υποστήριξη e- learning

Ξεκίνησε από kirdim, 15 Μαρ 2020, 03:26:28 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

alkisg

Κατάφερα να συνδεθώ στο κανάλι που συζητούσανε, μέσω Firefox στο Ubuntu. Αυτό λοιπόν κάλεσε ένα webstart java applet οπότε άνοιξε μια εφαρμογή εκτός browser, ενώ για κάποιον λόγο που δεν διερεύνησα είπε ότι δεν δούλευε ο ήχος και έτσι ...το σύστημα με πήρε τηλέφωνο στο γραφείο χωρίς χρέωσή μου, και άκουγα από εκεί.

Ένας από τους τεχνικούς της Cisco αναφέρθηκε συγκεκριμένα στο Linux και είπε ότι υποστηρίζεται κανονικά μέσω browser.

Καλή πλατφόρμα φαίνεται, αλλά σε κάποιες φάσεις είχαν πολλοί μικρόφωνα ανοιχτά οπότε είχε πολύ θόρυβο στο background και τελικά δεν άκουγες τους ομιλητές...

sensible

Παράθεση από: alkisg στις 17 Μαρ 2020, 01:17:45 ΜΜ
Κατάφερα να συνδεθώ στο κανάλι που συζητούσανε, μέσω Firefox στο Ubuntu. Αυτό λοιπόν κάλεσε ένα webstart java applet οπότε άνοιξε μια εφαρμογή εκτός browser, ενώ για κάποιον λόγο που δεν διερεύνησα είπε ότι δεν δούλευε ο ήχος και έτσι ...το σύστημα με πήρε τηλέφωνο στο γραφείο χωρίς χρέωσή μου, και άκουγα από εκεί.

Ένας από τους τεχνικούς της Cisco αναφέρθηκε συγκεκριμένα στο Linux και είπε ότι υποστηρίζεται κανονικά μέσω browser.

Καλή πλατφόρμα φαίνεται, αλλά σε κάποιες φάσεις είχαν πολλοί μικρόφωνα ανοιχτά οπότε είχε πολύ θόρυβο στο background και τελικά δεν άκουγες τους ομιλητές...

Και εγώ ήμουν μέσα. Να μη σχολιάσω τις 5 αποτυχημένες προσπάθειες εισόδου της Κεραμέως και των άλλων panelists. Κατά τα άλλα θα φανεί τι θα σηκώσει η πλατφόρμα όταν θα αρχίσουμε να φτιάχνουμε μαζικά meetings ταυτόχρονα. Το πρόβλημα με τα ανοικτά μικρόφωνα ήταν αποκλειστικά ευθύνη όσων έφτιαξαν το meeting γιατί δεν επέλεξαν το mute on entry για όσους μπαίνουν (το γράφουν και στον οδηγό και στο video που έδωσαν στη δημοσιότητα τρομάρα τους, αλλά αυτοί το ξέχασαν). Οπότε μπήκαν πολλοί...οι πρώτοι αρκετοί τουλάχιστον...με ανοικτά μικρόφωνα και έχω την εντύπωση ότι έπρεπε να τους κάνουν Mute έναν έναν.

Εγώ βοήθησα το Διευθυντή μου από το σπίτι με TeamViewer και σαφώς δεν υπάκουσα στην παράκληση να πάω. Πρώτα η δημόσια υγεία και μετά όλα τα άλλα. Του έστησα το Webex και τον έβαλα να παρακολουθεί. Γιατί έπρεπε να το κάνω αυτό από το σχολείο με ξεπερνά;!;

denispyr

Παράθεση από: sensible στις 17 Μαρ 2020, 09:01:55 ΜΜ
...
Πρώτα η δημόσια υγεία και μετά όλα τα άλλα.
...


Είμαστε σε καραντίνα αφενός για να ζήσουμε κι αφετέρου για να μην διασπείρουμε. Αυτός είναι ο λόγος που κλείνει οτδήποτε δε θεωρείται *απαραίτητο* και η έννοια του *απαραίτητου* αλλάζει και γίνεται αυστηρότερη κάθε μέρα, Έξω απο την καραντίνα βγαίνουμε είθτε για να επιβιώσουμε (τροφοδοσία, φάρμακα) είτε για να στηρίξουμε την επιβίωση άλλων (γιατροί κλπ). Η επαφή των παιδιων με το σχολείο δε νομίζω να πέφτει σε καμμία παο τις κατηγορίες αυτές. Πως λοιπόν μας ζητάνε (όχι μόνο σε μας αλλά λέμ) να βγούμε εκτός καραντίνας; Εκτός του απολυμασμένου χώρου μας; Και πως μπορούν να μας αναγκάσουν να το κάνουμε; Δεν μπορύμε να επικαλεστούμε τα μέτρα που εχουν παρθει κα ινα μην βγούμε εκτός καραντίνας για τα επικοινωνιακά τερτίπια της καθεμίας;
Διονύσης

ilias_s

#34
Παράθεση από: sensible στις 17 Μαρ 2020, 09:01:55 ΜΜ
...

Εγώ βοήθησα το Διευθυντή μου από το σπίτι με TeamViewer και σαφώς δεν υπάκουσα στην παράκληση να πάω. Πρώτα η δημόσια υγεία και μετά όλα τα άλλα. Του έστησα το Webex και τον έβαλα να παρακολουθεί. Γιατί έπρεπε να το κάνω αυτό από το σχολείο με ξεπερνά;!;

Ως υποστήριξη σας ζητήθηκε να παρέχεται και στα βασικά (π.χ εγκατάσταση) μέσω Teamviewer?

Ρωτάω γιατί έχω πείσει τον εαυτό μου να ΜΗΝ επέμβω με Teamviewer ή ό,τι άλλο στον Η/Υ κάποιου συναδέλφου ο κόσμος να χαλάσει. Όχι γιατί δεν μπορώ ή είναι κάποιο θέμα ασφάλειας αλλά, επειδή ξέρω ποιους θα κληθώ να υποστηρίξω, δεν είναι δυνατόν να κάνω εγκαταστάσεις και να ρυθμίζω μικρόφωνα εγώ σε 5-6 υπολογιστές επειδή κάποιοι από επιλογή επέλεξαν να τηρούν αποστάσεις από την τεχνολογία και τις εξελίξεις! Ήδη έχουν στείλει κάποιες οδηγίες στο δ/ντή μου, λέει, που εγώ δεν τις έχω δει και του φαίνονται πολύπλοκη διαδικασία..!

Ότι ζητάνε οι δ/ντές αυτές τις μέρες για την τηλεκπαίδευση είναι σε μεγάλο βαθμό λόγο ανασφάλειας. Ήδη μου είπε να πάω τη Δευτέρα, του είπα όχι και τον συμβούλεψα να κάτσει εκεί που είναι και να μιλάμε τηλεφωνικά. Σήμερα μάλλον το κατάλαβε γιατί, λέει, ανέβασε κάτι δέκατα...

Παράθεση από: alkisg στις 17 Μαρ 2020, 08:16:59 ΠΜ
Αν κατάλαβα καλά, σήμερα θα κάνουν δοκιμαστικό meeting οι Διευθυντές και οι Πληροφορικοί πολλών νομών με την κεντρική ομάδα του Υπουργείου, αλλά δεν κάλεσαν τους ΠΛΗΝΕΤ;

...

Άλκη προφανώς δεν κάλεσαν εσάς τους ΠΛΗΝΕΤ γιατί ξέρουν πως αρκετές διευθύνσεις δεν έχουν κανένα σε αυτές τις θέσεις. Στην περίπτωση της περιοχής που υπηρετώ η απουσία ΠΛΗΝΕΤ δεν έγινε αισθητή καν. Δεν μου φαίνεται περίεργο που, ας πούμε, "ξέχασαν" να σας καλέσουν. Μην το παίρνεις προσωπικά, μερικά ΠΛΗΝΕΤ και ορισμένοι συνάδελφοι είχαν και έχουν καλή φήμη που ξεφεύγει από τα όρια του νομού και της περιφέρειάς τους.

sensible

Να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει. Κάνοντας ένα meeting στην πλατφόρμα WEBEX διαπίστωσα ότι δε με αφήνει να ενεργοποιήσω το CHAT. το αντιμετώπισε κανείς άλλος αυτό; Είναι βασικό οι μαθητές που δεν μπορούν να έχουν μικρόφωνο να επικοινωνούν με chat. Επίσης η πλατφόρμα δε προσφέρει file sharing. Δηλαδή για να στείλουμε κάτι(ένα Pdf) στους μαθητές πως θα γίνει;

Θα πω το Διευθυντή να τα στείλει ως ερωτήματα, απλά ρωτάω αν εγώ στη ζαλούρα μου δε βλέπω κάτι!

Laertis

Σήμερα το meetings.sch.gr στο σχολικό δίκτυο τα έπαιξε. Προγραμματισμένη δική μου συνεδρία στις 11:00 και δεν μπορούσα να εισέλθω στο εικονικό δωμάτιο με τίποτα. Χτες δούλεψε μια χαρά, αλλά μέρα με τη μέρα όσο αυξάνουν οι συνεδρίες βγαίνουν στη φόρα τα προβλήματα υποδομής του Σχολικού Δικτύου. 
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

lp

#37
Καλησπέρα και από εμένα.
Οργάνωσα χθες την τάξη μου, τους έβαλα στο webex κάναμε και δοκιμές και σήμερα που προσπάθησα να κάνω μάθημα το πρώτο μάθημα δεν είχε ήχο!
Έβγαζε το μήνυμα "you can't connect to audio because we're having a problem connecting to webex meeting service. Try again later"
Δοκίμασα σε δύο υπολογιστές χωρίς αποτέλεσμα. Ακόμα παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα...
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

evry

Δεν το βλέπω καλά το webex, δηλαδή η free έκδοση έχει θέμα? το πρωί που έκανα ένα δοκιμαστικό με ένα συνάδελφο με κάμερα ήταν μια χαρά.
Πάντως ένας συνάδελφος που πήγε να γραφτεί στο webex του έστειλαν email ότι λόγω φόρτου θα περιμένει να εγκριθεί ο λογαριασμός.
Για να δούμε θα αντέξει το φόρτο?
Επίσης ακούω από πολλούς συναδέλφους πληροφορικής (νέους και αναπληρωτές) ότι οι παλαιότεροι άλλων ειδικοτήτων έχουν απίστευτες απαιτήσεις. Θεωρούν ότι οι πληροφορικάριοι/λεγεωνάριοι/αποθηκάριοι είναι υποχρεωμένοι να τους φτιάξουν μάθημα στο eclass, να τους ανεβάζουν υλικό, να τους κρατάνε το μικρόφωνο κλπ.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

akalest0s

Εμένα ως τώρα μου φέρονται πολύ καλά και αναγνωρίζουν ότι τρέχω για πάρτη τους. Έστω αυτό.
Έχω 1 βδομάδα τώρα πελαγώσει και έχω πατήσει δουλειά που ούτε για 1000€ ντούκου δεν θα έκανα. Αυτό τα λέει όλα.
Να πω ότι έχω "κόψει" καμμιά 200αριά accounts στο edmodo ΧΩΡΙΣ εργαλεία διαχείρισης; Και άντε να τα συνδέσω μεταξύ τους, μαθητές/καθηγητές/γονείς, και άντε να ξεκαθαρίσω ποια μαθήματα κάνει ποιος και τρέχα γύρευε.
Τώρα έχω κάνει μια δοκιμαστική τηλεδιάσκεψη, για να πω τα πολύ βασικά σε όλους τους καθηγητές. Εννοείται οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα. Μόνο όσοι το κάνουν και στο φροντιστήριο λίγο καταλαβαίνουν τι παίζει. Και δεν είναι μόνο η πρόκληση του ίδιου του εργαλείου (zoom στη περίπτωσή μας), αλλά είναι και ότι ο καθηγητές δεν ξέρουν πως να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις/δυνατότητες του τρόπου αυτού διδασκαλίας. Μία, κατά τα άλλα εξαιρετική καθηγήτρια, με ρωτούσε γιατι δεν στέλνεται το μήνυμα που έγραψε στο chat. Μετά από αρκετή αναζήτηση, βρήκαμε τι έφταιγε... δεν είχε πατήσει το enter να φύγει το μήνυμα. Good luck with that!
Εννοείται ότι σχεδόν κανείς δεν έχει καταλάβει πως ακριβώς θα συνδεθούν μεθαύριο που ξεκινάμε (υποτίθεται). Η διευθύντριά μου έλεγε να κάνουμε από Τρίτη-Τετάρτη (σήμερα) κανονικά το πρόγραμμα του σχολείου. Ήταν Κυριακή όταν το είπε. Με το ζόρι κρατήθηκα μην γελάσω. Της λέω δε παίζει να βγει αυτό που λες. Ευτυχώς με άκουσε και το κατάλαβε. Αν και πάλι έφτιαξε ένα αρκετά βαρύ πρόγραμμα. Θα φάμε τα μούτρα μας  :D
Τώρα φτιάχνω tutorials για τους καθηγητές, μαθητές και γονείς. Εννοείται ότι τα διαβάζουν όπως να 'ναι, εννοείται ότι συχνά δεν καταλαβαίνουν τι γράφω ή δεν έχουν την υπομονή να ψάξουν λίγο. Όχι ότι γράφω τα τέλεια tutorials, αλλά...!
Ο ιός που κινδυνεύω να με αποτελειώσει είναι της απροετοιμασίας και του χωσέ, όχι ο κορονοϊός!

ps> αν κάποιος ενδιαφέρεται για edmodo, να μου πει πως θα γίνει διαχειριστής, γιατί δεν είναι ξεκάθαρο, και είναι ο μόνος τρόπος να μπορείς να φτιάξεις σχολείο ολόκληρο μέσα σε αποδεκτό χρονικό διάστημα.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

lp

Σήμερα πρωί το webex δούλεψε μια χαρά με λίγα παιδιά από το τμήμα μου.
Προβλήματα που προκύπτουν συνήθως είναι:
1. Να μην έχουν εγκαταστήσει σωστά μικρόφωνα, ηχεία
2. Να ανοίγουν τα μικρόφωνα ταυτόχρονα
3. Προβλήματα μικροφωνισμου (σπάσιμο νεύρων)
4. Ηχεία που επιστρέφουν την ομιλία μας
5. Να μην γνωρίζουν πως θα συνδεθούν ακόμα και αν έχεις στείλει οδηγίες
6. Επίσης η λύση του email είναι δισκινητη. Προτείνω μια ανά τμήμα δημιουργία ομάδας σε messenger για γρήγορη ενημέρωση και αποστολή των link
7. Κάποια προσπαθούν να συνδεθούν με κινητά η tablet με αποτέλεσμα να μην μπορούν να δουν στην οθόνη μας.
Αυτά, γενικά δεν είναι ακατόρθωτο αλλά χρονοβόρα διαδικασία και για τους άπειρους δύσκολη.
Δεν αναφέρθηκαν βέβαια στο γεγονός ότι οι συνάδελφοι πρέπει να προετοιμάσουν το υλικό τους για εξ αποστάσεως εκπαίδευση.


Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

ilias_s

Παράθεση από: evry στις 18 Μαρ 2020, 10:51:26 ΜΜ
...
Επίσης ακούω από πολλούς συναδέλφους πληροφορικής (νέους και αναπληρωτές) ότι οι παλαιότεροι άλλων ειδικοτήτων έχουν απίστευτες απαιτήσεις. Θεωρούν ότι οι πληροφορικάριοι/λεγεωνάριοι/αποθηκάριοι είναι υποχρεωμένοι να τους φτιάξουν μάθημα στο eclass, να τους ανεβάζουν υλικό, να τους κρατάνε το μικρόφωνο κλπ.

Evry μου έδωσες απίστευτη "πάσα".

Λοιπόν παιδιά ΤΩΡΑ είναι η ώρα ο καθένας μας να αναλάβει τις ευθύνες του! Σε αυτή τη φάση υπάρχει μεγάλη πιθανότητα κάποιος οι κάποιοι συνάδελφοι/διευθυντές να ζητήσουν απίστευτα πράγματα. Από το να γίνουμε full-time βοηθοί έως να κάνουμε μέρος ή το σύνολο της δουλειάς τους! Στο χέρι του καθενός είναι να ενεργήσει στο πλαίσιο που μας είπαν (υποστήριξη στο webex) ή να πάμε να κάνουμε τους υπηρέτες του καθενός και όταν θα πλακώσουν 5-6-10 να τρέχουμε και να μη φτάνουμε!

Τι θα πρέπει να περιμένουμε πως θα πρέπει να έχουν κάνει πρώτα όσοι ζητάνε βοήθεια? Θα πρέπει :

- Να ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ τις οδηγίες και να δουν τα βίντεο. Αν δεν καταλαβαίνουν τι λένε... να τα διαβάσουν/παρακολουθήσουν ΞΑΝΑ!
- Να τα ακολουθήσουν, πιστά, βήμα-βήμα. Να δοκιμάσουν να κάνουν τη δουλειά μόνοι τους τουλάχιστον 1 φορά!
- Προσπαθήσουν μόνοι τους να αποκτήσουν εξοικείωση και να μην απευθύνονται στον πληροφορικό για το παραμικρό.

Να σοβαρευτούμε και εμείς και να έχουμε υπόψη μας ότι, πέρα από την υποστήριξη θα κληθούμε να κάνουμε ΚΑΙ μάθημα. Αυτό σημαίνει πολλές ώρες stand by για υποστήριξη και πιθανώς και άλλες τόσες για να ετοιμάσουμε υλικό.

Στη δράση αυτή συμμετέχουν ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ* όσοι μπορούν και όχι για να το παίξουν καλοί στην πλάτη του άλλου!

* Συνάδελφος που είναι δ/ντρια σε μικρό σχολείο όταν την ρώτησαν αν το σχολείο της μπορεί να υποστηρίξει το εγχείρημα δήλωσε ΟΧΙ και δεν της έστειλαν το παραμικρό ούτε την ενόχλησαν προς το παρόν ξανά!



akalest0s

Παράθεση από: akalest0s στις 19 Μαρ 2020, 02:46:53 ΠΜ
ps> αν κάποιος ενδιαφέρεται για edmodo, να μου πει πως θα γίνει διαχειριστής, γιατί δεν είναι ξεκάθαρο, και είναι ο μόνος τρόπος να μπορείς να φτιάξεις σχολείο ολόκληρο μέσα σε αποδεκτό χρονικό διάστημα.

Τώρα που το ξαναδιαβάζω, ήθελα να πω το αντίθετο: αν κάποιος ενδιαφέρεται για edmodo, να μου πει ώστε να του εξηγήσω τι χρειάζεται για να φτιάξει σχολειό/λογαριασμούς εκεί. Δεν το έχουν ξεκάθαρο.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

pfan

#43
Δεν ξέρω τι έγινε αλλά ξαναγράφω ...

Το ΠΣΔ καταρρέει ...

Θα περιγράψω τη προσπάθεια του σχολείου μου που είναι λύκειο και έχει 350 μαθητές. Πρώτη προσπάθεια ήταν να έρθουμε σε επαφή με τους γονείς ώστε να δούμε πόσοι μπορούν να ανταποκριθούν σε ένα κάλεσμα από το σχολείο. Στείλαμε από το myschool mail σε όλους τους γονείς και τους ζητήσαμε να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους και ταυτόχρονα τους γνωστοποιήσαμε το κανονισμό για τα προσωπικά δεδομένα. Από τους 350 ανταποκρίθηκαν μέσα σε 24 ώρες οι 150. Καταλαβαίνουμε επομένως ότι μεγάλο πρόβλημα θα είναι να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε με τα παιδιά.
Ταυτόχρονα αποφασίσαμε να φτιάξουμε άτυπα ομάδες στο messenger για κάθε τμήμα προσανατολισμού στη Γ τάξη και για κάθε τμήμα γενικής στη Β και Α τάξη. Φτιάξαμε νέες ομάδες με την βοήθεια των μαθητών και δεν χρησιμοποιήσαμε αυτές που έχουν ήδη τα παιδιά για να μην διαβάσουμε αυτά που δεν πρέπει να διαβάσουμε και συμμετείχαμε στις ομάδες αυτές δύο καθηγητές. Τους εξηγήσαμε ότι οι ομάδες αυτές δεν είναι για μάθημα αλλά μόνο για την ενημέρωσή τους. Το ποσοστό ανταπόκρισης ήταν εξαιρετικό από 90% έως 100% σε κάποια τμήματα.

Οι βασικές ερωτήσεις των μαθητών ήταν:
ΠαράθεσηΠότε θα δώσουμε εξετάσεις;
Θα μειωθεί η ύλη;
" Αφου δν θα περνουμε απουσιες πιστευετε οντως οτι καποιος μαθητης θα κατσει να παρακαλουθησει το "μαθημα"που θα γινεται "
Οι πανελλαδικές θα πάνε τον Σεπτέμβρη ;

και θα σας παραθέσω και άλλη μια αυτούσια:
Παράθεση...Εγω συμφωνώ μαζι σας το θεμα όμως ειναι οτι αυτο που βλεπω ειναι ενα χάος γεμάτο ειδήσεις και πανικό όπου κανένας δεν εχει καταλαβει που θα καταλήξει όλο αυτο και μεχρι ποτε. Επισης εφόσον εδω μπορούμε να προβληματιστούμε ολοι μαζι η μονη διαπίστωση πιυ εχω κανει σε όλο αυτο ειναι οτι καθημερινά ακούμε διαφορά σενάρια. Σενάρια πιυ λενε οτι θα κλείσουν τα παντα, οτι τα σχόλια θα ανοίξουν πιθανότατα τη Δευτέρα , οτι τα σχολεία θα ανοίξουν μετα το Πάσχα , οτι αν τα σχολεία ανοίξουν μετα το Πάσχα οι πανελλήνιες θα πανε το Σεπτέμβρη και τοσα αλλα. Εγω τουλαχιστον, όπως φαντάζομαι και πολλοί συμμαθητές μου ειμαστε λιγο χαμένοι σε όλο αυτο και προσωπικά δεν εχω καταλαβει για ποσο θα μας γυροφέρνουν ενα σορό υποθέσεις αλλα τιποτα σίγουρο. Ξερω οτι προφανως δεν ειναι εύκολο αυτο που ζητάω καθώς ουτε που ξέρουμε τι ξημερώνει αλλα που ακριβώς πρέπει να απευθυνθώ εγω ο μαθητής που μεχρι πρόσφατα είχε ενα προγραμμα στη ζωή του και τωρα το μονο που εχω ειναι σειρές στο νετφλιξ; 

Πολλά παιδιά από αυτά έχουν γονείς που έχουν σταματήσει να πληρώνονται εξαιτίας των μέτρων για τον ιό. Δεν θέλω να φανταστώ τι γίνεται σε άλλες ευάλωτες ομάδες. Συνάδελφοι νομίζω ότι πρέπει να βοηθήσουμε τα παιδιά με όποιο τρόπο μπορούμε.

Για τη διδασκαλία μέσω τηλεδιάσκεψης νομίζω ότι με το webex δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Βέβαια ακόμη περιμένουμε τις οδηγίες που δεν έχουν έρθει στην περιοχή μου.

Για την ασύγχρονη εκπαίδευση τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα αν θέλουμε να τα κάνουμε όπως περιγράφονται στη θεωρία...

Προσπαθήσαμε να κάνουμε η-Τάξεις στο ΠΣΔ αλλά είτε οι μαθητές δεν μπορούν να κάνουν σύνδεση/εγγραφή είτε οι καθηγητές... όπως είπα το ΠΔΣ καταρρέει ...

Προσπαθώ να σκεφτώ ένα αποθετήριο με αρχεία pdf. Δηλαδή οι καθηγητές να ανεβάζουν ένα pdf σε ένα χώρο σαν box, gdrive, dropbox μακριά από οποιοδήποτε εργαλείο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ακόμα και στο site του σχολείου (έχω χώρο έξω από ΠΣΔ) και τα παιδιά να κατεβάζουν το αρχείο από το web. Μετά με τα κινητά τους από camscan κάνουν pdf τις απαντήσεις και τις στέλνουν στο μαιλ του καθηγητή. Νομίζω ότι αυτή είναι μια ρεαλιστική λύση γιατί μόνο αν ήμουν τζίνι θα μπορούσα να μεταμορφώσω τους συναδέλφους μου σε εξπέρ της τεχνολογία και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε τόσο λίγο χρόνο.

Υπάρχει καμιά καλύτερη ιδέα ;;;;


Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

dpa2006

Καλησπέρα σε όλους και καλό κουράγιο,

δείτε και το εξής:
Μπορεί να λειτουργήσει τόσο μέσω Browser αλλά δίνει και client για Windows.
το κατεβάζετε μέσα από το περιβάλλον λειτουργίας και είναι περίπου 90MB

Microsoft Teams
https://teams.microsoft.com/_

https://products.office.com/el-gr/microsoft-teams/group-chat-software?rtc=1

Είναι αναβάθμιση του Skype for Business

https://www.skype.com/el/business/


Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science