ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ntzios kostas

Αυτό δεν θα αρέσει καθόλου στις σχολές πληροφορικής, γιατί θα είναι υπερβολικά αποθαρρυντικό, ώστε να τις επιλέξουν.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: vistrian στις 04 Σεπ 2014, 06:44:54 ΜΜ
...«Δεν πρόκειται να πειράξουμε τους νόμους για τα πανεπιστήμια και για το «Νέο Λύκειο», γιατί δεν θέλουμε να επαναλάβουμε την πρακτική ότι κάθε Υπουργός αλλάζει αυτά που έκανε ο προηγούμενος», πρόσθεσε ο υπουργός Παιδείας .
Αυτό μάλλον το ερμηνεύω ότι δεν πρόκειται να μπει 5ο εξεταζόμενο μάθημα, γιατί έτσι "πειράζεται" αρκετά ο νόμος. Αν ο νόμος δεν πειραχτεί θα πρέπει τα εξεταζόμενα μαθήματα να μείνουν τέσσερα. (Δε συμφωνώ με το νόμο, έχει ειπωθεί και παλιότερα).

Το θέμα είναι πώς θα χωρέσουν στη Γ' Λυκείου μάθημα Γενικής Παιδείας και ταυτόχρονα (παρόμοιο, ίδιο;) 6ωρο μάθημα κατεύθυνσης.
Μια πιθανή λύση θα ήταν να γίνει 2ωρο το μονόωρο της Β' (για να υπάρχει μια ισονομία ως προς τις ώρες, π.χ. και η Χημεία είναι 2ωρη στη Β και γίνεται 6ωρη στη Γ) και να φύγει το Γενικής Παιδείας από τη Γ', με ταυτόχρονη δημιουργία νέου επιστημονικού πεδίου. (Όπου εκεί μέσα θα ήταν οι τουλάχιστον 80+ σχολές που έχουν γραφεί...)
Σενάρια, σενάρια...

Eri

Παράθεση από: ntzios kostas στις 04 Σεπ 2014, 08:46:49 ΜΜ
Αυτό δεν θα αρέσει καθόλου στις σχολές πληροφορικής, γιατί θα είναι υπερβολικά αποθαρρυντικό, ώστε να τις επιλέξουν.
Μακαρι αυτος να ειναι επαρκης λογος για να απορριφθει αυτο το σεναριο.

Spyridon

Παράθεση από: Eri στις 04 Σεπ 2014, 09:20:00 ΜΜ
Μακαρι αυτος να ειναι επαρκης λογος για να απορριφθει αυτο το σεναριο.

Δεν ήταν επαρκής για να μη δίνουν έξτρα το ΑΟΘ για τις οικονομικές.... Δυστυχώς...

Eri

Παντως θα ειναι λιγο οξυμωρο οι παιδαγωγικες να χουν ενα πεδιο μονες τους και οι σχολες της πληροφορικης (και μονο αυτες) 5ο μαθημα!
Ισως και να 'ναι λογος... Ειδομεν...

vtsakan

Σε κάθε περίπτωση θετική εξέλιξη. Ας ελπίσουμε για το καλύτερο...
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

kadafi

Το επιχείρημα ότι έρχονται εκλογές δεν νομίζω να στέκει και τόσο αφού αυτοί που όπως έχει φανεί ότι θίγονται είναι οι Χημικοί που είναι και ΝΠΔΔ και με πιο ισχυρή ένωση από τις δικιά μας...
Το ευχάριστο είναι ότι πλέον στο ζήτημα επικρατεί η λογική και όχι οι παραλογισμοί των κυρίων Αρβανιτόπουλου, Γκλαβα , Al κλπ. Μπράβο στον κύριο Λοβέρδο. Ας ελπίσουμε για το καλύτερο...

Σε ένα σεμινάριο ρομποτικής που είχε γίνει πέρσι ο πρόεδρος της WRO Hellas (μου διαφεύγει το όνομά του) είχε πει για το πόσο πίσω βρίσκεται η Ευρώπη στις νέες τεχνολογίες και κατά πόσο την έχουν ξεπεράσει χώρες όπως η Κορέα, η Κίνα,οι ΗΠΑ κλπ. και ότι ο προσανατολισμός  της Ευρωπαϊκής Ένωσης πλέον είναι να ενισχυθούν άμεσα μαθήματα νέων τεχνολογιών όπως  Πληροφορική, Ρομποτική κλπ   
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

che

Παράθεση από: kadafi στις 05 Σεπ 2014, 11:20:57 ΠΜ
Το επιχείρημα ότι έρχονται εκλογές δεν νομίζω να στέκει και τόσο αφού αυτοί που όπως έχει φανεί ότι θίγονται είναι οι Χημικοί που είναι και ΝΠΔΔ και με πιο ισχυρή ένωση από τις δικιά μας...
Το ευχάριστο είναι ότι πλέον στο ζήτημα επικρατεί η λογική και όχι οι παραλογισμοί των κυρίων Αρβανιτόπουλου, Γκλαβα , Al κλπ. Μπράβο στον κύριο Λοβέρδο. Ας ελπίσουμε για το καλύτερο...

Σε ένα σεμινάριο ρομποτικής που είχε γίνει πέρσι ο πρόεδρος της WRO Hellas (μου διαφεύγει το όνομά του) είχε πει για το πόσο πίσω βρίσκεται η Ευρώπη στις νέες τεχνολογίες και κατά πόσο την έχουν ξεπεράσει χώρες όπως η Κορέα, η Κίνα,οι ΗΠΑ κλπ. και ότι ο προσανατολισμός  της Ευρωπαϊκής Ένωσης πλέον είναι να ενισχυθούν άμεσα μαθήματα νέων τεχνολογιών όπως  Πληροφορική, Ρομποτική κλπ   


Οι Χημικοί με ποιον τρόπο θίγονται ?

stpdt

Ακούω τους συναδέλφους να λένε "μπράβο στον Λοβέρδο" για το μάθημα των πανελληνίων.

Συγκρατηθήτε συνάδελφοι στους χαρακτηρισμούς σας, δεν έκανε απολύτως τίποτα ακόμα, μόνο λόγια!

Πρώτα να το δούμε να το κάνει, και μετά βεβαίως να του πούμε όχι ένα, αλλά πολλά μπράβο.

Δεν θέλω να σας απογοητεύσω, αλλά ο υπουργός αυτό τον καιρό φαίνεται να τάζει λαγούς με πετραχήλια. Ας μην ξεχνάμε και το κορυφαίο, ότι έχει υποσχεθεί και 500 ευρώ σε κάθε φοιτητή!

petrosp13

Ξυπνήσανε κι οι χημικοί λοιπόν...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

kadafi

Παράθεση από: che στις 05 Σεπ 2014, 12:30:31 ΜΜ
Οι Χημικοί με ποιον τρόπο θίγονται ?
Θίγονται με τη δική τους λογική... Είναι οι μόνοι που αντιδρούν για το μάθημα και για το άνοιγμα νέου επιστημονικού πεδίου...
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

vtsakan

Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

tdrivas

Παράθεση από: vtsakan στις 05 Σεπ 2014, 06:10:13 ΜΜ
Είπε κάτι καινούριο;

όχι απλά το esos αναφέρει πως η δήλωση αυτή έγινε σήμερα..
το έδαφος προλειαινεται...ΕΕΕρχεται..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

vtsakan

Παράθεση από: morfeus στις 05 Σεπ 2014, 06:29:33 ΜΜ
όχι απλά το esos λέει πως η δήλωση αυτή έγινε σήμερα..

Οκ, ευχαριστώ
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.