ΣΤΟΙΒΑ-ΚΛΗΣΗ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

Ξεκίνησε από maryangel, 12 Απρ 2010, 01:09:22 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

sdancer75

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 22 Απρ 2010, 10:34:14 ΠΜ
Ακόμη κι αν δεχθώ ότι ο Παπαϊωάννου είναι 100% σωστός στις απόψεις του, οφείλω να ομολογήσω ότι αυτός δεν είναι τρόπος συμπεριφοράς προς συνάδελφο και γενικά προς συνάνθρωπο.

Δε γίνονται καλοπροαίρετες παρατηρήσεις με τέτοιο υφάκι καβάλα σε άλογο. Για ξεπέζεψε, διαφορετικά καταδικάζεις τον εαυτό σου να πορευτεί μόνος... Αυτό δε σημαίνει "ρίξε το επίπεδο των γνώσεών σου", αλλά βάλε στα λόγια σου λίγο αλάτι, γιατί δεν τρώγονται. Μπορεί όλοι εμείς εδώ να μην έχουμε καταλάβει το μάθημα που διδάσκουμε, να είμαστε εκτός θεωρίας και πρακτικής, αλλά εσύ είσαι εκτός κώδικα δεοντολογίας, τον οποίο προφανώς αγνοείς ή καταπατείς!

Είμαι σίγουρος ότι γράφτηκες για να προσφέρεις θετικά με τις απόψεις σου. Τελικά Εσύ (είδες; έγραψα το Εσύ με Ε κεφαλαίο) επιδιώκεις με όσα γράφεις να αυτοπροβληθείς και όχι να χτίσεις... Είσαι σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας!

Οκ sorry,  δεν ήθελα να παρεκτραπώ
G. Papaioannou

evry

Παράθεση από: sdancer75 στις 22 Απρ 2010, 10:19:31 ΠΜ
Αγαπητέ μου συνάδελφε
Είμαστε σίγουρα συνάδελφοι? γιατί αν κατάλαβα έχεις κάποια εταιρία
  1) τελικά αν είσαι καθηγητής που διδάσκεις ? και πόσες χρονιές διδάσκεις το μάθημα?
  2) έχεις κάποιο πτυχίο πληροφορικής? αν δεν γίνομαι αδιάκριτος μπορείς να μας πεις ποιο είναι αυτό? Το λέω επειδή χρησιμοποιείς τη λέξη "επιστημονικά" άρα υποθέτω ότι θα έχεις τελειώσει κάποια επιστημονική σχολή

Παράθεση
η απάντηση που έδωσα είναι απόλυτα τεκμηριωμένη 100% και είναι η σωστή απάντηση.
Λυπάμαι που θα σε στεναχωρήσω, αλλά  η απάντηση που έδωσες είναι 100% λάθος και αυτό είναι απόλυτα τεκμηριωμένο .
Αν δε μπορείς να καταλάβεις πως αναλύεται μια εντολή εκχώρησης σε εντολές στην assembly, μπορείς να ανοίξεις ένα από τα 12000 βιβλία που έχεις και είμαι σίγουρος ότι κάπου εκεί θα βρεις την απάντηση

Παράθεση
Το λέω αυτό, όχι για να σε υποτιμήσω αλλά γιατί πρέπει να εξηγήσω ακόμη και τα αυτονόητα σε κάποιον που «κρίνει» το μέλλον των αυριανών επιστημόνων, δηλαδή των παιδιών μας.
Στο κείμενο το οποίο πληκτρολογείς ή τέλος πάντων γράφεις σε μια κόλλα χαρτί και αποτελεί τον πηγαίο κώδικα της ψευδογλώσσας που διδάσκουμε στο μάθημα της Γ Λυκείου, δεν υπάρχουν διευθύνσεις μνήμης αλλά προαιρετικά μόνον ο αύξοντες αριθμοί των γραμμών ?
Από τη στιγμή που ρωτάς κάτι τέτοιο, σημαίνει ή ότι δεν έχεις διαβάσει το βιβλίο ή ότι δεν το διάβασες και δεν κατάλαβες, γιατί αυτό ακριβώς συμβαίνει στο σχήμα του βιβλίου.
Δυστυχώς , έχεις άποψη για το μάθημα χωρίς να έχεις διαβάσει το βιβλίο και χωρίς να έχεις διδάξει το μάθημα, οπότε δεν νομίζω ότι έχει νόημα να συζητάμε άλλο.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Laertis

Θα παρακαλούσα τον κύριο Παπαϊωάννου να είναι περισσότερο προσεκτικός με τις εκφράσεις που χρησιμοποιεί αν θέλει να τον ονομάζουμε συνάδελφο και όχι απλά κύριο. Γιατί με τη μέχρι στιγμής συμπεριφορά του νομίζω ότι διαχωρίζει σαφώς την ιδιότητά του (ο έχων γνώσεις απο το ελεύθερο επάγγελμα εκπαιδευτικός άρα και ο καλύτερος δάσκαλος απο όλους μας) ως προς τους υπόλοιπους συναδέλφους του forum χωρίς να γνωρίζει και να λαμβάνει υπόψιν με τι εχει ασχοληθεί και τι έχει κάνει καθένας απο εμάς στη ζωή του.

Προσωπικά έχω δουλέψει στον Ιδιωτικό τομέα για 4 περίπου χρόνια, πριν διοριστώ, την περίοδο 1991-1996 κι έχω ασχοληθεί με πολλά αντικείμενα (κυρίως hardware) αλλά ποτέ δε διανοήθηκα να χρησιμοποιήσω αυτήν την εμπειρία μου για να αποδείξω ότι είμαι καλύτερος "δάσκαλος".
Εξάλλου πρόκειται για 2 εντελώς διαφορετικά πράγματα που φαίνονται απο το "διάλογο" που προηγήθηκε.
Ας μου επιτραπεί να εκφράσω κι εγώ άποψη γιατί εχω δουλέψει σε Assembly και έχω αρκετά χρόνια στην εκπαίδευση (14) διδάσκοντας το μάθημα της ΑΕΠΠ (11 συναπτά έτη).

Το βιβλίο προφανώς κάνει λάθος (ή μάλλον έχει άστοχη διατύπωση) στη συγκεριμένη πρόταση για τις συναρτήσεις γιατί αναφέρεται σε εντολές του κυρίου προγράμματος (σε γλώσσα υψηλού επιπέδου) οπότε αφήνει να εννοηθεί ως επόμενη εντολή αυτή σε γλώσσα υψηλού επιπέδου. 
Έτσι υποννοείται ότι αναφέρεται σε διευθύνσεις εντολών και όχι σε διευθύνσεις μνήμης. Όλοι ξέρουμε ότι μια εντολή σε γλώσσα υψηλού επιπέδου δεν αντιστοιχεί σε μια διεύθυνση μνήμης αφού μεταφραστεί σε γλώσσα μηχανής, αλλά σε περισσότερες.
Δεν υπάρχει όμως κανένας λόγος στο παρόν μάθημα ούτε καμία σκοπιμότητα να αναμείξουμε την Assembly. Το βιβλίο προσπαθεί να εξηγήσει με απλό τρόπο τη λειτουργία των υποπρογραμμάτων έχοντας βέβαια αρκετές ασάφειες, αλλά νομίζω ότι πρέπει να απλοποιούμε τα πράγματα και όχι να τα περιπλέκουμε.
Αν προγραμματίζαμε σε Assembly μπορεί να ίσχυε και θα ήταν προφανές, ανάλογα με την εντολή κλήσης. Αλλά εδώ διδάσκουμε τη ΓΛΩΣΣΑ χωρίς καμία αναφορά σε συμβολικές γλώσσες.


Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

P.Tsiotakis

Δεν ξέρω γιατί ακριβώς μαλώνετε, αλλά η διεύθυνση επιστροφής κατά την κλήση συνάρτησης στη ΓΛΩΣΣΑ (μάθημα ΑΕΠΠ) είναι η ίδια η γραμμή της κλήσης, γιατί ο μαθητής βλέπει στην κωδικοποίηση ότι επιστρέφοντας την τιμή της συνάρτησης, υπάρχουν ακόμη εκκρεμότητες - ενέργειες που πρέπει να πραγματοποιήσει στην ίδια  γραμμή.

Βέβαια, είναι σχεδόν σίγουρο πως δεν πρόκειται να εξεταστεί αυτό γιατί είναι ασάφεια.

Το παράδειγμα με τις διαδικασίες όμως, είναι ό,τι πρέπει...

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: sdancer75 στις 22 Απρ 2010, 10:19:31 ΠΜ
Το ότι δεν κατάλαβες εσύ ο ίδιος το μάθημα και τη γενικότερη αρχιτεκτονική Η/Υ είναι ένα θέμα στο οποίο έχω καταγράψει την άποψη μου  στο ίδιο forum  με θέμα «Εκπαίδευση και καθηγητές πληροφορική» και έχει σχέση με την κατάρτιση των πτυχιούχων πληροφορικής. Δες το και πες μου αν τελικά έχω δίκαιο.

Αα, το είδα, ΟΚ, ναι, έχεις δίκιο! Τελικά... είσαι ανεκδιήγητος! Καλό βέβαια θα ήταν να είχες κάνει τον κόπο να δεις το παρελθόν και την πορεία του καθενός, τι έχει κάνει, τι έχει γράψει, και μετά να κρίνεις και να βγαίνεις και να λες αυτά τα γραφικά... κατάμουτρα!

Καρκαμάνης Γεώργιος

Νομίζω πως έχουμε παρεκτραπεί λίγο

Τέτοιου είδους "κόντρες" και αντιπαραθέσεις μεταξύ συναδέρφων μόνο καλό δεν κάνουν και δίνουν αφορμή για διάφορα σχόλια τρίτων

Θέλω να πιστεύω πως δεν θα υπάρχει συνέχεια.

Antigonh

Βοήθεια!!! Παπαϊωάννου κι εδώ; Νισάφι πια.   :o

zwoula

βαζω στοιχημα, θα πεσει σε σ-λ αυτο φετος!!!!  :D
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..