Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Θεωρία => Μήνυμα ξεκίνησε από: themata στις 09 Μαΐου 2011, 04:51:09 ΜΜ

Τίτλος: πολ/μος αλα ρωσικά > ΕΡΩΤΗΣΗ
Αποστολή από: themata στις 09 Μαΐου 2011, 04:51:09 ΜΜ
Καλησπέρα σας και καλή επιτυχία στα παιδιά μας στις εξετάσεις τους.

να κανω μια ερώτηση που πιθανον έχετε ήδη συζητησει απλά δεν μπορεσα
να βρω κατι σχετικό.

ο πολ/μος αλα ρωσικά σαν άσκηση είναι εντός ύλης που πρέπει να γνωρίζουν οι μαθητές?

ρωτάω διότι αναφέρεται σαφώς σαν παράδειγμα (σελ 44) στο σχολικό βιβλίο οπότε
δεν θεωρώ πως οφείλουν οι μαθητές να γνωρίζουν σαφώς τον τρόπο λειτουργίας.

αν θελουν να τον εξετάσουν, θα πρέπει πρωτίστως να τους δώσουν στην εκφώνηση
τον σαφή τρόπο με τον οποίο εκτελείται.

τί λέτε?
Τίτλος: Απ: πολ/μος αλα ρωσικά > ΕΡΩΤΗΣΗ
Αποστολή από: Stefevan στις 09 Μαΐου 2011, 05:55:52 ΜΜ
Υπάρχουν τόσα άλλα ωραία πράγματα σε αυτό το μάθημα..! Στη θέση του πολλαπλασιασμού αλά ρωσικά θα μπορούσε να βρίσκεται ο τρέχων μέσος που μπήκε το 2005.. Σκοπός του μαθήματος είναι να κάνει τον μαθητή να σκέφτεται προγραμματιστικά και να μπορεί να αναλύει προβλήματα που του δίνονται.., όχι να μαθαίνει απ'έξω αλγόριθμους (όσο μικροί και αν είναι). Με το πέρασμα του χρόνου θα μάθει και αλγόριθμους από συνήθεια.

Επαναληπτικές...

Για τους υπόλοιπους μήνες, πλην του Φεβρουαρίου, ισχύει το εξής: μέχρι και τον Ιούλιο (7ος μήνας) οι μονοί μήνες έχουν 31 ημέρες και οι ζυγοί 30. Για τους μήνες μετά τον Ιούλιο, ισχύει το αντίστροφο.

Το παιχνίδι τρίλιζα παίζεται με διαδοχικές κινήσεις δύο παικτών σε έναν πίνακα Τ[3,3]. Οι παίκτες...

Το κλασικό παιχνίδι «Πέτρα-Ψαλίδι-Χαρτί» παίζεται με δύο παίκτες. Σε κάθε γύρο του παιχνιδιού,...

Όπως βλέπετε υπάρχει πλήρη ανάλυση για θέματα τα οποία τα γνωρίζουν όλοι, αν όχι όλοι, το 99.9% των εξεταζόμενων σίγουρα! Για μένα θα είναι άκυρο θέμα χωρίς εκφώνηση με τον τρόπο εκτέλεσης!
Τίτλος: Απ: πολ/μος αλα ρωσικά > ΕΡΩΤΗΣΗ
Αποστολή από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 09 Μαΐου 2011, 07:44:00 ΜΜ
ο πολλαπλασιασμός αλά ρωσικά είναι ένα έτοιμο λυμένο παράδειγμα του βιβλίου. δεν αποτελεί θεωρία. μπορεί να πέσει σαν άσκηση, όπως όλες οι ασκήσεις του κόσμου, αν δοθεί μια κατάλληλη εκφώνηση.
Τίτλος: Απ: πολ/μος αλα ρωσικά > ΕΡΩΤΗΣΗ
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 09 Μαΐου 2011, 11:36:55 ΜΜ
π.χ. να δημιουργηθεί μια συνάρτηση που να δέχεται 2 ακέραιους αριθμους και με τη μέθοδο πολλαπλασιασμό αλά ρωσικά να υπολογίζει το γινόμενο τους.
Τίτλος: Απ: πολ/μος αλα ρωσικά > ΕΡΩΤΗΣΗ
Αποστολή από: themata στις 10 Μαΐου 2011, 03:07:30 ΜΜ
Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 09 Μαΐου 2011, 11:36:55 ΜΜ
π.χ. να δημιουργηθεί μια συνάρτηση που να δέχεται 2 ακέραιους αριθμους και με τη μέθοδο πολλαπλασιασμό αλά ρωσικά να υπολογίζει το γινόμενο τους.

εξηγώντας όμως τον τρόπο με τον οποίο εκτελείται ο συγκεκριμένος πολ/μος.

σας ευχαριστώ για τις απαντησεις
Τίτλος: Απ: πολ/μος αλα ρωσικά > ΕΡΩΤΗΣΗ
Αποστολή από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 10 Μαΐου 2011, 03:56:35 ΜΜ
ναι, με την προϋπόθεση ότι περιγράφεται η λειτουργία του αλά ρωσικά, καθώς δεν αποτελεί κάποιο θεώρημα που πρέπει οι μαθητές να γνωρίζουν απόξω.