ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Atenes

Παράθεση από: kadafi στις 15 Οκτ 2014, 12:40:03 ΜΜ
Πολύ καλή η ανακοίνωση, αλλά ρε παιδιά η ΕΠΕ βγάζει ανακοινώσεις, η ΠΕΚΑΠ μιλάει και διαπραγματεύεται με το Υπουργείο, η ΕΕΧ καλεί την ΕΠΕ σε διάλογο και μετά κατηγορεί την ΠΕΚΑΠ που ήταν παρούσα στη συνέντευξη τύπου... Πρέπει να δοθεί ένα τέλος και να έχουμε μια και ισχυρή ένωση


Μόνο εγώ "διαβάζω" ότι οι ενώσεις φέρονται έξυπνα και όχι συγκρουσιακά;; Σας ευχαριστούμε για την (χημική) κόλλα και μας ένωσε ...

dpa2006

Το Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΠΑ παρουσίασε το νέο πρόγραμμα σπουδών.
Στην παρουσίαση του προγράμματος σπουδών αναλύονται οι όροι που οδήγησαν στο νέο πρόγραμμα σπουδών,αναμεσα στους άλλους αναφέρονται:
α) Μεγάλο πλήθος εισακτέων (240 αντί 120)
β) Σημαντικό πλήθος φοιτητών με χαμηλό υπόβαθρο γνώσεων (1/4)

Η κατάσταση θα χειροτερέψει αν παραμείνει το πρόγραμμα σπουδών στο νεό Λύκειο ως έχει.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

petrosp13

Και η έλλειψη χημικής εκπαίδευσης συνάδελφε;
Οι ανακοινώσεις τόσων χιλιάδων πανεπιστημιακών για την έλλειψη χημικού υπόβαθρου;
Οι στρεβλώσεις 15 χρόνων;
Τα κίβδηλα δικαιώματα;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Spyridon

Πέτρο ξεχνάς..

και η πίσω πόρτα της τεχνολογικής;
η πληροφορική από το δημοτικό μέχρι το λύκειο;
οι 200 σχολές της χημείας;
τα εύκολα θέματα στην ψευΤογλώσσα; 

Μπλιαχ..τα ίδια και τα ίδια μήνες τώρα.. έχουν καταντήσει γραφικοί...


petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Spyridon

Παράθεση από: petrosp13 στις 15 Οκτ 2014, 11:18:11 ΜΜ
http://api.ning.com/files/6q4t4dNL56mAMFh0IrllPNp*GuFcA7GfNhqyZsB57n2C5lHIZhHY6yIWFZmNJQ1PRaTkfFqog8p9s6C1IFF-dSwIk6GC8tIN/_15102014_.pdf

It keeps getting better!!!!

χαχαχαχα...δεν πάει πιο κάτω..έχουν πιάσει πάτο!!

"Είναι αυταπόδεικτο ότι το μάθημα της Χημείας αποτελεί βασική γνώση, ενώ το μάθημα της Πληροφορικής, που
διδάσκει προγραμματισμό σε ψευδογλώσσα(!) είναι εργαλείο για τη διαχείριση της
γνώσης."
Αυταπόδεικτο ότι η πληροφορική είναι απλά εργαλείο ε;; Αυταπόδεικτο; Πολύ επιστημονική προσέγγιση..

Ρε σεις μήπως να περάσουμε μια βόλτα από τους εργαζόμενους στη γενική γραμματεία πληροφοριακων συστημάτων να πάρουμε και εμείς καμία τζίφρα;!!!  :D

Atenes

μακαρι να το δημοσιευσει το esos, να γελασουμε ολοι μαζι. Ο αναγνώστης προσέχει και τα εισαγωγικά στο τέλος. Πράγματι για λύπηση...


παρακαλούμε σε ανακοίνωση της ένωσης οινολόγων, ή όποιων πίνουν κρασί asap

απεργια τωρα, μπεεεε

petrosp13

Μα κι εσείς προγραμματισμό σε ψευδογλώσσα;;;;
Πού ακούστηκε;;;;

Πρέπει να αντιδράσουμε

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ:

-στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
-στην Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων
-στην εθνική Ηλεκτρονική Πύλη ΕΡΜΗΣ
-στην μηχανογράφηση του ΙΚΑ και του ΟΑΕΔ

να εκδώσουν αντίστοιχα δελτία τύπου ώστε να απαντήσουμε με έμφαση στο καίριο πλήγμα που δεχτήκαμε

Όλοι εσείς οι συνάδελφοι Πληροφορικοί που είστε ελεύθεροι από συντεχνιακά συμφέροντα που σχετίζονται με την εκπαίδευση, πρέπει να δώσετε απάντηση για τον ψευτοκώδικα τον οποίο θέλουμε να διδάξουμε στα παιδιά του μέλλοντος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

seibei

Mα το Θεό με πιάσανε τα γέλια στο τέλος με τις αρλούμπες. Δεν την παλεύουν οι τύποι, έχουν σαλτάρει...

Κωμικο-τραγική αρλουμπο-υστερία

thana$i$

Πάνε τα μαλλιά, πέσαν όλα. Τώρα θα αρχίσουν να πέφτουν και τα δόντια. Το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία ....

thrace

Όλη η αλήθεια για τις β' αναθέσεις των χημικών!!!

Πραγματικά, αναρωτιέται κανείς για το νοητικό επίπεδο αυτών που ανακίνησαν το θέμα των β' αναθέσεων.
Είναι γνωστό ότι οι συνάδελφοι χημικοί διδάσκουν ως β' ανάθεση μαθηματικά, φυσική και βιολογία. Προκαλέσαμε πολλές φορές τους συναδέλφους χημικούς να αναφέρουν τα μαθήματα μαθηματικών, φυσικής και βιολογίας που διδάσκονται στο πανεπιστήμιο.
Κανένας δεν απάντησε!!! Θέλετε να μάθετε την αλήθεια;!!!
Σας παραθέτω τα αντίστοιχα μαθήματα από το πρόγραμμα σπουδών της κορωνίδας των χημικών του "Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών".

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
104 Μαθηµατικά Ι         (1ο εξάμηνο)
205 Μαθηµατικά ΙΙ        (2ο εξάμηνο)
301 Μαθηµατικά ΙΙΙ        (3ο εξάμηνο)

ΦΥΣΙΚΗ
101 Φυσική Ι             (1ο εξάμηνο)
201 Φυσική ΙΙ            (1ο εξάμηνο)
414 Φυσικοχηµεία Ι       (4ο εξάμηνο)
514 Φυσικοχηµεία ΙΙ       (5ο εξάμηνο)

ΒΙΟΛΟΓΙΑ
627 Βιοχηµεία Ι          (6ο εξάμηνο)


Διδάσκονται ΜΟΝΟ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ, που από ότι διάβασα στον οδηγό σπουδών, περιορίζονται σε απλές έννοιες μαθηματικών.

Διδάσκονται 4 ΜΟΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ.

Η αποκορύφωση βέβαια είναι, ότι διδάσκονται ΜΟΝΟ 1 ΜΑΘΗΜΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ. 

Αναρωτιέμαι αν γνωρίζουν οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων της χώρας και η ελληνική βουλή ποιοι διδάσκουν στα παιδιά μας!!!
Νομίζω ότι οι ενώσεις μας θα πρέπει να ενημερώσουν τόσο την ελληνική βουλή όσο και την υπόλοιπη εκπαιδευτική κοινότητα.

"Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών"
Οδηγός Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Χημείας 2013-2014

http://www.chem.uoa.gr/publications/Department/ODHGOS_2010-11.pdf

1ο ΕΞΑΜΗΝΟ
Υποχρεωτικά µαθήµατα
104 Μαθηµατικά Ι
101 Φυσική Ι
133 Γενική και Ανόργανη Χηµεία Ι
112 Εκµάθηση Χρήσης Η/Υ

2ο ΕΞΑΜΗΝΟ
Υποχρεωτικά µαθήµατα
205 Μαθηµατικά ΙΙ
201 Φυσική ΙΙ
232 Ανόργανη Χηµεία ΙΙ
213 Αναλυτική Χηµεία

3ο ΕΞΑΜΗΝΟ
Υποχρεωτικά µαθήµατα
301 Μαθηµατικά ΙΙΙ
323 Οργανική Χηµεία Ι
332 Φασµατοσκοπία
313 Ενόργανη Ανάλυση Ι

4ο ΕΞΑΜΗΝΟ
Υποχρεωτικά µαθήµατα
414 Φυσικοχηµεία Ι
422 Οργανική Χηµεία ΙΙ
433 Ανόργανη Χηµεία ΙΙΙ
415 Ενόργανη Ανάλυση ΙΙ

5ο ΕΞΑΜΗΝΟ
Υποχρεωτικά µαθήµατα
514 Φυσικοχηµεία ΙΙ
526 Οργανική Χηµεία ΙΙΙ
528 Βιοµηχανική Χηµεία

Επιλεγόµενα µαθήµατα
533 Θεωρία Οµάδων
515 Χηµική Οργανολογία – Μικροϋπολογιστές
529 Οικονοµοµηχανική, Οργάνωση και ∆ιοίκηση Επιχειρήσεων
501 Σύγχρονα Θέµατα Κυτταρικής  Βιολογίας 
502 Ψυχολογία της Μάθησης – Γνωστ.  Ψυχολογία

6ο ΕΞΑΜΗΝΟ
Υποχρεωτικά µαθήµατα
614 Φυσικοχηµεία ΙΙΙ
632 Χηµεία Περιβάλλοντος
626 Χηµεία Τροφίµων Ι
627 Βιοχηµεία Ι

Επιλεγόµενα µαθήµατα
633 Οργανοµεταλική Χηµεία
628 Επιστήµη Πολυµερών
629 Οργανική Σύνθεση – Στερεοχηµεία – Μηχανισµοί 
602 Ιστορία των Φυσικών Επιστηµών
603 Εισαγωγή στην Παιδαγωγική

7ο ΕΞΑΜΗΝΟ
Μόνο επιλεγόµενα µαθήµατα
739 Ειδικά Κεφάλαια Ανόργανης
715 Σύγχρονες Αναλυτικές Τεχνικές
717 Φυσικοχηµεία ΙV
718 Ειδικά Κεφάλαια Φυσικοχηµείας
7216 Φαρµακοχηµεία
213 Θέµατα Βιοργανικής Χηµείας
7219 Χηµεία Τροφίµων ΙΙ
214 Χηµεία Φυσικών Προϊόντων
7220 Μικροβιολογία Τροφίµων
218 Τεχνολογία Τροφίµων
738 Χηµική Ωκεανογραφία 3-2
737 Χηµεία Ατµόσφαιρας
729 Φυσικές Βιοµηχανικές ∆ιεργασίες
7211 Χηµεία και Τεχνολογία Οίνου &  άλλων Αλκοολούχων Ποτών
211 Χηµεία και Τεχνολογία Πετρελαίου και Πετροχηµικών
7221 Ειδικά Θέµατα Επιστήµης Πολυµερών
212 Ειδικά Κεφάλαια Βιοχηµείας
7213 Βιοχηµεία ΙΙ
7214 Κλινική Χηµεία
701 ∆ιδακτική της Χηµείας

8ο ΕΞΑΜΗΝΟ
Μόνο επιλεγόµενα µαθήµατα
838 Ανόργανη Χηµική Τεχνολογία
816 Έλεγχος και ∆ιασφάλιση Ποιότητας – ∆ιαπίστευση
819 Χηµεία Στερεάς Κατάστασης & Κρυσταλλική ∆οµή
818 Ραδιοχηµεία
8121 Εισαγωγή στην Τοξικολογία –  Οικοτοξικολογία
836 Χηµεία-∆ιαχείριση Υδάτινου Περιβάλλοντος
8210 Χηµικές Βιοµηχανικές ∆ιεργασίες
803 Αµπελουργία

pthomop

https://www.skroutz.gr/books/a.30952.%CE%A3%CE%B9%CE%B4%CE%AD%CF%81%CE%B7-%CE%A6%CE%B9%CE%BB%CE%BB%CE%AD%CE%BD%CE%B9%CE%B1.html

Ιδού γιατι η κυρία Σιδέρη Φιλλένια κόπτεται για την μητέρα των επιστημών.

Εφτιαξα  έναν πρόχειρο αλγόριθμο για να τον δώσω σημερα στο τμήμα μου.

'' Πρόχειρη στατιστική μελέτη δείχνει οτι την επόμενη σχολική χρονιά , το 70% περίπου των  παιδιών  θα ακολουθήσουν το πεδίο των Θετικών και Τεχνολογικών σπουδών. Από αυτά το 85% θα αγοράσει  βοήθηματα για τα μαθηματα που θα δώσει πανελλαδικά. Να γραφτεί αλγόριθμος που θα διαβάζει πόσα παιδιά θα δώσουν πανελλαδικές  του χρόνου και να εμφανίζει πόσα εξωσχολικά βιβλία θα πουληθούν για ένα και μόνο μάθημα του ανωτέρου πεδίου. Επιπροσθέτως αν το κάθε βοήθημα στοιχίζει περίπου 15€ και η προμήθεια του συγγραφέως ανέρχεται στο 20 % της τιμής του, να εμφανιστούν το συνολικό ποσό που θα συγκεντρωθεί απο τις πωλήσεις καθώς επίσης και την συνολική προμήθεια του συγγραφέα.''

merlin

thrace, με πρόλαβες. Πριν λίγο έστειλα και εγώ στο esos τα μαθήματα του Χημικού Αθήνας (κάπου είδα και Αριθμητικές Μεθόδους μαζί με προγραμματισμό σε C), άντε να πούμε 3.5 μαθήματα!
Το θέμα είναι το γεωλογικό! Ξέρετε πόσα μαθηματικά έχουν; ΕΝΑ!!!!!
Στο οποίο στρίμωξαν διαφορικό και ολοκληρωτικό λογισμό, γραμμική άλγεβρα, πιθανότητες, διπλά τριπλά επικ. ολοκληρώματα...
Όλα αυτά σε ένα 4ωρο...

Υ.Γ. Αυτό με τους υπαλλήλους του Γενικού Χημείου του κράτους είναι πράγματι για γέλια και μακάρι να το δημοσιεύσουν...
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

thrace

 Πριν λίγο έστειλα και εγώ στο esos τα μαθήματα του Χημικού Αθήνας (κάπου είδα και Αριθμητικές Μεθόδους μαζί με προγραμματισμό σε C), άντε να πούμε 3.5 μαθήματα!

Ενδεχομένως, να υπάρχει φυσική ή βιολογία και μέσα στην ύλη κάποιου άλλου μαθήματος.
Αναφέρομαι στα υποχρεωτικά μαθήματα με ξεκάθαρο αντικείμενο διδασκαλίας. Έστω όμως, ότι λαμβάνουμε υπόψη και τα μαθήματα επιλογής, δεν αλλάζει κάτι.