ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

thrace

Προς ΠΛΑΤΑΝ (2)

Μπορείς να μας πεις γιατί υπήρχε το μάθημα "Εφαρμογές Πληροφορικής" στο σχέδιο της Διαμαντοπούλου  για το νέο λύκειο στο οικονομικό πεδίο; Θα σου πω εγώ. Διότι το ζήτησαν τα οικονομικά πανεπιστήμια.

...και ξαναμπάινεις στην τρύπα!

ΠΛΑΤΑΝ

Παράθεση από: thrace στις 21 Σεπ 2014, 08:53:40 ΜΜ
Προς ΠΛΑΤΑΝ

Πολύ καλά έκανες και δεν έγραφες τόσο καιρό στο στέκι, αλλά εφόσον αποφάσισες να δημοσιεύσεις τις ανοησίες σου μ' αυτή την απειλητική και εκβιαστική απόχρωση στο λόγο σου θα πάρεις και τις απαντήσεις σου.
Η πληροφορική στην ΑΣΟΕΕ, στο ΠΑ.ΠΕΙ. καθώς και στα περισσότερα οικονομικά πανεπιστήμια αποτελούσε εξειδίκευση του τετάρτου έτους, έως ότου αυτονομήθηκαν ως τμήματα. Οι απόφοιτοι, κάτοχοι πτυχίων πληροφορικής, αυτών των τμημάτων έχουν ταυτόχρονα άδεια ασκήσεως οικονομολογικού επαγγέλματος και άδεια λογιστή Β' τάξης. Υποθέτω ότι οι πανεπιστημιακοί καθηγητές αυτών των σχολών, προέβησαν σ' αυτή την επιλογή ακριβώς διότι γνωρίζουν την συνάφεια των αντικειμένων καθώς και τις εξελίξεις της οικονομικής επιστήμης στο δυτικό κόσμο, η οποία από μία καθαρά ανθρωπιστική επιστήμη απέκτησε ένα ιδιαίτερα δυναμικό, τεχνοκρατικό προφίλ. 
Επειδή μιλάς για συντεχνίες, μπορείς να μας πεις ποιες ήταν οι γνώσεις των κοινωνιολόγων πάνω στην οικονομία και τους δόθηκε το δικαίωμα να διδάσκουν πολιτική οικονομία, όταν καταργήθηκε η κοινωνιολογία από τις δέσμες;!!! Καμία απολύτως!!! "Κάψατε" όλα τα παιδάκια που κληθήκατε να προετοιμάσετε. Ευνοημένοι ξανά από τον καθηγητή σας, ξαναμπάινετε στις πανελλαδικές ως μάθημα εξεταζόμενο για τα 4-5 τμήματα που υπάρχουν με σχεδόν μηδενική ζήτηση από τους μαθητές.
Τολμάς και μιλάς για την πληροφορική;
Τέταρτο μάθημα στις επιλογές μαθητών και γονέων, σύμφωνα με την έρευνα του υπουργείου το 2011.
Τέταρτη παγκοσμίως η Ελλάδα σε συμμετοχή σπουδαστών στην "ώρα του κώδικα".
Διακρίσεις μαθητών στις πρώτες θέσεις στις ολυμπιάδες πληροφορικής.
...
Καλά έκανες και κρυβόσουν στην τρύπα σου. Ξαναμπές γρήγορα!

Τί να απαντήσω τώρα σ' αυτά που γράφεις!!! Από πού να αρχίσω και πού να σταματήσω? Από το ύφος σου, από τον τόνο του λόγου σου που δε συνάδει με άνθρωπο της εκπαίδευσης, από τα περιεχόμενα των λόγων σου που δείχνουν παντελή άγνοια της οικονομικής θεωρίας? Τί να πω, να περιαυτολογήσω ότι 18 συναπτά έτη στην εκπαίδευση έχω οδηγήσει δεκάδες αν όχι εκατοντάδες μαθητές στις κορυφαίες σχολές οικονομικών επιστημών, αλλά και στην αξιωματικών αστυνομίας, στην αστυφυλάκων και στη ΣΥΔ? Δεν έχω <<κάψει>> παιδάκια όπως λες, ούτε εγώ, ούτε συνάδελφοι κοινωνιολόγοι που επειδή αγαπήσαμε την πραγματική εκπαίδευση είμαστε ανάρπαστοι στα φροντιστήρια, ισάξιοι τουλάχιστον με τους συναδέλφους που τελείωσαν οικονομικές σχολές. Ο σωστός εκπαιδευτικός κύριέ μου φαίνεται από την παιδεία που αποπνέει ο λόγος του και από ό,τι παρατηρώ από τον δικό σου λόγο, δυστυχώς είναι έκδηλο ότι έχεις <<κάψει>> πολλά παιδάκια. Κρίμα στους δικούς σου μαθητές.....αλλά τί κάθομαι και γράφω? Εδώ φτάσατε πριν λίγο να απαξιώνετε το μάθημα της γλώσσας-έκθεσης!!!!Γνωρίζετε την αξία αυτού του μαθήματος κύριοι, γνωρίζετε πού μπορεί να βοηθήσει τον άνθρωπο ο σωστός χειρισμός της γλώσσας? Παντού!!!! Σε όλες τις εκφάνσεις της προσωπικής, κοινωνικής και επαγγελματικής ζωής. Έχουμε καταντήσει με την πληροφορική από το δημοτικό, τα παιδιά μας να μη μπορούν να γράψουν δυο λέξεις δίχως να κάνουν δέκα ορθογραφικά λάθη....Ξυπνήστε!!!! Δεν είσαστε η υπερεπιστήμη. Είσαστε μια επιστήμη ισάξια με τις άλλες, όπως ειναι και η δική μου, αλλά τίποτα παραπάνω... Δε θα κάτσω εδώ να αναλύσω την αξία της επιστήμης μου. Θα έπρεπε να γράφω μέχρι αύριο το πρωί και εκτός των άλλων δε θα είχε και κανένα νόημα. Ο κάθε επιστήμονας γνωρίζει την αξία του αντικειμένου που έχει σπουδάσει. Εγώ είμαι περήφανος με αυτό που σπούδασα γιατί μου δίνει τη δυνατότητα ακόμη και αυτή τη στιγμή, την εποχή της οικονομικής ύφεσης (και όχι κρίσης για να μιλάμε με σωστούς οικονομικούς όρους) να κάνω δύο δουλειές ταυτόχρονα που και οι δύο έχουν σχέση με αυτό που σπούδασα. Και δεν είμαι ούτε λαμόγιο, ούτε κομματόσκυλο, άνθρωπος της επαρχίας είμαι. Τέλος να απαντήσω σ' αυτό που είπες ότι κρυβόμουνα στη τρύπα μου: Εγώ ο ίδιος, πριν ένα χρόνο ακριβώς, ζητησα τη διαγραφή μου από το Forum μετά την αναίτια επίθεση εναντίον μου. Αφού λοιπόν τη ζήτησα σημαίνει ότι δεν είχα λόγο ύπαρξης εδώ, ούτε σκοπό να ξαναγράψω. Υπάρχουν κι' άλλα Forum εκπαιδευτικών ξέρετε... Όταν όμως βλέπω να θίγεται η δική μου επιστήμη, να μην απαντήσω, πώς το βλέπετε?  Εσείς το δέχεστε να υποτιμούν την επιστήμη σας?


ΠΛΑΤΑΝ

Παράθεση από: thrace στις 21 Σεπ 2014, 09:05:02 ΜΜ
Προς ΠΛΑΤΑΝ (2)

Μπορείς να μας πεις γιατί υπήρχε το μάθημα "Εφαρμογές Πληροφορικής" στο σχέδιο της Διαμαντοπούλου  για το νέο λύκειο στο οικονομικό πεδίο; Θα σου πω εγώ. Διότι το ζήτησαν τα οικονομικά πανεπιστήμια.

...και ξαναμπάινεις στην τρύπα!

Ναι, αλλά υπήρχε και η κοινωνιολογία βασική στο σχέδιο Διαμαντοπούλου!!! Μπες εσύ τώρα στην τρύπα!!!

Παντελης Τσιράκης

Μου θυμίζει η κουβέντα παιδάκια το δημοτικού....μπες στην τρύπα ....μπες εσυ τωρα στην τρύπα ....ολες οι επιστήμες ειναι σημαντικές αδέρφια .

ολγα

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 20 Σεπ 2014, 10:54:28 ΜΜ
Όταν μόνοι μας ανακινούμε το θέμα, και μάλιστα δημοσίως, μόνοι μας βγάζουμε τα ματάκια μας! Το καθετί που λέμε, ειδικά όταν προέρχεται από επίσημα χείλη, (μπορεί να) ήδη χρησιμοποιείται εναντίον μας! Όσον αφορά τον αριθμό "των δικών μας" σχολών, μόνοι μας τους δώσαμε τον πίνακα, ο οποίος έγινε σημαία στα χέρια αυτών που μας πολεμούν!

Απορία: Οι ηλεκτρολόγοι της Πάτρας είναι στη λίστα με τις 30-33;

Ενημερωτικά (από τη σημερινή λίστα του υπουργείου με τις αντιστοιχίσεις των τμημάτων παν/μίων που δίνουν δικαίωμα μετεγγραφής):
30. «Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών» του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και «Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών» του Πανεπιστημίου Πατρών.

Σπύρος Δουκάκης


Katsadouros_Dhm

Το ΙΕΠ απάντησε θετικά στην εισαγωγή της Πληροφορικής στα πανελλαδικά μαθήματα. Το ΙΕΠ είναι εξωθεσμικός παράγοντας;

gioufkas

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 21 Σεπ 2014, 09:55:10 ΜΜ
Ψήφισμα ΕΕΧ
Γελάει ο κόσμος με αυτούς που μιλάνε για συντεχνίες... Αυτοί που βγάλαν ανακοίνωση πως μετά απο συνάντηση αλλαξαν τη γνώμη του υφυπουργού, ο οποιός δεν μπορούσε να εξήγήσει στη βουλή τον λόγο που βγήκε η πληροφορική απο πανελλαδικώς εξεταζόμενο... "δεν μπορούμε να εξηγήσουμε ατυή τη στιγμή"....
;D ;D ;D ;D ;D ;D

vtsakan

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 21 Σεπ 2014, 09:55:10 ΜΜ
Ψήφισμα ΕΕΧ

Ψήφισμα καφενειακου επιπέδου.   Αγχωθηκε η εεχ οτι θα ανέβει το κόστος του Λυκείου.  Κάτι καλύτερο δεν μπορούσαν να σκεφτούν;  Μα, σαν σύμβουλος του κράτους σε θέματα εκπαίδευσης,  θα έπρεπε να επιδιώκουν την αύξηση των πόρων στο λύκειο. 

Τρικυμία εν κρανιω...
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

seibei

Παράθεση από: vtsakan στις 21 Σεπ 2014, 10:44:37 ΜΜ
Ψήφισμα καφενειακου επιπέδου.   Αγχωθηκε η εεχ οτι θα ανέβει το κόστος του Λυκείου.  Κάτι καλύτερο δεν μπορούσαν να σκεφτούν;  Μα, σαν σύμβουλος του κράτους σε θέματα εκπαίδευσης,  θα έπρεπε να επιδιώκουν την αύξηση των πόρων στο λύκειο. 

Τρικυμία εν κρανιω...
Σας παραδέχομαι, εμένα το στομάχι μου δεν τα αντέχει αυτά. ΕΕΧ, μαντάμ, κομμένα από τον γιατρό.

papaluk



stpdt

#1782
Όσον αφορά την ύλη της γενικής παιδείας (που ελπίζω να διατηρηθεί και στην Γ τάξη) νομίζω πρέπει να συμπεριλαμβάνει ,εκτός της κλασικής πληροφορικής, και τα παρακάτω.

Να έχει κεφάλαια:

1) Γίνε Πολιτικός Μηχανικός
2) Γίνε Ηλεκτρολόγος
3) Γίνε Γιατρός
4) Γίνε Χημικός
5) Γίνε Σχεδιαστής

κλπ κλπ

και τα παιδιά να διδάσκονται επίκαιρα πακέτα λογισμικού που χρησιμοποιεί ένας σύγχρονος επαγγελματίας.

Για να καταλάβει ο κόσμος ότι στην εποχή μας, μέτρια σπίτια μπορεί να χτίζει και ένας ημιμαθής, και στο περίπου διαγνώσεις ιατρικές μπορεί να κάνει ένας ημιμαθής, και χημικές αναλύσεις μπορεί να κάνει ένας ημιμαθής κλπ κλπ, πάντα φυσικά με εργαλείο έναν υπολογιστή.

Να βγει μια γενιά που να είναι σε θέση να ελέγχει όλες αυτές τις συντεχνίες που έχουν κάτσει στο σβέρκο της κοινωνίας και την απομυζούν, πουλώντας το επιστημονιλίκι τους πανάκριβα ενώ στην πραγματικότητα η δουλειά που κάνουν είναι ελάχιστη και είναι δουλειά χειριστή υπολογιστών (δηλαδή μη επιστημονική)

stpdt

Παράθεση από: stpdt στις 21 Σεπ 2014, 07:56:15 ΜΜ
Πολύ σωστά. Οι σχολές μαθηματικών δεν έχουν καμιά σχέση με φυσική, χημεία, βιολογία κλπ.

Αν υπήρχε η ελάχιστη σοβαρότητα στο υπουργείο, αυτό που θα έπρεπε να γίνει θα ήταν το εξής.

Να μπoυν σε ένα σακούλι τα 12 μαθήματα των πανελληνίων:
Αρχαία, Λατινικά, Ιστορία, Κοινωνιολογία, Φυσική, Χημεία, Φυσικές Επιστήμες, Βιολογία, Μαθηματικά, Πληροφορική, Στατιστική, Οικονομικά.

Και κάθε σχολή να διαλέγει τα "Νέα Ελληνικά" και ελεύθερα από μόνη της ΜΕΧΡΙ 3 ακόμα μαθήματα, από το σακούλι.

τέλος...οτιδήποτε άλλο είναι παράλογο.

Επειδή ακούστηκε κάτι για την χρησιμότητα των νέων ελληνικών, να πω ότι θεωρώ την ικανότητα έκφρασης το σημαντικότερο προσόν σε ένα επιστήμονα. Τι να την κάνεις την γνώση και την δεξιότητα, αν δεν μπορείς να την εκφράσεις και να την μεταδώσεις στους άλλους;

Από εκεί και πέρα θεωρώ ότι σε άλλα νέα ελληνικά πρέπει να εξετάζονται οι της θετικής κατεύθυνσης και σε άλλα οι της φιλολογικής. Η πολύ λογοτεχνία δεν είναι απαραίτητη για τους επιστήμονες θετικής, το αντίθετο μάλιστα, το λακωνίζειν είναι το απαραίτητο προσόν για αυτούς.

thana$i$

#1784
Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 21 Σεπ 2014, 09:55:10 ΜΜ
Ψήφισμα ΕΕΧ

Πιο χαμηλά Λόλα, πιο χαμηλά ....
Ξεκινάει με την παράθεση του αριθμού των ψηφοφόρων και συνεχίζει με τις λέξεις κλειδιά «συντεχνία», «ανάπτυξη» και «αύξηση του κόστους». Και  επί προσωπικού, ανάθεμα αν κάποιος από αυτούς που την υπογράφουν έχει πάει ποτέ σε απομακρυσμένες και νησιωτικές περιοχές.
Αν και μέχρι τώρα οι ενώσεις μας σωπαίνουν, και ίσως καλά κάνουν μια και δεν είχαμε δει κάποια ανακοίνωση, και το εξωθεσμικό επικοινωνιακό κομμάτι στο Διαδίκτυο νομίζω ότι το κερδίσαμε,  είναι ώρα κάποιος να τους απαντήσει θεσμικά μια και μας προσβάλλουν ευθέως. Το επόμενο βήμα θα είναι να βρίζουν εν χορώ συγγενικά μας πρόσωπα, όπως στο γήπεδο.
Ας τους θυμίσει κάποιος την περσινή διαβούλευση, ας  σχολιάσει τα περί τεχνολογικής ανάπτυξης, και ας παραπέμψει στην ανακοίνωση που έβγαλαν μετά την ψήφιση του Ν/Σ για την συνάντηση με τον Κεδίκογλου για τα περί συντεχνιακών μεθόδων.
Δεν χρειάζονται πάνω από 20 γραμμές. Η αρθογραφία των Σπινέλλη, Σηφάκη, Τσουκαλά, οι προβολές για τις θέσεις εργασίας στις ΗΠΑ, τα σχόλια της περσινής διαβούλευσης και η παράθεση της δικής τους ανακοίνωσης αρκεί.  Αλλά πρέπει να γίνει θεσμικά πιά.

Alors, c'est la guerre!