Εισαγωγη πινακων

Ξεκίνησε από konst, 07 Μαΐου 2013, 11:43:49 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πανάγος94

το να διαβάζεις τον αριθμό των αθλητών είναι λάθος...με την χρήση πίνακα μειώνεται δραματικά η δυσκολία της άσκησης και χάνει το ενδιφέρον της...δεν πρέπει η λύση μιας άσκησης να είναι προιόν τυποποιημένης διαδικασίας...

konst

Παράθεση από: petrosp13 στις 09 Μαΐου 2013, 07:45:54 ΜΜ
Πολύ απλά, μέσα από την εμπειρία 3 χρόνων ακόμα πάνω στο μάθημα, κατέληξα ότι δεν είναι σωστή τακτική να χρησιμοποιούμε πίνακα σε περιπτώσεις που δεν είναι γνωστό το μέγεθος του την ώρα του προγραμματισμού, γιατί έτσι ανοίγουμε τους ασκούς του Αιόλου (όπου ασκοί είναι η χρήση τεράστιου πίνακα σε κάθε πρόβλημα)
Τότε ήταν σχετικά πρωτόγνωρο το ζήτημα και μας έπιασε μάλλον απροετοίμαστους, αλλά τελικά συντάσσομαι με την άποψη συναδέλφων και όπως την είχαν υποστηρίξει τότε, παρόλο που προσπάθησα να την πολεμήσω!

στην συγκεκριμενη περιπτωση ομως ειναι αλγοριθμος και οχι προγραμμα..

petrosp13

Ο αλγόριθμος υποτίθεται ότι αποτελεί την βάση για να αναπτυχθεί το πρόγραμμα
Αν η λύση σε αλγόριθμο περιέχει πίνακα, ενώ η λύση σε πρόγραμμα δεν μπορεί να τον περιέχει, τότε ο αλγόριθμος δεν έχει καμία πρακτική εφαρμογή, αφού τελικά το πρόγραμμα που λύνει το πρόβλημα βασίζεται σε άλλο αλγόριθμο

Ας μην ανοίξουμε πάλι την ίδια κουβέντα...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

konst


evry

Σε ποιο σημείο του αλγορίθμου δημιουργείται ο πίνακας? Αυτό καθορίζει και το πότε πρέπει να ξέρουμε το μέγεθός του.
Το σημείο αυτό αναφέρεται ξεκάθαρα στο κεφάλαιο 3.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

konst

στη συγκεκριμενη περιπτωση στην αρχη

itt

Παράθεση από: petrosp13 στις 09 Μαΐου 2013, 09:50:32 ΜΜ
Ο αλγόριθμος υποτίθεται ότι αποτελεί την βάση για να αναπτυχθεί το πρόγραμμα
Αν η λύση σε αλγόριθμο περιέχει πίνακα, ενώ η λύση σε πρόγραμμα δεν μπορεί να τον περιέχει, τότε ο αλγόριθμος δεν έχει καμία πρακτική εφαρμογή, αφού τελικά το πρόγραμμα που λύνει το πρόβλημα βασίζεται σε άλλο αλγόριθμο

Ας μην ανοίξουμε πάλι την ίδια κουβέντα...

Bασικά η λύση σε πρόγραμμα στη ΓΛΩΣΣΑ δεν μπορεί να τον περιέχει θα ήταν πιο ακριβές,χωρίς να ακυρώνεται η ουσία αυτού που είπες.

gpapargi

Παράθεση από: konst στις 09 Μαΐου 2013, 08:30:13 ΜΜ
στην συγκεκριμενη περιπτωση ομως ειναι αλγοριθμος και οχι προγραμμα..

Μια διόρθωση: Δεν είναι σωστό να κάνουμε διαχωρισμό μεταξύ αλγορίθμου και προγράμματος. Ο διαχωρισμός είναι μεταξύ ΓΛΩΣΣΑΣ (ή πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ) αν θέλεις και ψευδογλώσσας.
Και ο κώδικας σε ΓΛΩΣΣΑ και ο κώδικας σε ψευδογλώσσα είναι αλγόριθμοι. Διαφέρουν μόνο στη μορφή αναπαράστασης.
Οι μορφές αναπαράστασης αλγορίθμου είναι:
ελεύθερο κείμενο, φυσική γλώσσα κατά βήματα, διάγραμμα ροής και κωδικοποίηση. Και η ΓΛΩΣΣΑ και η ψευδογλώσσα ανήκουν στην τελευταία μορφή αναπαράστασης (κωδικοποίηση). Απλά είναι άλλη κωδικοποίηση... η μια σε ΓΛΩΣΣΑ και η άλλη σε ψευδογλώσσα.

Δεν είναι σωστό να λέμε "αλγόριθμος" και να εννοούμε την ψευδογλώσσα. Αυτό γίνεται (κακώς) επειδή ο αλγόριθμος σε ψευδογλώσσα ξεκινάει με τη λέξη "Αλγόριθμος". Το πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ είναι και αυτό αλγόριθμος και ξεκινάει με τη λέξη "Πρόγραμμα".

igeorgi

Παράθεση από: konst στις 09 Μαΐου 2013, 07:32:03 ΜΜ
απο την στιγμη ομως που διαβαζεις ενα αριθμο αθλητων δεν βλεπω που το λαθος στο να πεις:

διαβασε αρ_αθλ
για i απο 1 μεχρι αρ_αθλ
εντολες

Φαντάζομαι μέσα στις "εντολές" θεωρείς ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πίνακα. Και, με αυτήν την λογική, γιατί χρειάζεσαι τον αριθμό των αθλητών για να το κάνεις αυτό; Τι διαφορά θα υπήρχε αν η εκφώνηση έλεγε ότι έχεις άγνωστο αριθμό αθλητών και σταματάς να δέχεσαι νέους όταν στην είσοδο δεχτείς, για παράδειγμα, τον κενό χαρακτήρα;