Προσέλευση στη συγκέντρωση στις 15/2/11 στο υπουργείο

Ξεκίνησε από pfan, 06 Φεβ 2011, 08:40:47 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Προτίθεστε να παραβρεθείτε στη συγκέντρωση στις 15/2/11 στο υπουργείο;

Ναι θα έρθω
26 (46.4%)
Όχι γιατί διαφωνώ με αυτή τη μορφή του αγώνα
0 (0%)
Όχι γιατί θεωρώ ότι δεν προσφέρει τίποτα
0 (0%)
Όχι γιατί έχω αντικειμενικές δυσκολίες (απόσταση, λόγους υγείας, κ.α.)
29 (51.8%)
Όχι για άλλους λόγους
1 (1.8%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 56

Συνδεδεμένες εκδηλώσεις

pgrontas

Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες για το μέγεθος της προσέλευσης. Και η δική μου εκτίμηση είναι για μέγιστη τιμή 150-200 άτομα, που νομίζω είναι αρκετά καλό νούμερο. Ειδικότερα συγχαρητήρια αξίζουν σε όσους ήρθαν εκτός Αθήνας!
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Vangelis

Ήρθαν συνάδελφοι από Λάρισα και Βόλο!   τους ευχαριστούμε για την συμπαράσταση.
Θα μπορούσαν να έρθουν περισσότεροι συνάδελφοι απο Αθήνα  αλλα φαίνεται ότι είτε δεν μπορούσαν είτε αυτά τα θέματα δεν τους αφορούν!!!

Σύμφωνα με αυτά που είπε ο πρόεδρος της ΠΕΚΑΠ  κατά την έξοδό του δεν συναντήθηκαν με την υφυπουργό γιατί  την ώρα αυτή η Χριστοφιλοπούλου είχε συνάντηση με τον Παπανδρέου που ήταν και αυτός  στο Υπουργείο Παιδείας.  Συναντήθηκαν με συνεργάτες της Υφυπουργού οι  οποίοι τόνισαν ότι δεν υπάρχει θέμα κατάργησης της Πληροφορικής από το Λύκειο.  Κλείστηκε ραντεβού με την ίδια την Χριστοφιλοπουλου την Πέμπτη για να ζητηθεί να δεσμευτεί η ίδια ότι θα υπάρχουν μαθήματα πληροφορικής στο Λύκειο. 
Για περισσότερα περιμένουμε την ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ   

iliasthes

Να υποθέσουμε πως το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ πιθανά να συνεδριάζει και να περιμένουμε ενημέρωση από αύριο;
Βαγγέλη να κάνω μερικές ερωτήσεις αν γνωρίζεις; Επειδή όταν κάποιςο συζητάει με πολιτικούς παράγοντες πρέπει να είναι προσεκτικός μέχρι και στο τελευταίο κόμμα.

Δηλώσαν πως δεν θα καταργηθεί η πληροφορική από το Λύκειο ή το Γενικό Λύκειο;
Και κάτι ακόμα, δήλωσαν πως δεν θα καταργηθεί η Πληροφορική ως μάθημα ή οι Πληροφορικοί ως κλάδος που θα εργάζεται στο Λύκειο, άσχετα με το αντικείμενο εργασίας;

Ξέρω πως μπορεί να μοιάζω σαν "ψιλικατζής", αλλά δυστυχώς πρέπει να είμαστε πολλοί προσεκτικοί με όσα δηλώνουν πολιτικοί παράγοντες στην Ελλάδα.

pgrontas

Ηλία, έχεις δίκιο και ελπίζω να είναι σαφής η ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ ως προς το θέμα αυτό. Κατά την έξοδο τους από το υπουργείο μας είπαν ότι ο συνεργάτης της υφυπουργού είπε ότι δεν θα καταργηθεί ως γνωστικό αντικείμενο από το Λύκειο (αν υπήρχε προσδιορισμός γενικό ή νέο δεν θυμάμαι). Πάντως τόνισαν το γνωστικό αντικείμενο.

Κάτι άλλο που δεν έχει σχέση με την συγκέντρωση, αλλά νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό, είναι οτι άσχετα με την ύπαρξη του Αλγοριθμική/Προγραμματισμός (του μαθήματος κατεύθυνσης - με όποια μορφή και αν έχει) πρέπει να υπάρχει υποχρεωτικό μάθημα γενικής παιδείας πληροφορικής με αντικείμενο κατά την γνώμη μου βασικές έννοιες της επιστήμης μας (και όχι χρήση). Αυτό είναι που θα εγγυηθεί την παρουσία μας στο λύκειο, ως καθηγητές και όχι ως τεχνικό προσωπικό με ένα τριωράκι για να ξεγελιόμαστε. Στο πρόγραμμα που έχει διαρρεύσει υπάρχει χώρος για κάτι τέτοιο (πχ. αντί τρίωρο Γυμναστική/Αγγλικά να έχει 2ώρο Γυμναστική/Αγγλικά/Πληροφορική). Επίσης πολύ κρίσιμη είναι η παρουσία μας και στην Α' Λυκείου, όπου από ό,τι φαίνεται θα είναι η μεταβατική τάξη από το Γυμνάσιο. Νομίζω ότι κάτι τέτοιο πρέπει να τεθεί ΤΩΡΑ, πριν διαμορφωθεί το τελικό πρόγραμμα, όπου τα περιθώρια αλλαγών θα είναι μικρά. Η συνάντηση της Πέμπτης είναι δηλαδή η κατάλληλη στιγμή.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

iliasthes

Ως προς το ένα θέμα μου απάντησες. Πληροφορική ως γνωστικό αντικείμενο. Το αν το υπουργείο εννοεί πχ τη χρήση επεξεργαστή κειμένου ως πληροφορική είναι άλλο θέμα. Δηλαδή το περιεχόμενο της διδασκαλίας. Ας κατοχυρώσουμε την ύπαρξη του μαθήματος πρώτα και μετά συζητάμε και το περιεχόμενο.  Να και μια ιδέα για το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ, εφόσον υπάρχει η Πληροφορική στο νέο Λύκειο, να ζητήσει να υπάρξει και ένας εκπρόσωπος της ΠΕΚΑΠ, στην οποιαδήποτε επιτροπή θα αναλάβει να διαμορφώσει το τι θα διδάσκεται  σ' αυτό το μάθημα.

sarakiniotis

Παράθεση από: iliasthes στις 15 Φεβ 2011, 09:25:27 ΜΜ
Πληροφορική ως γνωστικό αντικείμενο.
Πληροφορική ως γνωστικο αντικειμενο , που θα μπορουσαν αν το κανουν ΜΑθηματικοι?? οπως διαβασαμε σε καποιο αλλο topic?

pgrontas

Παράθεση από: sarakiniotis στις 15 Φεβ 2011, 09:28:59 ΜΜ
Πληροφορική ως γνωστικο αντικειμενο , που θα μπορουσαν αν το κανουν ΜΑθηματικοι?? οπως διαβασαμε σε καποιο αλλο topic?
Σωστός.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

ntzios kostas

Αναφέρθηκε ότι η Πληροφορική ως γνωστικό αντικείμενο θα παραμείνει στο Λύκειο.
Την Πέμπτη ελπίζω να μάθουμε αν θα μείνουν και οι Πληροφορικοί ως καθηγητές στο Λύκειο.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

sarakiniotis

Απο τον alex1alex


Βιντεο απο τη σημερινη Ιστορικη συγκεντρωση της ΠΕΚΑΠ στο Υπουργειο

http://www.youtube.com/watch?v=3QYYyCZ7HK0

http://www.youtube.com/watch?v=qamEE7AZ7ZI

Δηλωσεις Λουβρη μετα τη συναντηση στο υπουργειο

http://www.youtube.com/watch?v=HmGFMmz-_G8

http://www.youtube.com/watch?v=CpMz0M54_gs

Αλεβιζάκος - ΟΛΜΕ

http://www.youtube.com/watch?v=_bKTJ1v12BE

και σε ποιοτητα HD (720) παρακαλω....

skoud

#54
Ενημέρωση από το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ: http://pekap.blogspot.com/2011/02/1522011.html

Σχετικά με τα ερωτήματα που προκύπτουν για τη δήλωση περί ύπαρξης της Πληροφορικής στο Λύκειο, δεν έγινε καμιά διευκρίνηση και βέβαια καμιά δέσμευση, αφού έτσι κι αλλιώς αυτό δεν είναι στην αρμοδιότητα των συμβούλων. Αν δε, δεν είχε πριν κανονιστεί η συνάντηση με την Υφυπουργό, δεν θα δεχόμαστε καμιά συζήτηση σε αυτό το επίπεδο...

Η συζήτηση ήταν στην ουσία μια προεργασία για τη συνάντηση της Πέμπτης, κύρια μια καταγραφή από τη μεριά τους των θέσεων και των απόψεών μας, ώστε να προετοιμαστούν για να μας απαντήσουν. Πάντως η αίσθηση που απεκόμισα είναι ότι εξακολουθούν να συγχέουν την Πληροφορική με τα εργαλεία της.

Αναμονή λοιπόν ως την Πέμπτη και βλέπουμε...

ΥΣ: Επαναλαμβάνω και την πρότασή μας για το Γενικό Λύκειο, όπως την καταθέσαμε και σήμερα και είναι νομίζω ίδια με αυτή του Ηλία και του pgrontas:

• Η Πληροφορική να είναι βασικό μάθημα και στις τρεις τάξεις του Νέου Λυκείου. Ο σκοπός του μαθήματος της Πληροφορικής στο Λύκειο, πέρα από την απόκτηση προηγμένων ικανοτήτων χρήσης των ψηφιακών μέσων, είναι, να αναπτύξουν οι μαθητές αναλυτική και συνθετική σκέψη, ικανότητες μεθοδολογικού χαρακτήρα και δεξιότητες σχετικές με την αλγοριθμική και την ορθολογική χρήση των ικανοτήτων αυτών στην καθημερινή ζωή.
• Να υπάρχει η διδασκαλία ενός μαθήματος Αλγοριθμικής και Αρχών Προγραμματισμού που θα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης η οποία είναι απαραίτητη σε όσους μαθητές θελήσουν να ακολουθήσουν θετικές επιστήμες.





edit από gthal: τροποποίησα το link από email σε url ώστε να λειτουργεί σωστά
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Νίκος Αδαμόπουλος

Συνάδελφοι μπράβο για την συγκέντρωση και ας ελπίσουμε να έχουμε θετικά αποτελέσματα...

Βέβαια, θα περιμένουμε μέχρι το τέλος ώστε να δούμε το τελικό επίσημο σχέδιο, γιατί ... αυτοί μπορεί να εννοούν ως γνωστικό αντικείμενο της Πληροφορικής το πάτημα των πλήκτρων στο μάθημα των θρησκευτικών!  :D

Νίκος Αδαμόπουλος

Το ψήφισμα που κατατέθηκε στην Περιφερειακή ΔΔΕ Κρήτης: Προάσπιση της Πληροφορικής Παιδείας για μία Κοινωνία Γνώσης
(Σύλλογος Καθηγητών Πληροφορικής Ανατολικής Κρήτης, Σύλλογος Καθηγητών Πληροφορικής Δυτικής Κρήτης, Ένωση Πληροφορικών Ελλάδος)
http://alfavita.gr/artro.php?id=23452

dim


AlexandrosK

Αντίστοιχη συγκέντρωση και ψήφισμα επιδόθηκε από τους καθηγητές Πληροφορικής Ν. Ροδόπης στον περιφερειακό δ/ντή εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στην Κομοτηνή.

Αν και μας δέχτηκε, δυστυχώς τα αποτελέσματα ήταν αποκαρδιωτικά, αφού επανέλαβε τη στάση του υπουργείου ότι η Πληροφορική δεν είναι γνωστικό αντικείμενο αλλά εργαλείο για τα άλλα μαθήματα παρά τα επιχειρήματά μας.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

jfk1976

Μπράβο σε όλους αυτούς που κινητοποιήθηκαν στην Αθήνα και στην επαρχία!
Χρειάζεται ενημέρωση της κοινωνίας ότι η Πληροφορική δεν είναι μόνο χρήση Υπολογιστών αλλά και επιστήμη που ένα μέρος της διδάσκεται στη Γ' Λυκείου με το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών.

Μπράβο στην ΠΕΚΑΠ και στην ΕΠΕ