Τελευταία μηνύματα

#11
Γ΄ Λυκείου / Απ: ΟΕΦΕ Α' φάση
Τελευταίο μήνυμα από Κωστής Στεφανάκης - Σήμερα στις 11:28:05 ΠΜ
θα μπορούσε κάποιος, να μου στείλει τα θέματα και λύσεις για Πληροφορική της Α' και Β' φάσης του ΟΕΦΕ στο  stefanakis.kos@gmail.com
Ευχαριστώ πολύ!!!
#12
Προγραμματισμός Υπολογιστών / Απ: Αντικειμενοστραφή προγραμμ...
Τελευταίο μήνυμα από evry - Σήμερα στις 11:06:01 ΠΜ
Αν κάποιος στην ερώτηση "ποιος είναι ο κατασκευαστής" βάζει μαζί και το def τότε θα έλεγα ότι δεν έχει καταλάβει και δεν μπορεί να πάρει όλες τις μονάδες.
#13
Προγραμματισμός Υπολογιστών / Απ: Αντικειμενοστραφή προγραμμ...
Τελευταίο μήνυμα από theoni - Σήμερα στις 10:55:50 ΠΜ
Το πρόβλημα είναι στην ερώτηση που σου κάνουν όταν σου δίνουν μια κλάση και σε ρωτάνε ποιος είναι ο κατασκευαστής άλλοι απαντούν σκέτο init και άλλοι βάζουν ολόκληρη την πρώτη γραμμη
#14
Προγραμματισμός Υπολογιστών / Απ: Αντικειμενοστραφή προγραμμ...
Τελευταίο μήνυμα από evry - Σήμερα στις 07:46:02 ΠΜ
Δεν κατάλαβα την ερώτηση.
Όταν ορίζεις την __init__ πρέπει να έχεις και def μπροστά, όταν θέλεις να την καλέσεις όχι.
Που ακριβώς είναι το πρόβλημα;
#15
Γ΄ Λυκείου / Απ: Μια εκτίμηση για την αλλαγ...
Τελευταίο μήνυμα από George Eco - Χθες στις 11:18:16 ΜΜ
Παράθεση από: akalest0s στις Χθες στις 06:23:42 ΜΜΥπάρχουν πολλά Σ-Λ που είναι ντροπιαστικά από μόνα τους. Το να είναι βαρυφορτωμένα και με 2 μονάδες/ερώτημα, είναι ακραίο και δεν βοηθάει. Στατιστικά, οι πιθανότητες να πέσει κάποιο άστοχο ή κακοδιατυπωμένο Σ-Λ, είναι αυξημένες. Είναι ένα ακόμη σημείο που θα έπρεπε να προσέχουν περισσότερο οι θεματοδότες, γιατί εύκολα δημιουργούνται προβλήματα.
Συμφωνώ! Απλά θα προτιμούσα να εξαλειφθει το στατιστικό φαινόμενο με πολλή προσοχή στις Επιτροπές, παρά να μειωθούν οι βαθμοί εκεί. Αλλά και 5 εύκολα ΣΛ με 5 μονάδες δε θα με χάλαγε προσωπικά. Απλά προτιμώ το 5 ΣΛ 2 μονάδες έκαστο κλιμακούμενη δυσκολία.
#16
Πράγματι αυτό που αναφέρεις συμβαίνει και σε πολλές ενδεικτικές λύσεις υπάρχει παρανόηση.

Από το σχολικό βιβλίο σελ. 199
"Οπότε, όταν καλούμε την κλάση, έχουμε φροντίσει να καλείται η μέθοδος-συνάρτηση αρχικοποίησης __init__  η οποία κατασκευάζει αντικείμενα, λόγος για τον οποίο η μέθοδος __init__ ονομάζεται κατασκευαστής."

Άρα αναφέροντας μόνο τη μέθοδο __init__ είσαι ΟΚ.
Βέβαια και κάποιος μαθητής που θα γράψει def __init__(self ....κλπ) και αυτό πιάνεται σωστό.
#17
Γ΄ Λυκείου / Απ: Διαγωνίσματα από το Στέκι
Τελευταίο μήνυμα από gpapargi - Χθες στις 08:28:24 ΜΜ
Όταν το μάθημα μπήκε στο πεδίο οικονομίας και πληροφορικής (και χάσαμε τα γνήσια θετικά μυαλά) θεωρήσαμε ότι δεν υπήρχε λόγος για ώθηση του μαθήματος προς τα πάνω μια που χάσαμε το φυσικό μας κοινό. Για ποιους να φτιάξεις δύσκολα θέματα;

Βέβαια εμφανίστηκε ένα νέο "είδος" υποψηφίου που θέλει να μπει σε πανεπιστημιακές σχολές πληροφορικής μέσα από το επιστημονικό πεδίο οικονομίας-πληροφορικής. Ίσως έχει νόημα. Ας το συζητήσουμε από τη νέα σχολική χρονιά.
Το βασικό είναι να υπάρχει λόγος για ώθηση του μαθήματος προς τα πάνω.

#18
Προγραμματισμός Υπολογιστών / Απ: Συναρτησεις
Τελευταίο μήνυμα από theoni - Χθες στις 07:05:08 ΜΜ
Όταν κάνουμε ταξινόμηση σε συνάρτηση τους ταξινομημένος πίνακες δεν τους κάνουμε return??? Και απλά μέσα στο πρόγραμμα καλούμε τη συνάρτηση σωστά????αν τώρα κάποιος κάνει rerurn είναι σωστό ή λάθος????
#19
Καλησπέρα  να κάνω μια ερώτηση γιατί έχω δει διαφορετικές απαντήσεις και έχω μπερδευτεί όταν μας δίνεται μια κλάση και μας ζητούν τον κατασκευαστή της γράφουμε σκέτο __init__ ή ολόκληρη την πρώτη γραμμή def __init__ και τις παραμέτρους που έχει μέσα στην παρένθεση?????
#20
Γ΄ Λυκείου / Απ: Διαγωνίσματα από το Στέκι
Τελευταίο μήνυμα από akalest0s - Χθες στις 07:02:12 ΜΜ
Είναι κάτι που γινότανε και ατόνησε σιγά σιγά με τα χρόνια. Δηλώνω παρών στους εθελοντές.