ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tdrivas

http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/290232

Ο κ. Νταβλούρος  μετά τη συνάντηση δήλωσε:"...Πιστεύω ότι το Υπουργείο Παιδείας, εφόσον θέλει να επαναφέρει στις πανελλαδικές εξετάσεις την Πληροφορική, πρέπει να επιλέξει την εισαγωγή της, ως ειδικού μαθήματος, ως πέμπτου δηλαδή πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος, (χωρίς αντικατάσταση της Χημείας)..."
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

ntzios kostas

Καλά τι θα έλεγε μετά την συνάντηση. Και εμείς αν πάμε θα πει το αντίθετο. Τέλος πάντων θα ακούσουμε πολλά μέχρι να ψηφιστεί. Είναι εξοργιστικά πάντως αυτά που παρουσιάζουν οι χημικοί. Και εγώ αν ήμουν υπουργός δεν θα τους δεχόμουν.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

thana$i$

Ο κος Νταβλούρος διάβασε αυτό ακριβώς που του έγραψαν, όπως όταν έρθει η ώρα να ψηφίσει θα ψηφίσει αυτό ακριβώς που θα του πουν._

stpdt

#2013
Παράθεση από: thana$i$ στις 26 Σεπ 2014, 11:26:05 ΜΜ
Ο κος Νταβλούρος διάβασε αυτό ακριβώς που του έγραψαν, όπως όταν έρθει η ώρα να ψηφίσει θα ψηφίσει αυτό ακριβώς που θα του πουν._

δεν το λές καλά. το σωστό είναι:

Ο κος Νταβλούρος διάβασε αυτό ακριβώς που του έγραψαν, όπως όταν έρθει η ώρα να ψηφίσει θα ψηφίσει αυτό ακριβώς που θα του πουν πει ο πρωθυπουργός.

Το ίδιο ακριβώς που έκανε και ο λοβέρδος δηλαδή. Να μην ξεχνάμε ότι και με την δικιά του ψήφο ψηφίστηκε (από 52 άτομα) το κατάπτυστο νομοσχέδιο του αρβι, και μπήκε η ταφόπλακα για την πληροφορική στο λύκειο.  Γιαυτό άλλωστε μας προέκυψε και υπουργός ο κύριος λοβ, εξαργύρωσε με την ψήφο του, την σταθερή στάση του υπερ των μνημονιακών. Αλλά λέμε και αλλά ψηφίζουμε, κλασική τεχνική των βολευτάδων.

Ελπίζω τουλάχιστον τώρα που το καράβι τους βουλιάζει, να επανορθώσει ο λοβερδος, στην πράξη εννοείται, γιατί από λόγια έχουμε βαρεθεί να τον ακούμε!

stpdt

#2014
Και για να μην ξεχνάμε
Το έντυπο εργασιών για την αξιολόγηση των διευθυντών σχολικών μονάδων
Το επιμορφωτικό υλικό για την αξιολόγηση των διευθυντών σχολικών μονάδων
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Πράξη:
«Προκαταρκτικές ενεργειες για την εφαρμογη του συστήματος αξιολόγησης»

Σωτήριος Γκλαβάς, Πρόεδρος <---- βασικό πτυχίο ΠΕ02. Η κορυφή της αξιολογικής πυραμίδας, ο σύμφωνα με τον νόμο πάντα αξιολογών και ουδέποτε αξιολογούμενος. O υπότροφος του ΙΚΥ (1969-1972). Ο φιλόλογος εκπαιδευτικός από το 1976. Ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Σπουδών Δ.Ε. (1990-1993). Ο μεταπτυχιακός σε ηλικία 48 ετών στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία με αντικείμενο με θέμα "Βασικά Στάδια και Κατευθύνσεις στην Επιστημονική Έρευνα». Ο διδάκτωρ σε ηλικία 51 ετών, με θέμα «Η τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση στην Ελλάδα (1830-1930)-Σεβαστοπούλειος Εργατική Σχολή».  Ο άνθρωπος που έκανε την διαμάντω να κλάψει.

Κεντρική Επιτροπή Επιστημονικού Συντονισμου:

Δρ Νίκα Μαρία, Επιστημονική Υπευθυνη της Πράξης  <----- βασικό πτυχίο ΠΕ06
Κασιμάτη Αικατερίνη, Επικ.Καθηγήτρια ΑΣΠΑΙΤΕ (Συντονίστρια) <----βασικό πτυχίο ΠΕ03 και ειδίκευση στα παιδαγωγικα. Με μία δημοσίευση σε διεθνές περιοδικό.
Δρ Λουκέρης Διονύσιος, Συμβουλος Α ́ του ΥΠΑΙΘ <----- βασικό πτυχίο ΠΕ70
Δρ Μαντάς Παναγιώτης, Σύμβουλος Α ́ του ΥΠΑΙΘ  <----- βασικό πτυχίο ΠΕ70 .....και όχι μόνο.. ;)
Μπαμπά Μαρία, Εκπαιδευτικός (ΠΕ18.20) <---ειδικότητα κλωστουφαντουργία-σχεδιασμός και παραγωγή ενδυμάτων

Ειδική Επιστημονική Επιτροπή:
Ματσαγγούρας Ηλίας, Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών <---- βασικό πτυχίο ΠΕ70 (μαράσλειο) και ΠΕ02, καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Κουλουμπαρίτση Αλεξάνδρα, πρώην Συμβουλος του Π.Ι. <---- βασικό πτυχίο ΠΕ70 και Συνταξιούχος
Γιαλούρης Παρασκευάς , Σχολικός Συμβουλος <---- βασικό πτυχίο ΠΕ04 Χημικός
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Περισσότερες πληροφορίες για τα ΠΡΟΣΩΠΑ που στελεχώνουν και στηρίζουν το σχέδιο για πυραμιδική αξιολόγηση, μπορείτε να βρείτε και εδώ.




petrosp13

Ωραίο το κείμενο της ΕΠΕ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Eri

Παράθεση από: ggkrozos στις 28 Σεπ 2014, 03:40:54 ΜΜ
φρέσκα...  http://www.esos.gr/arthra/34995/protaseis-gia-tin-eisagogi-toy-mathimatos-tis-pliroforikis-os-panelladika-exetazomeno

http://www.esos.gr/arthra/34990/i-synergasia-himikon-kata-loverdoy


Πραγματικη διαφορά επιπέδου στις δύο ανακοινώσεις...
Τετοιες ανακοινώσεις, σαν αυτή την συγκεκριμένη της ΕΠΕ, της χρειάζεται ο κλάδος...

merlin

Παράθεση από: Eri στις 28 Σεπ 2014, 04:07:52 ΜΜ
Πραγματικη διαφορά επιπέδου στις δύο ανακοινώσεις...
Τετοιες ανακοινώσεις, σαν αυτή την συγκεκριμένη της ΕΠΕ, της χρειάζεται ο κλάδος...

Αυτή η διαφορά επιπέδου και αντίληψης διακρίνεται σε όλη την ιεραρχία, από πάνω μέχρι κάτω...
Νομίζω ότι φαίνεται και σε όλους τους υπόλοιπους "ουδέτερους" αναγνώστες.
Το θέμα είναι να κάνουν τον κόπο να μπαίνουν και στους συνδέσμους που παραθέτουμε κάθε φορά και να τους διαβάζουν, γιατί δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι το κάνουν. Συνεχίζουν να σχολιάζουν χωρίς αιτιολόγηση βγαίνοντας εκτεθειμένοι σε όλα τα sites.
Όσοι εκεί στο υπουργείο έχουν στοιχειώδη λογική και μείνουν ανεπηρέαστοι από συντεχνιακές πιέσεις θα καταλάβουν την ανακοίνωση της ΕΠΕ.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

Eri

Ελπιζω η επόμενη ανακοίνωση να είναι το ίδιο ενωτική και εμπεριστατωμενη, και να υπογράφεται απο όλες τις Ενώσεις πληροφορικής.
Σε αυτές τις κρίσιμες στιγμες, πρέπει να βοηθήσουμε τις εξελίξεις και όχι να τις δυσκολεύουμε και μεις οι ίδιοι.

Λευτέρης Δουκέρης

Εδώ και 2 χρόνια έχει καταστεί σαφές ότι  η νέα φιλοσοφία του  εξεταστικού συστήματος  έχει κλειδώσεις στην εξέταση τεσσάρων  μαθημάτων .

Προσωπικά διαφωνώ κάθετα με την εξέταση 4 μαθημάτων και τον εγκλωβισμό των επιλογών των  μαθητών , αλλά από την στιγμή που ο υπουργός ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ λέει ότι θα τροποποιήσουμε τον νόμο και κάποιες σχολές θα εξετάζονται στην χημεία και κάποιες στην πληροφορική ... η θέση μιας «ένωσης - ΕΠΕ» με πέμπτο εξεταζόμενο , μόνο σύγχυση και αποπροσανατολισμό δημιουργεί .

ΕΧΟΥΝ οι Κύριοι επί του πραγματικού και του πως εξελίσσονται τα πράγματα  κάτι να προτείνουν ;

Περιμένω μια ρεαλιστική - βελτιωτική  πρόταση με μεγάλη ανυπομονησία , πάνω σε ότι εχει εξαγγείλει ο υπουργός ότι θα εφαρμοστεί 
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

Eri

Καλα τα λες Λευτερη, αλλά μοιραία αν σπασει η ΕΠΕ και τα μαθήματα παραμεινουν 4 τοτε η συγκρουση ειναι αναπόφευκτη...
Δε παίρνω το μερος της ενωσης ΕΠΕ αλλα ειναι καλυτερα αυτη την ώρα να πέσουν λίγο οι τόνοι.
Και η γνώμη μου είναι πως αν 'βρίσκουμε τοιχος' για το σπασιμο του πεδίου ή αν το εξεταστέο μαθημα προγραμματισμού αφορα τελικα 40 σχολές, καλυτερα ας δουμε και τη λύση η τεραστια 2η ΕΠΕ να έχει 5 εξεταζομενα... Εξάλλου ας μην γελιόμαστε το "νεο λύκειο" αποκλείεται να παίξει 2η χρονία συνεχομενη με 4 μάθηματα αφου όντως, εξαιρουμενης της 2ης ΕΠΕ, οι άλλες είναι πολυ περιορισμένες σε αριθμό στην επιλογη σχολών!!

thana$i$

Μια άλλη πρόταση θα ήταν η δυνατότητα επιλογής του 4ου μαθήματος με διαφορετικό συντελεστή μοριοδότησης ανά κάθε σχολή - ομάδα σχολών. Έτσι, ο μαθητής που θα είχε πρώτη προτίμηση σχολές σχετικές με την Χημεία θα μπορούσε να διαλέξει να εξεταστεί σε αυτό το μάθημα, έχοντας πλεονέκτημα σε σχέση με κάποιον που επέλεγε τις σχολές αυτές σαν δεύτερη επιλογή και είχε ως πρώτη επιλογή σχολές σχετικές με την Πληροφορική, οπότε και θα επέλεγε το σχετικό μάθημα. Για τις κοινές σχολές θα μπορούσε να ισχύει ο ίδιος συντελεστής. Έτσι και το πεδίο θα έμενε ενιαίο, και οι μαθητές θα είχαν την δυνατότητα και την ευθύνη της επιλογής.
Στα πλαίσια του συστήματος των Δεσμών του 90 δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο.

Atenes

προφανώς και χρειάζεται η ΕΠΕ.
είναι η μόνη που μπορεί να συνεννοηθεί με την ΕΕΧ καθώς και οι δυο ειναι καθαρές, μη καθηγητικές ενώσεις, που βγάζουν ανακοινώσεις εκτός τόπου και χρόνου και "εκφράζουν" τα μέλη τους.