Εύρεση των 2 μεγαλύτερων

Ξεκίνησε από gpapargi, 19 Οκτ 2004, 11:53:38 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Savvass στις 28 Μαΐου 2011, 10:35:58 ΠΜ
Πέτυχα και αυτό το θέμα και είδα πως κάποιος αναφέρει πως μπορεί να μην το πάρουν σωστό όλοι οι βαθμολογητές οπότε μου μπήκαν περισσότερες υποψίες. Εσάς ποια είναι η γνώμη σας; Έχω λόγο να ανησυχώ;

Θα έλεγα να μην ανησυχείς...! Άλλωστε και η προτεινόμενη λύση από την ΚΕΕ (από τις κουβέντες που έχουν γίνει στο Στέκι έχω συμπεράνει ότι) αυτή ακριβώς είναι... δηλαδή με τρεις εξωτερικές επαναλήψεις...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

αγαπητέ Savvass, να μη στενοχωριέσαι. εσύ έκανες το καθήκον σου. και σίγουρα, το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο από αυτό που περιμένεις!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Sergio

Παράθεση από: Savvass στις 28 Μαΐου 2011, 10:35:58 ΠΜ
..Στο τελευταίο θέμα, όπως φαντάζομαι γνωρίζεται, ζητούσε να βρούμε τις 3 πρώτες θέσεις. Στις εξετάσεις λοιπόν αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα με το παρόν θέμα. Το μυαλό μου πήγε στον αλγόριθμο ταξινόμησης που μάθαμε όμως δεν μου πήγαινε η καρδιά να ταξινομήσω ολόκληρο τον πινακα μόνο για τις 3 πρώτες θέσεις. Έτσι λοιπόν έβαλα 3 μόνο εξωτερικές επαναλήψεις όπως σχολιάζεται παραπάνω. Παράλληλα έγραψα και ένα σχόλιο δίπλα: !Χρειαζόμαστε μόνο τους τρεις πρώτους , ή κάτι παραπλήσιο...Εσάς ποια είναι η γνώμη σας; Έχω λόγο να ανησυχώ;

Όπως και οι προηγούμενοι, σε διαβεβαιώ πως δεν έχεις κανένα λόγο να ανησυχείς.  ΑΡΚΕΙ να τον έκανες σωστά, δηλαδή είτε:

Για ι από 2 μέχρι 4
   Για j από 23 μέχρι ι με_βήμα -1

είτε

Για ι από 1 μέχρι 3
   Για j από 23 μέχρι 2 με_βήμα -1

Ελπίζω να μην έγραψες:

Για ι από 1 μέχρι 3
   Για j από 23 μέχρι ι με_βήμα -1


θυμάσαι πώς το έκανες;

Πάντως, όπως είπε και ο Νίκος προηγούμενα, αυτή ακριβώς τη λύση που έκανες πρότεινε και η ΚΕΕ οπότε όλοι οι βαθμολογητές την έχουν υπόψιν τους
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Savvass

Το έγραψα όπως την πρώτη περίπτωση σας, δηλαδή:

Για ι από 2 μέχρι 4
   Για j από 23 μέχρι ι με_βήμα -1

Σας ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Χαίρομαι που με πληροφορήσατε πως υπήρχε οδηγία για την συγκεκριμένη λύση. Βέβαια δεν είχα ανησυχήσει σε μεγάλο βαθμό αλλά έλεγα πως ποτέ δεν ξέρεις...

Εύχομαι καλό καλοκαίρι σε όλους!

Sergio

Παράθεση από: Savvass στις 29 Μαΐου 2011, 03:27:12 ΜΜ
Το έγραψα όπως την πρώτη περίπτωση σας, δηλαδή:

Για ι από 2 μέχρι 4
   Για j από 23 μέχρι ι με_βήμα -1


Το έγραψες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο..

Παράθεση από: Savvass στις 29 Μαΐου 2011, 03:27:12 ΜΜ
Βέβαια δεν είχα ανησυχήσει σε μεγάλο βαθμό αλλά έλεγα πως ποτέ δεν ξέρεις...

Τώρα ... ΞΕΡΕΙΣ !!  ;D (δεν είναι παράλογοι οι βαθμολγητές, μην ανησυχείς.. τρόπους να δώσουν μονάδες ψάχνουν)

Παράθεση από: Savvass στις 29 Μαΐου 2011, 03:27:12 ΜΜ
Εύχομαι καλό καλοκαίρι σε όλους!

Επίσης, και καλή ξεκούραση μετά την εξοντωτική χρονιά που πέρασες (νά ναι καλά το υπερ-φανταστικό εκπαιδευτικό μας σύστημα  :-\)

Καλά αποτελέσματα :)
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)