Τελευταία μηνύματα

#1
Γ΄ Λυκείου / Απ: Διαγώνισμα Εφ Όλης - Μαρ 2...
Τελευταίο μήνυμα από Λάμπρος Παπαδόπουλος - Σήμερα στις 09:24:07 ΠΜ
Η πρόταση:
"Η εντολή επανάληψης ΓΙΑ Χ από 1 μέχρι 100 με_βήμα Χ θα προκαλέσει λάθος κατά την εκτέλεση"

είναι παράδειγμα κακής χρήσης της "Για..." και παράδειγμα πρότασης  που θα πρέπει να αποφεύγουμε στα διαγωνίσματά μας γιατί δεν είναι απόλυτα ξεκάθαρο το τι συμβαίνει σε αυτή την περίπτωση.

Το τι θα συμβεί είναι θέμα υλοποίησης του κάθε διερμηνευτή.

Ποιο κοντά στον τρόπο λειτουργίας της "Για..." (στον βαθμό που περιγράφεται στο σχολικό βιβλίο)  είναι ο "Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ" στον οποίο η εντολή δεν προκαλεί σφάλμα κατά την εκτέλεση.

Στην "Γλωσσομάθεια" πρώτα ελέγχεται η τιμή του βήματος και μετά αποδίδεται η αρχική τιμή στον μετρητή επαναλήψεων. Το σφάλμα δεν θα εμφανιστεί αν πριν την "Για..." υπάρχει η εντολή  x <-- 1 που μοιάζει να είναι άχρηστη αφού είναι η αρχική τιμή της x.

Στην Python η εντολή "for x in range(...):" έχει πολύ μικρή σχέση με την εντολή "Για..." στην ΓΛΩΣΣΑ.
#2
Γ΄ Λυκείου / Απ: Διαγώνισμα Εφ Όλης - Μαρ 2...
Τελευταίο μήνυμα από MP - 24 Μαΐου 2024, 01:20:32 ΜΜ
Καλημέρα, πολύ ωραία δουλειά και ευχαριστούμε που την μοιράζεστε μαζί μας!

Έχω μια ερώτηση για το Β1 του διαγωνίσματος 3.
Μήπως θα έπρεπε η μεταβλητή ΠΛ να αρχικοποιείται με 1 έτσι ώστε να έχουν νόημα οι λύσεις του ερωτήματος; 

Αναφέρομαι στο κενό (4) στη συνθήκη ΑΝ ΠΛ MOD 2 = 0 ΤΟΤΕ έχουμε άρτιο πλήθος.

Ευχαριστώ.
#3
Γ΄ Λυκείου / Απ: σωστο λαθος
Τελευταίο μήνυμα από petrosp13 - 24 Μαΐου 2024, 11:04:47 ΠΜ
Ξεκάθαρα λάθος
#4
Γ΄ Λυκείου / σωστο λαθος
Τελευταίο μήνυμα από left - 24 Μαΐου 2024, 09:33:20 ΠΜ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ
Δύο σωστά λάθος θα ηθελα να συζητήσουμε :

1.Η συνάρτηση επιστρέφει μόνο μία παράμετρο.
Θεωρώ ότι είναι λάθος. Το όνομα της συνάρτηση δεν είναι παράμετρος

2.Η αντιγραφή είναι μια απο τις τυπικές επεξεργασίες που γίνονται στους πίνακες.
Θεωρώ λάθος . Παρόλο που η αντιγραφή είναι μια απο τις βασικές λειτουργίες (πράξεις) που συμβαίνει
στους πίνακες... το βιβλίο δεν την αναφέρει στο κεφ. 9 όπου ορίζει ακριβώς τις τυπικές επεξεργασίες που γίνονται σε ένα πίνακα.
#5
Γενικά / Καθηγητής σε φροντιστήριο Κεντ...
Τελευταίο μήνυμα από tsabatman - 23 Μαΐου 2024, 08:12:15 ΜΜ
Καλησπέρα, αν ενδιαφέρεται κάποιος συνάδελφος για φροντιστήριο Κεντρικά (ώρες Γ λυκείου και επαλ) από θερινά ας μου στείλει pm
#6
Θεωρία / Απ: Flag Απορία
Τελευταίο μήνυμα από gpapargi - 21 Μαΐου 2024, 07:41:44 ΜΜ
Παράθεση από: Endlessly στις 25 Απρ 2024, 10:34:48 ΜΜΈστω στην αναζήτηση
Flag<- Ψευδής
·
·
·
Όσο Flag και ..... επανάλαβε

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Η απορία είναι πως την πρώτη φορά η μεταβλητή Flag έχει την τιμή ψευδής, άρα στην συνθήκη της όσο το αποτέλεσμα θα ειλναι ψευδής;
Δηλ, όταν δεν υπάρχει η σύγκριση της Flag δεχόμαστε απλά την τιμή της;
Ευχαριστώ!
Δες το ως εξης:
αποτιμάται η συνθήκη και παίρνει μια τιμή αληθής ή ψευδής. Το ίδιο κάνει και μεταβλητή, έχει μια τιμή αληθής ή ψευδής χωρίς να χρειάζεται να αποτιμήσει κάποια συνθήκη. Πάει κατευθείαν στο τελευταίο βήμα. 
Ομοίως αν γράψεις
"Όσο αληθής επανάλαβε"

έχεις ατέρμονα βρόχο
#7
Θεωρία / Απ: Flag Απορία
Τελευταίο μήνυμα από petrosp13 - 21 Μαΐου 2024, 03:49:13 ΜΜ
Ναι
#8
Θεωρία / Απ: Flag Απορία
Τελευταίο μήνυμα από amavidis - 20 Μαΐου 2024, 10:30:54 ΜΜ
τώρα είδα την ερώτηση, εφόσον η flag ειναι λογική μεταβλητή είναι από μόνη της και συνθήκη. Δηλαδή η εντολή:

ΑΝ flag ΤΟΤΕ ... 

είναι ίδιο με την εντολή:

ΑΝ flag=Αληθής ΤΟΤΕ ...
#9
Βέβαια, κάποιος μαθητής του 4ου πεδίου πιάνει περισσότερα μόρια από έναν του 2ου πεδίου με τις ίδιες δυνατότητες.
Οπότε οι «δικοί» μας έχουν ένα μικρό προβάδισμα.
Αλλά «χάνονται» θέσεις.
#10
Δυστυχώς, όχι μόνο κάτι καλύτερο για την Πληροφορική δεν έγινε μέχρι τώρα, αλλά πρόσθεσαν επιπλέον στο 2ο πεδίο της Θετικής κι όλα τα τμήματα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, που τα προτιμούν αρκετοί καλοί από την ΟΠ μας.
Είναι ένα δείγμα της πρόθεσης που έχουν.

https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-2023/FEK-2024-Tefxos%20B-02815-downloaded%20-18_05_2024_0.pdf