Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: Πανάγος94 στις 24 Μαΐου 2012, 07:37:23 ΜΜ

Τίτλος: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: Πανάγος94 στις 24 Μαΐου 2012, 07:37:23 ΜΜ
Μπορεί μήπως κανείς από σας να δημοσιεύσει σε αυτό το ΘΕΜΑ καμιά άσκηση προτεινόμενη για 2ο,3ο,4ο θέμα (θέλω να είναι δύσκολες αλλά πάντα στα πλαίσια του μαθήματος) .....σας ευχαριστώ!!! αν και υπάρχει χρόνος μέχρι την αεππ δεν πειράζει βάλτε καμιά άσκηση  ;)
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: Stefevan στις 25 Μαΐου 2012, 01:29:47 ΠΜ
έχω ένα με βιβλιοθήκη :)
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: manosteach στις 25 Μαΐου 2012, 06:38:16 ΠΜ
Σαν 2ο Θέμα στέλνω το παρακάτω.
Στην ουσία δεν είναι καθόλου δύσκολο. Προϋποθέτει όμως να γνωρίσεις με ποιον τρόπο διπλασιάζουμε και υποδιπλασιάζουμε έναν αριθμό.


ΘΕΜΑ 2
Να γραφεί αλγόριθμος που με δεδομένο έναν πίνακα Α[100], ο οποίος έχει αποθηκευμένο στις θέσεις του έναν αριθμό σε δυαδική μορφή, να ρωτάει τον χρήστη αν θέλει να διπλασιάσει ή να υποδιπλασιάσει τον αριθμό. Στην συνέχεια ανάλογα με την απάντηση να υλοποιεί διπλασιασμό ή υποδιπλασιασμό. 
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: twisted στις 25 Μαΐου 2012, 02:56:18 ΜΜ
Παράθεση από: manosteach στις 25 Μαΐου 2012, 06:38:16 ΠΜ
Σαν 2ο Θέμα στέλνω το παρακάτω.
Στην ουσία δεν είναι καθόλου δύσκολο. Προϋποθέτει όμως να γνωρίσεις με ποιον τρόπο διπλασιάζουμε και υποδιπλασιάζουμε έναν αριθμό.


ΘΕΜΑ 2
Να γραφεί αλγόριθμος που με δεδομένο έναν πίνακα Α[100], ο οποίος έχει αποθηκευμένο στις θέσεις του έναν αριθμό σε δυαδική μορφή, να ρωτάει τον χρήστη αν θέλει να διπλασιάσει ή να υποδιπλασιάσει τον αριθμό. Στην συνέχεια ανάλογα με την απάντηση να υλοποιεί διπλασιασμό ή υποδιπλασιασμό. 


Γιατί Α[100] ;;;;
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: Stefevan στις 25 Μαΐου 2012, 03:13:44 ΜΜ
Παράθεση από: manosteach στις 25 Μαΐου 2012, 06:38:16 ΠΜ
Σαν 2ο Θέμα στέλνω το παρακάτω.
Στην ουσία δεν είναι καθόλου δύσκολο. Προϋποθέτει όμως να γνωρίσεις με ποιον τρόπο διπλασιάζουμε και υποδιπλασιάζουμε έναν αριθμό.


το shift δεν εξετάζεται μόνο θεωρητικά? μπορεί να μπει έτσι?
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: evry στις 25 Μαΐου 2012, 03:26:03 ΜΜ
προφανώς και δεν μπορεί αφού οι δυαδικοί αριθμοί είναι εκτός ύλης.
Τα παδιά δεν έχουν διδαχθεί την αναπαράσταση δυαδικών αριθμών.

Παράθεση από: Stefevan στις 25 Μαΐου 2012, 03:13:44 ΜΜ

το shift δεν εξετάζεται μόνο θεωρητικά? μπορεί να μπει έτσι?
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: manosteach στις 25 Μαΐου 2012, 04:39:54 ΜΜ
Μα δεν θα ζητήσει να μετατρέψει έναν αριθμό σε δυαδική μορφή.
Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος, απλά θεωρώ οτι αν ζητούσε κάτι τέτοιο δεν θα ήταν εκτός ύλης.
Αυτό που ζητάει είναι να μεταφέρεις όλα τα δεδομένα ενός πίνακα, μια θέση προς τα δεξιά και να προσθέσεις ένα μηδενικό στην πρώτη θέση του πίνακα  ή μία προς τα αριστερά και να προσθέσεις ένα μηδενικό στην τελευταία θέση του πίνακα.

Είναι η ολίσθηση εκτός ύλης;Που το αναφέρει αυτό;
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: manosteach στις 25 Μαΐου 2012, 04:42:50 ΜΜ
Παράθεση από: twisted στις 25 Μαΐου 2012, 02:56:18 ΜΜ
Γιατί Α[100] ;;;;
Δεν σημαίνει κάτι το Α[100].
Στην τύχη το έβαλα.
Το ζητούμενο είναι άλλο, δεν έχει να κάνει με το μέγεθος του πίνακα.
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: evry στις 25 Μαΐου 2012, 04:45:39 ΜΜ
Συνήθως στα βιβλία αναφέρονται αυτά που είναι εντός ύλης και όχι αυτά που είναι εκτός.
Η αναπαράσταση δυαδικών αριθμών δεν υπάρχει σε αυτό το μάθημα άρα και δεν εξετάζεται, απλά.
Το θέμα σου προυποθέτει ότι οι μαθητές γνωρίζουν αυτή την αναπαράσταση κάτι που δεν ισχύει

Παράθεση από: manosteach στις 25 Μαΐου 2012, 04:39:54 ΜΜ
Είναι η ολίσθηση εκτός ύλης;Που το αναφέρει αυτό;

Επειδή πλησιάζουν οι εξετάσεις και ήδη έχουν βάλει δύσκολα θέματα στα προηγούμενα μαθήματα και η ψυχολογία των μαθητών δεν είναι και στα καλύτερά της ειδικά σήμερα
καλό θα ήταν να είμαστε λίγο προσεκτικοί στα θέματα που προτείνουμε αυτές τις μέρες, διότι το στέκι το διαβάζουν και μαθητές.
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: manosteach στις 25 Μαΐου 2012, 04:51:03 ΜΜ
Στο βιβλίο λέει για την ολίσθηση τα παρακάτω
Στα κυκλώματα του υπολογιστή τα δεδομένα αποθηκεύονται με δυα-
δική μορφή, δηλαδή 0 και 1, ανεξάρτητα από το πως τα ορίζει ο προ-
γραμματιστής, όπως ακεραίους ή πραγματικούς σε δεκαδικό σύστημα, ή
ακόμη χαρακτήρες κ.λπ. Έτσι ο αριθμός 17 του δεκαδικού συστήματος ι-
σοδυναμεί με τον αριθμό 00010001 του δυαδικού συστήματος, ο οποίος
μπορεί να αποθηκευθεί σε ένα byte. Αν μετακινήσουμε τα ψηφία αυτά
κατά μία θέση προς τα αριστερά, δηλαδή αν προσθέσουμε ένα 0 στο τέ-
λος του αριθμού και αγνοήσουμε το αρχικό 0, τότε προκύπτει ο αριθμός
00100010 του δυαδικού συστήματος, που ισοδυναμεί με το αριθμό 34
του δεκαδικού συστήματος. Επίσης, με παρόμοιο τρόπο, αν μετακινή-
σουμε τα ψηφία κατά μία θέση δεξιά, δηλαδή αποκόψουμε το τελευταίο
ψηφίο 1 και θεωρήσουμε ένα ακόμη αρχικό 0, τότε προκύπτει ο αριθμός
00001000 του δυαδικού συστήματος, που ισοδυναμεί με τον αριθμό 8
του δεκαδικού συστήματος. Άρα η ολίσθηση προς τα αριστερά ισοδυνα-
μεί με πολλαπλασιασμό επί δύο, ενώ η ολίσθηση προς τα δεξιά ισοδυνα-
μεί με την ακέραια διαίρεση διά δύο.
Το παραπάνω κομμάτι είναι εντός ύλης σωστά;
Δεν γίνεται να ζητήσει να εφαρμόσουν το παραπάνω κομμάτι σε αλγόριθμο;
Δεν έχω καμία διάθεση να το παίξω έξυπνος. Ειλικρινή απορία εκφράζω.
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: Stefevan στις 25 Μαΐου 2012, 04:55:00 ΜΜ
Νομίζω πως θα πρεπε να εξεταστεί το πολύ σε σωστό ή λάθος από τη στιγμή που δεν γνωρίζουν το δυαδικό σύστημα  :) Άσχετα αν αναφέρεται το δυαδικό, δεν το διδάσκονται! Το δυαδικό το διδάσκεσαι κανονικά στο 1ο εξάμηνο της πληροφορικής
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: evry στις 25 Μαΐου 2012, 04:57:55 ΜΜ
Δηλαδή κατά τη γνώμη σου μετά από την ανάγνωση του παρακάτω κειμένου ο μαθητής έχει καταλάβει τι είναι δυαδικός αριθμός???
Καταρχήν δεν μιλάει πουθενά για δυναμείς του 2. Δεν μιλάει πουθενά για μετατροπές. Αν ο μαθητής δεν μετατρέψει ένα δυαδικό προς και από το δεκαδικό πως θα καταλάβει την αναπαράσταση?
ή μήπως προτείνεις να μάθει ο μαθητής παπαγαλία το παρακάτω κείμενο?

Ας πούμε ότι διαβάζεις το παρακάτω και δεν ξέρεις τι είναι οι δυαδικοί αριθμοί
Παράθεση από: manosteach στις 25 Μαΐου 2012, 04:51:03 ΜΜ
Έτσι ο αριθμός 17 του δεκαδικού συστήματος ι-
σοδυναμεί με τον αριθμό 00010001 του δυαδικού συστήματος, ο οποίος
μπορεί να αποθηκευθεί σε ένα byte. Αν μετακινήσουμε τα ψηφία αυτά
κατά μία θέση προς τα αριστερά, δηλαδή αν προσθέσουμε ένα 0 στο τέ-
λος του αριθμού και αγνοήσουμε το αρχικό 0, τότε προκύπτει ο αριθμός
00100010 του δυαδικού συστήματος, που ισοδυναμεί με το αριθμό 34
του δεκαδικού συστήματος.


δεν θα σου έρθει λογικά η ερώτηση γιατί?
που αναφέρει την εξήγηση στο βιβλίο?

Στο βιβλίο αναφέρει ένα συγκεκριμένο παράδειγμα και τίποτα άλλο. Εσύ ζητάς τον κανόνα, οπότε ζητάς από τον μαθητή να γενικεύσει το παράδειγμα.
Με το ίδιο σκεπτικό θα μπορούσαμε να ζητήσουμε κώδικα assembly ή lisp αφού υπάρχει σε παράδειγμα του βιβλίου

Επίσης ο πολλαπλασιασμός αλά ρωσικά είναι παράδειγμα και όχι θεωρία και δεν μπορεί να ζητηθεί από τους μαθητές, μόνο η ολίσθηση και αυτή το συζητάμε για το πως θα μπορούσε να ζητηθεί
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: manosteach στις 25 Μαΐου 2012, 05:01:04 ΜΜ
Η εφαρμογή της ολίσθησης γιατί προϋποθέτει γνώση του δυαδικού συστήματος;
Επαναλαμβάνω οτι είναι πραγματική απορία αυτό που ρωτάω και σε καμία περίπτωση δεν έχω ειρωνική διάθεση. 
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: evry στις 25 Μαΐου 2012, 05:05:27 ΜΜ
Πως θα εξηγήσεις σε έναν μαθητή ότι η ολίσθηση αριστερά είναι πολλαπλασιασμός επί 2?
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: manosteach στις 25 Μαΐου 2012, 05:11:20 ΜΜ
Παράθεση από: evry στις 25 Μαΐου 2012, 05:05:27 ΜΜ
Πως θα εξηγήσεις σε έναν μαθητή ότι η ολίσθηση αριστερά είναι πολλαπλασιασμός επί 2?
Δεν διαφωνώ καθόλου με αυτό που λες.
Απλά θεωρώ οτι απο την στιγμή που το αναφέρει στο βιβλίο, οτι με αριστερή ολίσθηση διπλασιάζεται ένας αριθμός και με δεξιά υπερδιπλασιάζεται, και αναφέρει  τον τρόπο με τον οποίο κάνουμε ολίσθηση μπορεί να του ζητήσει να εφαρμόσει αυτήν την τεχνική.
Αλλά απο την στιγμή που η πλειοψηφία πιστεύει το αντίθετο με μένα τότε εγώ κάνω λάθος και ζητώ συγνώμη.   
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: evry στις 25 Μαΐου 2012, 05:17:03 ΜΜ
Ένα λεπτάκι, ποια πλειοψηφία πιστεύει το αντίθετο, αφού 2-3 άτομα έχουν γράψει. Δεν είναι το θέμα αυτό.
Το λες και μόνο σου. Ζητείται να εφαρμόσει την τεχνική.
Η τεχνική καθαυτή μαζί με την εξήγηση και την τεκμηρίωσή της δεν αναφέρεται πουθενά. Αυτό είναι το πρόβλημα.

Το βιβλίο αναφέρει σε διάφορα σημεία απίθανα πράγματα. Το ότι τα αναφέρει δεν σημαίνει ότι μπορεί να ζητηθούν. Δυστυχώς στο μάθημά μας δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.

Παράθεση από: manosteach στις 25 Μαΐου 2012, 05:11:20 ΜΜ
Απλά θεωρώ οτι απο την στιγμή που το αναφέρει στο βιβλίο, οτι με αριστερή ολίσθηση διπλασιάζεται ένας αριθμός και με δεξιά υπερδιπλασιάζεται, και αναφέρει  τον τρόπο με τον οποίο κάνουμε ολίσθηση μπορεί να του ζητήσει να εφαρμόσει αυτήν την τεχνική.
Αλλά απο την στιγμή που η πλειοψηφία πιστεύει το αντίθετο με μένα τότε εγώ κάνω λάθος και ζητώ συγνώμη.   
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: manosteach στις 25 Μαΐου 2012, 05:33:05 ΜΜ
Θα διαφωνήσω.
Την τεχνική την αναφέρει.
Απλά δεν κάνει την απόδειξη.
Αν κληθούμε να αναπτύξουμε μια ιατρική εφαρμογή θα πρέπει να γνωρίζουμε απο ιατρική; Ή μας αρκεί να έχουμε έναν έγκυρο τύπο, τον οποίο θα εφαρμόσουμε;
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: Πανάγος94 στις 25 Μαΐου 2012, 06:51:23 ΜΜ
Stefevan αν γίνεται στείλτο λίγο σε άλλη μορφή γιατί δεν μου το ανοίγει και πρέπει να κάνω κάτι εγκατάσταση στο word και πραγματικά δεν έχω καθόλου όρεξη.....αμα συνεχίσουν με αυτόν τον ρυθμό οι πανελλήνιες μας έχουν διαλύσει....το τελειωτικό χτύπημα θα έρθει με τα μαθηματικά και πραγματικά απορώ πως θα βρούμε την θέληση στο τέλος να γράψουμε και αεππ :/ απλά απογοητευτικό.......
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: Stefevan στις 25 Μαΐου 2012, 09:35:26 ΜΜ
οκ τώρα θα το ανοίξεις :P
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: Stefevan στις 25 Μαΐου 2012, 09:53:52 ΜΜ
Παράθεση από: manosteach στις 25 Μαΐου 2012, 05:11:20 ΜΜ
Αλλά απο την στιγμή που η πλειοψηφία πιστεύει το αντίθετο με μένα τότε εγώ κάνω λάθος και ζητώ συγνώμη.

Γιατί συγνώμη???  :o Αυτό έλειπε να συμφωνούμε όλοι σε όλα
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: Πανάγος94 στις 26 Μαΐου 2012, 09:20:28 ΜΜ
παραδίδω την λύση μου  :) ....για τυχόν λάθη ειδοποιήστε!!

Αλγόριθμος Θεμα_Γ
πλ ← 0
Για ι από 1 μέχρι 300
  Διάβασε ΒΙ[ι], ΔΙ[ι]
  Αν ΔΙ[ι] = "Δ" τότε
    Αρχή_επανάληψης
      Διάβασε ΠΟ[ι]
    Μέχρις_ότου ΠΟ[ι] ≥ 1
    πλ ← πλ + ΠΟ[ι]
  αλλιώς
    ΠΟ[ι] ← 0
  Τέλος_αν
  πωλησεις[ι] ← 0
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε πλ
Αρχή_επανάληψης
  Αρχή_επανάληψης
    Διάβασε τιτλος
    Αν τιτλος ≠ " " τότε
      ι ← 1
      βρεθηκε ← Ψευδής
      Όσο ι ≤ 300 και όχι βρεθηκε επανάλαβε
        Αν ΒΙ[ι] = τιτλος τότε
          βρεθηκε ← Αληθής
        αλλιώς
          ι ← ι + 1
        Τέλος_αν
      Τέλος_επανάληψης
    Τέλος_αν
  Μέχρις_ότου βρεθηκε ή τιτλος = " "
  Αν βρεθηκε και ΔΙ[ι] = "Δ" τότε !edited
    ΠΟ[ι] ← ΠΟ[ι] - 1
    πωλησεις[ι] ← πωλησεις[ι] + 1
    Αν ΠΟ[ι] = 0 και ΔΙ[ι] = "ΜΔ" τότε
    Τέλος_αν
  Τέλος_αν
Μέχρις_ότου τιτλος = " "
max ← πωλησεις[1]
ονομα ← ΒΙ[1]
Για ι από 2 μέχρι 300
  Αν πωλησεις[ι] > max τότε
    max ← πωλησεις[ι]
    ονομα ← ΒΙ[ι]
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε ονομα
Τέλος Θεμα_Γ
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: evry στις 26 Μαΐου 2012, 09:40:35 ΜΜ
τι εννοείς εδώ?

Παράθεση από: Πανάγος94 στις 26 Μαΐου 2012, 09:20:28 ΜΜ
  Αν Σ και ΔΙ[ι] = "Δ" τότε
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: Πανάγος94 στις 26 Μαΐου 2012, 10:05:46 ΜΜ
πφφφ...απλώς στο τετράδιο την συνθήκη την έβαλα Σ (από Συνθήκη) και μετά που την έγραφα στον διερμηνευτή το έβαλα βρέθηκε για να γίνει πιο κατανοητό...αλλά από ότι φαίνεται κάτι ξέχασα  ;D
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: metestaki στις 27 Μαΐου 2012, 12:12:24 ΠΜ
Παράθεση από: Πανάγος94 στις 24 Μαΐου 2012, 07:37:23 ΜΜ
Μπορεί μήπως κανείς από σας να δημοσιεύσει σε αυτό το ΘΕΜΑ καμιά άσκηση προτεινόμενη για 2ο,3ο,4ο θέμα (θέλω να είναι δύσκολες αλλά πάντα στα πλαίσια του μαθήματος) .....σας ευχαριστώ!!! αν και υπάρχει χρόνος μέχρι την αεππ δεν πειράζει βάλτε καμιά άσκηση  ;)

Συμφωνώ... Λύσαμε πολλά και διάφορα θέματα πάλι φέτος. Και βέβαια το διαγώνισμα από το Στέκι! Άλλες ασκήσεις "ψαγμένες";  :)
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: tdrivas στις 27 Μαΐου 2012, 10:27:51 ΜΜ
μερικές τελευταίες προτάσεις..
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: metestaki στις 28 Μαΐου 2012, 10:44:15 ΠΜ
Παράθεση από: morfeus στις 27 Μαΐου 2012, 10:27:51 ΜΜ
μερικές τελευταίες προτάσεις..

Μήπως λείπει καμμιά σελίδα;  :)
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: manosteach στις 28 Μαΐου 2012, 10:52:48 ΠΜ
Παράθεση από: Πανάγος94 στις 26 Μαΐου 2012, 09:20:28 ΜΜ
παραδίδω την λύση μου  :) ....για τυχόν λάθη ειδοποιήστε!!

  Αν βρεθηκε και ΔΙ[ι] = "Δ" τότε !edited
    ΠΟ[ι] ← ΠΟ[ι] - 1
    πωλησεις[ι] ← πωλησεις[ι] + 1
    Αν ΠΟ[ι] = 0 και ΔΙ[ι] = "ΜΔ" τότε
    Τέλος_αν

  Τέλος_αν
Μέχρις_ότου τιτλος = " "

Γιατί έχεις βάλει αυτήν την δομή επιλογής χωρίς κάποια εντολή;
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: tdrivas στις 28 Μαΐου 2012, 03:05:48 ΜΜ
ΠαράθεσηΜήπως λείπει καμμιά σελίδα;

γιατί το λες????? ::)
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: Πανάγος94 στις 28 Μαΐου 2012, 07:37:45 ΜΜ


manosteach αν σου πω ότι θυμάμαι θα είναι ψέμα.....το τετράδιο που την είχα κάνει τελείωσε και το πέταξα  :D .....αν και τώρα που το βλέπω μάλλον ήθελα να βάλω
Αν ΠΟ[ι] = 0 τότε ΔΙ[ι] = "ΜΔ"

Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: manosteach στις 28 Μαΐου 2012, 08:12:07 ΜΜ
Παράθεση από: Πανάγος94 στις 28 Μαΐου 2012, 07:37:45 ΜΜ

manosteach αν σου πω ότι θυμάμαι θα είναι ψέμα.....το τετράδιο που την είχα κάνει τελείωσε και το πέταξα  :D .....αν και τώρα που το βλέπω μάλλον ήθελα να βάλω
Αν ΠΟ[ι] = 0 τότε ΔΙ[ι] = "ΜΔ"
Μα κατάλαβα οτι κάτι θα έχεις ξεχάσει ή κάτι θα ήθελες να γράψεις διαφορετικό.

Μου επιτρέπεις να κάνω μια παρατήρηση;
Απο την στιγμή που απ' οτι μπορώ να καταλάβω έχεις πολύ καλές γνώσεις πάνω στο μάθημα.
1ο Δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι.
2ο Προσωπικά θα προτιμούσα να μην τα βάζεις όλα σε μία επανάληψη. Όχι οτι είναι λάθος απλά με ξεχωριστές επαναλήψεις δεν επιτρέπεις στον βαθμολογητή να μπερδευτεί.   Με απλά λόγια γίνεται πιο ευανάγνωστο το γραπτό σου.
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: manosteach στις 28 Μαΐου 2012, 08:28:39 ΜΜ
Για να μην παρεξηγηθώ.
Δεν λέω οτι ο τρόπος σου είναι λάθος.
Απλά θεωρώ οτι θα ήταν καλύτερο να τα βάλεις σε ξεχωριστές επαναλήψεις: 1ο για να μπορείς και εσύ ο ίδιος να το ελέγξεις μετά πιο εύκολα και 2ο αυτός που θα πάει να το διορθώσει, να μην μπει στην διαδικασία να προσπαθήσει  να καταλάβει τι κάνεις.
 
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: Πανάγος94 στις 28 Μαΐου 2012, 10:08:10 ΜΜ
μπαααα δεν σε παρεξηγώ.....δεν ξέρω την μέρα των εξετάσεων πως θα μου έρθει να λύσω ένα θέμα πάντως συνήθως χωρίς να ξέρω τον λόγο δεν βλέπω τον εύκολο και πιο κατανοητό τρόπο αλλά πολλές φορές τα σκέφτομαι λίγο πολύπλοκα και έτσι τα προβάλλω....το πολύ πολύ (έτσι κι αλλιώς θα έχω ώρα) θα βάλω και κανένα σχόλιο να μην μπερδευτεί ο βαθμολογητής  ;)
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: Stefevan στις 28 Μαΐου 2012, 10:18:21 ΜΜ
Παράθεση από: Πανάγος94 στις 28 Μαΐου 2012, 10:08:10 ΜΜ
θα βάλω και κανένα σχόλιο να μην μπερδευτεί ο βαθμολογητής  ;)

ε αν βάλεις και σχόλια θα είσαι αρχηγός  ;) κανονικά έτσι πρέπει, όταν δίνεις ένα πρόγραμμα σε κάποιον πρέπει να βάζεις και σχόλια, να εξηγήσεις αυτό που κάνεις τέλος πάντων!  :D
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: Stefevan στις 28 Μαΐου 2012, 11:39:36 ΜΜ
Άσκηση με διαγωνισμό φωτογραφίας. Για απορίες, παρατηρήσεις, λάθη κτλ περιμένω σχόλια :)
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: twisted στις 29 Μαΐου 2012, 12:21:36 ΠΜ
Παράθεση από: morfeus στις 28 Μαΐου 2012, 03:05:48 ΜΜ
γιατί το λες????? ::)

Δεν φαίνεται ο πίνακας για τους μαθητές.
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: tdrivas στις 29 Μαΐου 2012, 12:44:22 ΠΜ
ΠαράθεσηΔεν φαίνεται ο πίνακας για τους μαθητές.
...
Έχεις απόλυτο δίκιο!!!!
Ο πίνακας είναι
ΜΟ    ΤΜΗΜΑ
<10       Α
10-15    Β
>15       Γ

Ευχαριστώ για την παρατήρηση!!
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: alfabit στις 29 Μαΐου 2012, 09:41:29 ΜΜ
Παράθεση από: Stefevan στις 28 Μαΐου 2012, 11:39:36 ΜΜ
Άσκηση με διαγωνισμό φωτογραφίας. Για απορίες, παρατηρήσεις, λάθη κτλ περιμένω σχόλια :)

Συγχαρητήρια, πολύ καλή άσκηση!
Έχω ένα θέμα με τον πίνακα των τάξεων. Μήπως θα έπρεπε να γίνεται πιο ξεκάθαρο τι τιμές περιέχει ο πίνακας αυτός;Υπάρχει βέβαια μια αναφορά στο 4. για την εμφάνιση του γράμματος της τάξης, οπότε υποθέτω ότι μιλάμε για Α,Β,Γ?
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: Stefevan στις 29 Μαΐου 2012, 09:58:30 ΜΜ
Σ'ευχαριστώ!  :)

Ναι, έχεις απόλυτο δίκιο, σε κάποια φάση είχα μια παρένθεση στο ερώτημα δίπλα στη λέξη τάξη... (Α,Β,Γ) αλλά την έβγαλα. Θα έπρεπε  να είναι ξεκάθαρο!
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: alfabit στις 29 Μαΐου 2012, 10:17:42 ΜΜ
Παράθεση από: morfeus στις 27 Μαΐου 2012, 10:27:51 ΜΜ
μερικές τελευταίες προτάσεις..

Συνάδελφε έχω να κάνω μια παρατήρηση. Ζητείται από τη διαδικασία ΔΙΑΧ να δημιουργήσει πίνακες μέσω του διαχωρισμού του αρχικού πίνακα ΜΟ. Πώς όμως θα δημιουργηθούν πίνακες όταν δεν γνωρίζουμε εκ των προτέρων τα μεγέθη τους; Δεν ξέρω αν κάνω λάθος σε κάτι αλλά αν έχω καταλάβει καλά την άσκηση,  μου φαίνεται για δυναμική παραχώρηση μνήμης.
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: metestaki στις 29 Μαΐου 2012, 11:48:57 ΜΜ
Παράθεση από: twisted στις 29 Μαΐου 2012, 12:21:36 ΠΜ
Δεν φαίνεται ο πίνακας για τους μαθητές.
Με πρόλαβαν άλλοι!  :D
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: Stefevan στις 30 Μαΐου 2012, 01:27:35 ΠΜ
Νέα άσκηση με τον δείκτη UV εμπνευσμένη από γνωστό site καιρού! Το τελευταίο ερώτημα το έβαλα σαν κομμάτι εφαρμογής κινητού που θα ενημερώνει τον άνθρωπο - χρήστη και θα τον προειδοποιεί  μιας και την ακτινοβολία δεν την καταλαβαίνουμε την άτιμη  :P ! Επίσης με την άσκηση αυτή θέλω να δείξω πόσο σχετίζεται η πληροφορική με τη ζωή μας και τις άλλες επιστήμες και πόσο μπορεί να μας βοηθήσει να αποφύγουμε καταστάσεις και προβλήματα, άσχετα αν και η ίδια μας δημιουργεί άλλα προβλήματα  :(
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: Stefevan στις 30 Μαΐου 2012, 03:07:53 ΠΜ
Και μερικές ασκήσεις  :D
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: twisted στις 30 Μαΐου 2012, 08:04:46 ΠΜ
Παράθεση από: alfabit στις 29 Μαΐου 2012, 10:17:42 ΜΜ
Συνάδελφε έχω να κάνω μια παρατήρηση. Ζητείται από τη διαδικασία ΔΙΑΧ να δημιουργήσει πίνακες μέσω του διαχωρισμού του αρχικού πίνακα ΜΟ. Πώς όμως θα δημιουργηθούν πίνακες όταν δεν γνωρίζουμε εκ των προτέρων τα μεγέθη τους; Δεν ξέρω αν κάνω λάθος σε κάτι αλλά αν έχω καταλάβει καλά την άσκηση,  μου φαίνεται για δυναμική παραχώρηση μνήμης.

Οι πίνακες θα δηλωθούν κανονικά 50 θέσεων όμως επειδή η διαδικασία λέει θα μας επιστρέφει και τον αριθμό των μαθητών του κάθε τμήματος όταν πάμε να εμφανίσουμε ανάλογα ποιο τμήμα θέλουμε θα φτάνουμε μέχρι εκείνη τη θέση που είναι γεμάτος ο πίνακας.
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: Πανάγος94 στις 30 Μαΐου 2012, 07:19:31 ΜΜ
η απάντησή μου για την άσκηση με τα UV....για τυχόν λάθη ή διευκρινίσεις ενημερώστε  ;D

Αλγόριθμος Θεμα_UV
!1
Για ι από 1 μέχρι 22
  Διάβασε ον[ι]
  Για κ από 1 μέχρι 11
    Διάβασε UV[ι, κ]
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης
!2
πλ ← 0
Για ι από 1 μέχρι 22
  Αν UV[ι, 6] < 2.9 τότε
    Εμφάνισε ον[ι], " Χαμηλός"
  αλλιώς_αν UV[ι, 6] ≤ 5.9 τότε
    Εμφάνισε ον[ι], " Μέτριος"
  αλλιώς_αν UV[ι, 6] ≤ 7.9 τότε
    Εμφάνισε ον[ι], " Υψηλός"
    πλ ← πλ + 1
  αλλιώς_αν UV[ι, 6] ≤ 10.9 τότε
    Εμφάνισε ον[ι], " Πολύ υψηλός"
  αλλιώς
    Εμφάνισε "Λαθος δεδομενα"
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε πλ
!3
Για ι από 1 μέχρι 22
  αθ[ι] ← 0
  Για κ από 3 μέχρι 6
    αθ[ι] ← αθ[ι] + UV[ι, κ]
  Τέλος_επανάληψης
  αθ[ι] ← αθ[ι]/4
Τέλος_επανάληψης
max ← αθ[1]
ονmax ← ον[1]
Για ι από 2 μέχρι 22
  Αν αθ[ι] > max τότε
    max ← αθ[ι]
    ονmax ← ον[ι]
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε ονmax
!4
πλ2 ← 0
Για ι από 1 μέχρι 22
  Σ ← Ψευδής
  κ ← 2
  Αρχή_επανάληψης
    κ ← κ + 1
    Σ ← UV[ι, κ] ≥ 6 και UV[ι, κ] ≤ 7.9
  Μέχρις_ότου κ = 6 ή Σ
  Αν Σ τότε
    πλ2 ← πλ2 + 1
    ΟΝ2[πλ2] ← ον[ι]
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
!5
Διάβασε περ, δερ, μαλ
Αν δερ = "Α" ή μαλ = "Ξ" ή μαλ = "Κ" τότε
  ι ← 1
  βρεθηκε ← Ψευδής
  Όσο ι ≤ 22 και όχι βρεθηκε επανάλαβε
    Αν περ = ον[ι] τότε
      βρεθηκε ← Αληθής
    αλλιώς
      ι ← ι + 1
    Τέλος_αν
  Τέλος_επανάληψης
  Για κ από 1 μέχρι 11
    Αν UV[ι, κ] > 5.9 τότε
      Αν κ ≤ 3 τότε
        Εμφάνισε 9 + κ, "πμ"
      αλλιώς
        Εμφάνισε κ - 3, "μμ"
      Τέλος_αν
    Τέλος_αν
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_αν
Τέλος Θεμα_UV
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: Πανάγος94 στις 31 Μαΐου 2012, 10:48:59 ΠΜ
Stefevan να φανταστώ στην άσκηση με τον κανόνα του Μοντέ δεν ζητούσες αυτό ε??

Αλγόριθμος Μοντε
Εμφάνισε 0.4
Για ι από 0 μέχρι 8
  Εμφάνισε ((2^ι)*3 + 4)/10
Τέλος_επανάληψης
Τέλος Μοντε

επίσης θα ήθελα ένα tip για την Τ3.....  :)

τέλος θα ήθελα να ρωτήσω κάτι για το θεμα Α2 των επαναληπτικών 2011...έλεγε να ξαναγράψουμε το παρακάτω τμήμα αλγορίθμου μόνο με την χρήση μιας Για...απο...μεχρι...δεν μπήκα στον κόπο να δω όλες τις λύσεις που προτείνουν στο διαδίκτυο αλλά αυτή που βρήκα ήταν διαφορετική από αυτή που έκανα....

αυτό που δινόταν:
i ← 1
j ← 1
Αρχή_επανάληψης
Εμφάνισε Α[i,j]
i ← i + 1
j ← j + 1
Μέχρις_ότου j > 100


θέλω να μου πείτε κατά την γνώμη σας αν θεωρούσατε την παρακάτω απάντηση σωστή....

η λύση μου:
Για ι απο 1 μεχρι 100
Εμφανισε Α[ι,ι]
τελος_επαναληψης

το ξέρω οτι γίνεται χρήση μόνο μιας ακέραιας μεταβλητής αλλά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο..
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: Stefevan στις 31 Μαΐου 2012, 08:04:41 ΜΜ
Πανάγο.. αφού βγαίνει... γιατί όχι??? :P

Στο Τ3 κάνει κάτι απλό αλλά στο 1 δεν θέλω να χρησιμοποιήσεις τη ν σε αυτά που ίσως προσθέσεις. Θέλω να πας σύμφωνα με το τι κάνει το τμήματα αυτό.
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: Πανάγος94 στις 31 Μαΐου 2012, 08:18:42 ΜΜ
για το θέμα Α2 των επαναληπτικών 2011 επαναληπτικών τι άποψη έχεις?? προσωπικά θα το θεωρούσες σωστό??
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: Stefevan στις 31 Μαΐου 2012, 08:28:08 ΜΜ
ναι σωστό είναι! έχει μία ΓΙΑ και δεν έχει δομή επιλογής... θα μπορούσες επίσης να γράψεις:

Για Ι από 1 μέχρι 100
j ← Ι
Εμφάνισε Α[i,j]
Τέλος_επανάληψης


για να μην πουν ότι δεν χρησιμοποίησες το j
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: evry στις 31 Μαΐου 2012, 08:28:32 ΜΜ
Δεν είναι σωστό, είναι ολόσωστο
Παράθεση από: Πανάγος94 στις 31 Μαΐου 2012, 08:18:42 ΜΜ
για το θέμα Α2 των επαναληπτικών 2011 επαναληπτικών τι άποψη έχεις?? προσωπικά θα το θεωρούσες σωστό??
Τίτλος: Απ: Ζητείται 2ο,3ο,4ο θέμα για προθέρμανση....
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 31 Μαΐου 2012, 09:48:15 ΜΜ
Παράθεση από: Stefevan στις 31 Μαΐου 2012, 08:28:08 ΜΜ
για να μην πουν ότι δεν χρησιμοποίησες το j

Ποιος να το πει αυτό; Από τη στιγμή που στη λύση δεν είναι αναγκαίο, ούτε η άσκηση επιβάλει τη χρήση του, θα βγει κανείς και θα πει πως έπρεπε να χρησιμοποιηθεί υποχρεωτικά;;;!!!