ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tdrivas

"Η Ε.Ε.Φ θεωρεί πως οι μαθητές της ομάδας Προσανατολισμού <<σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής>>, οι οποίοι καλούνται να εξεταστούν
πανελλαδικά στα μαθήματα Α.Ε.Π.Π και ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (μαθήματα απαραίτητα κατά την άποψή μας για κάθε τμήμα πληροφορικής Α.Ε.Ι ή Α.Τ.Ε.Ι) έχουν το υπόβαθρο να διεκδικήσουν μία θέση στις σχολές <<Θετικών και Τεχνολογικών σπουδών>> (μέχρι τώρα 2ο  πεδίο) και πρέπει να τους δίνεται η ευκαιρία αυτή διαλέγοντας ως τέταρτο μάθημα τη Φυσική Γ΄ Λυκείου Προσανατολισμού..."
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Spyridon

Μαααα...Χωρίς Χημεία;; Χωρίς τη Μητέρα των επιστημών;; Την κορωνίδα;  :o

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: morfeus στις 03 Μαΐου 2015, 11:00:22 ΜΜ
"Η Ε.Ε.Φ θεωρεί πως οι μαθητές της ομάδας Προσανατολισμού <<σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής>>, οι οποίοι καλούνται να εξεταστούν
πανελλαδικά στα μαθήματα Α.Ε.Π.Π και ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (μαθήματα απαραίτητα κατά την άποψή μας για κάθε τμήμα πληροφορικής Α.Ε.Ι ή Α.Τ.Ε.Ι) έχουν το υπόβαθρο να διεκδικήσουν μία θέση στις σχολές <<Θετικών και Τεχνολογικών σπουδών>> (μέχρι τώρα 2ο  πεδίο) και πρέπει να τους δίνεται η ευκαιρία αυτή διαλέγοντας ως τέταρτο μάθημα τη Φυσική Γ΄ Λυκείου Προσανατολισμού..."

Ημερομηνία σημερινή!
Οπότε προς τι τόση φασαρία από το ΝΠΔΔ και από αυτούς που καμαρώνουν για το "ήθος και τη στάση ζωής που διαμορφώνουν" στους μαθητές, σε αντίθεση με όλους εμάς τους "τυχοδιώκτες";

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 03 Μαΐου 2015, 11:33:17 ΜΜ
Ημερομηνία σημερινή! Οπότε προς τι τόση φασαρία από το ΝΠΔΔ και όλα αυτά περί τυχοδιωκτών;

Για αυτό λέω, εγώ, ΜΗΝΥΣΗ!!! Όσοι πιστοί pm

petrosp13

Μη μας κάνει καμιά ζημιά η ΕΕΦ και πάνε όλα τα τμήματα Πληροφορικής στην Θετική
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Spyridon

Παράθεση από: petrosp13 στις 03 Μαΐου 2015, 11:43:33 ΜΜ
Μη μας κάνει καμιά ζημιά η ΕΕΦ και πάνε όλα τα τμήματα Πληροφορικής στην Θετική

Και το ΑΕΠΠ εξεταζόμενο να υπάρχει μόνο για τις Οικονομικές;; !! ..Με αυτούς που έχουμε μπλέξει να μου πεις μπορεί να το δούμε και αυτό!

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: petrosp13 στις 03 Μαΐου 2015, 11:43:33 ΜΜ
Μη μας κάνει καμιά ζημιά η ΕΕΦ και πάνε όλα τα τμήματα Πληροφορικής στην Θετική

Η ΕΕΦ σου λέει ότι είσαι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ, και είμαστε!!

jfk1976

#772
Η πρότασή μου που είναι υπέρ των μαθητών (πρώτα οι μαθητές) είναι η εξής
1) Όσοι μαθητές εξετάζονται στο μάθημα ΑΕΠΠ θα πρέπει να μπορούν να δηλώσουν όλα τα τμήματα Πληροφορικής .Και ΑΤΕΙ και ΑΕΙ και Πολυτεχνεία.
ΆΡΑ στην 3η κατεύθυνση οι μαθητές θα μπορούν να δηλώσουν όλα τα τμήματα Πληροφορικής. Δεν θα πρέπει να αφήσει το υπουργείο τους μαθητές να έχουν τόσες λίγες επιλογές (άλλωστε για αυτό εφτιαξαν αυτό το νομοσχέδιο για να έχουν οι μαθητές περισσότερες επιλογές)
2) Βάση του αξιώματος 1 οι μαθητές στην 2η κατεύθυνση δεν θα μπορούν να δηλώσουν τμήματα Πληροφορικής, εφόσον δεν έχουν εξεταστεί στο μάθημα ΑΕΠΠ . Δε με νοιάζει πως θα τα καταφέρουν , δεν θέλω να φτιάχνω σχηματάκια και να ζωγραφίζω, ας αντικαταστήσουν την Χημεία ή την Φυσική ή τα Μαθηματικά

Μάλλον το 2ο δεν θα το κάνουν γιατί το εξεταστικό έχει κλείσει και δεν θέλουν να χάσουν τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα οι φυσικο-χημικοί. Αν δεν εξετάζεται το ΑΕΠΠ εμείς θα επιδιώξουμε να μην εισάγονται οι μαθητές από την 2η κατεύθυνση σε τμήματα πληροφορικής.

Το 1ο θα πιεστουν να το κάνουν αν τους πουμε ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΡΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.


tdrivas

https://parltv.live.grnet.gr/webtv/

για όποιον/α αντέχουν τα νεύρα του/της...
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

apom

#774
Παράθεση από: janag79 στις 03 Μαΐου 2015, 11:53:06 ΜΜ
Η ΕΕΦ σου λέει ότι είσαι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ, και είμαστε!!

.............ειχα πει καποια πραγματακια αλλα δεν χρειαζεται δημοσιως και τα  διεγραψα.......ο nektar γνωριζει...Οσον αφορα την εεχ ... Ας σεβαστω τον χωρο που με φιλοξενει καλυτερα γιατι διαφορετικα θα αντιδρουσα οπως αρμοζει σε απ#%&##&@τα της κοινωνιας.

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

jfk1976

#776
Στο γραφείο του Κουράκη είναι ένας Μπ*@#$%@#$ , ιδιωτικός εκπαιδευτικός (μαθηματικός) και υπεύθυνος για το εξεταστικό. Αυτός έπαιρνε τηλέφωνα στους κοινωνιολόγους και Φυσικούς για να αποσύρουν το κοινό υπόμνημα της ΕΠΕ με ΣΕΚ και ΕΕΦ.

Αυτός λοιπόν ο τύπος έκοψε και έραψε το σύστημα προσβασης υπέρ των Χημικών και των Βιολόγων έτσι ώστε να κατευθύνονται οι μαθητές προς την θετική κατεύθυνση..Για αυτό έβαλαν και τα τμήματα Πληροφορικής των πολυτεχνείων στην 2η κατεύθυνση..

ntzios kostas

H ΕΠΕ και η ΠΕΚΑΠ αν θέλουν να πετύχουν κάτι θα πρέπει να προτείνουν μικρο-επεμβάσεις στο σύστημα που δημοσιεύθηκε. Επίσης πρέπει και ένα καλό λόγο γι' αυτό να βρουν να πουν (δύσκολο βέβαια αλλά πρέπει). Αλλιώς δεν γίνονται πιστευτοί, αλλά αντιθέτως γίνονται κακοί και προκατειλημμένοι.   

Αλλαγές που έχω ακούσει τελευταία θα βρεθούν στον κάλαθο των αχρήστων.

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

makisele


fof

Παράθεση από: ntzios kostas στις 04 Μαΐου 2015, 10:11:32 ΜΜ
H ΕΠΕ και η ΠΕΚΑΠ αν θέλουν να πετύχουν κάτι θα πρέπει να προτείνουν μικρο-επεμβάσεις στο σύστημα που δημοσιεύθηκε. Επίσης πρέπει και ένα καλό λόγο γι' αυτό να βρουν να πουν (δύσκολο βέβαια αλλά πρέπει). Αλλιώς δεν γίνονται πιστευτοί, αλλά αντιθέτως γίνονται κακοί και προκατειλημμένοι.   

Αλλαγές που έχω ακούσει τελευταία θα βρεθούν στον κάλαθο των αχρήστων.



Έχεις δίκιο σε αυτό που γράφεις δεν κανουν αλλαγές, ίσως μόνο μικρές επεμβάσεις στο υπάρχον