ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Eri

Φεύγει η πληροφορικης από γενικής και παίρνει 1 ώρα η γυμναστική. Ως εδώ καλά...
Αυτό με τη Λογοτεχνία, αδυνατώ να το κατανοήσω!! Το εχει καταλάβει κανείς; Πως γίνεται ενω είναι γενικής μάθημα, οι μαθητές κάποιων ΕΠΕ να μη το παρακολουθούν;;

P.Tsiotakis

Η ουσία και η ανάλυση:
http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article/189136/tropologia-toy-yp-paideias-oles-oi-allages-gia-t.html

Πολύ σοβαρός δημοσιογράφος, με σωστή ανάλυση, ενημέρωση και αντικειμενική ματιά

Eri

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 07 Νοε 2014, 08:18:42 ΜΜ
Η ουσία και η ανάλυση:
http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article/189136/tropologia-toy-yp-paideias-oles-oi-allages-gia-t.html

Πολύ σοβαρός δημοσιογράφος, με σωστή ανάλυση, ενημέρωση και αντικειμενική ματιά


Οκ!! Ετσι εξηγείται...

Παντελης Τσιράκης

Το πεδιο θετικες-τεχνιλογικες-πληροφορικη θα περιλάμβανει ποιες σχολές;;;;

Eri

Απαντήθηκε κ νωρίτερα, οι σχολές δεν έχουν καθοριστεί για καμία ΕΠΕ

pthomop

Η θετική επίπτωση της τροπολογίας περιλαμβάνει την επαναφορά του πανελλαδικού μαθήματος κάτι που ήταν το ζητούμενο. Αν όμως το δικό μας πεδίο οδηγεί αποκλειστικά και μόνο σε σχολές Πληροφορικής(δηλαδή χωρίς δικαίωμα πρόσβασης σε άλλες ανώτατες σχολές) και σε συνάρτηση με την κατάργηση του μαθήματος της γενικής παιδείας τότε χάνουμε ακόμη περισσότερες ώρες και θα τρέχουμε όχι μόνο σε 3 αλλά και 5 σχολεία για να συμπληρώσουμε ωράριο.

Λευτέρης Δουκέρης

μου κάνει φοβερή εντύπωση που κάποιοι συνάδερφοι
ακόμα και μετά την εισαγωγή του μαθήματος μας σαν πανελλαδικά εξεταζόμενο
πιστεύουν οτι τα πράγματα ίσως  ειναι .... "χειρότερα" για τον κλάδο!!!!

Μια προσεκτική ανάγνωση των αποτελεσμάτων που κατάφεραν όλοι αυτοί που "έτρεξαν"
για αυτό που ήρθε σαν τροπολογία χθές ... ισως θα βοηθούσε
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

Eri

Παράθεση από: Λευτέρης Δουκέρης στις 07 Νοε 2014, 09:11:46 ΜΜ
μου κάνει φοβερή εντύπωση που κάποιοι συνάδερφοι
ακόμα και μετά την εισαγωγή του μαθήματος μας σαν πανελλαδικά εξεταζόμενο
πιστεύουν οτι τα πράγματα ίσως  ειναι .... "χειρότερα" για τον κλάδο!!!!

Μια προσεκτική ανάγνωση των αποτελεσμάτων που κατάφεραν όλοι αυτοί που "έτρεξαν"
για αυτό που ήρθε σαν τροπολογία χθές ... ισως θα βοηθούσε

+1


kostas76

Όλο αυτό που πετύχαμε είναι πραγματικά καλό! Δε πρέπει σε καμία περίπτωση να γκρινιάζουμε!!!

pthomop

Παράθεση από: Λευτέρης Δουκέρης στις 07 Νοε 2014, 09:11:46 ΜΜ
μου κάνει φοβερή εντύπωση που κάποιοι συνάδερφοι
ακόμα και μετά την εισαγωγή του μαθήματος μας σαν πανελλαδικά εξεταζόμενο
πιστεύουν οτι τα πράγματα ίσως  ειναι .... "χειρότερα" για τον κλάδο!!!!

Μια προσεκτική ανάγνωση των αποτελεσμάτων που κατάφεραν όλοι αυτοί που "έτρεξαν"
για αυτό που ήρθε σαν τροπολογία χθές ... ισως θα βοηθούσε
Φίλε Λευτέρη μάλλον δεν διάβασες προσεχτικά το σχόλιο μου. Και βέβαια είναι επιτυχία για τον κλάδο να έχουμε ξανά  πανελλαδικό μάθημα. Όμως ποιος υποψήφιος θα επιλέξει το δικό μας πεδίο αν οδηγεί μόνο σε 35-40 σχολές Πληροφορικής και η επιλογή Χημείας να οδηγεί στις υπόλοιπες 160; Πρέπει άμεσα από τον υπουργο να διευθετηθεί το ζήτημα των σχολών  ώστε να μην μπούμε πάλι σε πολύμηνη αντιπαλότητα με τους χημικούς. Κουράστηκα πια με όλη αυτή την γελοιότητα που έζησα τους τελευταίους μήνες.

Και φυσικά με καίει τι ωράριο θα έχω του χρόνου, αφού είμαι στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ, καλύπτω τις 21 ώρες μου σε 3 σχολεία( 2 Λύκεια και 1 Γυμνάσιο) από τις οποίες οι 8 είναι ΔΙΚΤΥΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ. Πως θα καλυφτούν οι χαμένες ώρες;

Καρκαμάνης Γεώργιος

Συνάδελφοι για την ώρα ας γευτούμε τον καρπό των προσπαθειών κάποιων που έτρεξαν και αγωνίστηκαν για να πετύχουμε την επαναφορά της πληροφορικής στις πανελλήνιες και γιατί όχι να μην πανηγυρίσουμε αν θυμηθούμε ότι πριν από λίγο καιρό είχαμε δεχθεί μία μεγάλη ήττα για τον κλάδο μας;

Επίσης μπορεί να χάθηκε το γενικής παιδείας στη Γ τάξη αλλά ποιος ξέρει ίσως κάποτε να γίνει 2ωρο το αντίστοιχο μάθημα της Β τάξης!!!

Οπότε να μην γκρινιάζουμε. Το θετικό είναι ότι επανήρθε η πληροφορική, όσο για το μοίρασμα των σχολών θα το δούμε στην πορεία..

Λευτέρης Δουκέρης

φίλε pthomop.
Μια προσεκτική ανάγνωση των γεγονότων πιστεύω θα οδηγούσε σε απίστευτη ικανοποίηση.
Που είμασταν μεχρι χθές και τι προοπτικές μας ανοίγονται για το αύριο;

Συμφωνώ ότι σε μια εποχή "που κανεις δεν ξερει τι του ξημερώνει" η ανησυχία και η ανασφάλεια
μπορεί να γίνει , μόνιμος συνοδός .

Αλλα ξαναλέω ας γευτούμε αυτά που ανοίγονται σαν προοπτική μπροστά μας ... ας το δούμε
θετικά , παρόλες τις διαφορετικές ερμηνείες που δίνει κάποιος σε ένα "ίδιο και κοινό γεγονός"  , γιατι
μόνο τότε θα έχουμε την θέληση , να πάμε τα γεγονότα "παραπέρα".

Είναι ένας απίστευτος αγώνας αυτός που δίνεται απο ενα κλάδο κατακερματισμένο και διαιρεμένο .
αν σταθούμε στα πόδια μας θα το οφείλουμε στις
σωστές συγκυρίες και στους "οραματιστές"
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

Λευτέρης Δουκέρης

Είναι ένας απίστευτος αγώνας αυτός που δίνεται απο ενα κλάδο κατακερματισμένο και διαιρεμένο .

Aν σταθούμε στα πόδια μας θα το οφείλουμε στις
σωστές συγκυρίες και στους "οραματιστές".

Ευχαριστώ !!!!!!! σε όλους αυτούς που ξέρουμε και δεν ξέρουμε ότι βοήθησαν (σίγουρα πολλούς από αυτούς που βοήθησαν δεν θα τους μάθουμε ποτέ) , στην Φωτεινή , στην δήμητρα , στην αρχοντούλα , στον θανάση , στον πέτρο , στον παναγιώτη , στον σπύρο , στον γιάννη , στον νίκο , στον σταύρο στον βαγγέλη στον τάσο και στους τόσους άλλους που δεν γνωρίζω .

Η μάχη σίγουρα θα συνεχιστεί.
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

merlin

Το βασικότερο πρώτο βήμα έγινε και είναι πετυχημένο. Έτρεξε πολύς κόσμος για να φτάσουμε εδώ, κάποιους ίσως δεν τους ξέρουμε καν. Το ότι έπρεπε να γίνει τόση προσπάθεια όμως για κάτι τόσο προφανές και λογικό για τον περισσότερο κόσμο, είναι λίγο στενάχωρο αλλά τι να κάνουμε, αυτοί είμαστε.

Το δεύτερο βήμα είναι επίσης πολύ σημαντικό, η διαμόρφωση των πεδίων και ο τρόπος σύνδεσής τους με τα τμήματα (απλή διάζευξη και όλες οι σχολές στο ίδιο "τσουβάλι"; Διάζευξη αλλά με συντελεστές βαρύτητας; Ξεχωριστά πεδία με βάση σχολές καθαρά Χημείας, καθαρά Πληροφορικής και κάποιες "κοινές"; Εντελώς ξεχωριστά πεδία;)
Το να γίνει πεδίο μόνο με σχολές καθαρά Πληροφορικής μου φαίνεται πολύ τραβηγμένο. Με ποια αιτιολογία θα πάει το Μαθηματικό και ένα σωρό άλλες σχολές στη Χημεία; Δε στέκει πουθενά.

Όσο για το "λογιστικό" κομμάτι του θέματος, αν και είναι υπαρκτά τα προβλήματα (και εγώ στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ είμαι και γυρνάω γύρω γύρω τα βουνά του νομού), δε θα έπρεπε να είναι το βασικό μας κίνητρο. Δε θέλω να "φορτώσω" δικές μου ώρες στο πρόγραμμα του σχολείου αν δεν υπάρχει η εκπαιδευτική ανάγκη, έτσι όπως δε θέλω να μου φορτώσουν άλλοι τις δικές τους. Μου αρέσει η ισορροπία, αν αυτή φανεί και στο "μοίρασμα" των σχολών με δίκαιο, εκπαιδευτικό και μη συντεχνιακό τρόπο, θα είμαι ευχαριστημένος.

Το ότι δεν έχω οργανική και γυρνάω σαν τον Κάνκουνεν σε ειδικές διαδρομές του χιονισμένου Παρνασσού δε μου δίνει το δικαίωμα να "απαιτήσω" μεγαλύτερη "πίτα". Άλλα πράγματα μου φταίνε, όπως ότι μου έκλεισαν το σχολείο μου, ότι στοιβάζουν μαθητές σε 30άρια τμήματα, ότι στα εργαστήρια τρέχω μόνος μου σαν τον Βέγγο σε κάθε PC που κάθονται ανά τρεις, και άλλα τέτοια.

Αυτά όμως πρέπει να τα απαιτήσουμε όλοι μαζί, ανεξαρτήτου ειδικότητας, ενωμένοι, όταν πέσει η "σκόνη" από αυτή την ιστορία.

Συγνώμη για το "σεντόνι", καλό βράδυ.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20