυτά πρέπει να στοχεύσουμε . Όπως έχουν κάνει κόλαση την ζωή την δικιά μας και των οικογενειών μας, την ίδια κόλαση πρέπει να βιώσουν και οι δικές τους οικογένειες. Όπως το δικό μου παιδί δεν θα έχει σε λίγο να φάει, έτσι και το παιδί του υπουργού ας δεί από το παράθυρό του το χάος που ο πατέρας του έχει προκαλέσει. Και ας μυρισει τον καπνό από τον καμένο εξοπλισμό και τα βιβλία. Ίσως αυτό να κάνει τον υπουργό πιο προσεκτικό όταν παίρνει τις αποφάσεις του.

Όχι πια διαδηλώσεις σε χώρους συμβολικούς, αλλά σε χώρους που πραγματικά τους πονάει να διαδηλώνουμε. Στα σπίτια τους, στις διακοπές τους, στην ταβέρνα που τρώνε. Ολα αυτά προϋποθέτουν βέβαια να στηθεί ένα αξιόπιστο δίκτυο πληροφόρησης, όπου εμείς ο λαός θα φακελώνουμε την άρχουσα ολιγαρχική τάξη και τους νενέκους της, όπως ακριβώς μας φακελώνει και αυτή. Για την δημιουργία βέβαια ενός τέτοιου αξιόπιστου και άσπαστου δίκτυου πληροφόρησης των κινήσεων της ολιγαρχίας, η συμβολή των ανθρώπων της πληροφορικής είναι απολύτως απαραίτητη.

Οι νενέκοι της ολιγαρχίας δεν έχουν καταλάβει σε ποιόν αιώνα ζούνε, νομίζουν ότι αν φορέσουν μια κάπα και κινηθούν στο σκοτάδι ότι θα κρυφτούν, ότι θα ξεχαστεί ο ρόλος τους και ότι θα γλιτώσουν από την οργή μας. Θα διαπιστώσουν σύντομα ότι στον αιώνα της πληροφορικής, και αντιμέτωποι με έναν αποφασισμένο λαό, δεν θα βρίσκουν πέτρα για να σταθούν.


Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

ftsak

Επιτέλους, οι φασίστες αποκαλύπτονται
Παράθεση από: stpdt στις 08 Αυγ 2013, 04:32:11 ΜΜ
Θα έλεγα η συγκέντρωση εξοπλισμού και το κάψιμο των βιβλίων να γίνει έξω από το σπίτι του υπουργού.

stpdt

Παράθεση από: ftsak στις 08 Αυγ 2013, 06:38:37 ΜΜ
Επιτέλους, οι φασίστες αποκαλύπτονται

H πρόταση για κάψιμο βιβλίων δεν ήταν δικιά μου.  Το σχόλιό μου, με αφορμή την πρόταση αυτή, ήταν στον τόπο διεξαγωγής της δράσης.

Αυτό που πρότεινα ήταν η όποια μορφή διαδήλωσης αποφασιστεί , να γίνει στον σωστό τόπο, που να είναι τόπος που να πονάει τους νενέκους της ολιγαρχίας, και όχι τόπος συμβολικός. Όχι άλλες διαδηλώσεις στο σύνταγμα και στην βουλή, αλλού πρέπει να τους συναντήσουμε τους νενέκους.

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής