Επαναληπτικές

Ξεκίνησε από Sergio, 09 Ιουν 2011, 09:59:33 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Stefevan

Ε ναι αφού όταν μιλάμε για 10ετία εννοούμε συνεχόμενα χρόνια  :P

andreas_p

Προς την Επιτροπή :


Αγαπητοί συνάδελφοι : Συγχαρητήρια για την ποιοτική σας επιλογή !!!

Για τις κανονικές :

Φέτος με την καθιέρωση του εθνικού απολυτηρίου, περιμέναμε  ότι η σκέψη σας θα απελευθερωνόταν πραγματικά (όπως κάνατε με τις Επαναληπτικές !!)

Αν όντως η σύνθεση (κανονικών , επαναληπτικών) είναι η ίδια, τότε γιατί στις κανονικές τα θέματά σας είναι τέτοια που αναδεικνύουν τον αντιγραφέα (ο ατσίδας !!), το μη σκεπτόμενο (παπαγάλο) και ταυτόχρονα απογοητεύουν εκείνο το μαθητή που 'ερωτεύτηκε' αυτό το μάθημα ;;;;;

Α

petrosp13

Να υποθέσω ότι η λύση για την μετατροπή σε ένα ΓΙΑ, στο δεύτερο παράδειγμα είναι

Για j από 1 μέχρι 100
        Εμφάνισε Α[50,j]
Τέλος_Επανάληψης;;;

Έχει το ίδιο αποτέλεσμα εξόδου, αλλά η εκφώνηση δεν ορίζει ότι αυτό είναι το ζητούμενο

Έχει λάθος η εκφώνηση ή λάθος καταλαβαίνω εγώ;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Stefevan

Παράθεση από: petrosp13 στις 10 Ιουν 2011, 12:44:27 ΠΜ

Έχει το ίδιο αποτέλεσμα εξόδου, αλλά η εκφώνηση δεν ορίζει ότι αυτό είναι το ζητούμενο


Αυτό δεν ζητάει; Μία μόνο δομή ΓΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ( δομή Αν)!!  :P

petrosp13

Δεν αναφέρει πουθενά για ίδιο αποτέλεσμα εξόδου
Στο παράδειγμα έχουμε 10000 επαναλήψεις και 100 εξόδους
Στην μετατροπή, έχουμε 100 επαναλήψεις και 100 εξόδους

Στο άλλο παράδειγμα, έχουμε 100 επαναλήψεις και 100 εξόδους και στο παράδειγμα και στην μετατροπή

Έξοδος μας ενδιαφέρει προφανώς αλλά δεν αναφέρεται στην εκφώνηση και είναι foul
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

andreas_p

Παράθεση από: petrosp13 στις 10 Ιουν 2011, 12:44:27 ΠΜ

Έχει λάθος η εκφώνηση ή λάθος καταλαβαίνω εγώ;

1. Η εκφώνηση άριστη.
2. Σωστά κατάλαβες !

Α

Stefevan

Το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι η μετατροπή, είναι σαφέστατη!  :)

PE19

Θέματα Α, Β, Γ : πολύ καλά!
Θέμα Δ: θα ήθελα περισσότερη φαντασία και μικρότερη σχέση με τα θέματα προηγούμενων ετών.

Αθανάσιος Πέρδος

Παράθεση από: ptsiotakis στις 09 Ιουν 2011, 10:34:59 ΜΜ
όταν λέει τριετία στο θέμα Δ εννοεί συνεχόμενα χρόνια; δηλαδή είναι μόνο τα 2001, 2002, 2003 ή τα 2002, 2003, 2004 ή τα 2003, 2004, 2005
ή πρέπει να δούμε όλους τους συνδυασμούς τριάδων που υπάρχουν: π.χ. τα έτη 2001, 2004, 2005

ρωτάω γιατί δεν αναφέρεται στην εκφώνηση. οι μαθητές μπορεί να πάρουν όποια παραδοχή θέλουν;
(χώρος προβλήματος)


στο θέμα Γ μπορούμε να πάρουμε πίνακα 10.000x10 μιας και οι αντλίες μετράνε με ακρίβεια δέκατου την ποσότητα της βενζίνης που βάζουμε στο αμάξι;
Πολύ σωστές παρατηρήσεις.
Μήπως όμως να μας έδινες και τις πιθανές λύσεις ώστε να μπορέσουμε να αξιολογήσουμε καλύτερα τις παραδοχές. Και για το Δ όσον αφορά τους συνδυασμούς αλλά ιδίως για το Γ γιατί δεν μπορώ να καταλάβω πως θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ο πίνακας 10.000Χ10.


Τώρα όσον αφορά τα θέματα νομίζω ότι είναι πολύ καλά και καλύπτουν όλη την ύλη στο μέτρο του δυνατού. Νομίζω ότι οι θεματοδότες κινήθηκαν στη σωστή κατεύθυνση ενώ θα συμφωνήσω ότι το θέμα Γ βασίζεται σε ένα σενάριο που καταστά αδύνατη τη χρήση πίνακα. 

meteo_xampos

Πολύ καλά θέματα!!! Το 3ο ειδικά είναι πάρα πολύ ωραίο!!! Θα ήθελα να το έβλεπα στις εξετάσεις που έδωσαν τα παιδιά στις 23 του Μάη... Το 4ο εύκολο... Τα 1 και 2 είναι αρκετά καλά για να εξετάσουνε την πραγματική κατανόηση της ύλης (εκτός των υποπρογραμμάτων που εξετάζονται στο 4ο θέμα)...

Να μια λύση που έβγαλα για το 3ο θέμα...

Αλγόριθμος τάδε
Αρχή_επανάληψης
   Διάβασε ποσ  !ποσότητα καυσίμου στη δεξαμενή...
Μέχρις_ότου ποσ<=10000
Σβ← 0 !συνολικό βάρος καυσίμου που φέρνουν τα βυτιοφόρα...
Σ← 0 !συνολικό βάρος καυσίμου που παίρνουνε τα επιβατικά...
π← 0 !πόσα επιβατικά εξυπηρετήθηκαν...
οχ← 0 !οχήματα που δεν εξυπηρετήθηκαν...
Όσο (ποσ>0) ΚΑΙ (οχ<3) επανάλαβε
   Αρχή_επανάληψης
      Διάβασε τ
   Μέχρις_ότου τ="Β" Ή τ="Ε"
   Αν τ="Β" τότε
      δ← 10000-ποσ !πόσο θέλει ακόμα η δεξαμενή για να γεμίσει...
      Σβ← Σβ + δ !προσθέτουμε για να βρούμε συνολικά τι έβαλαν τα βυτιοφόρα...
      ποσ← 10000 !γεμίζει η δεξαμενή αν έρχεται βυτιοφόρο...
   Αλλιώς
      Διάβασε πκ !ποσότητα καυσίμου...
      Αν πκ<=ποσ τότε !αν μπορεί να εξυπηρετηθεί...
         ποσ← ποσ-πκ !μειώνουμε τη ποσότητα που υπάρχει στη δεξαμενή...
         Σ← Σ+πκ !προσθέτουμε τη ποσόσητα που πήρε το επιβατικό...
         π← π+1 !ακόμα ένα επιβατικό εξυπηρετήθηκε...
      Αλλιώς
         οχ← οχ + 1 !δεν εξυπηρετήθηκε...
      Τέλος_Αν
   Τέλος_Αν
Τέλος_επανάληψης
μο← Σ/π
Εμφάνισε "μέση ποσότητα...", μο
Εμφάνισε "συνολική ποσότητα καυσίμου από βυτιοφόρα...", Σβ
Τέλος τάδε
         


andreas_p

Αρχή_επανάληψης
   Διάβασε ποσ  !ποσότητα καυσίμου στη δεξαμενή...
Μέχρις_ότου ποσ<=10000  και ποσ > 0

andreas_p

Αν τ="Β" τότε
      δ← 10000-ποσ !πόσο θέλει ακόμα η δεξαμενή για να γεμίσει...
      Σβ← Σβ + δ !προσθέτουμε για να βρούμε συνολικά τι έβαλαν τα βυτιοφόρα...
      ποσ← 10000 !γεμίζει η δεξαμενή αν έρχεται βυτιοφόρο...
   Αλλιώς
      Διάβασε πκ !ποσότητα καυσίμου...
      Αν πκ<=ποσ τότε !αν μπορεί να εξυπηρετηθεί...
         ποσ← ποσ-πκ !μειώνουμε τη ποσότητα που υπάρχει στη δεξαμενή...
         Σ← Σ+πκ !προσθέτουμε τη ποσόσητα που πήρε το επιβατικό...
         π← π+1 !ακόμα ένα επιβατικό εξυπηρετήθηκε...
         Σημείο 1
      Αλλιώς
         οχ← οχ + 1 !δεν εξυπηρετήθηκε...
      Τέλος_Αν
   Τέλος_Αν


Στο Σημείο 1   ... κάτι λείπει !!! ( Γ4.  ... τρία διαδοχικά επιβατηγά ...)

Α

Βασίλης Παπαχρήστος

Λείπει το οχ <- 0 γιατί η άσκηση μιλάει για 3 συνεχόμενα οχήματα που δεν εξυπηρετήθηκαν.

merlin

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 09 Ιουν 2011, 08:32:15 ΜΜ
...
- Το θέμα Γ δείχνει πώς γίνεται να είναι αδύνατη η χρήση πίνακα! Από την άλλη, βέβαια, δεν ξέρω τι μπορεί να έχει σκεφτεί ο Παρασκευάς!
...
Xχαχααχα, όχι Νίκο δε σκέφτηκα τίποτα, γι' αυτό είπα ότι το Γ για μένα είναι από τα καλύτερά τους! :)
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

P.Tsiotakis

απ' όσο ξέρω οι πίνακες είναι "φάρμακο δια πάσαν νόσον", απλά δεν έχω τόση φαντασία πια (γερνάω) για να σκεφτώ όλες τις πιθανές εφαρμογές τους...

το θέμα Γ, είναι από τα καλύτερα, πιθανώς το καλύτερο, θέματα που έχουν ζητηθεί ποτέ