Θέμα 1

Ξεκίνησε από evry, 12 Ιουν 2019, 09:34:42 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Εδώ σχολιάζουμε το θέμα 1
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

progmat

Α1. 1.Σ  2.Λ  3.Λ  4.Σ   5.Λ

Α3. α) 6 8 10     β) 7   γ) 1  3

Α5.
     Ρ<- 0
               ΟΣΟ Μ2 > 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
                 ΑΝ Μ2mod2 = 1 ΤΟΤΕ
                    Ρ <- Ρ + Μ1
                    Μ1 <- Μ1 * 2
                    Μ2 <- Α_Μ(Μ2/2)
                 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
                 ΓΡΑΨΕ Ρ

evry

Μέσα στην επανάληψη μόνο η πρώτη εντολή  ;)

Παράθεση από: progmat στις 12 Ιουν 2019, 11:05:59 ΠΜ
               Ρ<- 0
               ΟΣΟ Μ2 > 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
                 ΑΝ Μ2mod2 = 1 ΤΟΤΕ
                    Ρ <- Ρ + Μ1
                    Μ1 <- Μ1 * 2
                    Μ2 <- Α_Μ(Μ2/2)

                 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
                 ΓΡΑΨΕ Ρ
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Λαμπράκης Μανώλης

Μέσα στην επιλογή ;)

marvic

Στο θέμα Α5 το ΤΕΛΟΣ_ΑΝ είναι πριν την εντολή Μ1<--Μ1 *2

marvic

ΧΧμμμμ.. Δεν το πετάει σε μεθεπόμενο βήμα.. Αλλά σε αυτήν την περίπτωση δεν είναι ο πολλαπλασιασμόσ αλά ρωσικά. και δεύτερον εννοείτε πως τελειώνει εκεί η ΑΝ(καθώς γράφεται στην ίδια γραμμή), οπότε δεν χρειάζεται να το στείλει αλλού..

konnacarmen

Ρ<- 0
ΟΣΟ Μ2 > 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
      ΑΝ Μ2mod2 = 1 ΤΟΤΕ
            Ρ <- Ρ + Μ1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
        Μ1 <- Μ1 * 2
         Μ2 <- Α_Μ(Μ2/2)
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΡΑΨΕ Ρ

Το σωστό είναι αυτο?

progmat


progmat

Ρ<- 0
 ΟΣΟ Μ2 > 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
      ΑΝ Μ2mod2 = 1 ΤΟΤΕ
            Ρ <- Ρ + Μ1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
        Μ1 <- Μ1 * 2
         Μ2 <- Α_Μ(Μ2/2)
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΡΑΨΕ Ρ


Ναι

konnacarmen

μπορεί κάποιος να μου πει η θεωρία που είναι μεσα απο το βιβλίο;

dg69

Προφανώς οι δύο εντολές είναι έξω από την Αν. Στο βιβλίο από κάτω από την έκφραση σε φυσική γλώσσα, υπάρχει η αντίστοιχη κωδικοποίηση. Είναι σε μορφή ψευδογλώσσας όπου η σύνταξη μιας απλής ΑΝ, με μία εντολή, μπορεί να γραφεί σε μια γραμμή και να μην μπει ΤΕΛΟΣ_ΑΝ.
Αν μπουν μέσα στην ΑΝ, δεν είναι ο πολλαπλασιασμός ΑΛΑ ΡΩΣΙΚΑ

evry

Η συγχώνευση και ο διαχωρισμός είναι πράξεις που μπορούν να γίνουν σε πίνακες?

Προσοχή!! Η έννοια της συγχώνευσης όπως περιγράφεται στις δομές δεδομένων είναι διαφορετική από αυτή στις τυπικές επεξεργασίες πινάκων.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pvs

Στα διαγράμματα της οσο και της μέχρις_ότου αν βάλουμε ναι όχι αντί για αληθής ψευδής λογικά δεν υπάρχει πρόβλημα, σωστά;

P.Tsiotakis

Παράθεση από: evry στις 12 Ιουν 2019, 11:29:20 ΠΜ
Η συγχώνευση και ο διαχωρισμός είναι πράξεις που μπορούν να γίνουν σε πίνακες?
το τετράδιο οδηγιών μαθητή ενώνει 2 πίνακες σε νέο ενιαίο πίνακα στη σελίδα 61. Ο διαχωρισμός είναι το αντίθετο της συγχώνευσης (σελίδα 61).

konnacarmen

η απάντηση μέσα στο  βιβλίο είναι;