Θέματα Εξετάσεων Πληροφορικής 2022 και σχολιασμός

Ξεκίνησε από evry, 07 Ιουν 2022, 12:47:08 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Εδώ θα ανέβουν τα θέματα και θα γίνει ο σχολιασμός τους
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ


evry

Τα θέματα του μαθήματος της πληροφορικής για το 2022
Για να δούμε ....

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

kLee

Ανδροκλής Πολυμένης

Πληροφορικός

SPY

Μπορούμε να σχολιάσουμε ή να περιμένουμε την ολοκλήρωση της εξέτασης;

evry

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

peteglamgr


evry

Σε σχέση με τα περσινά δεν είναι πιο εύκολα πάντως.
Το θέμα Γ δεν είναι απλό και στο Δ θα χάσουν αρκετοί την εισαγωγή σε όλα τα στοιχεία εκτός της κύριας διαγωνίου.
Αλήθεια μήπως είναι η πρώτη φορά που αναφέρεται η έκφραση κύρια διαγώνιος σε κανονικές εξετάσεις? (είχε αναφερθεί άλλη μια φορά στις επαναληπτικές)
Υπάρχει μέσα στο βιβλίο ?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

SPY

Στο θέμα Α4 με τα λάθη αναφέρει ότι "διαβάζει ένα σύνολο θετικών αριθμών" και δηλώνει τις μεταβλητές ΑΘΡ και ΠΛ στις ακέραιες. 

Είναι ΟΚ αυτό; Δεν είναι λάθος;

akalest0s

Παράθεση από: evry στις 08 Ιουν 2022, 10:33:18 ΠΜΣε σχέση με τα περσινά δεν είναι πιο εύκολα πάντως.
Το θέμα Γ δεν είναι απλό και στο Δ θα χάσουν αρκετοί την εισαγωγή σε όλα τα στοιχεία εκτός της κύριας διαγωνίου.
Αλήθεια μήπως είναι η πρώτη φορά που αναφέρεται η έκφραση κύρια διαγώνιος σε κανονικές εξετάσεις? (είχε αναφερθεί άλλη μια φορά στις επαναληπτικές)
Υπάρχει μέσα στο βιβλίο ?

Στο τετράδιο μαθητή κάπου το αναφέρει, στο βιβλίο μαθητή, αμφιβάλλω.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

Endlessly

Σε γενικές γραμμές εύκολα θέματα..
χωρίς ιδιαίτερες παγίδες θα έλεγα αλλά με μια μικρή αδυναμία στο θέμα Α4 που όμως επειδή δίνει ότι τα λάθη είναι 5, το αποτέλεσμα και πάλι βγαίνει εύκολα!

evry

Παράθεση από: akalest0s στις 08 Ιουν 2022, 10:42:49 ΠΜΣτο τετράδιο μαθητή κάπου το αναφέρει, στο βιβλίο μαθητή, αμφιβάλλω.
Ναι και εγώ αυτό θυμάμαι , ότι αναφέρεται στο τετράδιο μαθητή και όχι στο βιβλίο. Οι μαθητές δεν είναι υποχρεωμένοι να το ξέρουν. Παίζει ρόλο αν ο καθηγητής τους το ανέφερε ή όχι.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

methenitis

#12
Ωραία θέματα.

Θωρω πιο πολλά και πιο δύκολα απο πέρσι.

Για καλά προετοιμασμλενους.
Α1.
Το πρώτο (Σ/Λ) θα το χάσουν αρκετοι πιστευω.
Α2.
Πολλοι θα μπερδευτουν και θα προσπαθησουν να τα βάλουν σταδικά όλα, και δεν θα το πάιρνουν σαν ξεχωριστη περίπτωση
Α3.
ΟΚ. Τα περισσότερα η πλεοψηφία θα τα έχει κάνει
Α4.
Αναμενόμενο.

Β1. Το 5 θα το βρουν δυσκολο η πλειοψηφία
Β2.Οκ

Γ.Αρκετά δυσκολο. Η συνθήκη θα τους δυσκολέψει.Γενικά με παγίδες που θα χάσουν αρκετοι ενώ θα νομίζου οτι ειναι οκ
Δ.Το διάβασμα θα δυσκολέψει. Πολλοι θα κάνουν ΜΟ ανα γραμμη αντι για στήλη για Δ3(ναι για γραμμη ειναι το σωστο!!!). Κατα τα άλλα ωραίο.

Vagnes

Παράθεση από: methenitis στις 08 Ιουν 2022, 10:49:47 ΠΜΔ.Το διάβασμα θα δυσκολέψει. Πολλοι θα κάνουν ΜΟ ανα γραμμη αντι για στήλη για Δ3. Κατα τα άλλα ωραίο.
Μα ανα γραμμή δεν θέλει?

kLee

Ανδροκλής Πολυμένης

Πληροφορικός