Προς μέλη της ΕΠΕ:Πρόσκληση συμμετοχής σε εκδήλωση.....;

Ξεκίνησε από perittos, 23 Νοε 2011, 06:29:21 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

perittos

Προς μέλη της ΕΠΕ:
Μπορεί να ανακοινωθεί μια θεματολογία πιο συγκεκριμένη για την εκδήλωση;
Δηλ. το "Η εκδήλωση στοχεύει στη συνοπτική καταγραφή των συνθηκών που οδήγησαν στη σημερινή κατάσταση στον κλάδο, στον προσδιορισμό των τυχόν στρεβλώσεων που δημιουργήθηκαν" μπορεί να γίνει πιο συγκεκριμένο, ώστε να είναι και οι προτεινόμενες εισηγήσεις πιο συγκεκριμένες;

nektar

Θα ανακοινωθεί και η θεματολογία μόλις ολοκληρωθεί η προθεσμία κατάθεση προτάσεων για εισηγήσεις/παρουσιάσεις. Αν ενδιαφέρεστε κι εσείς να καταθέσετε μία πρόταση για εισήγηση/παρουσίαση και θέλετε τη θεματολογία για να βοηθηθείτε, πείτε μας.
Νεκτάριος Μουμουτζής

Vangelis

Θα μπορούσαμε να πληροφορηθούμε αν έχει προσκληθεί κάποιος υπεύθυνος απο το Υπουργείο; (και φυσικά έχει αποδεχθεί την πρόσκληση).

Φοβάμαι ότι χωρίς κάποιους υπευθύνους η συζήτηση μεταξύ μας θα  επικεντρωθεί τελικά σε αυτό που αναφέρεται ευγενικά ως  "προσδιορισμός των στρεβλώσεων που δημιουργήθηκαν" η  οποία  απλά θα ενισχύσει τον εσωστρέφεια μας και τη διάσπαση.
Δηλαδή τελικά μήπως "βρούμε" ακόμα μια  φορά τι μας χωρίζει αποφεύγοντας να δούμε τι μας ενώνει.

Λευτέρης Δουκέρης

#3
όλοι ξέρουμε οτι τρωγόσαστε ΕΠΕ και ΠΕΚΑΠ. Αν η διαμάχη σας είναι σε ποιόν  θα δοθούν οι καρέκλες και οι δάφνες της εκπροσώπησης του  κλάδου
τότε.... ΟΚ .... Αν σκοπός αυτών που θα πάρουν τις καρέκλες είναι ... να μπουν σε κάποια project του υπουργείο (έναντι αμοιβής) που αφορούν τον κλάδο της πληροφορικής τότε
ΟΚ!!!! Αν η διααφορά σας είναι ιδεολογική τοτε .... οκ..Αλλά υπάρχει σίγουρα , η πλειοψηφία των συναδέρφων που αποστασιοποιείται από αυτή την αντιπαράθεση.... Βρείτε τα λοιπόν η κάντε κάτι άλλο η τουλάχιστον εξηγήστε γιατί τρώγεστε. Η εποχή μας "σηκώνει" μόνο αλληλεγγύη
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

nektar

Από το Υπουργείο δεν έχει προσκληθεί κάποιος, σκοπός μας είναι να γίνει μια συζήτηση μεταξύ των καθηγητών Πληροφορικής για να διατυπωθούν κοινά αποδεκτές προτάσεις για το μέλλον των κλάδων λαμβάνοντας υπόψη το τι έχει συμβεί και γιατί στο παρελθόν και το ποια κατάσταση βρισκόμαστε σήμερα. Σκοπός, όπως έχουμε αναλύσει σε άλλες παρεμβάσεις στο Στέκι είναι να βρεθούν λύσεις που θα διασφαλίζει αφενός την επιστημονική φυσιογνωμία (άρα και τη μελλοντική ύπαρξη) των κλάδων και αφετέρου την αξιοποίηση όλων ανάλογα με τα τυπικά και ουσιαστικά τους προσόντα.
Σε σχέση με τα αναφερθέντα περί διαμάχης ΕΠΕ-ΠΕΚΑΠ να σημειώσω ότι για την ΕΠΕ (μιλώ εκ μέρους του ΔΣ της) ο αντίπαλος ήταν και παραμένει η απροθυμία της Πολιτείας να αξιοποιήσει την Πληροφορική και, κυρίως, το επιστημονικό δυναμικό της χώρας στην εκπαίδευση και όχι μόνο γεγονός που οδηγεί στην παραίτηση χιλιάδες ικανούς ανθρώπους.
Νεκτάριος Μουμουτζής

Vangelis

Παράθεση από: nektar στις 28 Νοε 2011, 12:45:56 ΠΜ
Από το Υπουργείο δεν έχει προσκληθεί κάποιος...
Σκοπός, όπως έχουμε αναλύσει σε άλλες παρεμβάσεις στο Στέκι είναι να βρεθούν λύσεις ....

Καλέσατε κάποιους (και ποιους) και αρνήθηκαν ή δεν καλέσατε κανένα;  καλέσατε κάποιον άλλο φορέα (π.χ παιδαγωγικό);
Έχετε καλέσει τουλάχιστον την ΠΕΚΑΠ;

Να βρεθούν λύσεις απλά αποκλείεται μόνο με συζητήσεις μεταξύ μας χωρίς συμμετοχή του Υπουργείου.  Να γίνουν προτάσεις συμφωνώ απόλυτα αλλα να γίνουν απο τις ενώσεις συντεταγμένα.   

Θα μπορούσε πάντως να είναι μια καλή ευκαιρία για ενωτική πορεία αν στη συνάντηση δεν επικρατήσουν φανατισμοί του τύπου "μασκαράδες πληροφορικοί" και ως κλάδος βλέπουμε απέναντί μας την πολιτική του Υπουργείου και όχι τον συνάδελφο που δουλεύει δίπλα μας.

Θα ήθελα να πω μόνο ότι με ανησυχούν εκφράσεις  όπως  "...λαμβάνοντας υπόψη το τι έχει συμβεί και γιατί στο παρελθόν...".  Αρκετά με το παρελθόν ας κοιτάξουμε το μέλλον.

Υ.Σ Λευτέρη τι σχολή έχεις τελειώσει εσύ;  Πως και δεν ξέρεις τις διαφορές των δύο ενώσεων;

jtsop

Με το νέο ΔΣ νομίζω ότι αυτά τα προβλήματα θα λυθούν. Τα μισά άτομα του ΔΣ είναι μέλη της ΕΠΕ και ελπίζω και οι υπόλοιποι αργά ή γρήγορα θα γίνουν και αυτοί, οπότε δε νομίζω ότι στο μέλλον θα υπάρξει αντίστοιχο θέμα.

Παράθεση από: lefteris_doy στις 27 Νοε 2011, 11:40:25 ΜΜ
όλοι ξέρουμε οτι τρωγόσαστε ΕΠΕ και ΠΕΚΑΠ. Αν η διαμάχη σας είναι σε ποιόν  θα δοθούν οι καρέκλες και οι δάφνες της εκπροσώπησης του  κλάδου
τότε.... ΟΚ .... Αν σκοπός αυτών που θα πάρουν τις καρέκλες είναι ... να μπουν σε κάποια project του υπουργείο (έναντι αμοιβής) που αφορούν τον κλάδο της πληροφορικής τότε
ΟΚ!!!! Αν η διααφορά σας είναι ιδεολογική τοτε .... οκ..Αλλά υπάρχει σίγουρα , η πλειοψηφία των συναδέρφων που αποστασιοποιείται από αυτή την αντιπαράθεση.... Βρείτε τα λοιπόν η κάντε κάτι άλλο η τουλάχιστον εξηγήστε γιατί τρώγεστε. Η εποχή μας "σηκώνει" μόνο αλληλεγγύη

Λευτέρης Δουκέρης

#7
Από την στιγμή που είναι κάποιος στον κλάδο ... απο την στιγμή που κάποιοι επέτρεψαν σε κάποιους ανθρώπους να "βγάζουν το ψωμί τους" εντασσόμενοι στο κλάδο ΠΕ19 η ΠΕ20 , εγώ προσωπικά δεν έχω κάποιο θέμα , αν το πτυχίο τους είναι το τάδε ή το δείνα. Τους δόθηκε η ευκαιρία και καλά έκαναν και την εκμεταλλεύτηκαν. Και εγώ αυτό θα έκανα. Θα προσπαθούσα να αξιοποιήσω κάθε ευκαιρία που θα μου δινόταν. Απο την στιγμή που τιμάνε και σέβονται το ρόλο του εκπαιδευτικού ... εγώ προσωπικά τους βγάζω το καπέλο. Το να θέλουν κάποιοι να "ελαφρύνουν" τον κλάδο απο τους είδη υφιστάμενους εκπαιδευτικούς μόνο και μόνο επειδή θεωρούν ότι δεν αρμόζει το πτυχίο τους με το γνωστικό αντικείμενο, το θεωρώ "ηθική αλητεία" . Πάνε να κόψουν , ιδιαίτερα αυτη την εποχή το ψωμί κάποιων , με ποιό σκεπτικό και δικαίωμα?

Υ.Γ κ. κανίδι δεν έχει καμία σημασία το πτυχίο μου (αν και ανέκαθεν "θεωρείτο πληροφορικάριου") , σημασία έχει ο κλάδος να εκπροσωπηθεί , τίμια χωρίς προσωπικές φιλοδοξίες απο ανθρώπους ικανούς , προiκισμένους τόσο ιδεολογικά , όσο ηθικά , όσο και επιστημονικά
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

nektar

Νομίζω ότι η εμμονή σε λανθασμένες εκτιμήσεις για την ΕΠΕ αδικεί πρώτ' απ' όλους εκείνους που τις διατυπώνουν.
Παραπέμπω στο σχετικό περί ΕΠΕ θέμα του Στεκιού όπου τα έχουμε ξεκαθαρίσει αυτά.
Δεν αξίζει να επαναλαμβάνω εδώ τα ίδια πράγματα.
Η στρατηγική της ΕΠΕ αποσκοπεί στη διασφάλιση της θέσης εργασίας ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών αφενός και τη δημιουργία των προϋποθέσεων για αύξηση των θέσεων εργασία, μέσω της ουσιαστικής αξιοποίησης της Πληροφορικής στο δημόσιο σχολείο και γενικότερα.
Νεκτάριος Μουμουτζής

Gnirut

"Η στρατηγική της ΕΠΕ αποσκοπεί στη διασφάλιση της θέσης εργασίας ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών"

Της θέσης εργασίας, που;
Στην εκπαίδευση ή αλλού;
Ξεκαθαρίστε το να τελειώνουμε.

Vangelis

Παράθεση από: Gnirut στις 30 Νοε 2011, 01:23:26 ΜΜ
"Η στρατηγική της ΕΠΕ αποσκοπεί στη διασφάλιση της θέσης εργασίας ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών"

Της θέσης εργασίας, που;
Στην εκπαίδευση ή αλλού;
Ξεκαθαρίστε το να τελειώνουμε.

+ αν είναι στην εκπαίδευση σε ποιό κλάδο αυτόν που επιθυμούν αυτοί ή αυτόν που επιθυμούν κάποιοι άλλοι;

Οι ωραίες εκφράσεις για  "δημιουργία των προϋποθέσεων για αύξηση των θέσεων εργασία" μπορεί να υποκρύπτει τις διώξεις που επιθυμούν ορισμένοι.

Σαφήνεια λοιπόν κ. Μουμουτζή η "ενθάρυνση" ώστε να αλλάξουν ειδικότητα δεν αρκεί.

Λευτέρη με αυτές τις απόψεις είσαι "καθαρόαιμος" ΠΕΚΑΠ :)

jfk1976

"@Leuteri αυτό το "Τους δόθηκε η ευκαιρία και καλά έκαναν και την εκμεταλλεύτηκαν. Και εγώ αυτό θα έκανα. Θα προσπαθούσα να αξιοποιήσω κάθε ευκαιρία που θα μου δινόταν" με ΤΡΟΜΑΖΕΙ. Είναι αμοραλιστικό και κυνικό. Μου θυμίζει κάποιους πολιτικούς που λέγανε "Ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό". Ίσως βέβαια αυτό που λες εξηγεί γιατί έφτασε η χώρα σε αυτή την κατάσταση...
Λες "Πάνε να κόψουν , ιδιαίτερα αυτη την εποχή το ψωμί κάποιων , με ποιό σκεπτικό και δικαίωμα?" .Ποιούς εννοείς?Μίλησε κανείς για απολύσεις?Εαν μίλησε μαζί σου είμαι και εναντίων αυτών.Πάντως εαν θυμάμαι καλά μέχρι το 2000 που επέτρεψε η πολιτεία να διορίζονται οι πτυχιούχοι Πληροφορικής χωρίς ΣΕΛΕΤΕ κάποιοι άλλοι στερούσαν το δικαίωμα των πτυχιούχων Πληροφορικής να "φάνε ψωμάκι". Το ήξερες αυτό?

Παράθεση από: lefteris_doy στις 29 Νοε 2011, 10:40:52 ΜΜ
Από την στιγμή που είναι κάποιος στον κλάδο ... απο την στιγμή που κάποιοι επέτρεψαν σε κάποιους ανθρώπους να "βγάζουν το ψωμί τους" εντασσόμενοι στο κλάδο ΠΕ19 η ΠΕ20 , εγώ προσωπικά δεν έχω κάποιο θέμα , αν το πτυχίο τους είναι το τάδε ή το δείνα. Τους δόθηκε η ευκαιρία και καλά έκαναν και την εκμεταλλεύτηκαν. Και εγώ αυτό θα έκανα. Θα προσπαθούσα να αξιοποιήσω κάθε ευκαιρία που θα μου δινόταν. Απο την στιγμή που τιμάνε και σέβονται το ρόλο του εκπαιδευτικού ... εγώ προσωπικά τους βγάζω το καπέλο. Το να θέλουν κάποιοι να "ελαφρύνουν" τον κλάδο απο τους είδη υφιστάμενους εκπαιδευτικούς μόνο και μόνο επειδή θεωρούν ότι δεν αρμόζει το πτυχίο τους με το γνωστικό αντικείμενο, το θεωρώ "ηθική αλητεία" . Πάνε να κόψουν , ιδιαίτερα αυτη την εποχή το ψωμί κάποιων , με ποιό σκεπτικό και δικαίωμα?

Υ.Γ κ. κανίδι δεν έχει καμία σημασία το πτυχίο μου (αν και ανέκαθεν "θεωρείτο πληροφορικάριου") , σημασία έχει ο κλάδος να εκπροσωπηθεί , τίμια χωρίς προσωπικές φιλοδοξίες απο ανθρώπους ικανούς , προiκισμένους τόσο ιδεολογικά , όσο ηθικά , όσο και επιστημονικά


nektar

Οι απαντήσεις υπάρχουν στο θέμα περί της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας. Όπως και ερωτήσεις που ακόμη δεν έχουν απαντηθεί. Παραπέμπω εκεί καθώς η πληροφόρηση είναι πληρέστερη όταν γίνεται in context και όχι out of context. Εξάλλου οι θέσεις της ΕΠΕ θα παρουσιαστούν με λεπτομέρεια στην υπό διοργάνωση ημερίδα.
Νεκτάριος Μουμουτζής

Λευτέρης Δουκέρης

#13
Μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον (ανεργίας , ανέχειας , εφεδρείας ) να μιλά κάποιος για ξεκαθάρισμα (χριστιανών και μουσουλμάνων) !!!!~!(πληροφορικάριων και μη) έστω και με την μορφή μετατάξεων σε άλλο κλάδο , επιμένω ότι αποτελεί «ηθική αλητεία». Και στο κάτω , κάτω ποιος είσαι ρε φίλε εσύ της ΠΕΚΑΠ ή της ΕΠΕ η όπως αλλιώς σε λένε που θα «επιβάλεις και θα προωθήσεις , το τι είναι πληροφορική και τι όχι;» Είσαι κάποιο θεσμοθετημένο , διοικητικό όργανο; Έχεις την άποψη σου ... σεβαστό ... Όμως η εισροή «λαθρομεταναστών» (αυτούς που εσείς θεωρείται λαθρομετανάστες στην πληροφορική έχει τελειώσει εδώ και χρόνια) . Με τους ανθρώπους που είναι .. είδη μέσα λοιπόν , τι να τους κάνουμε; Να τους κάνουμε DEL;


Φίλε μου jfk1976   η ΣΕΛΕΤΕ ανέκαθεν «έπαιρνε»  ούτε 20 άτομα το χρόνο (ΠΕ 19 και ΠΕ 20) ... οπότε , αναγκαστικά μπήκαν στην πληροφορική άτομα χωρίς ΣΕΛΕΤΕ αφού η εκπαίδευση χρειάστηκε από το 94 και μετά χιλιάδες πληροφορικούς και τεσπα , αν έχεις ασχοληθεί με διορισμούς , όλοι μα όλοι οι πτυχιούχοι ΣΕΛΕΤΕ έχουν διοριστεί ... τουλάχιστον μέχρι και πρίν μια διετία που γίνονταν διορισμοί. Οπότε τι  λέμε;

Επιμένω ότι κάθε ευκαιρία που μου δίνει κάποιος πρέπει να την κυνηγώ με θεμιτό τρόπο. Τώρα που βρίσκεις ότι είναι «κυνικό » να προσπαθείς και να κυνηγάς να έχεις με θεμιτό τρόπο στον «'ήλιο μοίρα» θέλει πολύ κουβέντα. Απλά θα πρέπει να κουβεντιάσουμε σε τελείως  ιδεολογικό επίπεδο , αρα σε τελείως «σχετικό » επίπεδο

Υ.Γ κ . Κανίδι στις 11-12-2011 σας καλώ όπως και όλους τους άλλους συναδέρφους στην ΚΕΡΑΤΕΑ μιας και κλείνει 1 χρόνος από την στιγμή που τα ΜΑΤ μας έκαναν την εξέχουσα τιμή , να προσπαθήσουν μέσω κυβερνητικής βέβαια επιθυμίας  , να φέρουν τον εθνικό μεγαλοεργολάβο στην ΚΕΡΑΤΕΑ να κονομήσει. Θα είναι τιμή για μας να σας έχουμε μαζί μας. Σας ενημερώνω ότι έχει τελεσιδικίσει απόφαση του πρωτοδικείου που έκρινε την εγκατάσταση της χωματερής εντελώς παράνομη.

Όλα αυτά τα λέω για να σας τονίσω ότι όπως εμείς εδώ στον τόπο μου , ενωθήκαμε και κερδίσαμε (έστω και πρόσκαιρα) , απλά το ίδιο κάντε και εσείς κύριοι που μας εκπροσωπείτε (ΠΕΚΑΠ – ΕΠΕ και ότι άλλο)
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

nektar

Ίσως δεν έχει γίνει αντιληπτό ότι οι προτάσεις της ΕΠΕ δεν αποτελούν μέρος ενός σχεδίου "γενοκτονίας" αλλά βασική συνιστώσα μιας ολοκληρωμένης πρότασης που αφορά τον εκσυγχρονισμό του τρόπου διδασκαλίας όλων των επιστημονικών αντικειμένων (φυσικές επιστήμες, μαθηματικά, ανθρωπιστικές επιστήμες, ακόμη και Θεολογία) με σύγχρονες μαθητοκεντρικές παιδαγωγικές μεθοδολογίες αξιοποιώντας κατάλληλα εργαλεία Πληροφορικής που είναι ήδη διαθέσιμα. Θεωρούμε ότι οι εκπαιδευτικοί των άλλων ειδικοτήτων που βρέθηκαν στους κλάδους ΠΕ19-20 εξαιτίας των αμαρτιών του παρελθόντος μπορούν να αποτελέσουν μια πολύτιμη μαγιά για το σκοπό αυτό. Κάποιοι, όμως, για άλλη μία φορά χρησιμοποιούν ωραία λόγια περί "ψηφιακού σχολείου" (θυμηθείτε το παλαιό "τρένο της Πληροφορικής"...) ενώ στην πράξη προωθούν το "μη σχολείο"... Η ΕΠΕ πιστεύει πως αυτή η  καταστροφική πορεία μπορεί να αναστραφεί εάν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι (και πληττόμενοι) μπρέσουν να συνεννοηθούν μεταξύ τους.

Ελπίζω αυτή να είναι η τελευταία φορά που χρειάζεται να κάνω τις ανωτέρω διευκρινήσεις. Κάποιοι φαίνεται ότι συστηματικά αρνούνται να κατανοήσουν τι λέει η ΕΠΕ και επιμένουν να διατυπώνουν τις απόψεις τους με τρόπο που διαστρεβλώνει τις απόψεις της ΕΠΕ. Την ταυτίζουν με "συλλόγους σφραγίδα", με φορείς που υπονομεύουν τα συλλογικά υποκείμενα που υποτίθεται ότι εκπροσωπούν κ.λ.π. κ.λ.π. Τους δικαιολογώ καθώς αυτά τα φαινόμενα είναι κυρίαρχα. Υπάρχουν, όμως, και κανόνες που έχουν εξαιρέσεις. Γι' αυτό τους καλώ να συνεχίσουν να μας κρίνουν ευχόμενος σύντομα να μπορέσουν να ΔΙΑκρίνουν τι είναι πραγματικά η ΕΠΕ και να μην κάνουν λογικά άλματα βασισμένοι, ίσως, σε πραγματικά δικά τους βιώματα από τη λειτουργία άλλων φορέων, τα οποία, όμως, δεν αντιστοιχούν σε αυτό που πραγματικά είναι η ΕΠΕ.
Νεκτάριος Μουμουτζής