Τεχνική στήριξη σχολείων

Ξεκίνησε από Vangelis, 19 Νοε 2011, 12:53:55 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Vangelis

Arliba  επειδή πιστεύω στην προσωπική προσπάθεια του καθενός, γιατί δεν δημιουργείς  εσύ αυτό το ερωτηματολόγιο;  Το στέκι προσφέρεται. 
Το να λέμε ιδέες είναι καλό αλλα να τις πραγματοποιούμε καλύτερο.

(Ίσως διαπιστώσεις ότι ο Παναγιώτης κάτι ξέρει παραπάνω σε αυτό που γράφει στο τελευταίο μήνυμά του)

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Βαγγέλη,
είσαι από τους παλαιούς συναδέλφους, ενώ εγώ δεν είμαι. Η μικρή εμπειρία μου λέει ακριβώς όσα έγραψα προγηουμένως.

Θεωρώ ότι το κεπληνέτ θα πρέπει πλέον να είναι ολιγομελές (1-2 άτομα, ναι, μη βιαστείτε συνάδελφοι). να έχει **ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ** αρμοδιότητα τη λειτουργία των υπηρεσιών του ΠΣΔ στα σχολεία της β/θμιας **ΜΟΝΟ** και να υπάρχει η εξής δομή:


  • κανένας εκπαιδευτικός πληροφορικής στην α/θμια δνση (εννοώ στα γραφεία των δνσεων)!
  • 1 "εκπαιδευτικός" πληροφορικής ανά ομάδα  περίπου 20 σχολείων, από νηπ μέχρι λύκειο, ο οποίος όμως ίσως δεν θα λέγεται πλέον εκπαιδευτικός, αλλά κάπως αλλιώς, δε με ενδιαφέρει το πώς. θα έχει έδρα ένα από τα 20 σχολεία, θα ασχολείται με επιτόπια ή τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη και θα δίνει την αναφορά του στον υπεύθυνο κεπληνέτ. θεωρώ σωστό να κάνει μάθημα έστω και 5 ώρες την εβδομάδα, για να λέγεται εκπαιδευτικός και τις υπόλοιπες ώρες να ασχολείται μόνο με αυτό το έργο.
  • ο "εκπαιδευτικός" αυτός να αξιολογείται από τους δντές των σχολείων αυτών για το αν κάνει σωστά και με συνέπεια τη δουλειά του και από τον κεπληνέτ για το αν ξέρει να συνεργάζεται ή όχι. ο οικείος δντής να αποφασίζει την επιστροφή αυτού του εκπαιδευτικού εξ ολοκλήρου στην τάξη, αν ανικειμενικά δεν μπορεί να ανταποκριθεί στο έργο του.
  • να διευκρινιστεί ότι ο εν λόγω εκπαιδευτικός θα ασχολείται **ΜΟΝΟ** με τα πισιά των εργαστηρίων και όχι με τα ατομικά πισιά των εκπαιδευτικών.
  • τέλος, να ξαναξαναξαναξανα-διευκρινιστεί ότι ο υπ. κεπληνέτ εδρεύει στη δνση για να εξυπηρετεί τα σχολεία, για να είναι ο σύνδεσμός τους με το πσδ, να προωθεί τις υπηρεσίες του πσδ (μεγάλη κουβέντα έγραψα τώρα...) στους εκπαιδευτικούς με κατάλληλα σεμινάρια και όχι για γράφει εξελάκια στη γραμματεία ή για να επισκευάζει τα πισιά της ή για να κάνει μαθήματα word στον προϊστάμενο ή να στέλνει τα email της μισθοδοσίας και του πύσδε...
  • ένας εκπ/κός μπορεί να αναλάβει και τη δ/νση σε συνδυασμό με γκρουπ σχολείων. κανένας εκπ/κος να μην κάνει μαθήματα στους άλλους. όποις ενδιαφέρεται, ας μάθει επιτέλους...  όσο περνά ό καιρός, φέύγουν με σύνταξη οι πολύ παλαιοί που δικαίως δε μπορούν να αγγίξουν πισί. θεωρώ ότι οι περισσότεροι συνάδελφοι μπορούν να κάνουν πλέον χρήση υπολογιστή.

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 22 Νοε 2011, 01:44:21 ΜΜ
αυτό το 300   %$#$#$%%##  >:D

ούτε ο Λεωνίδας στη Σπάρτη να ήσουν...   ;D ;D μάλλον πρέπει να αναθεωρήσεις, να το κάνεις 322 λέξεις για παράδειγμα!  :o

Παράθεση από: arliba στις 22 Νοε 2011, 12:18:10 ΜΜ
Διαφωνώ με αυτή την τακτική της ολιγομελούς ομάδας, γιατί είναι και ελιτίστικη, και συντεχνιακή. Και φυσικα όταν φτάσει το κατεβατό έτοιμο, λίγοι θα το διαβάσουν, και ακόμα λιγότεροι από αυτούς που διαφωνούν με το κατεβατό θα μπουν στον κόπο να πουν την διαφωνία τους με οργανωμένο τρόπο.

Γιατί αρλίμπα; Θεωρώ ότι μπορεί να είναι όπως το γράφεις, αλλά επίσης μπορεί να ΜΗΝ είναι όπως το γράφεις.
Κι ύστερα, ποιος ασχολείται με συντεχνείες; Νομίζεις ότι υπάρχει διάθεση, θέληση και μυαλό για κάτι τέτοιο; Μιλώντας για τον εαυτό μου, σου λέω ευθέως ΟΧΙ !! Το μόνο που με νοιάζει - και νομίζω ότι τα ίδια "μυαλά"  ;D έχουμε εδώ στο στέκι οι περισσότεροι - είναι να είμαι καλός στη δουλειά μου, αν και όσο μπορώ...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

P.Tsiotakis

το κείμενο του Λάμπρου θα μπορούσε να είναι το αρχικό κείμενο για την συγκρότηση πρότασης

Vangelis

Λαμπρό σε ευχαριστώ
θεωρώ ότι  έκανες μια καλή πρόταση αλλά θα μου επιτρέψεις μερικές παρατηρήσεις που πιθανά να οδηγήσουν σε βελτιώσεις. 
Οι παρατηρήσεις αναφέρονται σχετικά με τη διοικητική δομή της εκπαίδευσης όπως έχει αποτυπωθεί στο σχέδιο του νομοσχεδίου που έχει κυκλοφορήσει (δεν έχει εφαρμοστεί) .

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 22 Νοε 2011, 04:41:48 ΜΜ
Θεωρώ ότι το κεπληνέτ θα πρέπει πλέον να είναι ολιγομελές (1-2 άτομα, ναι, μη βιαστείτε συνάδελφοι). να έχει **ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ** αρμοδιότητα τη λειτουργία των υπηρεσιών του ΠΣΔ στα σχολεία της β/θμιας **ΜΟΝΟ** και να υπάρχει η εξής δομή:


  • κανένας εκπαιδευτικός πληροφορικής στην α/θμια δνση (εννοώ στα γραφεία των δνσεων)!

Για το ολιγομελές !!!!  ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ να είσαι σίγουρος !!!!  (βλέπε οικονομία)  και φυσικά αν είναι ένα άτομο δεν νομίζω ότι μπορεί να κάνει τίποτα περισσότερο από αυτό  που αναφέρεις. 

Το σχέδιο για τη διοικητική δομή της εκπαίδευσης αναφέρεται σε ενοποίηση της  διοίκησης της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και επειδή αυτό "μυρίζει" οικονομία πόρων πιστεύω ότι θα γίνει κάτω από οποιαδήποτε κυβέρνηση.  Άρα δεν έχει σημασία το **ΜΟΝΟ** που αναφέρεις καθώς και το "κανένας εκπαιδευτικός πληροφορικής στην α/θμια δνση". Άλλωστε με το ΠΣΔ στην Πρωτοβάθμια ποιός θα ασχολείται;

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 22 Νοε 2011, 04:41:48 ΜΜ
  • 1 "εκπαιδευτικός" πληροφορικής ανά ομάδα  περίπου 20 σχολείων, από νηπ μέχρι λύκειο, ο οποίος όμως ίσως δεν θα λέγεται πλέον εκπαιδευτικός, αλλά κάπως αλλιώς, δε με ενδιαφέρει το πώς. θα έχει έδρα ένα από τα 20 σχολεία, θα ασχολείται με επιτόπια ή τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη και θα δίνει την αναφορά του στον υπεύθυνο κεπληνέτ. θεωρώ σωστό να κάνει μάθημα έστω και 5 ώρες την εβδομάδα, για να λέγεται εκπαιδευτικός και τις υπόλοιπες ώρες να ασχολείται μόνο με αυτό το έργο.

Έλεος βρε Λάμπρο 20 σχολεία και μάθημα!!! Εγώ θα έλεγα 5-8  σχολεία (κάθε μέρα το πολύ σε ένα –δύο.  Για το μάθημα συμφωνώ (με μείωση σχολείων βέβαια) αλλά με επιλογή του συναδέλφου (όχι υποχρεωτικά).  Προσωπικά ως ΠΛΗΝΕΤ είχα πάρει άδεια απο το ΠΥΣΔΕ και έκανα μάθημα σε σχολείο αλλά σε άλλους δεν αρέσει η τάξη.

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 22 Νοε 2011, 04:41:48 ΜΜ
  • ο "εκπαιδευτικός" αυτός να αξιολογείται ...
Αξιολόγηση σε όλους και για όλα (με πρώτο εμένα βέβαια).

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 22 Νοε 2011, 04:41:48 ΜΜ
  • να διευκρινιστεί ότι ο εν λόγω εκπαιδευτικός θα ασχολείται **ΜΟΝΟ** με τα πισιά των εργαστηρίων και όχι με τα ατομικά πισιά των εκπαιδευτικών.

Φυσικά όχι των εκπαιδευτικών άλλα με τα άλλα "πισιά" του σχολείου ποιος θα ασχολείται;  Ακόμα θα υπάρχει υπεύθυνος εργαστηρίου (με την έννοια της συντήρησης) ή ο υπεύθυνος εργαστηρίου θα έχει μόνο την εποπτεία του εργαστηρίου;.

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 22 Νοε 2011, 04:41:48 ΜΜ
.... κανένας εκπ/κος να μην κάνει μαθήματα στους άλλους. όποιoς ενδιαφέρεται, ας μάθει επιτέλους...  όσο περνά ό καιρός, φέύγουν με σύνταξη οι πολύ παλαιοί που δικαίως δε μπορούν να αγγίξουν πισί. θεωρώ ότι οι περισσότεροι συνάδελφοι μπορούν να κάνουν πλέον χρήση υπολογιστή.

Για τα μαθήματα δεν συμφωνώ.  Πιστεύω ότι η γνώση πρέπει να διαχέεται  και είναι  πολύ πιο εύκολο από το αφήσεις τον κάθε ένα να μάθει μόνος του.  Επίσης δεν θεωρώ ότι οι παλιοί δεν μπορούν να αγγίξουν πισί  (εκτός αν έχουν parkisson).  Παλαιότερα κανένας δεν αγόραζε ολόκληρο πισι, όλοι τους  "χτίζαμε" κομμάτι κομμάτι τώρα και εγώ αγοράζω έτοιμο!.  Γενικά θεωρώ ότι είναι θέμα διάθεσης όχι ηλικίας.







stratosg

Θεωρώ πως η αρχική ερώτηση του Βαγγέλη είναι η εξής : Πρέπει ο οδοντίατρος να αποστειρώνει ο ίδιος τα εργαλεία του ή να καλεί κάποιον άλλον να του τα αποστειρώσει;

Διαβάζω πως είναι επιλογή του να είσαι υπεύθυνος εργαστηρίου. Δεν είναι πάντα επιλογή και δεν είναι πάντα εργαστήριο αλλά εργαστήρια. Γιατί αν είναι πολλά τα εργαστήρια στη Μονάδα και εμπλέκεται και το ΣΕΚ τότε υπεύθυνος για εργαστήριο ορίζεται κατόπιν συμπλήρωσης συγκεκριμένων ωρών χρήσης του εργαστηρίου. Έτσι είσαι υπεύθυνος σε περισσότερα του ενός εργαστήρια και μάλιστα με μια μόνο ώρα μείωση από το ωράριο.  Ένας υπεύθυνος που ορίστηκες υπεύθυνος χωρίς να δηλώσεις επιθυμία.

Διαβάζω επίσης για την τρίωρη μείωση του υπεύθυνου εργαστηρίου, εν μέρη σωστή εκτός κι αν υπηρετείς σε ΕΠΑΛ που φιλοξενεί ΣΕΚ οπότε δεν... Εκεί αν έχεις 19 ώρες ωράριο έχει μια (01) ώρα μείωση για τη συντήρηση. Το άλλο με τον Τοτό το Ξέρεις; Τι να κάνεις σε μια ώρα;   Αυτό έρχεται σε συνέχεια με την προηγούμενη παράγραφο και είναι και η πολλοστή φορά που τα γράφω κι εδώ και στη λίστα και στην ΕΛΜΕ και και και και..... Και σε τελική έγινα και ο γραφικός (μ@λ@κ@ς) του χωριού.

Διαβάζω για σεμινάρια στήριξης εργαστηρίων... Τι χρώμα έχουν αυτά ρε παιδιά; Και πότε γίνονται; Και γιατί όταν γίνονται γίνονται εκτός ωραρίου κι όχι εντός;

Διαβάζω για πληροφορικούς που ενοχλούν το ΠΛΗΝΕΤ για ιούς, θυγατέρες και ξαδέρφες. Ντροπή.

Θέση μου είναι ένας πληροφορικός ως υπεύθυνος εργαστηρίου πληροφορικής με τρίωρη μείωση ανεξαρτήτως μονάδας και βαθμίδας και υποχρεωτικού ωραρίου εννοείται με την παράλληλη απαλλαγή από γραμματείες, καρτέλες και λοιπές παπαρδέλες. Γιατί το άκουσα κι αυτό. Εφόσον καταθέτει ο πληροφορικός βαθμολογία, προσφέρει φόρτο εργασίας στο σύλλογο κι έτσι δεν μπορεί να απαλλάσσεται από υπεύθυνος τμήματος όταν είναι υπεύθυνος εργαστηρίου.

Ναι να υπάρχει και ΠΛΗΝΕΤ για να μου λύνει προβλήματα διασύνδεσης με το ΠΣΔ, να μου παρέχει καινούριο εργαστηριακό εξοπλισμό ή και εργαστήριο αναλαμβάνοντας τις μελέτες και την αρχική εγκατάσταση και βέβαια σε περίπτωση πανικού να μπορεί να έρχεται (βολεύει καλύτερα) και να συμμαζεύουμε το εργαστήριο μου. Δεν γίνεται να του στείλω τέσσερα σαράβαλα. Εννοείται πως θα πρέπει να λειτουργεί κι ως αποθήκη - προμηθευτής υλικού, όπως μνήμες, δίσκοι, dvd, κλπ, κι αν δεν έχει κάτι σε stock να είναι εκείνος ο κεντρικός φορέας διαχείρισης εξοπλισμού κι ανταλλακτικών υλικών.

Εννοείται πως στα ΠΛΗΝΕΤ θα έπρεπε να υπηρετούν συνάδελφοι αυστηρά κατόπιν δικής τους αίτησης για τουλάχιστον τέσσερα έτη και να επιμορφώνονται αλλά και να επιμορφώνουν, όσο μπορούν γιατί αυτό θεωρώ πως είναι καθαρά θέμα συμβούλων κι έχω άλλες σκέψεις για το θέμα. 

Συγγνώμη για το θυμό και το ερειστικό του μηνύματος αλλά νομίζω ότι προσπαθούμε να προλάβουμε καταστάσεις και να βουλώσουμε τις χαραμάδες στον τοίχο μας με πουρέ πατάτας. Τι να την κάνω αυτή τη συζήτηση όταν μετά από Ν! χρόνια έχουν αρχίσει να "σκάνε" ένας ένας οι δίσκοι μου και δεν υπάρχει ούτε cent για αγορά άλλου. Το εργαστήριο μου θυμίζει Μονάδα Εντατικής Θεραπείας που ενίοτε μετατρέπεται σε νεκροτομείο.

Που ήμασταν τα τελευταία δέκα χρόνια; Στον κόσμο μας. εκείνον της μπανάνας. Και τώρα ήρθε η ώρα να κάνουμε αυτό που οι μπανάνες ξέρουν να κάνουν καλύτερα SPLIT.

Γι αυτό πολύ σωστά διαπιστώνει ο Παναγιώτης ο Τσιωτάκης ..."ο καθένας την οργανικούλα του". Γιατί επήλθε η σήψις και η κόπωσις. Με όποια σειρά θέλετε κι όπου θέλει ο καθείς ας κατατάξει τον εαυτό του.

Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

fof

Μπράβο βρέ  Στράτο, πες τα!!!  Συμφωνώ απόλυτα με όλα όσα γράφεις, για την ακρίβεια είναι σαν τα χω γράψει εγώ , τέτοια ταύτιση!  :)

Vangelis

Παράθεση από: stratosg στις 22 Νοε 2011, 10:57:56 ΜΜ
....Ναι να υπάρχει και ΠΛΗΝΕΤ για να μου λύνει προβλήματα διασύνδεσης με το ΠΣΔ, να μου παρέχει καινούριο εργαστηριακό εξοπλισμό ή και εργαστήριο αναλαμβάνοντας τις μελέτες και την αρχική εγκατάσταση και βέβαια σε περίπτωση πανικού να μπορεί να έρχεται (βολεύει καλύτερα) και να συμμαζεύουμε το εργαστήριο μου. Δεν γίνεται να του στείλω τέσσερα σαράβαλα. Εννοείται πως θα πρέπει να λειτουργεί κι ως αποθήκη - προμηθευτής υλικού, όπως μνήμες, δίσκοι, dvd, κλπ, κι αν δεν έχει κάτι σε stock να είναι εκείνος ο κεντρικός φορέας διαχείρισης εξοπλισμού κι ανταλλακτικών υλικών.


Απάντηση  (θα μου επιτρέψεις κάτι δικό σου)

Παράθεση από: stratosg στις 22 Νοε 2011, 10:57:56 ΜΜ
... Το άλλο με τον Τοτό το Ξέρεις;

Δεν θέλω να το πάρεις ως ειρωνεία αλλά ως μη πραγματοποιήσιμο.  Δεν έγινε τότε που "λεφτά υπήρχαν" λες να γίνει τώρα;.
Ότι πετύχουμε θα το πετύχουμε εκμεταλλευόμενοι στόχους που βάζουν οι ίδιοι. 

Και μην ακούσω για αγώνες.... 
Στη συγκέντρωση της ΠΕΚΑΠ στο Υπουργείο για το Νέο Λύκειο μαζευτήκαμε 150 άτομα στις εκλογές τις ΠΕΚΑΠ (11/11) ψήφισαν συνολικά 631 άτομα. Και είμαστε γύρω στις 7.500 άτομα.

dtsilog

#52
Το συγκεκριμένο topic μου θυμίζει τον φυλακισμένο που, αφού του έχουν ξεκαθαρίσει ότι θα μείνει στη φυλακή, του δίνουν τη δυνατότητα διαπραγμάτευσης αν θέλει να έχει τηλεόραση, ραδιόφωνο και ορθοπεδικό στρώμα. Θέλω να πω με λίγα λόγια, ότι απαραίτητη προϋπόθεση για το αν θα γίνει τεχνική ή επιστημονική στήριξη στο νέο ψηφιακό σχολείο από τον καθηγητή Πληροφορικής, θα πρέπει να είναι πρώτον η εξασφάλιση του μαθήματος Πληροφορικής και δεύτερον το δικαίωμα επιλογής για ξεχωριστό-διακριτό ρόλο. Φανταστείτε έναν επιστημονικό κλάδο Πληροφορικής ο οποίος θα μάχεται για να εξασφαλιστούν θέσεις τεχνικών στήριξης στη Δημόσια εκπαίδευση ενώ ταυτόχρονα ακρωτηριάζεται το διδακτικό του αντικείμενο.

Και να μη ξεχνάμε πως φέτος ζούμε το φαινόμενο έξω από το σχολικό χώρο να υπάρχει ένα παραμυθένιο Ψηφιακό σχολείο ενώ μέσα στη σχολική αίθουσα δεν υπάρχει ούτε Έντυπο Βιβλίο. Άραγε τι ωραία ευκαιρία, λόγω οικονομικής κρίσης πάντα, να εφαρμοστεί το οικονομικό παντός καιρού ηλεκτρονικό βιβλίο. Ίσως δε το χουμε καταλάβει ακόμη, αλλά στις μέρες που έρχονται ίσως χρειαστεί πέρα από το μάθημα μας να υπερασπιστούμε και το ίδιο το Δημόσιο σχολείο. Το Ψηφιακό σχολείο για να πετύχει (ότι και αν σημαίνει αυτό) θα περάσει υποχρεωτικά μέσα από εμάς. Εάν εμείς δεν αντιδράσουμε, θα είμαστε απλά συνένοχοι.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

Keep Growing

+1

ps. Ο άνθρωπος εργαζόμενος, δεν είναι ρομπότ εργαζόμενο, όπως τον φαντασιώνονται οι κάθε λογής υποστηρικτές, είτε ακούσια είτε εκούσια, του παγκοσμιοποιημένου (λυσσασμένου πλέον) κεφαλαίου.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Ομολογώ ότι, διαβάζοντας τις περισσότερες απόψεις έως τώρα, ένοιωσα μια απογοήτευση και ίσως μετάνοιωσα που έγραψα τη γνώμη μου...  :( αν συνεχιστεί το κακό κλίμα στη συζήτησή μας και αν δεν υπάρχει εκ προοιμίου καλή διάθεση για συνεργασία, μάλλον θα διακόψω τις απαντήσεις μου σε αυτό το θέμα.


Τέλος πάντων.


  • δεν είναι επιλογή μας το αν θα ήμαστε υπ. εργαστηρίου, αλλά είναι μία δυνατότητα που έχουμε αρκετοί, δυστυχώς όχι όλοι.
  • διάβασα ότι το κεπληνέτ πρέπει να είναι αποθήκες υλικού. όχι, δεν είναι αυτός ο σκοπός του κεπληνέτ. δεν μπορεί να είναι, εκτός αν το θέλει ο ίδιος ο πληνέτ. στη φωκίδα είχαμε μια πραγματικά μεγάλη συλλογή ανταλλακτικών και εξυπηρετήσαμε πάρα πολλά σχολεία. όμως εγώ έκανα τον χαμάλη και όπου έβρισκα χαλασμένο πισί ανά το νομό, έβρισκα τρόπο να έρθει στο γραφείο και τον ξεκοίλιαζα. δεν είναι όμως αυτή η δουλειά του πληνέτ.
  • ναι, το ψηφιακό σχολείο είναι μια μεγάλη απάτη όπως το βλέπουμε σήμερα. απλά δεν μπορούμε να περιμένουμε τίποτε από τους άχρηστους που κατά καιρούς κυβερνούν μετά των δεκάδων γραμματέων. εμείς θα φροντίσουμε για εμάς. δε μου αρέσει αυτό που γράφω, αλλά έτσι είναι.
  • στα εργαστήρια των σεκ υπάρχει άνιση μεταχείριση. ναι, σωστό. οι αρμόδιοι κοιμούνται...
  • πολλά πισιά αργοπεθαίνουν, αν δεν έχουν ήδη ψοφήσει. και ο υπ. εργ. αναρρωτιέται τί να κάνει και όλες οι πόρτες είναι κλειστές. αν όμως ο πληνέτ έχει θέληση και όρεξη, βρίσκει έστω και προσωρινές λύσεις. π.χ. στη φωκίδα μάθαινα πότε άλλαζαν πισιά οι τράπεζες και η νομαρχία και έπαιρνα ό,τι μπορούσα. έτσι είχαν εξοπλιστεί 9 διαφορετικά σχολεία με 1 ως 6 pentium 4 κάθε σχολείο. αλλά, ξαναλέω, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΛΗΝΕΤ.
  • Υπάρχουν και δάσκαλοι που ενσωματώνουν μια χαρά τις υπηρεσίες του πσδ στο μάθημά τους, επομένως έχει εφαρμογή και στην αθμια.
  • εννοείται ότι υποστηρίζω να υπάρχει πάντα ο υπ. εργαστηρίου, με 3ωρη απαλλαγή *και* στα σεκ. με τα υπόλοιπα πισιά των, γιατί πρέπει να έχει σχέση το πληνέτ; η μόνη σχέση που μπορεί να έχει, είναι αν λειτουργούν εκεί οι υπηρεσίες του πσδ. δηλαδή, καταλαβαίνω την επέμβαση του πληνέτ αν δε λειτουργεί το η-μέηλ στο πισί της γραμματείας. όχι όμως αν χάλασε το τροφοδοτικό... θυμάμαι στη φωκίδα με πήραν μια φορά τηλ για να με ρωτήσουν γιατί δε δουλεύει το φαξ τους και άλλη μια φορά για το φωτοτυπικό. και άλλη μια φορά μου έφεραν το χειριστήριο του κλιματιστικού για να το φτιάξω. απαράδεκτο. σκεφτείτε πόσο τα μυαλά μας χάνουν πεταλιές...
  • τέλος, για τα μαθήματα, τόνισα ο πληνέτ να εκπαιδεύει αλλά με τρόπο οργανωμένο, όχι όποτε θέλει καθένας. αυτό εννοούσα.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

nektar

Επιτρέψτε μου δύο παρατηρήσεις:
1. Η ομάδα http://groups.google.com/group/pekap?lnk=srg που αναφέρθηκε δέχεται μόνο διορισμένους καθηγητές Πληροφορικής. Έκανα προσωπικά αίτηση συμμετοχής και απορρίφθηκε χωρίς εξήγηση.
2. Η ΕΠΕ προτίθεται να διοργανώσει εκδήλωση με θέμα "Κλάδοι Πληροφορικής ΠΕ19 και ΠΕ20 - Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον"
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=497
Είχαμε βάλει προθεσμία για κατάθεση προτάσεων για εισηγήσεις/παρουσιάσεις μέχρι 20/11/2011, την αναθεωρούμε σε 30/11/2011 για να μπορέσουν και άλλοι ενδιαφερόμενοι να συμμετέχουν με τις προτάσεις τους. Σας καλώ και εσάς να συμμετέχετε παρουσιάζοντας προτάσεις για το θέμα που συζητείται εδώ.

Νεκτάριος Μουμουτζής
Γεν. Γραμματέας ΔΣ ΕΠΕ
Νεκτάριος Μουμουτζής

stratosg

@Vangelis

Ακριβώς αυτό που έθεσες ως παράθεση εννούσα και πίστεψέ με δεν διαπίστωσα το παραμικρό ψείγμα ειρωνίας στην απάντησή σου. Γι' αυτό έγραψα για τον κόσμο της μπανάνας τα προηγούμενα έτη, χωρίς να εξαιρώ τον εαυτό μου.

@Λάμπρος

Λάμπρε μου σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να θίξω τον θεσμό του ΠΛΗΝΕΤ, πόσο μάλλον τους συναδέλφους που υπηρετούσαν και υπηρετούν εκεί. Ήθελα απλά να δώσω τις ιδέες μου για το πως θα μπορούσε, ίσως, να αναβαθμιστεί το κατακρεουργημένο κι απαξιωμένο ΠΛΗΝΕΤ. Όσο για εσένα προσωπικά νομίζω γνωρίζεις ότι χαίρεις της εκτίμησής μου.

Δεν υποννόησα να μετατραπούν σε αποθήκες υλικού. Όχι, θεωρώ όμως ότι τα προβλήματα τον εργαστηρίων είναι καλύτερα να επιλύονται στο φυσικό τους χώρο χωρίς να χρειάζεται να μετακινείται το προσωπικό των ΠΛΗΝΕΤ ή τα μηχανήματα, εκτός αν είναι τόσο απαραίτητο.  Ίσως αν υπήρχε μια σχετική παρακαταθήκη υλικών ή ένας τρόπος "παραγγελίας" αυτών, πιο συγκεντρωτικά από το ΠΛΗΝΕΤ, ίσως τότε να αποφεύγαμε περιττές κινήσεις κι έξοδα και δεν με ενοχλεί καθόλου αν τα κομμάτια αυτά είναι από χαλασμένα pc ή καινούρια, χωρίς να χρειάζεται να εξηγώ κάθε φορά το τι, πως και γιατί χαλασε ή θα επιδιορθωθεί αυτό. Νομίζω πως καλύτερα μπορώ να συνομιλήσω και να επικοινωνήσω με τπ ΠΛΗΝΕΤ απ΄ ότι με τον Διευθυντή μου που έχει θέληση όχι όμως τεχνικές γνώσεις. Με ενδιαφέρει να μπορώ να κάνω μάθημα. Κατά τα άλλα νομίζω ότι οι απόψεις σου και οι προτάσεις σου με καλύπτουν και με βρίσκουν σύμφωνο.

<ΑΡΧΗ OFF TOPIC>
Όσο για την επιμόρφωση που κατά καιρούς διεξάγεται από τα κατατόπους ΠΛΗΝΕΤ, δεν μπορώ να την κρίνω αρνητικά αφού με την καλή τους θέληση γίνεται. Την ευθύνη φέρει η πολιτική ηγεσία και κτά την άποψή μου και οι σύμβουλοι του κλάδου μας.  Θα έπρεπε να γίνεται κεντρικός σχεδιασμός επιμορφώσεων, σε τακτά διαστήματα, ανά νομό κι εντός ωραρίου ώστε να γλιτώνουμε και το burn out από την διαρκή τριβή με το κυρίως αντικείμενό μας που είναι η διδασκαλία.
<ΤΕΛΟΣ OFF TOPIC>.

Κλείνοντας συμφωνώ με τους dstilog και keep_growing ότι και πάλι ήρθαμε προ τετελεσμένων γεγονότων και πάλι ίσως κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος, ή ότι απέμεινε από αυτό.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Δεν υπάρχουν προσωπικές αναφορές στο στέκι, όλοι θέλουμε το καλό όλων και μόνο έτσι θεωρώ ότι γράφουμε την άποψή μας. ας καταλήξουμε σε μια κοινή πρόταση όλοι όσοι γνωρίζουν το θέμα και επιθυμούν να συμβάλλουν. εγώ κατέθεσα εμπειρίες καιπροτάσεις και δεν ξεχνώ ότι τελικά όοοοοοοολα είναι θέμα ανθρώπου!

ας στηρίξουμε το έργο της πεκάπ και ας απαιτήσουμε από το νέο δσ να κάνει όσο πιο σωστή δουλειά επιτρέπουν οι συνθηκες. εύχομαι το νέο δσ να έχει τσαγανό, γιατί χωρίς τσαγανό, μεταλλάσσεται ο άνθρωπος...

ΥΓ: δεν υπάρχει καμία υπόνοια για το απελθέν δσ.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

fof

Ερώτηση: Μας ζητήθηκε από το Υπουργείο να καταθέσουμε Πρόταση σχετικά με την τεχνική στήριξη;

jfk1976

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η τρίωρη μείωση στους Φυσικούς, δεν δίνεται τόσο για την συντήρηση όσο για την καλή λειτουργία του εργαστηρίου και την προετοιμασία του μαθήματος...Σε αυτά τα δύο μπορούμε να στηριχθούμε επιπλέον για να πιέσουμε και να υπάρχει η μείωση ωραρίου στο Δημοτικό και συνέχιση της ύπαρξης της μείωσης στο Γυμνάσιο-Λύκειο...