Εύρεση του Ε.Κ.Π.

Ξεκίνησε από kmeranos, 28 Ιαν 2011, 11:27:17 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

kmeranos

Αγαπητοί συνάδελφοι, καλημέρα.

Θα ήθελα να ρωτήσω αν η εύρεση του ΕΚΠ (ελάχιστο κοινό πολλαπλάσιο) και του ΜΚΔ (Μέγιστος Κοινός Διαιρέτης) πιστεύετε ότι είναι μέσα στα πλαίσια της διδασκόμενης ύλης.

Ευχαριστώ

Σπάχος Κυριάκος
ΠΕ19 Πληροφορικής

Σπύρος Δουκάκης

Προσωπικά διδάσκω αυτόν τον αλγόριθμο (ΜΚΔ και εξ αυτού τον ΕΚΠ) (είτε ως ανάπτυξη, είτε ως εκτέλεση, είτε ως συμπλήρωση κενών) για διάφορους λόγους:

1. Είναι από τους αρχαιότερους αλγόριθμους (βλ. σ. 25 β.μ.)
2. Έχει ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά (π.χ. δεν έχει σημασία με ποιον από τους δύο αριθμούς θα ξεκινήσει η διαδικασία εύρεσης του ΜΚΔ)
3. Είναι δραστηριότητα στο τετράδιο μαθητή (βλ. σ. 109 τ.μ.)
4. Υλοποιείται με διάφορους τρόπους (βλ. σ. 70 β.μ.)
5. Τον μαθαίνουν και στα Μαθηματικά από το δημοτικό (με άλλη βέβαια προσέγγιση, που προφανώς ορισμένοι δεν την θυμούνται)
6. Είναι πολυσυζητημένος διεθνώς (για όλους αυτούς τους λόγους).
7. Τον ξαναβλέπουν στα τριτοβάθμια ιδρύματα (για όλους αυτούς τους λόγους).

Άρα, για μένα αποτελεί έναν σημαντικό αλγόριθμο που τον θεωρώ χρήσιμο για τους μαθητές/τριες, παρότι παρουσιάζεται (ολοκληρωμένα ας πούμε) σε παράγραφο που είναι εκτός ύλης...

Θα μπορούσε να λειτουργήσει και ανάποδα... αλγόριθμος εύρεσης του ΕΚΠ...