ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

seibei

Θεόδωρος Δ. Παπαγγελής
Εργοβιογραφικό
ΣΠΟΥΔΕΣ
Αριστοτέλειο Παν/μιο Θεσ/νίκης (πτυχίο με ειδίκευση στην κλασική φιλολογία, 1975)
St John's College, Παν/μιο του Cambridge (Ph.D. 1985)
AΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ
Βοηθός σε τακτική έδρα Λατινικής Φιλολογίας 1978-1981
Εκπαιδευτική άδεια εξωτερικού 1981-1984
Λέκτορας Λατινικής Φιλολογίας Α.Π.Θ. 1985-1988
Επίκουρος καθηγητής Λατινικής Φιλολογίας 1988-1991
Αναπληρωτής καθηγητής Λατινικής Φιλολογίας 1991-1995
Καθηγητής Λατινικής Φιλολογίας από το 1996.
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ
Διευθυντής Τομέα Κλασικών Σπουδών
Αντιπρόεδρος Τμήματος Φιλολογίας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ – Μονογραφίες
(1) Propertius: A Hellenistic Poet on Love and Death, Καίμπριτζ 1987
(2) Η Ποιητική των Ρωμαίων Νεωτέρων, Αθήνα 1994
(3) Από τη βουκολική ευτοπία στην πολιτική ουτοπία, Αθήνα 1995
(4) Οβιδίου Ερωτική Τέχνη. Μετάφραση και ένα δοκίμιο για λατίνους εραστές, Αθήνα 2000
(5) Η Ρώμη και ο κόσμος της, Θεσσαλονίκη 2005
(6) Σώματα που αλλάξαν τη θωριά τους. Διαδρομές στις Μεταμορφώσεις του Οβιδίου, Αθήνα 2009.
Επιμέλεια-Έκδοση συλλογικών τόμων
(1) Brill's Companion to Apollonius Rhodius (με τον Antonios Rengakos), Leiden 2001, 2ηέκδ. 2008
(2) Brill's Companion to Greek and Latin Pastoral (με τον Marco Fantuzzi), Leiden 2006
..
...
ΛΟΙΠΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Mέλος της επιστημονικής επιτροπής του περιοδικού Ελληνικά
Μέλος της επιστημονικής επιτροπής της σειράς Trends in Classics
Συνεργάτης της εφημερίδας «Το Βήμα της Κυριακής». Επιλογή επιφυλλίδων στο Θ. Δ. Παπαγγελής, Πανωστάφυλα. Πάρεργα και εφίμερα μιας παρ' ολίγον δεκαετίας. Νεφέλη, Αθήνα 2008.

ΤΟΜΕΙΣ KΥΡΙΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΩΝ
Λατινική ποίηση της αυγούστεια περιόδου
Ελληνιστική ποίηση
Θεωρία της λογοτεχνίας



Γίνεται Λέκτορας αμέσως μετά την απόκτηση του διδακτορικού του! 1985.
Μέσα σε 11 χρόνια γίνεται πρωτοβάθμιος καθηγητής. Από ότι φαίνεται του άρκεσαν τρεις δημοσιεύσεις;

Δείτε τα κύρια ακαδημαϊκά του ενδιαφέροντα...

Δρυός πεσούσης πας ανηρ...

thana$i$

Τι να πεις τώρα;  ???

cat arthro_papaggeli > /dev/null

gpapargi

Ο Παπαγγελής δεν ασχολείται με την κόντρα Πληροφορικής-Χημείας. Ασχολείται με την κλασσική διαμάχη μεταξύ «θετικών» και «ανθρωπιστικών» επιστημών.

Πολλές φορές σε παρέες λέγαμε χαριτολογώντας ότι υπάρχει ένα ποτάμι... από τη μια μεριά είναι οι θετικοί επιστήμονες και από την άλλη οι φιλόλογοι. Άλλος κόσμος που εκπέμπει σε άλλο μήκος κύματος και δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε μαζί τους  ;D
Ο Snow είχε ενοχληθεί παλαιότερα με το arrogance της άλλης μεριάς (πχ φιλολόγων) που κάθε τόσο σου έλεγαν «έχεις διαβάσει το τάδε βιβλίο;» «ξέρεις τον τάδε λογοτέχνη» και γενικά θεωρούσαν υποχρέωσή όλων να ξέρουν το αντικείμενό τους. (Θα το έχετε παρατηρήσει στους φιλολόγους). Έτσι ( ο Snow) κατασκεύασε ένα επιχείρημα για να τους πει «κι εσείς δεν είστε καλύτεροι». Άρχισε να ρωτάει φιλολόγους αν ξέρουν το δεύτερο θερμοδυναμικό αξίωμα που είναι εξαιρετικά θεμελιώδες για την κατανόησή ης φύσης. Θυμάμαι κι εγώ ότι με εκνεύριζαν οι φιλόλογοι που με έκαναν να νιώθω αμήχανα επειδή δεν είχα διαβάσει αυτά που είχαν διαβάσει εκείνοι  :) και ανακουφίστηκα όταν είδα το επιχείρημα του Snow διατυπωμένο από ένα επιστήμονα του μεγέθους του  >:D

Η κόντρα των 2 πλευρών φαίνεται και στο σχολείο, είτε από καθηγητές είτε από μαθητές που πάνε σε διαφορετικές κατευθύνσεις (πχ θετική VS θεωρητική).
Με αυτή ασχολείται ο Παπαγγελής. Στην προσπάθειά τους οι πληροφορικοί να μιλήσουν για την αξία της επιστήμης τους μίλησαν (ίσως και υπερβολικά κάποιες φορές) για τα οφέλη της πληροφορικής και αυτό χτύπησε άσχημα στα ευαίσθητα αυτιά του Παπαγγελή που τοποθετεί τον εαυτό του στη μέση (ειρηνιστής της τρίτης κουλτούρας). 

Δε νομίζω δηλαδή ότι κάνει κάποια επίθεση στην πληροφορική, ειδικά σε σχέση με τη χημεία.

Είναι και αυτός επιφυλακτικός με το καινούργιο σύστημα και αυτό φαίνεται στο άρθρο του
http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=527235
Γιώργος Παπαργύρης

seibei

Παράθεση από: gpapargi στις 01 Οκτ 2013, 10:31:31 ΠΜ
Ο Παπαγγελής δεν ασχολείται με την κόντρα Πληροφορικής-Χημείας. Ασχολείται με την κλασσική διαμάχη μεταξύ «θετικών» και «ανθρωπιστικών» επιστημών.

Πολλές φορές σε παρέες λέγαμε χαριτολογώντας ότι υπάρχει ένα ποτάμι... από τη μια μεριά είναι οι θετικοί επιστήμονες και από την άλλη οι φιλόλογοι. Άλλος κόσμος που εκπέμπει σε άλλο μήκος κύματος και δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε μαζί τους  ;D
Ο Snow είχε ενοχληθεί παλαιότερα με το arrogance της άλλης μεριάς (πχ φιλολόγων) που κάθε τόσο σου έλεγαν «έχεις διαβάσει το τάδε βιβλίο;» «ξέρεις τον τάδε λογοτέχνη» και γενικά θεωρούσαν υποχρέωσή όλων να ξέρουν το αντικείμενό τους. (Θα το έχετε παρατηρήσει στους φιλολόγους). Έτσι ( ο Snow) κατασκεύασε ένα επιχείρημα για να τους πει «κι εσείς δεν είστε καλύτεροι». Άρχισε να ρωτάει φιλολόγους αν ξέρουν το δεύτερο θερμοδυναμικό αξίωμα που είναι εξαιρετικά θεμελιώδες για την κατανόησή ης φύσης. Θυμάμαι κι εγώ ότι με εκνεύριζαν οι φιλόλογοι που με έκαναν να νιώθω αμήχανα επειδή δεν είχα διαβάσει αυτά που είχαν διαβάσει εκείνοι  :) και ανακουφίστηκα όταν είδα το επιχείρημα του Snow διατυπωμένο από ένα επιστήμονα του μεγέθους του  >:D

Η κόντρα των 2 πλευρών φαίνεται και στο σχολείο, είτε από καθηγητές είτε από μαθητές που πάνε σε διαφορετικές κατευθύνσεις (πχ θετική VS θεωρητική).
Με αυτή ασχολείται ο Παπαγγελής. Στην προσπάθειά τους οι πληροφορικοί να μιλήσουν για την αξία της επιστήμης τους μίλησαν (ίσως και υπερβολικά κάποιες φορές) για τα οφέλη της πληροφορικής και αυτό χτύπησε άσχημα στα ευαίσθητα αυτιά του Παπαγγελή που τοποθετεί τον εαυτό του στη μέση (ειρηνιστής της τρίτης κουλτούρας). 

Δε νομίζω δηλαδή ότι κάνει κάποια επίθεση στην πληροφορική, ειδικά σε σχέση με τη χημεία.

Είναι και αυτός επιφυλακτικός με το καινούργιο σύστημα και αυτό φαίνεται στο άρθρο του
http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=527235


Αν το θέμα ήταν Πληροφορική ή Λατινικά θα συμφωνούσα μαζί σου. Ζητήθηκε ποτέ απο κανέναν να αυξηθούν οι ώρες Πληροφορικής εις βάρος ανθρωπιστικών μαθημάτων; Αφού μιλάει για διαμάχη όμως, το παράδειγμα είναι εντελώς άστοχο με αυτό που λες πως θέλει να δείξει.

Γιατί καταπιάνεται με ένα αντικείμενο με το οποίο δεν έχει σχέση και δεν σχολιάζει πχ τις 11 ώρες την εβδομάδα Αρχαίων αφού είναι επιφυλακτικός;  Και γιατί τα ευαίσθητα αυτιά του Παπαγγελή χτυπήθηκαν από την δική μας προσπάθεια και όχι απο την προσπάθεια της ΕΕΧ που τελικώς καρποφόρησε;

Κατ'εμέ από το όλο ύφος είναι σαφές ότι δεν πολυσυμπαθεί την Πληροφορική. Δικαίωμά του. Βαφτίζει την Πληροφορική "υψηλή δεξιότητα που διεκδικεί..." και την βάζει απέναντι σε τί; Σε ποιο αντικείμενο την αντιπαραθέτει; Τελικώς τι θέλει να πει;

Η τοποθέτησή του είναι και πολωμένη και άστοχη και γεμάτη ασυναρτησίες.

P.Tsiotakis

συνδιδασκαλία μαθημάτων πληροφορική, τέλος από σήμερα

139608/Γ2 ΥΠΑΙΘ
1-10-2013

petrosp13

Άντε να δούμε πότε θα υπάρξει πραγματικός ξεσηκωμός από τους Πληροφορικούς στα σχολεία
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

stpdt

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 01 Οκτ 2013, 12:19:53 ΜΜ
συνδιδασκαλία μαθημάτων πληροφορική, τέλος από σήμερα

139608/Γ2 ΥΠΑΙΘ
1-10-2013

Το όνομα του συμβούλου που εισηγήθηκε την κατάργηση της συνδιδασκαλίας.
Ή μας το λέτε, ή εσείς που γυροφέρνετε στα γραφεία είσαστε συνυπεύθυνοι.
Όταν λέω μας το λέτε, δεν λέω να το πείτε εδώ, και επωνύμως.
Λέω να διαρεύσει σε κάποιο δίκτυο που εφαρμόζει αντιλογοκρισιακή τεχνολογία (freenet Κλπ) που θα έπρεπε να έχουμε ήδη εγκαταστήσει ως πληροφορικοί. Μιλάω για κλειστό δίκτυο όπου να συμμετέχουν μόνο πιστοποιημένοι καθηγητές πληροφορικής.

Η κατάσταση είναι έτσι όπως είναι, εξαιτίας συγκεκριμένων προσώπων. Αυτά τα πρόσωπα πρέπει να τα μάθουμε ποιοί είναι. Να τους βγάλουμε τις κουκούλες. Να γνωρίσουμε το πρόσωπο του εχθρού, για να μην κυνηγάμε ανεμόμυλους σαν το δον κιχώτη.

lp

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 01 Οκτ 2013, 12:19:53 ΜΜ
συνδιδασκαλία μαθημάτων πληροφορική, τέλος από σήμερα

139608/Γ2 ΥΠΑΙΘ
1-10-2013

Μπορούμε να το δούμε αυτό το χαρτί;
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου


Katsadouros_Dhm

Η ΠΕΚΑΠ πρέπει να αντιδράσει άμεσα και αποτελεσματικά... Αυτό δεν πρέπει να ισχύσει. Είναι εντελώς αντιεκπαιδευτικό, αγγίζει τα όρια της καταδίωξης πληροφορικών, τι άλλο να πω...
Αν ισχύσει το παραπάνω θα έχουμε απώλεια σχεδόν των μισών διδακτικών ωρών στα περισσότερα Λύκεια. Είναι πάρα πολύ σοβαρό. Είπαμε, θέλουν να κατασκευάζουν όλη την ώρα υπεράριθμους αλλά όχι κι έτσι...
Στο σχολείο μου είμαστε 2 πληροφορικοί και χάνονται αμέσως 16 ώρες. Ο ένας μένει σχεδόν χωρίς ωράριο και ο άλλος θα έχει να κάνει εργαστηριακά μαθήματα με 25 μαθητές! Ο ένας υπεράριθμος και ο άλλος Βέγγος στα πρόθυρα νευρικής κρίσης! Εντελώς αντιεκπαιδευτικό. Δε βλέπω κανέναν άλλο λόγο που πρέπει να γίνει πέρα από την άδικη κατασκευή υπεράριθμων.
Πρέπει να αλλάξει, όπως και πάρα πολλά άλλα στραβά του νέου σχεδίου για το Λύκειο!!

petrosp13

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 01 Οκτ 2013, 02:09:53 ΜΜ
Είναι πάρα πολύ σοβαρό.

Και η κατάργηση του πανελλαδικού μαθήματος ήταν κάτι παραπάνω από σοβαρό για κάποιους από εμάς
Αλλά, δυστυχώς, δεν κινήθηκε πολύς κόσμος γιατί είχε στην άκρη του μυαλού του τις ώρες Γενικής Παιδείας
Το επαναλαμβάνω, περιμένω να δω πιο αντιδραστικές κινήσεις από τους συναδέλφους στα σχολεία που έχουν και κάποια δύναμη να κάνουν κάτι και να ακουστεί
Η απουσία της Πληροφορικής στο αρχικό σχέδιο και η τυπική απλά παρουσία της πλέον ήταν τα καμπανάκια, αλλά δυστυχώς δεν ξύπνησαν πολλούς
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

apom

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 01 Οκτ 2013, 02:09:53 ΜΜ
Η ΠΕΚΑΠ πρέπει να αντιδράσει άμεσα και αποτελεσματικά... Αυτό δεν πρέπει να ισχύσει. Είναι εντελώς αντιεκπαιδευτικό, αγγίζει τα όρια της καταδίωξης πληροφορικών, τι άλλο να πω...
Αν ισχύσει το παραπάνω θα έχουμε απώλεια σχεδόν των μισών διδακτικών ωρών στα περισσότερα Λύκεια. Είναι πάρα πολύ σοβαρό. Είπαμε, θέλουν να κατασκευάζουν όλη την ώρα υπεράριθμους αλλά όχι κι έτσι...
Στο σχολείο μου είμαστε 2 πληροφορικοί και χάνονται αμέσως 16 ώρες. Ο ένας μένει σχεδόν χωρίς ωράριο και ο άλλος θα έχει να κάνει εργαστηριακά μαθήματα με 25 μαθητές! Ο ένας υπεράριθμος και ο άλλος Βέγγος στα πρόθυρα νευρικής κρίσης! Εντελώς αντιεκπαιδευτικό. Δε βλέπω κανέναν άλλο λόγο που πρέπει να γίνει πέρα από την άδικη κατασκευή υπεράριθμων.
Πρέπει να αλλάξει, όπως και πάρα πολλά άλλα στραβά του νέου σχεδίου για το Λύκειο!!

Υπάρχουν και οι ΟΤΑ που ζητούν εξειδικευμένο προσωπικό ( κανά word - excel δηλαδή )!!!! Λίγοι το έχουν πάρει χαμπάρι... Εγω προτείνω στην ΠΕΚΑΠ να μην κάνει τίποτα και να ζητήσει την εκδίωξη όλων των καθηγητών πληροφορικής από την δευτεροβάθμια...  :P

ζητώ - προτείνω γιατί γνωρίζω ότι δεν πρόκειται να κάνει - εκωφαντικά - απολύτως τίποτα...

apom

Παράθεση από: petrosp13 στις 01 Οκτ 2013, 02:13:24 ΜΜ
Και η κατάργηση του πανελλαδικού μαθήματος ήταν κάτι παραπάνω από σοβαρό για κάποιους από εμάς
Αλλά, δυστυχώς, δεν κινήθηκε πολύς κόσμος γιατί είχε στην άκρη του μυαλού του τις ώρες Γενικής Παιδείας
Το επαναλαμβάνω, περιμένω να δω πιο αντιδραστικές κινήσεις από τους συναδέλφους στα σχολεία που έχουν και κάποια δύναμη να κάνουν κάτι και να ακουστεί
Η απουσία της Πληροφορικής στο αρχικό σχέδιο και η τυπική απλά παρουσία της πλέον ήταν τα καμπανάκια, αλλά δυστυχώς δεν ξύπνησαν πολλούς

αδερφέ ακόμη ασχολείσαι;; μην χαλιέσαι... :(

kostaskls

Είναι πρωτοφανής η καταδίωξη που δέχονται όλες οι ειδικότητες πλην των
ΠΕ02-03-04.
Κάθε μέρα και κάποια χειρότερη εγκύκλιος βγαίνει στον αέρα!
Πρέπει να αντιδράσουμε άμεσα!!!
Δεν έχουμε καμία τύχη με αυτούς!

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: petrosp13 στις 01 Οκτ 2013, 02:13:24 ΜΜ
Και η κατάργηση του πανελλαδικού μαθήματος ήταν κάτι παραπάνω από σοβαρό για κάποιους από εμάς
...
Πέτρο, η κατάργηση του πανελλαδικού μαθήματος ήταν επίσης πολύ σοβαρό για όλους μας και πρέπει και αυτό να αλλάξει, το έχω γράψει σε πολλά μηνύματά μου.