Κατανομή βαθμών στις εξετάσεις

Ξεκίνησε από tsak, 11 Μαρ 2023, 07:01:08 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tsak

Καλησπέρα, γνωρίζετε αν έχει έρθει κάποια εγκύκλιος στα σχολεία που να αναφέρει αλλαγή από φέτος στην κατανομή βαθμολογίας στα 4 θέματα των εξετάσεων; Μου είπε μαθητής ότι ο καθηγητής του στο σχολείο ανέφερε ότι από φέτος και τα 4 θέματα θα πιάνουν από 25 μονάδες. Ισχύει;

petrosp13

Ναι, ισχύει επίσημα με ΦΕΚ από την αρχή της χρονιάς
Το μεγάλο ερωτηματικό είναι πώς θα γεμίζει το θέμα Α πλέον
Με παρόμοιο τρόπο όπως όλα τα προηγούμενα χρόνια, ή θα έχουμε αύξηση της θεωρίας;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tsak

Παράθεση από: petrosp13 στις 11 Μαρ 2023, 07:05:02 ΜΜΝαι, ισχύει επίσημα με ΦΕΚ από την αρχή της χρονιάς
Το μεγάλο ερωτηματικό είναι πώς θα γεμίζει το θέμα Α πλέον
Με παρόμοιο τρόπο όπως όλα τα προηγούμενα χρόνια, ή θα έχουμε αύξηση της θεωρίας;
Ευχαριστώ πολύ.
Είδα βέβαια ότι το θέμα συζητείται και σε άλλο post. Άρα φέτος πάμε με νέα δεδομένα... ενδιαφέρον.
Κατά την άποψή μου πιστεύω θα μοιραστεί στα 2 πρώτα θέματα αυτό που γινόταν μέχρι τώρα και ίσως αλλά όχι απαραίτητα να προστεθεί κάποιο υποςρωτημα στα 2 τελευταία.

petrosp13

ΠαράθεσηΗ βαθμολογία κατανέμεται ανά εικοσιπέντε (25) μονά- δες στο καθένα από τα τέσσερα (4) θέματα. Ειδικότερα, το πρώτο θέμα είναι θεωρίας. Το δεύτερο θέμα αποτελείται από το πρώτο μέρος, που είναι θεωρίας και βαθμολογείται με δεκαπέντε (15) μονάδες, και από το δεύτερο μέρος που, όπως και το τρίτο και το τέταρτο θέμα, είναι ασκήσεις ή προβλήματα σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος και τις εφαρμογές του.

Αυτό ανακοινώθηκε σήμερα
Σαφέστατο...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tsak

Παράθεση από: petrosp13 στις 15 Μαρ 2023, 11:24:56 ΜΜΑυτό ανακοινώθηκε σήμερα
Σαφέστατο...
Παράθεση από: petrosp13 στις 15 Μαρ 2023, 11:24:56 ΜΜΗ βαθμολογία κατανέμεται ανά εικοσιπέντε (25) μονά- δες στο καθένα από τα τέσσερα (4) θέματα. Ειδικότερα, το πρώτο θέμα είναι θεωρίας. Το δεύτερο θέμα αποτελείται από το πρώτο μέρος, που είναι θεωρίας και βαθμολογείται με δεκαπέντε (15) μονάδες, και από το δεύτερο μέρος που, όπως και το τρίτο και το τέταρτο θέμα, είναι ασκήσεις ή προβλήματα σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος και τις εφαρμογές του.

Δηλαδή 25 από το πρώτο και 15 από το δεύτερο θα είναι θεωρία? Εκτός αν θεωρούν πάλι θεωρία αυτές τις ασκήσεις που έβαζαν μέχρι τωρα στια Α4, Α5 κλπ

petrosp13

Αν δεν δούμε, δεν θα μάθουμε...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tsabatman

Η γνώμη μου είναι ότι θα μοιάζει στην δομή των θεμάτων της Python στα ΕΠΑΛ. Εκεί έτσι κι αλλιώς πάντα ήταν 25 μονάδες κάθε θέμα. 

_sleeper

Υπάρχει κάπου η εγκύκλιος που να διευκρινίζει ότι οι αλλαγές στη διάρθρωση της βαθμολογίας θα ισχύσουν στις φετινές εξετάσεις; Το μόνο που βρίσκω είναι το ΦΕΚ του Οκτώβρη που αναφέρεται για αλλαγές που θα ισχύσουν από το έτος 23-24. Έχει υπάρξει κάποια επικαιροποίηση που δεν μπορώ να βρω;
what better place than here, what better time than now!

Λαμπράκης Μανώλης

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ 2023-2024 ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΕΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟ 2022-2023 ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΗΛΑΔΗ ΦΕΤΟΣ

_sleeper

Αλήθεια έτσι πάει; Δεν είχα ιδέα, και μου φαίνεται και πως δεν βγάζει και ιδιαίτερο νόημα κιόλας ???

Υ.Γ. Παρεμπιπτόντως βρήκα μια συνέντευξη τύπου της Κεραμέως από τον Σεπτέμβρη που αναφέρει: Νέο Σχολικό *και* Ακαδημαϊκό Έτος 2022-23. Δε πλοτ θίκενς.
what better place than here, what better time than now!

ApoAntonis

Το ακαδημαϊκό έτος 23-24 ξεκινάει τον Σεπτέμβριο του '23.

«Τρόπος εξέτασης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων Γενικού Λυκείου από το ακαδημαϊκό έτος 2023-24 και εφεξής σύμφωνα με τον ν. 4186/2013 (Α' 193) όπως τροποποιήθηκε με τον ν. 4610/2019 (Α' 70), με το άρθρο 7 του ν. 4692/2020 (Α' 111) και εκ νέου με τον ν. 4777/2021 (Α' 25)»
Θέλει συντακτική ανάλυση αφού δεν εννοεί

"τρόπος εξέτασης από το ακαδημαϊκό έτος..."

αλλά "... για εισαγωγή από το ακαδημαϊκό έτος και εφεξής "


Vangelis

Δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα.   Η θεωρία όπως έμπαινε παραμένει στις 40 μονάδες (25 +15) και θα συνεχίσει να είναι όπως ήταν.  Όποιος θέλει η θεωρία του μαθήματος να είναι σκέτη "απομηνόνευση"  έχασε.  Γνωρίζω ότι υπήρξε προβληματισμός  σχετικά με το αν το μάθημα μας θα παραμείνει εξαίρεση με κατανομή 40-20-20-20 ή ακολουθήσει την κατάνομή όλων των άλλων μαθημάτων 25-25-25-25.  Επιλέχθηκε και πιστεύω σωστά, η δεύτερη λύση. 
Ενισχύθηκε βέβαια το τμήμα βαθμολογίας των "δύσκολών"  ασκήσεων Γ και Δ θέματος και αυτό μπορεί να λυθεί εύκολα απο τους  θεματοδότες.  Σε οποιοδήποτε θέμα όσο δύσκολο και αν είναι, μπορούν να μπουν εύκολες αρχικές ερωτήσεις. 

George Eco

Ο κος Βαγγέλης έχει δίκιο στα όσα λέει, αν και νομίζω πως δεν είπε κανεις μας πως υπάρχει κάποιο πρόβλημα. 

Για τα Γ, Δ θα συμφωνήσω.

Το έυκολο ερώτημα, (Τμήμα Δηλώσεων (2), κι άλλα απλά πράγματα (3)
Το ελαφριάς δυσκολίας ερώτημα (5)

Το πιο δύσκολο ερώτημα (5)

Το απαιτητικό ερώτημα (5)

Το ιδιαίτερα δύσκολο ερώτημα (5)

Αυτό που πιστεύω είναι πως οι μαθητές πλέον θα διακρίνονται καλύτερα και πιο δίκαια.
Διότι με 60 θεωρία ευνοείται ο μέτριος μαθητής κι αδικείται ο δυνατός που στη τελική μπορεί να έπεσε σε μια παγίδα.
Θα πρέπει η ψαλίδα των δυνατών από τους μέτριους να ανοίξει.