Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Stefania στις 15 Οκτ 2010, 10:17:51 ΠΜ
Τραγική η συνέντευξη της κυρίας Διαμαντοπούλου. Ακόμα πιο τραγικός ο κυριούλης που συσχέτισε την πληροφορική με το word processing, το power point και το excel. Θα προσθέσω και εγώ τις σκέψεις μου. Εύχομαι να μην με εγκαλέσει κανείς για συντεχνιακές απόψεις.  :P

ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ: Άγνωστη μάλλον λέξη στο Υπουργείο. Ας την κουβεντιάσει κάποιος με την Υπουργό ή τους παρατρεχάμενους της.

ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ: Από τη στιγμή που το Υπουργείο θέλει να δίνει πιστοποιητικό χρήσης σε υπολογιστές, πρέπει τα πάντα να γίνονται με ανοικτό λογισμικό. ΕΛ/ΛΑΚ, κοινότητες (open office, ubuntu κ.α.) και καθηγητές πληροφορικής, να συγκροτήσουν μια δυνατή συμμαχία ώστε να το απαιτήσουν. Τα οφέλη πολλαπλά. Για το δημόσιο φοβερή εξοικονόμηση πόρων. Και θα έχουμε και συμμάχους μας αυτές τις κοινότητες που γνωρίζουν ότι πληροφορική δεν είναι το πάτημα πλήκτρων.

ΑΕΙ – ΤΕΙ: Αν δεν μείνει η πληροφορική στο Λύκειο, έχουν λόγο ύπαρξης οι δεκάδες σχολές πληροφορικής σε όλη την Ελλάδα; Υπάρχει νόημα να βγαίνουν χιλιάδες επιστήμονες πληροφορικής, σε μια ήδη κορεσμένη αγορά; Να δείτε σε λίγο, θα βρεθεί κανείς να ζητά και μάθημα πληροφορικής σε νηπιαγωγεία και παιδικούς σταθμούς!  ::) Όσο δεν βγάζουν κάποια ανακοίνωση, παίζουν με την επιβίωση τους τα επόμενα χρόνια οι σχολές πληροφορικής. Γιατί δεν θα υπάρχουν μαθητές να τις επιλέγουν (φανταστείτε λύκειο χωρίς μαθηματικά, ποιος θα ήθελε να πάει σε μαθηματική σχολή) άλλα και ταυτίζεται επικίνδυνα πλέον η πληροφορική με το ecdl.

ΟΛΜΕ: Πρέπει να πάρει θέση. Σε ένα λύκειο (σουπερ μάρκετ) όπου παραμένουν τα παρακάτω μαθήματα (θέατρο, κινηματογράφος, εικαστικά, γυμναστική, θρησκευτικά, λατινικά 6 ωρών, οικονομία, ιταλικά, ισπανικά, μουσική, περιβαλλοντικές επιστήμες) δεν μπορεί να λείπει η πληροφορική. Αν θέλει η ΟΛΜΕ να ανοίξει ρήγμα με ένα κλάδο και να τραυματίσει το συνδικαλιστικό κίνημα, ας το κάνει. Το ίδιο θα ίσχυε για μένα αν έφευγαν π.χ. τα θρησκευτικά. Όταν θέλεις λύκειο με επιλογές, βαλε όλα τα μαθήματα και ας τα καταργήσει ο μαθητής στην πράξη, αν δεν τα επιλέξει.

ΕΚΛΟΓΕΣ: Σε λίγες μέρες ψηφίζουμε. Χιλιάδες είμαστε, δίκιο έχουμε. Αν βγει σε δημόσια διαβούλευση το νέο πρόγραμμα χωρίς πληροφορική, το κυβερνών κόμμα πρέπει να καταλάβει την έντονη δυσαρέσκεια μας. Επίσης ας στείλουμε και μια επιστολή στην κυρία Βόζεμπεργκ (υπεύθυνη παιδείας της αντιπολίτευσης) αλλά και στα άλλα κόμματα της αντιπολίτευσης για την εξαφάνιση της πληροφορικής στο Λύκειο.

Πάντως καλό είναι να έχουμε έτοιμο σενάριο για αρνητική κατάληξη. Με εξαίρεση το μάθημα της ΑΕΠΠ όπου όσοι το διδάσκουν θα πρέπει να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό σαν κύκνειο άσμα στα λύκεια, αλλά και σαν αίσθημα ευθύνης στους μαθητές που το επέλεξαν, σε όλους τους υπόλοιπους τομείς πρέπει να νεκρώσουν τα πάντα. Και αν έρθει π.χ. ο διευθυντής και θέλει βαθμούς από e-school να του πει ο πληροφορικός:
-Καταργούμαι του χρόνου. Δεν έχει νόημα να τους βγάζω εγώ πλέον. Ας έρθει ο φιλόλογος και με μεγάλη χαρά να του δείξω πως να χειρίζεται το σύστημα.

Ακόμα πιο extreme αντίδραση. Φτιάχνουμε blogs – sites και ανεβάζουμε φωτογραφία του κυρίου πρωθυπουργού και δίπλα: –Ο άνθρωπος που κατάργησε την πληροφορική από τα Λύκεια. Google bombing και όσο κρατήσει (καμιά εβδομάδα). Θα κάνει μεγάλο θόρυβο κάτι τέτοιο. Δεν έβαλα την κυρία Διαμαντοπούλου γιατί δεν ασχολούμαστε με αναλώσιμους υπουργούς.  >:D

Υ.Γ. Βλέπω αρκετοί ζητούν διαχωρισμό χρήσης Η/Υ και πληροφορικής. Δηλαδή π.χ. στο γυμνάσιο αν μπει δεύτερη ώρα, θα έχουμε 1 ώρα πληροφορικής και 1 χρήσης; Η ώρα της χρήσης από ποιον θα διδάσκεται μελλοντικά; Θα υπάρξει δεύτερη ανάθεση; Θέλουν προσοχή τέτοιες προτάσεις. Για μένα η πληροφορική είναι αδιαίρετη. Απο το δημοτικό και μέχρι το γυμνάσιο συμφωνώ να δίνεται πιστοποιητικό και να μοιράζεται η ώρα της πληροφορικής ανάμεσα σε χρήση και πληροφορική (σε ένα κοινό μάθημα εννοείται). Στο λύκειο "φεύγουμε" ( :D  :(  :'() από τη χρήση και πηγαίνουμε καθαρά στην επιστήμη της πληροφορικής.

Υ.Γ.2 Τρομάζω στην ιδέα ότι υπάρχουν 8000 μόνιμοι καθηγητές πληροφορικής και οι υπογραφές είναι λίγο πάνω από 1000 (από τις οποίες αρκετές είναι αναπληρωτών – ωρομισθίων). Φαίνεται ότι δεν τους κάνει ιδιαίτερη εντύπωση το γεγονός.  >:(

Στεφανία οι ιδεές σου είναι πολύ καλές!

Πρέπει να στηριχτουν και από τα επίσημες οργανώσεις μας! Επίσης ο καθένας μας θα πρέπει με την σειρά να ενημερώσει όσους περισσότερους μπορεί για το θέμα


Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: ntzios kostas στις 15 Οκτ 2010, 11:38:03 ΠΜ
+++


Ίσως και μία αντίδραση δική μας, που προσωπικά δεν θα είναι μόνο για το θέμα μας, να είναι και η ψήφος μας στις εκλογές.

Εννοείται..!

gpapargi

Παράθεση από: skoud στις 14 Οκτ 2010, 07:11:36 ΜΜ
Η κατάσταση δυσκολεύει.. : http://www.vimeo.com/15800330

Είχε κάποια σωστά σημεία μέσα αλλά δεν μπορώ να μη σταθώ εκεί γύρω στο 3:00

«[...]ενώ ένα παιδί που πάει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα πρέπει να έχει αποκτήσει πολύ δυνατά skills στο word processing, excel, powerpoint[...]

Απλά τραγικό. Αν εδώ μίλαγε κάποιος για «δεξιότητες» και εννοούσε το office και όχι τους αλγορίθμους θα τον κοροϊδεύαμε. 

Είχε πλάκα όμως και στο 15:05 που του είπε «θα σας φέρουμε πίσω επομένως (εννοεί στην Ελλάδα)» ... και έκανε ότι δεν άκουσε :)

skoud

Ας δοκιμάσουμε και αυτό το μέσο:

http://www.facebook.com/pages/Thelo-e-Plerophorike-na-didasketai-sto-Lykeio/125253390862273

Αν μαζευτούν, στο πλαίσιο και της ημέρας δράσης 20.10.2010 "για την Πληροφορική στην εκπαίδευση", μερικές χιλιάδες "like" από μαθητές, φοιτητές και πολίτες, ίσως παίξει και αυτό έναν ρόλο...
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

pgrontas

Και μια πολύ ωραία επιστολή από τον Σύλλογο Καθηγητών Πληροφορικής Δυτικής Κρήτης

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=11910
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

ntzios kostas

ΠαράθεσηΊσως και μία αντίδραση ς, που προσωπικά δεν θα είναι μόνο για το θέμα μας, να είναι και η ψήφος μας στις εκλογές.

Μήπως είναι ακόμα καλύτερο να απέχουμε από τις εκλογές; Δεν ξέρω είναι ένα μέτρο που ίσως ακουστούμε λίγο παραπάνω προς τα έξω και ίσως συμπαρασείρουμε και άλλες ειδικότητες.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

akpa

Παράθεση από: pgrontas στις 15 Οκτ 2010, 03:43:04 ΜΜ
Και μια πολύ ωραία επιστολή από τον Σύλλογο Καθηγητών Πληροφορικής Δυτικής Κρήτης

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=11910

Παράθεση από: Σύλλογος Καθηγητών Πληροφορικής Δυτικής Κρήτης
Στόχος μας να αρχίσει να μιλάει την «γλώσσα» του υπολογιστή ώστε σιγά σιγά  να πάψει να είναι καταναλωτής των υπηρεσιών που του προσφέρουν άλλοι για τον υπολογιστή του αλλά να αρχίσει να λειτουργεί σαν δημιουργός με τον υπολογιστή πια να έχει θέση εργαλείου που θα υλοποιήσει τις ιδέες του.

Εδώ είναι όλο το ζουμί, εδώ είναι όλη η ουσία της γενικευμένης επίθεσης που δεχόμαστε.  Προετοιμάζουν και εκπαιδεύουν μια γενιά εξαρτημένων από την βρεφική ηλικία καταναλωτών υπηρεσιών  υπολογιστή (εις βάρος πάντα του πορτοφολιού του άμοιρου πλην χαζού ελληνικού λαού)

Ότι και να λένε όμως αυτοί στα χαρτιά τους και στις εντολές τους για powerpoint word και excel, εμείς είμαστε στην τάξη, και εμείς έχουμε την δύναμη.
Ας πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας.

Πρέπει να αντιδράσουμε, σε τελική ανάλυση και με κοινή ανακοίνωσή μας ως πληροφορικοί μέσω των ενώσεών μας, ενωμένοι να ΑΓΝΟΗΣΟΥΜΕ τις εντολές τους και το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών που προσπαθούν να επιβάλουν, και να εκπαιδεύσουμε με τον τρόπο που εμείς ξέρουμε μια γενιά δημιουργών και όχι εξαρτημένων καταναλωτών.
people are motivated by profit.

kostasks

Ρε παιδιά στην Ελλάδα ζείτε. Βόλεμα ειδικοτήτων κάνουν οι άνθρωποι. Αλλά τέτοια αστειότητα δεν την περίμενα.
Δεν έχουν μυαλό οι τύποι. Δείτε ποιοι ήταν (και ποιοι θα είναι σίγουρα) και μάθετε για τις περίεργες υποθέσεις κάποιων από αυτούς και θα καταλάβετε. Φιλόλογοι, μαθηματικοί και Φυσικοί δεν πάνε στο Δημοτικό, άρα ποιοι θα πάνε; ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι. Πως θα απελευθερωθούν ώρες  >:(;
Σχέδιο; ΚΑΝΕΝΑ.
Α' Δημοτικού δεν ξέρει το παιδάκι να γράφει και να διαβάζει και θα πάει ένας Πληροφορικός να του πει για τον υπολογιστή. Είμαστε εντελώς εκτός πραγματικότητας. Θα μάθουν χρήση αλλά όχι φυσικά Πληροφορική.
Γιατί; Γιατί ποτέ δεν την θέλαν και πολλοί δεν την θεωρούσαν (και απ'ότι φαίνεται δεν την θεωρούν) επιστήμη. Πληροφορική = Χειρισμός.
Ιδέες; ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΕΣ. Είδαμε τι έγινε και με τα laptop που μοιράσαν.

Καλή η ενημέρωση που λέτε για τις 20 αλλά εγώ την έχω κάνει ήδη ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ. Τόσο στους συναδέλφους (με στυλάκι - μην ξανάρθετε για οτιδήποτε, είμαστε και εμείς επιστήμονες, κ.λπ) όσο πολύ περισσότερο στους μαθητές (με πλήρη ενημέρωση για σχολές Πληροφορικής, το τι είναι Πληροφορική, κ.λπ). Προσέξτε την διαφορά: Οι μαθήτες όντως απόρησαν με την βλακεία που κυκλοφορεί (οι περισσότεροι τουλάχιστον) γιατί καταλαβαίνουν πέρα από συμφέροντα ενώ οι συνάδελφοι είπαν ότι 'τα λύκεια θα έχουν πρόβλημα' εννοώντας φυσικά τις διοικητικές εργασίες. Ε, κάποιοι έτσι βλέπουν την Πληροφορική  >:(. Μάλιστα κάθε μέρα πετάω και κάτι εκφράσεις 'μετρημένες μέρες' και τέτοια και έχω κατεβάσει ρολά σε 'βοήθειες'. Κάντε τα μόνοι σας είναι το σύνθημα πλέον!!!!!!!!!!!!!
Μην περιμένετε βοήθεια από άλλες ειδικότητες. Απ' όσο ξέρω Φυσικοί - Χημικοί - Βιολόγοι κ.λπ θα βγάλουν κοινη ανακοίνωση και διοργανώνουν μαζί ημερίδες. Τι λέτε, δεν θα αλλάξει η κατάσταση για την Φυσική κυρίως;

Μάλλον αν σταματήσουμε τις λοιπές εργασίες θα τους πειράξει περισσότερο. Να πέσουν ιδέες για διαμαρτυρία ΑΜΕΣΑ γιατί τελειώνει ο χρόνος. Έχουμε 15 και ειπώθηκε ότι αυτό το μήνα θα ανακοινωθούν αποφάσεις.

Η Πληροφορική σαν μάθημα επιλογής σκέτο μαζί με μαθηματικά δεν προσφέρει τίποτα. Απλά οι μαθητές δεν θα επιλέγουν Πληροφορική. Πρέπει το μάθημα να έχει συντελεστή για εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο. Επίσης, οπωσδήποτε μάθημα γενικής παιδείας στην Α'. Αλήθεια οι Πανεπιστημιακοί μας τι κάνουν; Ήρθε κάποια ένωση σε επαφή μαζί τους;

Τελευταίο: Εφόσον έχουν σκεφτεί να βγει η Πληροφορική από τα Λύκεια αυτό σημαίνει ότι γνωρίζουν πολύ καλά ότι χάνονται οι οργανικές αυτές. Ποιος ξέρει τι έχουν στο μυαλό τους για τους κατέχοντες οργανική στο Λύκειο. Χαμάληδες, μετάταξη ή κάτι άλλο; Τι θα συμβεί αν κάποιος αρνηθεί μετάταξη;
Πάντως και πολύ παλιότερα έχει ακουστεί το βοηθητικό προσωπικό σε άλλες ειδικότητες από φωνές που είχαν σχέση με διάφορα Ινστιτούτα.


akpa

Παράθεση από: kostasks στις 15 Οκτ 2010, 05:52:52 ΜΜ
Ρε παιδιά στην Ελλάδα ζείτε. Βόλεμα ειδικοτήτων κάνουν οι άνθρωποι. Αλλά τέτοια αστειότητα δεν την περίμενα.
Δεν έχουν μυαλό οι τύποι. Δείτε ποιοι ήταν (και ποιοι θα είναι σίγουρα) και μάθετε για τις περίεργες υποθέσεις κάποιων από αυτούς και θα καταλάβετε. Φιλόλογοι, μαθηματικοί και Φυσικοί δεν πάνε στο Δημοτικό, άρα ποιοι θα πάνε; ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι. Πως θα απελευθερωθούν ώρες  >:(;

Αν ισχύει αυτό το σενάριο όπως το λές, τότε πρέπει ο κλάδος να κατέβει αυτόνομα στις εκλογές ελμε-ολμε.

Όμως νομίζω δεν ισχύει ότι οι άλλοι συνάδλεφοι θέλουν το κακό μας, πιστεύω ότι είναι πολύ ποιό σημαντικό, θέλουν να φτιάξουν γενιές καταναλωτών προϊόντων υπολογιστή.
people are motivated by profit.

poursali

Παράθεση από: skoud στις 15 Οκτ 2010, 03:37:20 ΜΜ
Ας δοκιμάσουμε και αυτό το μέσο:

http://www.facebook.com/pages/Thelo-e-Plerophorike-na-didasketai-sto-Lykeio/125253390862273

Αν μαζευτούν, στο πλαίσιο και της ημέρας δράσης 20.10.2010 "για την Πληροφορική στην εκπαίδευση", μερικές χιλιάδες "like" από μαθητές, φοιτητές και πολίτες, ίσως παίξει και αυτό έναν ρόλο...


έστειλα 80 invitations.
αλλά μήπως  θα είχε χώρο για αυτούς και στην ψηφοφορία; στην τρέχουσα ή σε κάποια άλλη..
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

dtsilog

Τελικά είναι λίγο απ' ολα. Εννοείται ότι δε φταίει κανένας συνάδελφος άλλης ειδικότητας. Η πάγια τακτική του εκάστοστε υπουργείου Παιδείας είναι η γνωστή "Διαίρει και Βασίλευε". Πάντα φρόντιζε να μη δυσαρεστεί 2-3 συγκεκριμένες ειδικότητες ώστε να μπορεί πιο εύκολα να περνάει αυτά που θέλει, έχοντας πάντα και στο πίσω μέρος του μυαλού το σκεπτικό άστους να τσακωθούν μεταξύ τους για να μην υπάρχει συνολική, καθολική και δυναμική αντίδραση.

Δυστυχώς συνάδελφοι και λυπάμαι πολύ που το λέω, έχουμε χωριστεί σε 2 κατηγορίες στο χώρο της εκπαίδευσης και σίγουρα όχι βάση της ειδικότητας μας. Αναφέρομαι στο σύνολο των ειδικοτήτων των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης. Έχουμε χωριστεί λοιπόν σε αυτούς που βολεύονται από τις διάφορες "μεταρρυθμίσεις" και δε νοιάζονται για τους υπολοίπους, και σε αυτούς που πλήττονται συνεχώς και προσπαθούν να αντιδράσουν και να αγωνιστούν. Το υπουργείο βεβαίως και το έχει καταλάβει αυτό και έχει καταφέρει να περάσει ένα σωρό αντιεκπαιδευτικά μέτρα, τα οποία όταν αποφάσιζε μόνο το σύνθημα πρώτα ο μαθητής δε είχε.

Το ίδιο φαινόμενο παρατηρήθηκε και στον κλάδο της Πληροφορικής. Όταν οι συνάδελφοι μας Πληροφορικής στα ΕΠΑ.Λ. αντιμετώπιζαν πρόβλημα δεν είδα καμία μαζική κινητοποίηση του κλάδου. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι σήμερα με αυτά που συμβαίνουν στο Γενικό Λύκειο δεν πρέπει να αντιδράσουμε όλοι! Είτε είμαστε σε ΕΠΑΛ, σε Γυμνάσια ή Δημοτικά. Η απουσία μαθήματος Πληροφορικής (άλλο μάθημα Πληροφορικής και άλλο μάθημα Χρήσης Η/Υ) αποτελεί σίγουρα καταστρατήγηση εις βάρος μας, που μοναδικό σκοπό έχει οι ώρες του διδακτικού μας αντικειμένου να μοιραστούν προφανώς σε άλλες ειδικότητες γενικής παιδείας.

Τι είπε η Διαμαντοπούλου στη "συνέντευξη" με το "Δημοσιογράφο" ο οποίος γρήγορα γρήγορα φρόντισε να δικαιολογήσει την παρουσία του, ότι δηλαδή αναπλήρωνε κάποιον άλλον και κανονικά δεν έπρεπε να βρίσκεται εκεί.

το κείμενο της απάντησης για την απουσία μαθήματος Πληροφορικής από τα Γενικά Λύκεια:

"...  και βεβαίως η Πληροφορική δεν είναι πια ένα μάθημα, δηλαδή πάω σε ένα εργαστήριο και μαθαίνω computer που λέγαμε πριν από λίγα χρόνια, γιατί αυτό πια το ξέρουνε όλα τα παιδιά ...

... Η Πληροφορική γίνεται στοιχείο-εργαλείο για όλα τα μαθήματα, από τα Αρχαία ελληνικά μέχρι τα Μαθηματικά, από τη Φυσική μέχρι τη Χημεία. Και όλα αυτά περνάν βεβαίως από τους καθηγητές..."

Για να μη τα συγχέουμε λοιπόν ας πάρει η κα υπουργός τη Χρήση-Εφαρμογές ΗΥ  και να την έχει στο Γυμνάσιο και στο Δημοτικό, άλλα στο νέο ωρολόγιο πρόγραμμα Γενικού Λυκείου είναι υποχρεωμένη να καθιερώσει μια σειρά μαθημάτων Πληροφορικής όπως είναι τα Πολυμέσα και η Κατασκευή Ιστοσελίδων, συμπεριλαμβανωμένω βέβαια και του μαθήματος Αλγορίθμων-Προγραμματισμού.

Εκεί είναι η όλη διαφωνία μας.

Ξέρουμε πως αυτό είναι το σωστό που πρέπει να γίνει, αλλά δε ξέρουμε πως ακριβώς να το πετύχουμε. Ελπίζω η μεγάλη δύναμη της Πληροφορίας που κατέχουμε, αυτό το προνόμιο δε μπορεί να μας το αφαιρέσει κανείς, να μας βοηθήσει στον αγώνα στον οποίο πρέπει όλοι να συμμετέχουμε.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

fof

Η Ιστορία μας έχει διδάξει πως όλες οι μεγάλες Αλλαγές! Ανατροπές! Φιλοδοξίες! Επαναστάσεις! Γίνονταν μόνο στους δρόμους! Το ίδιο πρέπει να κάνουμε κι εμείς...
Μόνο αν πάμε 7000 άτομα έξω από την πόρτα τους θα καταδεχτούν να μας δουν και να μας ακούσουν, όλα τα υπόλοιπα είναι αόρατα! Όσο αφορά την διαβούλευση είναι ένα ωραίο παραμυθάκι για να μας ρίξουν στάχτη στα μάτια... χρειαζόμαστε οργάνωση! .....Καλώ λοιπόν όλους τους εκπροσώπους μας μόνο να μας οργανώσουν!

akpa

#312
Παράθεση από: fof στις 15 Οκτ 2010, 09:33:35 ΜΜ
Η Ιστορία μας έχει διδάξει πως όλες οι μεγάλες Αλλαγές! Ανατροπές! Φιλοδοξίες! Επαναστάσεις! Γίνονταν μόνο στους δρόμους! Το ίδιο πρέπει να κάνουμε κι εμείς...
Μόνο αν πάμε 7000 άτομα έξω από την πόρτα τους θα καταδεχτούν να μας δουν και να μας ακούσουν, όλα τα υπόλοιπα είναι αόρατα! Όσο αφορά την διαβούλευση είναι ένα ωραίο παραμυθάκι για να μας ρίξουν στάχτη στα μάτια... χρειαζόμαστε οργάνωση! .....Καλώ λοιπόν όλους τους εκπροσώπους μας μόνο να μας οργανώσουν!

Οι καιροί άλλαξαν, οι τρόποι καταστολής εξελίχθηκαν, και τα προβλήματα του λαού δεν μπορούν πια να λύθούν με το "γιούρια στον νταβά με τα κουλούρια".

Εγώ έτσι αντιλαμβάνομαι την οργάνωση. Φτιάχνουμε ένα wiki και γράφουμε την ύλη των μαθημάτων.
Και στέλνουμε τελεσίγραφο στον υπουργείο, ότι αποφασίσαμε ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ όλοι οι καθηγητές ΠΕ19-20, ότι αυτή θα είναι η ύλη.
και τέρμα.

Σιγά μην πάμε έξω από την πόρτα τους και να τους παρακαλάμε να μας δουν και να μας ακούσουν. Μεγάλη χάρη τους κάνουμε.
Πρέπει εμείς να αποφασίσουμε συνειδητά ότι ούτε να τους βλέπουμε θέλουμε, ούτε να τους ακούμε.

Αν αυτό γίνει συνείδηση στο καθένα μας, και αν ο καθένας μας υπακούει σε αυτό που εμείς φτιάξαμε συλλογικά και όχι σε αυτό που πάνε να μας σερβίρουν,
εκεί θα είναι η πρώτη μεγάλη μας νίκη, στον πόλεμο που θα επακολουθήσει. Τα εργαλεία τα έχουμε, ας τα χρησιμοποιήσουμε.
people are motivated by profit.

dtsilog

#313
Από τα συμφραζόμενα του παρακάτω βίντεο:

http://www.youtube.com/watch?v=vH4__6qotLk

βγάζω το συμπέρασμα ότι η Ελλάδα θέλει τα σχολεία της να είναι τα πρώτα στην Ευρώπη όσον αφορά την Πληροφορική το 2015. Προφανώς εννοεί βγάζοντας την Πληροφορική από τα Λύκεια και επικεντρώνοντας στο Word proccesing, Powerpoint και Excel? Έτσι θα γίνουμε πρώτοι;
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

Ευαγγελία

Στον αγώνα του αυτονόητου -  fb group.

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ


http://www.facebook.com/home.php?sk=group_153223134713673


850 members σε 3 μέρες και προχωράμε.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ

Γκουντούμα Ευαγγελία - Πληροφορικός (ΠΕ19)