Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Javert

Παράθεση από: jtsop στις 15 Αυγ 2013, 03:14:07 ΠΜ
Καλή πρόταση, την έστειλες στην ΠΕΚΑΠ; Εγώ δεν την είδα.

Δεν ήταν δική μου πρόταση. Ήταν ιδέα του kixer στην οποία πρόσθεσα πράγματα. Και αυτό γίνεται εδώ. Μέσα από τον καταιγισμό των ιδεών και των προτάσεων, καθένας προσθέτει το δικό του λιθαράκι. Αυτό δεν μπορεί να γίνει μέσα στη λίστα.
Το να στέλνουμε μηνύματα στο ds @pekap.gr είναι λάθος. Γιατί έτσι σας φορτώνουμε με δουλειά. Θα πρέπει να γίνει το αντίθετο. Εσείς να μας λέτε και εμείς να κάνουμε.
Στη Θεσσαλονίκη έγραψε συνάδελφος στο facebook ότι ο Καράογλου ήταν θετικός για συνάντηση και δεν υπήρχε ανταπόκριση από την πεκαπ Θεσσαλονίκης. Δεν θα έπρεπε να βγει η ΠΕΚΑΠ και να ζητήσει εθελοντές συναδέλφους από εκεί ώστε να τον συναντήσουν, παρουσιάζοντας τις θέσεις μας; Αυτό όμως μπορεί να γίνει από την ΠΕΚΑΠ, ώστε να υπάρχει συνεργασία και συνεννόηση. Και όχι ο καθένας μεμονωμένα να κάνει του κεφαλιού του.
Στην Καλαμάτα (γράφτηκε στο facebook) έγινε συνάντηση που συμφωνήσαν σε κείμενο που θα υπογραφεί από 50 συναδέλφους. Αυτό μπορεί να γίνει σε όλες τις πόλεις. Και το κείμενο να το καταθέτουν στους εκεί βουλευτές για επερωτήσεις. Δεν θα έπρεπε να ενεργοποιηθούν τα κατατόπους παρατήματα, έστω και τώρα; Ή μεμονωμένοι συνάδερφοι σε συνεργασία πάντα με την ΠΕΚΑΠ;

Παράθεση από: jtsop στις 15 Αυγ 2013, 03:16:34 ΠΜ
ΥΓ: Ολοσέλιδη καταχώριση σε Κυριακάτικη;;;; 3.000€-4.000€

Πανάκριβο. Μισή σελίδα; 1/4 σελίδας; Να τους πούμε ότι όποια εφημερίδα μας βάλει, θα αναπαράγουμε την είδηση σε blog, facebook, forum σε χιλιάδες αναγνώστες. Τους δείχνουμε π.χ. τη σελίδα του facebook "Θέλω να διδάσκεται η πληροφορική στο λύκειο" που έχει 8.000 μέλη. Ίσως χτυπήσουμε καλύτερη τιμή. Αλλά και να πληρώσουμε. Θεωρητικά 7000 συνάδελφοι από 1-2 ευρώ. Αν π.χ. πάμε στη real news, να προσπαθήσουμε να κλείσουμε και συνέντευξη σε μια ραδιοφωνική εκπομπή. Ή να βομβαρδίσουμε τα mail επικοινωνίας και σε άλλους σταθμούς, να καλέσουν την ΠΕΚΑΠ να αναπτύξει τις θέσεις της.

Μπανεράκια σε ιστοσελίδες, "πες όχι στην κατάργηση της πληροφορικής" και μετά να μπαίνουν στο site της πεκαπ (να φτιαχτεί μια κατάλληλα διαμορφωμένη σελίδα με τις θέσεις μας) να ενημερώνονται, να υπογράφουν, να κάνουν like.. Θα μετρήσουν αυτοί οι αριθμοί αν είναι πολύ μεγάλοι.

Οι μετατάξεις έπεσαν σαν βόμβα. Χρειάζεται ανασυγκρότηση και μεγιστοποίηση των προσπαθειών μας. Οι συγκεντρωμένες προτάσεις http://savegreekinformatics.blogspot.gr/. Με ποιες συμφωνείτε; Να βρούμε τις δυνατότερες και για κάθε πρόταση να τρέχουν από πίσω συνάδελφοι να την εφαρμόσουν. Υπάρχει κόσμος εδώ που διψάει να βοηθήσει και χάνεται με μεμονωμένες ενέργειες που μικρό αντίκρισμα έχουν.

Νίκος Αδαμόπουλος

#1366
Προς τον ΓΓ της ΠΕΚΑΠ

Να ξεκινήσω ξεκαθαρίζοντας ότι εγώ προσωπικά δεν ισχυρίζομαι ότι το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ κάθεται και δεν προσπαθεί να καταφέρει ό,τι καλύτερο για τον κλάδο. Εμένα η ένστασή μου έχει να κάνει με το έλλειμα ενημέρωσης & επικοινωνίας που αναμφίβολα έχει παρατηρηθεί σπό τη μεριά του ΔΣ.

Και εξηγούμαι:

Ας κάνουμε την όχι και τόσο απίθανη υπόθεση ότι το 80% των συναδέλφων μέχρι τώρα ποτέ δεν είχε ευαισθητοποιηθεί για το μέλλον του κλάδου και των μαθημάτων μας γιατί ο καθένας ξεχωριστά από αυτούς:

1) πίστευε ότι όλα βαίνουν καλώς, τουλάχιστον στον δικό του μικρόκοσμο, ή
2) έχει ακούσει για τα προβλήματα αλλά θεωρούσε ότι δεν τον αγγίζουν και ότι η θέση του είναι εξασφαλισμένη, με διάφορες υποπεριπτώσεις:
   - έχει σίγουρη οργανική
   - είναι τοποθετημένος 1ος και το πρόβλημα το έχει ο 2ος
   - έχει τουλάχιστον κάποια οργανική και το πρόβλημα το έχουν αυτοί που είναι σε Διάθεση
   - έχει πάνω από 12 χρόνια και το πρόβλημα το έχουν οι νεότεροι
   - μπήκε με ΑΣΕΠ και το πρόβλημα το έχουν αυτοί που είναι με επετηρίδα
   - μπήκε με επετηρίδα και το πρόβλημα το έχουν αυτοί που μπήκαν με προϋπηρεσία
   - έχει μεταπτυχιακό / διδακτορικό οπότε εξαιρείται
   - είναι ΠΕ19 και το πρόβλημα το έχουν οι ΠΕ20
   - είναι σε Γυμνάσιο και το πρόβλημα το έχουν οι άλλοι στο ΓΕΛ
   - είναι σε ΓΕΛ και το πρόβλημα το έχουν οι άλλοι στο ΕΠΑΛ
   - είναι σε ΕΠΑΛ και το πρόβλημα το έχουν οι άλλοι στο ΓΕΛ
   - είναι πολύτεκνος και το πρόβλημα το έχουν οι άλλοι
   - είναι παντρεμένος και έχει 1 ή 2 ή 3 παιδιά και το πρόβλημα το έχουν οι άλλοι
   - έχει θέση (είναι στο Υπουργείο, σε Διεύθυνση, σε ΚΕΠΛΗΝΕΤ, σε ΚΕΣΥΠ, σε ΙΕΚ, Σχολικός Σύμβουλος, Υποδιευθυντής, Διευθυντής, Περιφερειακός, συνδικαλιστής, πρόεδρος ΟΛΜΕ, κ.λπ.) και το πρόβλημα το έχουν οι εκπαιδευτικοί
   - μπαίνει σε τάξη και είναι μάχιμος και το πρόβλημα το έχουν οι άλλοι
   - έχει παιδαγωγική επάρκεια (ΣΕΛΕΤΕ, κοκ) και το πρόβλημα το έχουν οι άλλοι
   - ...
3) έχει ακούσει για τα προβλήματα αλλά θεωρούσε ότι θα δωθεί σίγουρη λύση για όλα μέσω των μετατάξεων στα Δημοτικά και αλλού, ή
4) θα φροντίσει για όλα η ΠΕΚΑΠ, ή
5) θα φροντίσουν για όλα οι πιο δραστήριοι συνάδελφοι και επομένως θα εξασφαλιστούν κι αυτοί, ή
6) θα φροντίσουν για όλα τα κορόιδα και επομένως θα εξασφαλιστούν κι αυτοί, ή
7) θα φροντίσει για όλα το καλό μας υπουργείο, ή
8 ) θα φροντίσει για όλα ο πρωθυπουργός μας, ή
9) θα φροντίσει για όλα η επόμενη κυβέρνηση, ή
10) θα φροντίσει για όλα η βουλή, ή
11) θα φροντίσουν για όλα άλλοι θεσμικοί παράγοντες, όπως οι πανεπιστημιακοί, οι ευρωπαίοι συνάδελφοί μας, κ.λπ.
12) θα φροντίσει για όλα μια ανώτερη δύναμη ή κάτι τέλος πάντων που είναι πέρα από τη δυνατότητα αντίληψής μας, ή
13) στο τέλος θα επικρατήσει η λογική - "δεν είναι δυνατό να πραγματοποιηθούν αυτά που ακούν τα αυτάκια μου!", ή
14) ό,τι και να κάνουμε δεν παίζει ρόλο, αφού άλλοι αποφασίζουν οπότε γιατί να παιδευόμαστε, ή
15) ό,τι είναι να γίνει θα γίνει - "το πεπρωμένο φυγείν αδύνατο".

Ας υποθέσουμε, λοιπόν, ότι αρκετοί από το παραπάνω 80% σιγά σιγά αρχίζουν και ανησυχούν! Βλέπουν ότι πολλά από αυτά που νόμιζαν, ένα ένα παύει να ισχύει, ή κακώς το υπέθεταν, ή το είχαν καταλάβει λάθος, και ότι η πραγματικότητα είναι τελικά σκληρή! Σκέφτονται πώς θα γίνει να ενημερωθούν, να ανταλλάξουν απόψεις, ακόμα και να βοηθήσουν βρε αδερφέ, να κάνουν ό,τι περνά από το χέρι τους για να σταματήσει το κακό. Αν και είναι καλοκαίρι και μάλιστα Αύγουστος, που ως γνωστόν "είναι παχιές οι μύγες", όμως η συγκυρία τα έφερε να πρέπει τώρα να γίνουν όλα! Ας υποθέσουμε λοιπόν πως είναι διατεθειμένοι να μην πάνε για καφέ, να μειώσουν τα μπάνια, να μην πάνε διακοπές, ακόμα και να βάλουν αντηλιακό και να συμμετάσχουν για πρώτη φορά σε πορείες, παραστάσεις, διαμαρτυρίες, ακόμα και να βάλουν το χέρι στην τσέπη ή/και να χάσουν μερικά μεροκάματα. Να επισημάνω ότι τα παραπάνω δεν είναι φανταστικά. Για όλα (μα πραγματικά για όλα!) όσα αναφέρω, έχω συγκεκριμένα παραδείγματα συναδέλφων που εντάσσονται σε κάποια από τις 15 κατηγορίες και υποκατηγορίες, ή που εμφανίστηκαν φέτος το καλοκαίρι για 1η φορά σε τοπικές διαδηλώσεις και άλλες δράσεις.

Ας υποθέσουμε ότι στις 10/8/2013, ημέρα που ανακοινώνεται επίσημα πλέον το Σχέδιο για το Νέο Λύκειο και μπαίνει σε διαβούλευση, και πλέον "ο κόμπος φτάνει στο χτένι" και "το ποτήρι ξεχειλίζει", παίρνουν την απόφαση και προσπαθούν, λοιπόν, να έρθουν σε επαφή αξιοποιώντας αυτό που ξέρουν καλύτερα, δηλαδή το διαδίκτυο. Ξέρουν για την ΠΕΚΑΠ και κάνουν μια αναζήτηση στον ιστό και τους βγαίνει το http://www.pekap.gr. Στην αρχική σελίδα βλέπουν την πιο πρόσφατη ανακοίνωση "Συνέντευξη Υφυπουργού Παιδείας" με ημερομηνία 7/8/2013, αλλά σκέφτονται ότι αυτό πλέον είναι παλιό και οι εξελίξεις τρέχουν. Βλέπουν στο μενού της αρχικής σελίδας:
- Ιστολόγιο: Το πιο πρόσφατο είναι η "Ανακοίνωση του ΔΣ του παραρτήματος Θεσσαλίας" με ημερομηνία 10/7/2013 (πριν από ένα μήνα).
- Φόρουμ: κανένα (0) μήνυμα γενικώς...
- Επικοινωνία: έχει ταχυδρομική διεύθυνση, ένα τηλέφωνο και ένα φαξ. Επίσης, έχει μια φόρμα επικοινωνίας αλλά προφανώς δεν επιθυμούν να στείλουν ένα μήνυμα και να περιμένουν να λάβουν μια απάντηση στο email τους. Θέλουν πιο άμεση επικοινωνία...
Σκέφτονται: μήπως πρέπει να κάνουμε πρώτα εγγραφή; Βλέπουν μια επιλογή "Συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας στο sch.gr", την δοκιμάζουν και βγαίνει από το ΠΣΔ "Μη εξουσιοδοτημένη υπηρεσία!". Πηγαίνουν στο "Δημιουργία νέου λογαριασμού", δίνουν όνομα, email, παρακάτω αναγράφει Captcha "Which word does not belong to the list?" αλλά εικόνα captcha δεν έχει! Επιλέγουν από τη λίστα μια λέξη στην τύχη και βγαίνει το αναμενόμενο "The answer you entered for the CAPTCHA was not correct". Εγκαταλείπουν την προσπάθεια για εγγραφή, σκεπτόμενοι μάλιστα πως αν υπήρχε σε εξέλιξη κάποια δράση ή γινόταν κάτι σημαντικό, θα ήταν αναρτημένο και δεν θα χρειαζόταν να κάνουν εγγραφή. Στη συνέχεια βλέπουν στο πάνω μέρος τα εικονίδια για τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης, δοκιμάζουν να πατήσουν το [g+], επειδή τυχαίνει να έχουν λογιαριαμό στη google, και βγαίνει error. Ας υποθέσουμε ότι το [f] δεν το πατάνε καν, αφού σκέφτονται πως δεν χρησιμοποιούν το facebook και στο κάτω κάτω αν υπήρχε σε εξέλιξη κάποια δράση ή γινόταν κάτι σημαντικό, θα ήταν αναρτημένο και στο κανονικό site. Αφήνουν λοιπόν το site της ΠΕΚΑΠ και συνεχίζουν σε άλλα: esos, alfavita, pde, στέκι, κλπ ...

Παράθεση από: jtsop στις 15 Αυγ 2013, 03:05:54 ΠΜ
Καλό θα είναι, πριν αρχίσετε να μας τα χώνετε, να γνωρίζετε ότι μέσα στο ΔΣ έχει γίνει κατανομή των αρμοδιοτήτων. Κάποιος ενημερώνει το FB,  κάποιος ενημερώνει το site, κάποιος γράφει κείμενα κλπ κλπ.

Είναι σίγουρο πως μόνο το ΔΣ δεν φτάνει! Θα έπρεπε τόσο καιρό, αφού "είχαν αρχίσει να βαρούν από νωρίς οι καμπάνες", να έχει δημιουργηθεί ένα δίκτυο εθελοντών-συνεργατών ώστε η δουλειά να πέσει σε περισσότερα χέρια.

Παράθεση από: jtsop στις 15 Αυγ 2013, 03:07:05 ΠΜ
Έστειλε ποτέ κανείς μήνυμα σε εμένα ή στο ΔΣ και δεν πήρε απάντηση;

ΥΓ: Κάποιοι ήδη έχουν θυσιάσει ένα καλοκαίρι (τρέχοντας πάνω κάτω στο Υπουργείο)

Μα ο σκοπός δεν είναι να σταλεί μήνυμα και να πάρει απάντηση... αλλά να υπάρχει πιο άμεση ενημέρωση και επικοινωνία...
Όσο για το καλοκαίρι, δεκτόν, αλλά δεν είστε οι μόνοι!

Παράθεση από: jtsop στις 15 Αυγ 2013, 03:12:54 ΠΜ
ΥΓ: Να σας υπενθυμίσω ότι υπάρχει το mail ds@pekap.gr καθώς επίσης και η λίστα pekap@googlegroups.com.

Τόσο το email όσο και λίστα δεν φαίνονται πουθενά ή δεν λειτουργούν στο site της ΠΕΚΑΠ. Επιπλέον, η επικοινωνία μέσω email έχει τα μειονεκτήματα που αναφέραμε...

Παράθεση από: jtsop στις 15 Αυγ 2013, 03:14:07 ΠΜ
Καλή πρόταση, την έστειλες στην ΠΕΚΑΠ; Εγώ δεν την είδα. Ήδη είχαμε μια πρώτη επαφή με ΣΚΑΙ και Καθημερινή.

Θα ήταν επιθυμητή, όπως αναφέρθηκε, πιο άμεση επικοινωνία...

Παράθεση από: jtsop στις 15 Αυγ 2013, 03:16:34 ΠΜ
Γιατί δεν γράφεστε στη λίστα της ΠΕΚΑΠ για άμεση ενημέρωση;;;;; Για περισσότερες επιλογές, επισκεφθείτε αυτήν την ομάδα στη διεύθυνση http://groups.google.gr/group/pekap?hl=el?hl=el

Εγώ έτυχε να είμαι γραμμένος στη λίστα από παλιότερα. Αν και η συγκεκριμένη λίστα είναι δύσχρηστη και αναποτελεσματική ως προς τον τρόπο λειτουργίας της, παρόλα αυτά, ένας που θα ήθελε να γραφτεί, από πού θα μάθαινε την ύπαρξή της και ποιο είναι ακριβώς το URL πριν ανεβάσεις αυτό το μήνυμα στο Στέκι;

Παράθεση από: jtsop στις 15 Αυγ 2013, 03:17:09 ΠΜ
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχει απευθυνθεί στην ΠΕΚΑΠ. Απάντηση πήρε.

Όντως, πλέον απάντηση πήρε, αλλά θεωρώ πως ασκήθηκε πρώτα πίεση από τα μηνύματα των μελών του Στεκιού για να γίνει αυτό.

Συνάδελφε/συνάδελφοι του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ
ό,τι γράφω περιέχει προσωπικές θέσεις και απόψεις, γράφονται όλα καλοπροαίρετα και σκοπό έχουν να σας προβληματήσουν για την ομαλότερη επικοινωνία και συντονισμένη δράση με τους συναδέλφους του κλάδου.

Τρανό παράδειγμα του προβλήματος αποτελεί η τελευταία συγκέντρωση/παράσταση που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο τη Δευτέρα. Πόσος κόσμος είχε συγκεντρωθεί; Πιστεύετε ότι αν είχατε προβεί σε καλύτερη ενημέρωση δεν θα είχαν προσέρθει περισσότεροι; Πότε και πού αναρτήθηκε το συνημμένο αρχείο για τη διοργάνωση της δράσης; Εγώ προσωπικά το εντόπισα κατόπιν εορτής. Αλλά ακόμα και αυτή τη στιγμή, πού είναι ανεβασμένο αυτό ή έστω κάποια στοιχειώδεις ανακοίνωση που να προσκαλεί τον κόσμο του υπουργείο, ώστε να μπορεί κάποιος να το δει; Η απάντηση είναι στο facebook και στη googlelist που μόλις μαθεύτηκε η ύπαρξή της;

Δεν θα έπρεπε έστω το συνημμένο αρχείο να έχει ανέβει στο site της ΠΕΚΑΠ; Δεν θα έπρεπε να γίνει πρόσκληση των συναδέλφων μέσα από το Στέκι; Δεν θα έπρεπε να σταλεί επίσημο email σε όλους τους συναδέλφους μέλη της ΠΕΚΑΠ ή μη; Δεν θα έπρεπε να σταλεί επίσημο email σε όλα τα σχολεία και τους συναδέλφους πριν κλείσουν τα σχολεία ώστε να τους αφυπνήσει για το θερμό καλοκαίρι που θα ερχόταν; (σημ. ο Σεπτέμβρης θα είναι ακόμα θερμότερος!) Ποιες είναι οι θέσεις της ΠΕΚΑΠ σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις και αυτά που προετοιμάζονται να γίνουν; ΚΛΠ...

Από την οπτική, λοιπόν, ενός μη ενημερωμένου συναδέλφου (που ναι είναι πολλοί ακόμα!), η λειτουργία της ΠΕΚΑΠ φαίνεται να είναι υποτονική, ασχέτως αν είναι ή όχι αυτή η πραγματικότητα, και για αυτό φταίει η ελλειπής ενημέρωση.

Πάντα καλοπροαίρετα και με εκτίμηση

apom

Ο Σαμαράς ίσως και άλλοι παρατρεχάμενοι γυρνοβολάνε Μεσσηνία-Πύλο ...

petrosp13

Και μια και το ανέφερες, είναι δυνατόν να μην υπάρχουν Πληροφορικοί χωμένοι σε κόμματα;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

apom

η ΠΕΚΑΠ Μεσσηνίας σίγουρα έχει αυξημένο ειδικό βάρος λόγω του Καλαματιανού...

ftsak

Σοβαρά? αυτή είναι η δουλειά σας κύριε. Να θυσιάζετε τον ελεύθερο χρόνο σας για τον κλάδο.
Η θέση του ΓΓ δεν είναι για να βγάζουμε φωτογραφίες σε συνέδρια ούτε για επαγγελματική ανέλιξη.
Η θέση αυτή είναι για υπεύθυνα άτομα που θα θυσιάσουν τον χρόνο τους για τους συναδέλφους που εκπροσωπούν.
Δεν είναι αγγαρεία.
Αν θέλετε να κάνετε διακοπές να παραιτηθείτε και να μην κλαίγεστε ότι θυσιάζετε το καλοκαίρι σας όταν ο μισός κλάδος είναι όλη μέρα μέσα στην αβεβαιότητα και δεν ξέρει που θα είναι του χρόνου.
Βλέπετε εμείς δεν "τρέχουμε πάνω κάτω στο Υπουργείο" για να μαθαίνουμε τις εξελίξεις ούτε έχουμε facebook.

Παράθεση από: jtsop στις 15 Αυγ 2013, 03:07:05 ΠΜ
ΥΓ: Κάποιοι ήδη έχουν θυσιάσει ένα καλοκαίρι (τρέχοντας πάνω κάτω στο Υπουργείο)

P.Tsiotakis

Μπορείτε να κοιμηθείτε ήσυχοι. Το συνδικάτο έβγαλε ανακοίνωση

Ανακοίνωση ΟΛΜΕ για μετατάξεις εκπαιδευτικών.
http://www.dictyo.gr/2011-10-04-12-17-46/41269-2013-08-15-07-30-27.html

Gnirut

Ακόμα και το αντικείμενο μας στο Γυμνάσιο σε λίγα χρόνια θα είναι πλήρως παρωχημένο και περιττό, ενώ η ΑΕΠΠ όπως είναι σχεδιασμένη τώρα, μόνον ως δίωρο ξεκομμένο μάθημα στο λύκειο, δεν μας καλύπτει ούτε από άποψη ωραρίου, ούτε εξυπηρετεί κάποιο διδακτικό σκοπό στο γενικό λύκειο.

Από τη στιγμή που στο "καινούργιο" γυμνάσιο και λύκειο δεν υπάρχει πρόβλεψη για μετατροπή των μαθημάτων μας σε κάποια μορφή μαθήματος "επιστήμης υπολογιστών-αλγοριθμικής-προγραμματισμού" κατανεμημένου στις 6 τάξεις γυμνασίου-λυκείου, ο χρόνος παραμονής μας στην εκπαίδευση είναι μετρημένος. Σε βάθος πενταετίας θα έχουμε "διατεθεί" άπαντες.

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Gnirut στις 15 Αυγ 2013, 10:11:04 ΜΜ
Ακόμα και το αντικείμενο μας στο Γυμνάσιο σε λίγα χρόνια θα είναι πλήρως παρωχημένο και περιττό, ενώ η ΑΕΠΠ όπως είναι σχεδιασμένη τώρα, μόνον ως δίωρο ξεκομμένο μάθημα στο λύκειο, δεν μας καλύπτει ούτε από άποψη ωραρίου, ούτε εξυπηρετεί κάποιο διδακτικό σκοπό στο γενικό λύκειο.

Από τη στιγμή που στο "καινούργιο" γυμνάσιο και λύκειο δεν υπάρχει πρόβλεψη για μετατροπή των μαθημάτων μας σε κάποια μορφή μαθήματος "επιστήμης υπολογιστών-αλγοριθμικής-προγραμματισμού" κατανεμημένου στις 6 τάξεις γυμνασίου-λυκείου, ο χρόνος παραμονής μας στην εκπαίδευση είναι μετρημένος. Σε βάθος πενταετίας θα έχουμε "διατεθεί" άπαντες.

Ο Πληροφορικός γραμματισμός και η Πιστοποίηση στο Γυμνάσιο δεν έχουν ορατό ορίζοντα λήξης.

Πρέπει να παλέψουμε για την Επιστήμη Υπολογιστών στο Λύκειο. Μην απογοητεύεστε, ακόμη δεν έχει τελειώσει τίποτα
παλεύουμε για το μάθημα, τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

apom

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 15 Αυγ 2013, 10:25:26 ΜΜ

Πρέπει να παλέψουμε για την Επιστήμη Υπολογιστών στο Λύκειο. Μην απογοητεύεστε, ακόμη δεν έχει τελειώσει τίποτα
παλεύουμε για το μάθημα, τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

συμφωνώ απόλυτα

P.Tsiotakis


Katsadouros_Dhm

Παιδιά να ενθαρρύνετε όσους γνωρίζετε και μπορούν να γράψουν στη διαβούλευση, να γράψουν για τα αυτονόητα, δηλαδή την επανένταξη της Πληροφορικής σε όλες τις τάξεις του Λυκείου. Όλα σχεδόν τα σχόλια που έχουν γραφεί μέχρι τώρα είναι υπέρ μας, βλέποντάς τα κάποιος αν μη τι άλλο καταλαβαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά με το σχέδιο. Τα επίμαχα άρθρα ως γνωστόν είναι το 02 και το 04:
http://www.opengov.gr/ypepth/?p=1685
http://www.opengov.gr/ypepth/?p=1683

Πολλά σχόλια για την Πληροφορική θα είναι άλλο ένα επιχείρημα για την ΠΕΚΑΠ στις μορφωτικές υποθέσεις στις 27 του μήνα, αλλά και για όλους μας όπου θελήσουμε να το χρησιμοποιήσουμε. Για να διαπιστώσουμε τελικά και αν θα έχει νόημα η περίφημη διαβούλευση.
Είπαμε, μάχη μέχρι το τέλος.

GEG

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 15 Αυγ 2013, 10:25:26 ΜΜ

Πρέπει να παλέψουμε για την Επιστήμη Υπολογιστών στο Λύκειο. Μην απογοητεύεστε, ακόμη δεν έχει τελειώσει τίποτα
παλεύουμε για το μάθημα, τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.


++++
Hey! It compiles! Ship it! :-)

odysseas

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 15 Αυγ 2013, 11:45:42 ΜΜ
Παιδιά να ενθαρρύνετε όσους γνωρίζετε και μπορούν να γράψουν στη διαβούλευση, να γράψουν για τα αυτονόητα, δηλαδή την επανένταξη της Πληροφορικής σε όλες τις τάξεις του Λυκείου.

Κατά σύμπτωση, πριν λίγο έστειλα το παρακάτω mail σε μερικές δεκάδες γνωστούς και φίλους και το παραθέτω -- ίσως φανεί χρήσιμο. Προσπάθησα να περιγράψω με συντομία την κατάσταση χωρίς να τους καθοδηγήσω, για να μην υποβληθούν πανομοιότυπα σχόλια.

ΠαράθεσηΑγαπητοί φίλοι,

πριν λίγες ημέρες δόθηκε για δημόσια διαβούλευση το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για την "αναδιάρθρωση" της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Σε ολόκληρο το Λύκειο προβλέπεται μόνο ένα δίωρο μάθημα επιλογής στην Α' Λυκείου. Αν το συνδυάσετε αυτό με το γεγονός ότι στο Γυμνάσιο η Πληροφορική διδάσκεται μόλις μία ώρα την εβδομάδα, μπορείτε εύκολα να αντιληφθείτε το εύρος και το βάθος της παρεχόμενης παιδείας στο αντικείμενο αυτό.

Καταργείται ακόμα και το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης "Ανάπτυξη Εφαρμογών", στο οποίο οι μαθητές διδάσκονταν βασικές αρχές προγραμματισμού. Μια ένδειξη της σημασίας ενός τέτοιου μαθήματος είναι το γεγονός ότι σε όλες οι σχολές θετικών επιστημών (και όχι μόνο) διδάσκονται μαθήματα προγραμματισμού.

Θα ήταν λίγο άχαρο, εν έτει 2013, να επιχειρηματολογήσω υπέρ της αναβάθμισης της διδασκαλίας της Πληροφορικής αντί της κατάργησής της. Αν συμφωνείτε ότι πρόκειται για ένα επιστημονικό αντικείμενο που πρέπει να διδάσκεται ευρύτερα και να εξετάζεται πανελλαδικώς, σας παρακαλώ θερμά να συμμετέχετε στη διαβούλευση:

http://www.opengov.gr/ypepth/?p=1685

Καλό θα ήταν στο σχόλιό σας να κάνετε σαφή την ιδιότητά σας, ώστε να μη θεωρηθεί ότι πρόκειται για "συντεχνιακές" συμμετοχές.

Απομένουν μόλις 5 ημέρες (λήγει στις 20 Αυγούστου), οπότε καλό θα ήταν να μην το αναβάλλετε. Θα μπορούσατε επίσης και να διαδώσετε αυτό το μήνυμα, ώστε να συμμετέχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι.

Αν χρειάζεστε οποιαδήποτε διευκρίνιση είμαι στη διάθεσή σας.

dolcefarniente

Καλημέρα συνάδερφοι..Εδώ και μέρες παρακολουθώ τα μηνύματά σας με μεγάλο ενδιαφέρον..

Για μένα η λύση απλή και δίκαιη: Χημεία Ή Πληροφορική

Δε μπορώ να καταλάβω γιατί τους τρομάζει μια απλή διάζευξη! Σε μια εποχή που φαίνεται πως οι σπουδές θα γίνουν πολυτέλεια, για ποιο λόγο ένας μελλοντικός φοιτητής πολυτεχνειου ή σχολής πληροφορικής να χάσει ένα εξάμηνο τουλάχιστον??

Στο πανεπιστήμιο θεωρούσαν και θεωρούν ακόμη ότι οι φοιτητές μπαίνοντας στις σχολές αυτές έχουν βασικές γνωσεις προγραμματισμού. Προσωπικά προερχόμουν από Θετική κατεύθυνση και γνωρίζω πολύ καλά τη δυσκολια που θα αντιμετωπίσουν όσοι επιλέξουν Πληροφορική και γνωρίζουν χημικές ενώσεις και όχι δισδιαστατους πίνακες!!
Βασική διαφορά του τότε-και του τώρα- λυκείου με το νέο τους λύκειο είναι το δικαίωμα επιλογής!!

Από την εποχή που το μάθημα της Πληροφορικής το δίδασκαν Φυσικοί, Μαθηματικοί, Χημικοί με μια απλή πιστοποίηση για γνώσεις υπολογιστή, περάσαμε την εποχή προσλήψεων καθηγητών πληροφορικής στα Δημοτικά θεωρώντας το αναβάθμιση και τώρα στην εποχή των μετατάξεων, που μου φαίνεται και ελπίζω να κάνω λάθος,ενδιάμεσο στάδιο απόλυσης.

Δεν ανήκω στον δημόσιο τομέα, αλλά θιγεται όλος ο κλάδος! Ένας κλάδος που ελπίζω να παλέψει για τα εργασιακά του δικαιώματα!! Είμαστε ακόμα στο σημείο που κάποιος με πιστοποίηση ECDL μπορεί να δηλώνει καθηγητής πληροφορικής!

ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΑΛΛΑ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ!!
Αδιαπραγμάτευτη η παρουσία στη Γ' Λυκείου!!!Είναι σίγουρο ότι κανένας του υπουργειου δεν έχει πάει σε δημόσιο σχολείο και εννοείται πως ούτε στέλνει τα παιδιά του, αλλά ελπίζω πως δεν θα κάνουν ένα τέτοιο λάθος.

ΥΓ.Γνωρίζει κανείς γιατί μέχρι στιγμής όλα(εκτός από ένα) τα τμήματα πληροφορικής δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια??