ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

milou

Παράθεση από: pthomop στις 23 Σεπ 2013, 11:45:58 ΜΜ
Δεν υπάρχει περίπτωση να εφαρμόσω το υποτιθέμενο πρόγραμμα σπουδών που προβλέπεται.4 παιδιά που πρέπει να σταλούν άμεσα σε ειδικό σχολείο, ενα εκλαιγε συνεχώς και ήθελε την μαμα του, τα μισά δεν έκαναν τον χρωματισμό της φωτοτυπιας που είχε δώσει η δασκάλα τους.
Για ποια αναβαθμιση της Πληροφορικής μιλάμε οταν δεν έχω εργαστήριο να κάνω τα στοιχειώδη. Μου έδωσαν μια τάξη στην οποία υπάρχουν 6pc , τα 2 χαλασμένα. Ζητησα κάποιο κονδύλι για να το οργανώσω από την αρχή και μου είπαν να βρω χορηγό. Τα λεφτά που υπάρχουν είναι μονο για την χειμωνιάτικη θέρμανση.

Τα παιδιά του δημοτικού νομιζουν οτι Πληροφορική σημαίνει παιχνίδι και τρελή χαρά. Που να δείτε τα μουτρα τους όταν τους είπα οτι με μένα δεν έχει παιχνίδι αλλά δουλειά. Και σήμερα μια μαμά μου είπε ΄έχω αντιρρήσεις για το μάθημα σου στο δημοτικό'. δεν της άρεσε ότι μπορεί να τους βάλω κάποια εργασία να κάνουν στο σπίτι.
σε νιώθω , ήμουν 3 χρόνια με απόσπαση σε δημοτικό . Πρέπει να έχεις στο νού σου  2 πράγματα : 
a) η μάθηση σε αυτές τις ηλικίες γίνεται με το παιχνίδι , υπάρχουν αρκετά εκπαιδευτικά παιχνίδια που θα σου δωσουν  αλλά και online
b) πρίν από το μαθημά , προτεραιότητα στα δημοτικά έχει η ασφάλεια των μαθητών . Αν κάποιο παιδάκι πάθει κάτι , κάποιος χτυπήσει κάποιον , (ειδικό προβλημα έχουμε με παιδάκια με ειδικές ανάγκες  )  θα φας καταγγελία με την μία . Ενημερώσου πολύ καλά από τον διευθυντή πως χειρίζεσαι τιμωρίες ( πχ δεν βγάζουμε το παιδί από την τάξη , προσπαθούμε να μη το στοχοποιήσουμε  και όλο το απίστευτο μπλα μπλα .... )
Για το θέμα των υπολογιστών , τα σχολεία  αυτά είχαν πάρει ένα κονδύλι από το υπουργείο για ερμάριο και 10 laptop που συνδέονται ασυρματα + εγκατάσταση δικτύου σε κάθε αίθουσα . Αν έχεις τόσα λίγα προς το παρόν δες μηπως μπορείς να δουλέψεις με διαδραστικό ή προτζέκτορα .
Το πρόβλημα στο δημοτικό είναι οι γονείς και μετά τα παιδιά . 

stpdt

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 01 Οκτ 2013, 08:49:45 ΜΜ
ειναι προφανές ότι ο Λάσκαρης δημιουργεί νέες υπεραριθμίες για να μετατάξει υποχρεωτικά πληροφορικούς στο δημοτικό
να υλοποιήσει στόχους κινητικότητας και να πληρώσει διδακτικές ώρες στην πρωτοβάθμια

είναι από τις σοφιστείες του

Πως υλοποιείται η κινητικότητα; Με μετατάξεις; Αφού οι μετατάξεις είναι ενάντια στην κινητικότητα!!!! Αν ήθελε κινητικότητα, θα έπρεπε να ενοποιήσει την Αθμια και την Βθμια όσον αφορά τον κλάδο μας. Προφανώς ο στόχος δεν είναι η κινητικότητα, αλλά η διαθεσιμότητα.

Μιλάμε για αυτόν τον άνθρωπο;

Αυτός είναι που συνέταξε και προώθησε στον υπουργό το έγγραφο με το οποίο καταργείται η συνδιδασκαλία στην πληροφορική;

Στο διαταύτα, αν όντως το συγκεκριμένο άτομο προωθεί αυτή την ατζέντα ενάντια στην πληροφορική, θα πρέπει να μαζευτούν πληροφορίες για το που μπορούμε να τον συναντήσουμε προσωπικά.





andreas_p


thana$i$

Όπως λέω και στους Διευθυντές των σχολείων όταν αναλαμβάνω εργασίες
"Σημασία δεν έχει ποιός γράφει, αλλά ποιός υπογράφει".
Θεωρώ πως ακέραια την ευθύνη για την υποβάθμιση τόσο του μαθήματος όσο και της δημόσιας παιδείας την φέρει ο κος Αρβανιτόπουλος.
Είναι προφανές πως η τακτική που ακολουθεί για τις περικοπές δεν γίνεται με συγκεκριμένο αλγόριθμο, αλλά υπακούει στις ισχυρότερες στον χώρο της εκπαίδευσης σέχτες, οι οποίες μπροστά στον μπαμπούλα της κινητικότητας - διαθεσιμότητας κάνουν ότι μπορούν για να ματαιώσουν το μοιραίο για τις ειδικότητές τους. Αυτό είναι φανερό και από τερατογεννέσεις, όπως αυτή της Πολιτικής Παιδείας. 
Όσο για τον εν λόγω κύριο, δεν νομίζω ότι μια συνάντηση με στόχο την συζήτηση μαζί του μπορεί να αλλάξει τίποτα. Τα ασπόνδυλα της συνομοταξίας αυτής ξέρουν πολύ καλά την τακτική των ελιγμών και της παραλλαγής ώστε να επιζούν σε όλες τις καταστάσεις. Συνηθίζουν επίσης να φτιάχνουν τις φωλιές τους βαθιά στο χώμα, ώστε να προστατεύονται αποτελεσματικά από όσους δρούμε στο φως του ήλιου.
Η σχέση του πάντως με τον υπουργό μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ασύμμετρο τρόπο, μια και ζούμε στην εποχή της εικόνας και των εντυπώσεων. Το όποιο θέμα υπάρχει μπορεί να είναι χρήσιμο μόνο αν τύχει της προσοχής και αναδειχθεί στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο με συντονισμένο τρόπο, όπως για παράδειγμα σε σύμπραξη με την ΟΛΤΕΕ η οποία εκδίδει σχετικές ανακοινώσεις και τον φωτογραφίζει, ή/και αντλώντας μαρτυρίες για την συμπεριφορά του εντός Υπουργείου.

lp

Συνάδελφοι αν έχετε τρίτη τάξη ζητήστε από τα παιδιά να δηλώσουν η μισή τάξη Πολυμέσα δίκτυα και η άλλη μισή εφαρμογές υπολογιστών.

Αν έχετε τμήματα 27 παιδιών μπορείτε να κάνετε (προβλέπεται) τμήματα επιλογής 13 - 14 παιδιών στα δύο μαθήματα.

Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

novaro

Εϊναι λυπηρό το να προσπαθούμε με τεχνάσματα να βγάλουμε μια - δυο ώρες παραπάνω στο πρόγραμμα.

Τώρα θα ζητήσουν επικαιροποίηση του survey μετά τα νέα δεδομένα προφανώς για να καλυφθούν τα κενά της πρωτοβάθμιας που δεν καλύφθηκαν με το φιάσκο των μετατάξεων του καλοκαιριού.

Katsadouros_Dhm

Η ΠΕΚΑΠ έχει βγάλει κάποια ανακοίνωση-διαμαρτυρία για την κατάργηση της συνδιδασκαλίας, έχει σκοπό να κάνει τίποτα, ακούει κανένας ή θα το δεχτούμε και αυτό; Ας έχουμε ενημέρωση τουλάχιστον.

petrosp13

Η ΠΕΚΑΠ έχει εκλογές σε 1,5 μήνα
Δεν τα προλαβαίνουν όλα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

jtsop

Όπως πάντα, καλοπροαίρετη κριτική.

https://db.tt/dRwbZznC

Παράθεση από: petrosp13 στις 02 Οκτ 2013, 02:52:16 ΜΜ
Η ΠΕΚΑΠ έχει εκλογές σε 1,5 μήνα
Δεν τα προλαβαίνουν όλα

Katsadouros_Dhm


gkatsion

Παράθεση από: Ακριβή στις 01 Οκτ 2013, 08:39:15 ΜΜ
Για να είμαστε ακριβείς Γιώργο, μερικοί πληροφορικοί στην πρωτοβάθμια δεν συντηρούν 1 εργαστήριο, αλλά 5.  Εάν δεν τοποθετηθείς σε ΕΑΕΠ, σε τοποθετούν σε ομάδα ολοήμερων σχολείων που μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι και πέντε δημοτικά.  Και επιπλέον έχεις και 24 ώρες διδασκαλίας.  Θαυμάσια...   

Με συγχωρείς Ακριβή έχεις απόλυτο δίκιο!

Όπως υπάρχουν και συνάδελφοι σε ΕΑΕΠ χωρίς καθόλου εργαστήριο και κάνουν 24 ώρες φύλαξη!!!!!!!!!!!!!
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

gkatsion

#446
Παράθεση από: pthomop στις 01 Οκτ 2013, 10:46:22 ΜΜ
Ακριβή μου για πιο εργαστήριο μιλας; Στο δημοτικό που τοποθετηθηκα έχω 6 pc της πλάκας και το κύριο μέλημα της διευθυντριας είναι να καλύψω το πρόγραμμα του ολοημερου. Βλέπω ταπερ και φούρνο μικροκυμάτων και παθαίνω αλλεργία. Ειμαι πλεον babysitter πιστοποιημένος!!!!!!!!!!

Παναγιώτη χαϊδεύοντας τον πόνο σου, και συμπληρώνοντας με τον δικό μου σου εύχομαι όπως,
έκανε και ο δντης βθμιας της περιοχής σου ΚΑΛΗ ΚΑΡΙΕΡΑ αγόρι μου!!!!!!!

Έτσι μας είπε στις 2-9-2013 μπροστά σε 20 άτομα!!  Καλή καριέρα στην πρωτοβάθμια!!
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

petrosp13

Παράθεση από: jtsop στις 02 Οκτ 2013, 04:51:33 ΜΜ
Όπως πάντα, καλοπροαίρετη κριτική.

https://db.tt/dRwbZznC


Και θα πρέπει να πω ευχαριστώ γι'αυτό το κείμενο;
Σε 1 ώρα θα μπορούσα να το γράψω και η ΠΕΚΑΠ έκανε μέρες
Και δεν είναι η πρώτη φορά...
Η κριτική μου είναι καλοπροαίρετη, αλλά οι καρπαζιές που τρώει ο κλάδος καθημερινά είναι ατελείωτες και δυστυχώς δεν οργανώνεται τίποτα και από κανέναν
Και εγώ σε 2 χρόνια δεν θα έχω πλέον αύριο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

lkt

Άντε σιγά σιγά να ετοιμάζεται ο κλάδος για νέες μετατάξεις - μετακομίσεις - διαθεσιμότητες! Να δούμε αν θα αντιδράσουν μόλις αρχίσουν οι αναγκαστικές μετακινήσεις όλοι όσοι πίστευαν πως δεν κινδυνεύει η θεσούλα τους!
Γεια σου ρε Λάσκαρη! Σου βγάζω το καπέλο! 7000 Πληροφορικούς έχεις ξεφτιλίσει κι ακόμα να ξεσηκωθούν...

lkt

Να πω επίσης πως ενόψει β' φάσης μετατάξεων προφανώς και θέλει να σπείρει τον πανικό ώστε να κάνουν πολλοί συνάδελφοι αίτηση, πιστεύοντας πως σερβίροντας φαγητό στα Δημοτικά θα σωθούν. Όταν όμως έρθει το πλήρωμα του χρόνου, θα διαπιστώσουν πως αυτό μπορούν να το κάνουν και οι άλλες ειδικότητες, άρα η έξοδος από τα Δημοτικά θα είναι πιο κοντά...