Τεχνική στήριξη σχολείων

Ξεκίνησε από Vangelis, 19 Νοε 2011, 12:53:55 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

fof

μια χαρούλα σε βρίσκω (προς το παρόν)..
γιατί του χρόνου τέρμα η 3ωρη ελάφρυνση ωραρίου! και επιπλέον φημολογείται  αύξηση υποχρεωτικού ωραρίου...  :D

Vangelis

Παρακαλώ τους συναδέλφους να παραμείνουν στο θέμα της τεχνικής στήριξης

Για όλα τα άλλα θέματα έχουμε άλλους "στίβους" η μπορούμε να χρησιμοποιούμε προσωπικά μηνύματα.

jtsop

Παράθεση από: Vangelis στις 19 Νοε 2011, 12:53:55 ΠΜ
Αγαπητοί συνάδελφοι
Αρχικά θεωρώ δεδομένο ότι οι εφαρμογές της πληροφορικής και ο αριθμός των υπολογιστών  σταθερών και laptop καθώς και άλλων σχετικών ηλεκτρονικών συσκευών (π.χ διαδραστικοί) θα αυξάνουν συνεχώς στα σχολεία μας.

Η ύπαρξη αυτού του εξοπλισμού θέτει ένα πρόβλημα συντήρησής του.

Λόγω ειδικότητας και μακριά από ιδεοληψίες του τύπου "εξυπηρετούμε τα σχέδια του Υπουργείου" πρέπει να αποφασίσουμε τι θέλουμε εμείς ως κλάδος.
Κύριε Κανίδη, εάν είσασταν στην ΓΣ θα ξέρατε ότι το συζητήσαμε αυτό το θέμα. Όλοι εμείς έχουμε διοριστεί ως καθηγητές ΠΕ19/ΠΕ20. Η συντήρηση του εξοπλισμού δεν είναι στις αρμοδιότητες του καθηγητή.


Παράθεση από: Vangelis στις 19 Νοε 2011, 12:53:55 ΠΜ
Σήμερα οι καθηγητές πληροφορικής αναλαμβάνουν (αν το επιθυμούν) υπεύθυνοι εργαστηρίων και έχουν μείωση ωραρίου κατά 3 ώρες. Από επαφές που έχω με συναδέλφους κανείς δεν θεωρεί ότι η θέση υπευθύνου εργαστηρίου δεν πρέπει να αποτελεί "δική μας" υπόθεση.  Αντίθετα υπάρχουν πολλές διαμαρτυρίες αν επιχειρηθεί να γίνει κάτι αντίθετο.

Παράθεση από: Vangelis στις 19 Νοε 2011, 12:53:55 ΠΜ
Σήμερα επίσης, η τεχνική στήριξη "δευτέρου επιπέδου" των εργαστηρίων και γενικότερα του σχολείου γίνεται από τους υπευθύνους ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ και τους αντίστοιχους τεχνικούς.

Από το πρόσφατο σχέδιο για τη δομή της εκπαίδευσης αλλά και από τη συνάντηση που είχε η ΠΕΚΑΠ με συμβούλους του υπουργείου  είναι φανερό ότι η δομή αυτή θα αλλάξει χωρίς να υπάρχουν (εκ μέρους του Υπουργείου) συγκεκριμένες αποφάσεις.

Μπαίνει λοιπόν το ζήτημα αν θα πρέπει ως κλάδος να έχουμε κάποια θέση να προτείνουμε  η θα περιμένουμε τις αποφάσεις του Υπουργείου (και μετά θα τρέχουμε). 
Η θέση μας  πρέπει να είναι ξεκάθαρη: μια δομή ανάλογη του ΠΛΗΝΕΤ, με στελέχωση από άτομα που θέλουν να κάνουν τεχνική υποστήριξη.


Παράθεση από: Vangelis στις 19 Νοε 2011, 12:53:55 ΠΜ
Για παράδειγμα μπορούμε να πούμε:
α) Είμαστε καθηγητές και κάνουμε μόνο μάθημα και τίποτα άλλο. Οτιδήποτε άλλο το αναλαμβάνουμε στα πλαίσια μιας δίκαιας κατανομής εξωδιδακτικών εργασιών στο κάθε σχολείο.  Κάθε είδους τεχνική στήριξη να ανατεθεί σε άλλους εμείς δεν ενδιαφερόμαστε.  Διευκρίνιση: Αυτοί οι "άλλοι" μπορεί να είναι κάποια άλλη ειδικότητα –προθύμων- συναδέλφων που θα το ζητήσουν (όπως π.χ τεχνολόγοι,πιθανά με κάποια επιμόρφωση) ή εξωσχολικοί παράγοντες όπως οι  τεχνικές υπηρεσίες των Δήμων, ιδιώτες κ.λπ.

β) Ναι είμαστε καθηγητές και το κύριο καθήκον μας είναι η διδασκαλία  αλλά λόγο ειδικών γνώσεων μπορούμε να αναλάβουμε την συντήρηση του εργαστηρίου ή όλων των συσκευών αλλά για να το κάνουμε θα πρέπει να έχουμε κάποιο κίνητρο (κοινώς να μας συμφέρει). Διευκρίνιση: Έτσι μπορούμε να ζητήσουμε μόνο τη συντήρηση του εργαστηρίου (υπάρχουσα κατάσταση) και η υπόλοιπη τεχνική στήριξη να ανατεθεί σε άλλους, ή να αναλάβουμε εμείς όλη την τεχνική στήριξη (προφανώς με περισσότερες ώρες μείωσης ωραρίου).
Ο καθηγητής που είναι σε σχολείο είναι *μόνο* καθηγητής. Η τεχνική υποστήριξη του σχολείου και των διευθύνσεων είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Αν κάποιοι συνάδελφοι ενδιαφέρονται μπορούν να αποσπαστούν στις αντίστοιχες θέσεις.

Παράθεση από: Vangelis στις 19 Νοε 2011, 12:53:55 ΠΜ
Επίσης θα πρέπει να έχουμε άποψη τι θα γίνει με την τεχνική στήριξη "δευτέρου επιπέδου"
Μπορούμε να προτείνουμε τις αρμοδιότητες που πρέπει να περάσουν στα ΠΛΗΝΕΤ (ότι όνομα και αν έχουν πλέον)


Παράθεση από: Vangelis στις 19 Νοε 2011, 12:53:55 ΠΜ
Προσωπικά η θέση μου είναι ότι πρέπει σε κάθε σχολείο να υπάρχουν ώρες τόσο για τεχνική στήριξη του εργαστηρίου
Το εργαστήριο πρέπει να καλύπτεται από την 3ώρη απασχόληση ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ.

Παράθεση από: Vangelis στις 19 Νοε 2011, 12:53:55 ΠΜ
καθώς και όλων των σχετικών συσκευών του σχολείου όσο και για γραμματειακή υποστήριξη.
Τις ώρες αυτές τις αναθέτει ο σύλλογος διδασκόντων σε καθηγητές που τις αιτούνται στην αρχή κάθε σχολικής  χρονιάς (όχι υποχρεωτικά).
Για τις ώρες γραμματειακής υποστήριξης υποψήφιοι μπορεί να είναι καθηγητές κάθε ειδικότητας με πιστοποίηση βασικών γνώσεων χρήσης υπολογιστών (π.χ Π1).

Παράθεση από: Vangelis στις 19 Νοε 2011, 12:53:55 ΠΜ
Για της ώρες τεχνικής στήριξης (δύο επιπέδων) εφόσον το επιθυμεί προηγείται ο καθηγητής  Πληροφορικής. 
Επίσης να δοθεί η δυνατότητα (με προκήρυξη θητείας) ανάληψης της τεχνικής στήριξης  "δευτέρου επιπέδου" μιας ομάδας σχολείων.
Η τεχνική υποστήριξη πρέπει να γίνεται από τη διεύθυνση ΔΕ/ΠΕ.

Η γραμματειακή υποστήριξη δεν έχει καμμία σχέση με την ειδικότητά μας και εγώ δεν δέχομαι να το συζητάμε ως αρμοδιοότητά μας.

arliba

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 20 Νοε 2011, 08:09:52 ΜΜ
Για τη λίστα δες στο http://groups.google.com/group/pekap?lnk=srg

Η λίστα είναι κλειδωμένη, και πρέπει να κάνουμε αίτηση για να δούμε τι συζητιέται.

Μην απορείς γιατί δεν πάτησε κανένας εκεί.
"Ευτυχώς, το στέκι είναι (τελικά) μια όαση Δημοκρατίας" -- Keep Growing
Μετά το law-bay.com, καιρός είναι να πάμε και για το law-bay.edu !
Το υπουργείο κυνοβολευτικής υγείας προειδοποιεί: Τα κείμενα που προκύπτουν από ψηφοφορίες. προκαλούν σύγχυση, θυμό, εφίδρωση και υψηλούς καρδιακούς σφυγμούς σε όσους πάσχουν από ψηφοφοβία.

P.Tsiotakis

η λίστα είναι ανοικτή σε όποιον θέλει να γίνει μέλος της, με μια ηλεκτρονική αίτηση
τα μυαλά είναι κλειδωμένα

P.Tsiotakis

συνεπώς, αναγνωρίζεται σε κάποιους διορισμένους ως καθηγητές, το δικαίωμα να αποσπαστούν με αίτησή τους σε θέσεις τεχνικών υπευθύνων που θα υπόκεινται στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ (ή στο νέο γραφείο εκπαιδευτικής υποστήριξης ή στο ΙΤΥΕ) και θα έχουν υπο την εποπτεία τους συγκεκριμένες περιοχές ή σχολεία.

Ουάου, αυτό είναι μια εξέλιξη Βαγγέλη

συνεχίζω την σκέψη μου:
1. η χρονική διάρκεια της απόσπασης πρέπει να είναι σχετικά μεγάλη (3-4 έτη) ώστε να υπάρξει η απαραίτητη επιμόρφωσή τους και να υπάρξει απόσβεση των γνώσεών τους (ας μου επιτραπεί ο όρος) και συνέχεια.
2. πρέπει να βολιδοσκοπήσουμε -ανεπίσημα- το ΙΤΥΕ (έχει και το ΠΣΔ πλέον) να μάθουμε τις σκέψεις τους για την τεχνική στήριξη και όσες κρίνουμε ως σωστές (ή όλες) να τις στηρίξουμε στο υπουργείο (όχι με μηνύσεις αλλά με τεκμηριωμένες προτάσεις).

arliba

#21
Παράθεση από: Vangelis στις 20 Νοε 2011, 08:47:25 ΜΜ
Για παράδειγμα ποιός θα κάνει την συντήρηση των υπολογιστών που δεν βρίσκονται στο εργαστήριο;


Πίσω από οτιδήποτε πρέπει να υπάρχει μια αρχή, και με βάση αυτή πρέπει να γίνεται το οτιδήποτε αν θέλουμε να είμαστε συνεπείς.

Πριν μπεις στο μονοπάτι για το ποιός θα μπορεί να αναλάβει την συντήρηση του εργαστηρίου πληροφορικής και των υπολογιστών που δεν βρίσκονται στο εργαστήριο, πρέπει να απαντήσεις ποιά είναι η προσωπική αρχή σου σχετικά με τα πτυχία.

Εγώ ξέρω καλά αγγλικά αλλά δεν έχω πτυχίο, μπορώ να διδάξω σε τάξη αν θέλω, με την ανάλογη πληρωμή ή μείωση ωραρίου;
Επίσης ξέρω καλά από υδραυλικά και έχω και πτυχίο υδραυλικού, μπορώ να αναλάβω τις υδραυλικές εγκαταστάσεις του σχολείου με την ανάλογη πληρωμή ή μείωση ωραρίου;

Αν ναι, τότε καλώς να αναλάβει οποιοσδήποτε πραγματικά ξέρει, με την ανάλογη πάντα μείωση ωραρίου ή πληρωμή, την συντήρηση του εργαστηρίου πληροφορικής.
Αν όχι όμως τότε την συντήρηση πρέπει να την αναλάβουν όσοι έχουν πτυχίο συντήρησης υπολογιστών, και όχι οποιοσδήποτε.

Δεν μπορεί να έχουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά. Ότι ισχύει για την πληροφορική να ισχύσει και για τα αγγλικα, και για τα υδραυλικά και για τα φιλολογικά. Είναι η αρχή της ισότητας, κατοχυρωμένη από το σύνταγμα. Αν σεβόμαστε το υπάρχον σύνταγμα, οφείλουμε να σεβόμαστε και αυτή την αρχή.


"Ευτυχώς, το στέκι είναι (τελικά) μια όαση Δημοκρατίας" -- Keep Growing
Μετά το law-bay.com, καιρός είναι να πάμε και για το law-bay.edu !
Το υπουργείο κυνοβολευτικής υγείας προειδοποιεί: Τα κείμενα που προκύπτουν από ψηφοφορίες. προκαλούν σύγχυση, θυμό, εφίδρωση και υψηλούς καρδιακούς σφυγμούς σε όσους πάσχουν από ψηφοφοβία.

P.Tsiotakis

περίεργο, εγώ δεν έχω σπουδάσει συντήρηση υπολογιστών
και δεν ανήκω στο επιμελητήριο συντηρητών

ωστόσο, μπορώ να αναβαθμίσω/συντηρήσω/εγκαταστήσω το λογισμικό στον υπολογιστή μου και να κάνω άλλες εργασίες (πρώτου επιπέδου τις λένε οι άλλοι)
χωρίς να ζητήσω επίδομα από τη γυναίκα μου

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Εξακολουθεί να υπάρχει η πρόταση από το εαίτυ, για την αξιοποίηση σε τεχνική στήριξη όσων εκπαιδευτικών πληροφορικής επιθυμούν (αναλαμβάνοντας ομάδα σχολείων, με αντίστοιχη μείωση του διδακτικού ωραρίου τους). όταν εγκριθεί η πρόταση, θα το μάθουμε εγκαίρως.

μην περιμένετε από τα πληνέτ (όσο υπάρχουν...). πλέον είναι ελάχιστοι, δεν προλαβαίνουν ή/και δε μπορούν.

επίσης, προς αποφυγή παρερμηνεύσεων, ένας υπ. πληνέτ δεν είναι συντηρητής υπολογιστών, όπως πολλοί συνάδελφοι πιστεύουν. το ότι κάποιοι υπεύθυνοι ή τεχνικοί το έκαναν (κι εγώ μεταξύ αυτών), αυτό οφείλεται σε ατομική πρωτοβουλία και διάθεση σε συνδυασμό με κάποιες γνώσεις. ακόμη και οι τεχν. υπ. πληνέτ συχνά τοποθετούνται επειδή περισσεύουν στη διεύθυνση, και όχι επειδή μπορούν ή ξέρουν να αναλάβουν συντήρηση.

επομένως, ακόμη και όταν τα πληνέτ ανθούσαν, πάντα ήταν θέμα ανθρώπου το αν θα γινόταν ή όχι συντήρηση εργαστηρίων. θεωρητικά, και ένας υπ. εργαστηρίου θα έπρεπε να αναλάβει τη συντήρηση του υλικού του.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

jtsop

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 21 Νοε 2011, 09:13:01 ΠΜ
συνεπώς, αναγνωρίζεται σε κάποιους διορισμένους ως καθηγητές, το δικαίωμα να αποσπαστούν με αίτησή τους σε θέσεις τεχνικών υπευθύνων που θα υπόκεινται στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ (ή στο νέο γραφείο εκπαιδευτικής υποστήριξης ή στο ΙΤΥΕ) και θα έχουν υπο την εποπτεία τους συγκεκριμένες περιοχές ή σχολεία.

Ουάου, αυτό είναι μια εξέλιξη Βαγγέλη

Αυτό υπάρχει στις προτάσεις της ΕΠΕ για την εκπαίδευση από το 2008 (τουλάχιστον). Αυτό που δεν υπήρχε είναι και καθηγητής και όλα τα άλλα.

jtsop

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 21 Νοε 2011, 10:01:03 ΠΜ
επομένως, ακόμη και όταν τα πληνέτ ανθούσαν, πάντα ήταν θέμα ανθρώπου το αν θα γινόταν ή όχι συντήρηση εργαστηρίων. θεωρητικά, και ένας υπ. εργαστηρίου θα έπρεπε να αναλάβει τη συντήρηση του υλικού του.
Εγώ δεν είπα ότι πρέπει να αλλάξει ο τρόπος που λειτουργεί το εργαστήριο, το θέμα είναι τι γίνεται με όλα τα άλλα. Σίγουρα όμως κάποιος υπεύθυνος εργαστηρίου θα πρέπει να μπορεί να απευθυνθεί κάπου για κάποιο πρόβλημα που έχει. Η πρόταση για μέντορα ΤΠΕ είναι ενδιαφέρουσα και θα είχε νόημα να τη συζητήσουμε. Σίγουρα πάντως θα μπορούσε να υπάρχει και μια κεντρική ομάδα που θα διαχειρίζεται και θέματα λογισμικού στην εκπαίδευση. Πχ η δουλειά που κάνει ο Άλκης με το LTSP θα μπορούσε να γίνει συστηματικά με συγκεκριμένες κατευθύνσεις και έτοιμο υλικό ώστε να είναι πολύ απλό για κάθε καθηγητή να στήσει το εργαστήριό του μέσα σε 2-3 ώρες.

P.Tsiotakis

αναρωτιέμαι λοιπόν, προς τι οι κατηγορίες που εκσφεντονίζονται στο στέκι σχετικά με την ΠΡΟΗΓΗΟΥΜΕΝΗ ΓΣ της ΠΕΚΑΠ
και την πρόταση που διατυπώθηκε για συζήτηση και κατάθεση προτάσεων σχετικά με την τεχνική στήριξη. Κατηγορίες που από οτι θυμάμαι ανέφεραν οτι το κάποιοι από το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ προσπάθησαν να εγκλωβίσουν τη ΓΣ για να ικανοποιήσουν το υπουργείο.
δε θυμάμαι ποιος διατύπωσε τις κατηγορίες (ούτε και με απασχολεί) διότι δε διαβάζω κείμενα με περισσότερες από 300 λέξεις.

μα είναι τόσο απλό να καταλήξουμε σε μια σειρά από προτάσεις που να αντανακλούν την πραγματικότητα.

από ένα σημείο και μετά, διαβάζω κείμενα στο στέκι με συγκεκριμένη στόχευση. Μα είναι τόσο προφανείς οι στόχοι...

Vangelis

Αγαπητέ jtsop

Το θέμα αυτό το άνοιξε ο Vangelis Και θα επιθυμούσα να απευθύνεσαι σε αυτόν.

Αν κατάλαβα καλά η άποψή σου είναι:

Κάνουμε μόνο την συντήρηση  του εργαστηρίου Πληροφορικής (με το 3-ώρο) που υπάρχει και τίποτα άλλο.  Από εκεί και πέρα να ενισχυθούν τα υπάρχοντα ΚΕ -ΠΛΗΝΕΤ . Άρα δεν κάνουμε μόνο μάθημα (δεν είμαστε μόνο καθηγητές) αλλά δεχόμαστε ένα τμήμα της συντήρησης του σχολείου, που έχει βέβαια άμεση σχέση με το μάθημά μας,  και δεν δεχόμαστε το άλλο τμήμα. 

Από την άλλη μπορούν συνάδελφοι που το επιθυμούν να αποσπώνται εξ ολοκλήρου για τεχνική στήριξη σχολείων στα ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ (ή όπως αλλιώς ονομαστεί η τεχνική στήριξη 2ου επιπέδου). Άρα δεν θα κάνουν καθόλου μάθημα.

Δεν δεχόμαστε όμως συνάδελφοι που κάνουν μάθημα να δεχθούν την τεχνική στήριξη γενικά του σχολείου τους ακόμα και αν το επιθυμούν (για οποιοσδήποτε λόγους).  Φυσικά ούτε λόγος να δεχθούν ώρες για γραμματειακή υποστήριξη (ακόμα και αν το επιθυμούν).

Θα παρακαλούσα αν  σε κάτι από αυτά δεν σε εκφράζει να με διορθώσεις.

Προς τον/την?  Arliba

Αν κατάλαβα τη δική σου θέση είναι ότι αφού κανένας μας δεν έχει πτυχίο σχετικό με  την συντήρηση των υπολογιστών  δεν είναι δική μας υπόθεση. Η τεχνική στήριξη να ανατεθεί σε άλλους, δεν μας ενδιαφέρει σε ποιους, αλλά όχι σε καθηγητές πληροφορικής.

Άρα δεν αναλαμβάνουμε ούτε υπεύθυνοι εργαστηρίων;  ούτε ΚΕ-ΠΛΗΝΕΤ; Ασχολούμεθα μόνο με το μάθημα μας; 

Θα σε παρακαλούσα και σένα να  διευκρινήσεις την πρότασή σου. 

Βέβαια απ όσο γνωρίζω, δεν υπάρχει σχολή που να δίνει πτυχίο σχετικό με τη συντήρηση υπολογιστών και πιθανοί  ιδιώτες ή ο Δήμος που θα αναλάβουν την συντήρηση (στην περίπτωση που επιλέγει η πρόταση που αναφέρεις) πάλι αποφοίτους  των ίδιων σχολών που αποφοιτήσαμε και εμείς θα χρησιμοποιήσουν.   

Μια τελευταία ερώτηση προς τους δύο:
Αν βρεθεί άλλη ειδικότητα που επιθυμεί (για τους δικούς της λόγους π.χ κάλυψη ωραρίου) να αναλάβει την συντήρηση των υπολογιστών του σχολείου συνολικά  (πιθανά μετά απο επιμόρφωση) τι κάνουμε;  Λέμε ευχαρίστως σας παραχωρούμε τη "λάτζα" ή λέμε αυτή είναι δική μας υπόθεση (και δικές μας ώρες).

Φυσικά είναι υπόθεση μάλλον φανταστική  αλλά στην Ελλάδα των συνεχών  περικοπών και της αναγκαστικής εφεδρείας ξέρω πράγματα που έγιναν και πρίν απο μόλις 2  χρόνια  θεωρούσαμε ότι δεν θα συμβούν ποτέ.   Μπορείτε να μην απαντήσετε σε αυτή την ερώτηση  αλλα να έχετε υπόψη ότι μπορεί κάποτε να τεθεί.   

arliba

Παράθεση από: Vangelis στις 21 Νοε 2011, 02:05:07 ΜΜ
Προς τον/την?  Arliba

Αν κατάλαβα τη δική σου θέση είναι ότι αφού κανένας μας δεν έχει πτυχίο σχετικό με  την συντήρηση των υπολογιστών  δεν είναι δική μας υπόθεση. Η τεχνική στήριξη να ανατεθεί σε άλλους, δεν μας ενδιαφέρει σε ποιους, αλλά όχι σε καθηγητές πληροφορικής.

Άρα δεν αναλαμβάνουμε ούτε υπεύθυνοι εργαστηρίων;  ούτε ΚΕ-ΠΛΗΝΕΤ; Ασχολούμεθα μόνο με το μάθημα μας; 

Θα σε παρακαλούσα και σένα να  διευκρινήσεις την πρότασή σου. 

Δεν έκανα καμιά πρόταση. Ερωτήσεις έκανα.

1) Ως τυπικά προσόντα για να αναλάβει κάποιος μια εργασία, θεωρούμε μόνο τις σπουδές ή και την αποδεδειγμένη προϋπηρεσία;

2) Σεβόμαστε τα τυπικά προσόντα όταν μοιράζουμε τις εργασίες; ή ελλείψη ενδιαφερομένων μπορεί να κάνει ο καθένας ότι θέλει, αρκεί να το ξέρει;

Πρέπει να απαντήσουμε και να συμφωνήσουμε  (τουλάχιστον η πλειοψηφία) σε αυτές τις ερωτήσεις, και μετά να συνεχίσουμε παρακάτω.


"Ευτυχώς, το στέκι είναι (τελικά) μια όαση Δημοκρατίας" -- Keep Growing
Μετά το law-bay.com, καιρός είναι να πάμε και για το law-bay.edu !
Το υπουργείο κυνοβολευτικής υγείας προειδοποιεί: Τα κείμενα που προκύπτουν από ψηφοφορίες. προκαλούν σύγχυση, θυμό, εφίδρωση και υψηλούς καρδιακούς σφυγμούς σε όσους πάσχουν από ψηφοφοβία.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Επειδή διακρίνω μερικές ψιλο-πολωτικές απόψεις, εγώ θα φανώ λίγο πιο πεζός και θα επικεντρωθώ αυστηρά στον τίτλο "τεχνική στήριξη σχολείων".

Δεν είναι θέμα πτυχίου η συντήρηση ενός εργαστηρίου (ή γενικώς των υπολογιστών ενός σχολείου ή μιας δνσης), ούτε είναι δουλειά του εκπαιδευτικού πληροφορικής. όμως στη μπανανία που ζούμε δεν υπάρχει τεχν. στήριξη, κι ας υπάρχει στην Τουρκία και στην Αλβανία...

Και τί θα κάνουμε; θα αφήσουμε τα εργαστήριά μας να ψοφήσουν; Στην Ελλάδα υπάρχει βέβαια το φιλότιμο, αλλά το φιλότιμο από μόνο του δεν προσφέρει γνώσεις συντήρησης. Έτσι, ένας πε 19-20 αναλαμβάνει εργαστήριο με μείωση ωραρίου, αλλά δε γνωρίζει να το συντηρεί! συνηθισμένο το φαινόμενο και μη κατακριτέο. για να συντηρήσεις, πρέπει να γνωρίζεις. για να γνωρίζεις, πρέπει να σου έχουν δείξει ή να το έχεις δουλέψει. εγώ *ΔΕΝ* θα μπορούσα να ανοίξω κουτί, αν δεν είχα δουλέψει 5-6 χρόνια σε εταιρία τεχνικής στήριξης! απλά πράγματα. αν περίμενα από τη σχολή... σώθηκα! ένα μάθημα ψηφιακών έκανα στο 3ο εξάμηνο, μας έδειξαν μια αρχαία μητρική, μια κάρτα γραφικών και μια ram και μας εξέτασαν ποιο είναι τί. μπούρδες...

επίσης τα κεπληνέτ δεν πρόκειται να ενισχυθούν. ίσως και να μην υπάρχει τελικά η ανάγκη να έχουμε πληνέτ της μορφής που γνωρίζουμε και ένα νέο σχήμα να είναι πιο αποδοτικό. μέχρι τόοοοοοοοτε όμως, ας φροντίσουμε εμείς να μάθουμε 2-3 πραγματάκια συντήρησης και ως κλάδος να επιδιώξουμε να περάσει **επιτέλους** η νέα φάση τεχν. στήριξης με εκπαιδευτικούς πληροφορικής, που ΘΕΛΟΥΝ, ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ. απλά, με αίτησή τους! καλό σε όλους θα κάνει αυτό.

ένα μόνο παράπονο έχω, προς ορισμένους συναδέλφους που ποτέ δεν θέλησαν να μάθουν! αυτή η ευθυνοφοβία ή έστω η φοβία να ανοίξουμε ένα πισί, να του καθαρίσουμε έναν ιό κ.λπ., που έζησα 3 χρόνια στο πληνέτ... που με καλούσαν στο κινητό: "να κάνω αυτό ή θα χαλάσει;;;", επί 3 χρόνια... έλεος! υπολογστής είναι, όχι αυγολέμονο για να κόψει! εν ολίγοις (είμαι >300 λέξεις, δηλ. -1 αναγνώστης  ;D) ΝΑΙ στην τεχν. στήριξη ως άνω, αλλά να κάνουμε κι εμείς ό,τι μπορούμε για το εργαστήριό μας, μιας και είναι εργαλείο της δουλειάς μας.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...