ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

andrika

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 25 Νοε 2014, 10:21:12 ΠΜ
newsbomb: το αιχμηρό ιστολόγιο κατά του κατεστημένου με τις διαφημίσεις τραπεζών, όπως τα περισσότερα. άσε που το κείμενο του άρθρου έχει ένα γνώριμο pattern
συμφωνω απολυτως... αλλα

Αποστολάτος Άκης

Πάντως η συνδρομή αποδίδει... Πληρωμένη καταχώρηση σχεδόν σε κάθε ειδησεογραφικό ιστότοπο... Έχω βαρεθει να διαβάζω τα ίδια σε διαφορετικες εκδοχές...
Άσε που στο συγκεκριμένο που έστειλαν άφησαν και την παράγραφο για τη λογοτεχνία..... Έτσι για το ξεκάρφωμα.... Απλά θλιβεροί..

Αθανάσιος Πέρδος

Μία απλή αναζήτηση στο google ανέδειξε τα εξής:

Καράογλου Γ., Κώτσης Κ., Ρίζος Ι., (2011), Μελέτη των εναλλακτικών ιδεών στην έννοια της κίνησης, σε μαθητές της Α΄ Λυκείου, με τη χρήση του I.B.C.M., Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση, 3(2), 85-95


Σε υπερψήφιση του ΚΚΕ στις εκλογές της 17ης  Ιουνίου 2012 καλούν καθηγητές του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Οπως σημειώνουν στο κείμενο που υπογράφουν (δεν είναι δυνατόν να δημοσιευθεί ολόκληρο λόγω πληθώρας ύλης) «παρά τις επιφυλάξεις ή και διαφωνίες που διατηρεί ο καθένας μας για πλευρές της πολιτικής και τακτικής του ΚΚΕ στο εργατικό και λαϊκό κίνημα, θεωρούμε το ρόλο και τη συμβολή του αποφασιστικής σημασίας. Η παρουσία και η δράση ενός ενισχυμένου ΚΚΕ είναι σήμερα πολύ περισσότερο αναγκαία γι' αυτό και καλούμε σε υπερψήφισή του».
Το κείμενο υπογράφουν:
Βασίλειος ΤΣΙΚΑΡΗΣ καθηγητής Τμήματος Χημείας
Αθανάσιος ΒΛΕΣΣΙΔΗΣαναπληρωτής καθηγητής Τμήματος Χημείας
Ευάγγελος ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ τ. επικ. καθηγητής Τμήματος Χημείας
Βασίλειος ΚΑΛΑΠΑΚΙΔΗΣκαθηγητής Τμήματος Μηχανικών Επιστήμης Υλικών
Γεώργιος ΕΥΑΓΓΕΛΑΚΗΣ αναπλ. καθηγητής Τμήματος Φυσικής
Δημήτριος ΝΟΥΤΣΟΣ καθηγητής Τμήματος Μαθηματικών
Τζων Κάλεφ ΕΖΡΑ καθηγητής Ιατρικής Σχολής
Γεωργία ΛΑΔΟΓΙΑΝΝΗ επικ. καθηγήτρια Τμήματος Φιλολογίας.


Μπολανάκης Δ., Γκλαβάς Ε., Ευαγγελάκης Γ., Κώτσης Κ. Θ., Λαόπουλος Θ., (2011), ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΙΚΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ, Αρχές Προγραμματισμού Χαμηλού Επιπέδου & Εφαρμογές με το μικροελεγκτή M68HC908GP32, Εκδόσεις Σύγχρονη Παιδεία, Θεσσαλονίκη


P.Tsiotakis

μην ασχολείστε με ανυπόληπτα ιστολόγια που ειδικα το τελευταιο διάστημα έχουν κάνει απίστευτες κυβιστήσεις. Από περσι διαβάζουμε μονο έγκυρα μέσα

http://www.kathimerini.gr/793269/article/epikairothta/ellada/logotexnia-stis-panelladikes-gia-oloys
25/11/2014


Gnirut

Και ας κάνουμε την υπόθεση εργασίας ότι μετά 2-3 χρόνια έρχεται κάποιος άλλος "Χ" αρβανιτόπουλος και υπογράφει μια άλλη τροπολογία που μας ξαναπετάει έξω από τις πανελλαδικές.

Τι σόι επάγγελμα είναι αυτό που κάνουμε;
Γιατί να ασχοληθεί κανείς να επιμορφωθεί, να βελτιώσει το μάθημά του, να γράψει εγχειρίδια, να προσπαθήσει;
Τι καρριέρα μπορεί να χτίσει κανείς πάνω σε ένα τέτοιο σύστημα;
Όπου όλα είναι ένα φύσημα του ανέμου, μια απόφαση κατα το δοκούν κάποιου άσχετου κομματανθρώπου που θα τύχει να περνάει κάποια στιγμή από την ηεσία του υπουργείου ή η δόλια μοίρα μας θα τον φέρει να συμβουλέψει κάποιον υπουργεύοντα;

Μερικές φιλοσοφικές ερωτήσεις κάνω...

Αθανάσιος Πέρδος

Παράθεση από: Gnirut στις 25 Νοε 2014, 10:55:27 ΠΜ
Και ας κάνουμε την υπόθεση εργασίας ότι μετά 2-3 χρόνια έρχεται κάποιος άλλος "Χ" αρβανιτόπουλος και υπογράφει μια άλλη τροπολογία που μας ξαναπετάει έξω από τις πανελλαδικές.

Τι σόι επάγγελμα είναι αυτό που κάνουμε;
Γιατί να ασχοληθεί κανείς να επιμορφωθεί, να βελτιώσει το μάθημά του, να γράψει εγχειρίδια, να προσπαθήσει;
Τι καρριέρα μπορεί να χτίσει κανείς πάνω σε ένα τέτοιο σύστημα;
Όπου όλα είναι ένα φύσημα του ανέμου, μια απόφαση κατα το δοκούν κάποιου άσχετου κομματανθρώπου που θα τύχει να περνάει κάποια στιγμή από την ηεσία του υπουργείου ή η δόλια μοίρα μας θα τον φέρει να συμβουλέψει κάποιον υπουργεύοντα;

Μερικές φιλοσοφικές ερωτήσεις κάνω...

Δεν είναι φιλοσοφικές ερωτήσεις.
Δυστυχώς αυτό περάσαμε τα δύο τελευταία χρόνια. 

tdrivas

Παράθεση από: Gnirut στις 25 Νοε 2014, 10:55:27 ΠΜ
Και ας κάνουμε την υπόθεση εργασίας ότι μετά 2-3 χρόνια έρχεται κάποιος άλλος "Χ" αρβανιτόπουλος και υπογράφει μια άλλη τροπολογία που μας ξαναπετάει έξω από τις πανελλαδικές.

Τι σόι επάγγελμα είναι αυτό που κάνουμε;
Γιατί να ασχοληθεί κανείς να επιμορφωθεί, να βελτιώσει το μάθημά του, να γράψει εγχειρίδια, να προσπαθήσει;
Τι καρριέρα μπορεί να χτίσει κανείς πάνω σε ένα τέτοιο σύστημα;
Όπου όλα είναι ένα φύσημα του ανέμου, μια απόφαση κατα το δοκούν κάποιου άσχετου κομματανθρώπου που θα τύχει να περνάει κάποια στιγμή από την ηεσία του υπουργείου ή η δόλια μοίρα μας θα τον φέρει να συμβουλέψει κάποιον υπουργεύοντα;

Μερικές φιλοσοφικές ερωτήσεις κάνω...

Σήμερα κάνουμε ανάδυση στην επιφάνεια, παίρνουμε μπουκάλα με οξυγόνο και πέφτουμε βαθιά μέσα, απολαμβάνοντας τη μοναξιά του δύτη. Και παλεύουμε εκ νέου για την αναβάθμιση της επιστήμης μας και φυσικά για τη βελτίωση περαιτέρω του εκτρώματος του νέου λυκείου. Τα βήματα ΕΝΑ ΕΝΑ..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

che

Παράθεση από: morfeus στις 25 Νοε 2014, 11:15:43 ΠΜ
Σήμερα κάνουμε ανάδυση στην επιφάνεια, παίρνουμε μπουκάλα με οξυγόνο και πέφτουμε βαθιά μέσα, απολαμβάνοντας τη μοναξιά του δύτη. Και παλεύουμε εκ νέου για την αναβάθμιση της επιστήμης μας και φυσικά για τη βελτίωση περαιτέρω του εκτρώματος του νέου λυκείου. Τα βήματα ΕΝΑ ΕΝΑ..

μη λες τέτοια πράγματα αυτές τις κρίσιμες ώρες .... η μπουκάλα περιέχει και οξυγόνο (Ο2) σε περιεκτικότητα 30-40% και ατμοσφαιρικό αέρα δηλαδή (οξυγόνο και άζωτο). Βασική επιστήμη φίλε ...... :-) :-) :-) :-).
Ακόμη και για την κατάδυση μας απαραίτητη είναι η πανελλαδική εξέταση της Χημείας !

P.Tsiotakis


Οι φίλοι μας γυρίζουν τα βουλευτικά γραφεία σήμερα και αναφέρουν την υποβάθμιση των χημικών σπουδών και το 5ο εξεταζόμενο μάθημα.
Δεν το έχουν διαβάσει ότι η Επιστήμη Υπολογιστών γεν. παιδείας καταργείται  :D

Ελλάδα 2014

andrika

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 25 Νοε 2014, 12:22:40 ΜΜ
Οι φίλοι μας γυρίζουν τα βουλευτικά γραφεία σήμερα και αναφέρουν την υποβάθμιση των χημικών σπουδών και το 5ο εξεταζόμενο μάθημα.
Δεν το έχουν διαβάσει ότι η Επιστήμη Υπολογιστών γεν. παιδείας καταργείται  :D

Ελλάδα 2014

Για αυτο λεω....ας περιμενουμε....

thana$i$

Παράθεση από: Gnirut στις 25 Νοε 2014, 10:55:27 ΠΜ
Και ας κάνουμε την υπόθεση εργασίας ότι μετά 2-3 χρόνια έρχεται κάποιος άλλος "Χ" αρβανιτόπουλος και υπογράφει μια άλλη τροπολογία που μας ξαναπετάει έξω από τις πανελλαδικές.

Εκτός από το ότι θα πρέπει να είναι πολύ μπετόστοκος, θα πρέπει επικοινωνιακά να επωμιστεί μεγάλο κόστος. Νομίζω ότι η επιχειρηματολογία που αναπτύξαμε είναι πολύ συμπαγής, και ειδικά η αντιπαραβολή με το τι γίνεται στα διεθνή εκπαιδευτικά συστήματα και τις επιλογές που αυτά προσφέρουν.
Αν και κρατάω τα δάκτυλά μου σταυρωμένα, δεν πιστεύω ότι η αρχή της δεδουλωμένης θα μπει σε αμφισβήτηση από μια τροπολογία του υπ. Παιδείας.
Μέρες παράξενες, θαυμάσιες μέρες ...

dpa2006

Η περίπτωση της ξεχωριστής ομάδας για τεχνολογικές σχολές,όπως είναι ως τώρα η Τεχνολογική Ι και ΙΙ έχει αποκλεισθεί;
Ώστε να μην σουγκρούονται πάντοτε Πληροφορική.-Χημεία.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

che

Παράθεση από: dpa2006 στις 25 Νοε 2014, 12:34:38 ΜΜ
Η περίπτωση της ξεχωριστής ομάδας για τεχνολογικές σχολές,όπως είναι ως τώρα η Τεχνολογική Ι και ΙΙ έχει αποκλεισθεί;
Ώστε να μην σουγκρούονται πάντοτε Πληροφορική.-Χημεία.

Τους χημικούς τους ρώτησες συνάδελφε ? Είναι απίστευτοι οι τύποι .. τα θέλουν όλα !!!!

P.Tsiotakis

Οι Χημικοί έχουν αλλάξει την κεντρική τους ρητορική πολλές φορές όταν κάθε τι που έλεγαν δε στεκόταν.
Πλέον έχουν μείνει στον εξοβελισμό της Χημικής Παιδείας, επειδή θα την εξετάζονται οι αντίστοιχες πολλές πολλές σχολές καθώς ΚΑΙ όσες δεν έχουν άμεση σχέση με την Επιστήμη της Πληροφορικής (σύμφωνα με την Καθημερινή).
Ούτε ΑΔΙΠ, ούτε ΙΕΠ ούτε κάτι άλλο έχει νόημα. Ούτε καν οι ίδιες οι σχολές.

Φυσικά ούτε αυτό το επιχείρημα στέκεται, απλά είναι λυπηρό ...