Επισυνάπτω την απόφαση.
Ζάχαρη είμαστε..... Αν είδα καλά δεν έχει αλλάξει τίποτα σε σχέση με την περσινή χρονιά.
Διαβάζοντας την ύλη δεν είδα κάπου να αναφέρεται αν οι μαθητές θα εξετάζονται αμιγώς σε ΓΛΩΣΣΑ. Αυτό σημαίνει ότι επιστρέφουμε πάλι στους αλγορίθμους; μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει;
Ευχαριστώ πολύ.
Λογικά όχι
Θα είναι πισωγύρισμα
Κάποτε έλεγαν πως θα άλλαζε το βιβλίο, θα έμπαινε η "python" και κάτι τέτοια. Νεκρική σιγή όμως βασιλεύει αντίθετα.
Παράθεση από: stam12 στις 12 Σεπ 2017, 08:46:42 ΜΜ
Κάποτε έλεγαν πως θα άλλαζε το βιβλίο, θα έμπαινε η "python" και κάτι τέτοια. Νεκρική σιγή όμως βασιλεύει αντίθετα.
Η Python διδάσκεται στα ΕΠΑΛ. Αντικατέστησε την Pascal που διδάσκονταν παλαιότερα. Στα ΓΕΛ, έχουμε εδώ και χρόνια τη ΓΛΩΣΣΑ. Γιατί δεν αλλάζει; Ίσως για τον ίδιο λόγο που δεν μπήκε εξ αρχής η Pascal και έχουμε τη ΓΛΩΣΣΑ.
Πάντως καλό θα ήταν να είχαμε μία αλλαγή σε μία πραγματική γλώσσα, όπως η Python, που είναι και χρήσιμη, έχει πολλές δυνατότητες και είναι εύκολη!
Περιμένουμε το νέο Λύκειο :angel:...........
Πώς αντιμετωπίζετε τα διαγράμματα ροής; Εννοώ, δίνετε την ίδια έμφαση με παλιότερα ή λιγότερη;
Έχουν προηγηθεί και συζητήσεις για το ίδιο θέμα, απ΄ότι καταλαβαίνω ποτέ δεν τέθηκαν τυπικά εκτός ύλης, αλλά νομίζω πως έχουν καιρό πλέον να εξεταστούν.
Εγώ προσωπικά τα χρησιμοποιώ κανονικά ίσως σε κάπως λιγότερες ασκήσεις αλλά έτσι κι αλλιώς βοηθάνε στην κατανόηση του αλγορίθμου, όπως φέτος μου είπε εμφατικά μια μαθήτριά μου..
Καλησπέρα στην παρέα,διδάσκω εδω και 3 χρόνια το μάθημα της ΑΕΠΠ.Πίστευω ότι τα διαγράμματα ροής αντιμετωπίζονται πιο εύκολα από τους μαθητές σε σχέση με την κωδικοποίηση ισώς γιάτι υπάρχει ενδιάφερον με τα σχήματα και το θεωρούν σαν παιχνίδι.
Καλησπέρα. Έχουμε κάποια νεότερη διευκρίνηση για την ύλη του μαθήματος; Τελικά η επίλυση των αλγορίθμων θα γίνει μόνο σε "ΓΛΩΣΣΑ" ή όχι; Είναι τραγικό να ξεκινάει η χρονιά και να μην διευκρινίζεται! Κάθε χρόνο και μια έκπληξη!!!
καλησπέρα σε όλους
προσωπικά δεν θεωρώ πως η ΓΛΩΣΣΑ και ο αλγόριθμος δεν είναι κάτι το διαφορετικό, κάθε γλώσσα προγραμματισμού είναι η υλοποίηση ενός αλγορίθμου ... δεν νομίζω να πάρει χρόνο να κάνει κάποιος ένα παράδειγμα σε αλγόριθμο, ίδια ακριβώς είναι η λύση ... εγώ απλώς που λέω πως στο πρόγραμμα πρέπει να δηλώσουν τις μεταβλητές και αυτό παρουσιάζω ως μόνη διαφορά ... και κάποια τυπικά πχ ΓΡΑΨΕ σαν εντολή εξόδου ... αλήθεια αν πχ πέρυσι αν κάποιος μαθητής έλυνε σωστά τα Γ και Δ στις πανελλήνιες που ήταν αρκετά δύσκολα, θα έχανε μονάδες αν είχε ΕΜΦΑΝΙΣΕ αντί γράψε ?? τυπικά συντακτικό λα΄θος είναι, αλλά εγώ πχ δεν θα έκοβα κάτι
Θεωρώ ότι επειδή η "ΓΛΩΣΣΑ" θεωρείτε γλώσσα προγραμματισμού είναι αυστηρά καθορισμένο το συντακτικό της. Οπότε θεωρώ ότι αν κάποιος αντί για Γράψε χρησιμοποιήσει Εμφάνισε, τότε έχει κάνει λάθος αντίστοιχο του να χρησιμοποιήσει cout στην python για παράδειγμα...
Πέραν τούτου κι ασχέτως με τις μικροδιαφορές το θέμα είναι αν είναι θα παραμείνει το περσινό σύστημα ή όχι. Πέρσι στις 14/9 έδωσαν οδηγίες διδασκαλίας της ύλης. Φέτος δεν προβλέπεται κάτι αντίστοιχο ή βαρέθηκαν και σου λένε άστους να βγάλουν μόνοι τους τα κάστανα από την φωτιά;
ΠαράθεσηΘεωρώ ότι επειδή η "ΓΛΩΣΣΑ" θεωρείτε γλώσσα προγραμματισμού είναι αυστηρά καθορισμένο το συντακτικό της. Οπότε θεωρώ ότι αν κάποιος αντί για Γράψε χρησιμοποιήσει Εμφάνισε, τότε έχει κάνει λάθος αντίστοιχο του να χρησιμοποιήσει cout στην python για παράδειγμα...
Εντάξει μην υπερβάλλουμε κιόλας..Τα παιδιά μαθαίνουν αλγοριθμική στην ουσία..Θα μου έκανε κάποιος Γ και Δ θέμα σωστά και θα του έκοβα μονάδες για το Εμφάνισε? Ήμαρτον..
Παράθεση από: tsak στις 22 Σεπ 2017, 02:25:24 ΜΜ
Εντάξει μην υπερβάλλουμε κιόλας..Τα παιδιά μαθαίνουν αλγοριθμική στην ουσία..Θα μου έκανε κάποιος Γ και Δ θέμα σωστά και θα του έκοβα μονάδες για το Εμφάνισε? Ήμαρτον..
Ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το τι πραγματικά θα συμβεί. Μπορεί εσύ να μην κόψεις τίποτα, κάποιος άλλος, όμως; Δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος κι επειδή έχω δει πολλά, από μικροδιαφορές σε μαθητές που έβαζε ο ένας 99 κι ο άλλος 97 μέχρι τεράστιες διαφορές που πήγαιναν σε 3ο βαθμολογητή, είμαι στους μαθητές μου πάντα ακριβής σε αυτά που τους λέω.
Γι' αυτό και θέλω με βεβαιότητα να γνωρίζω αν τελικά θα χρησιμοποιήσουμε μόνο ΓΛΩΣΣΑ ή όχι... Για να επανέλθω και στο θέμα! :)
Αν, λοιπόν, κάποιος έχει επαφή με τους υπευθύνους ας μας ενημερώσει κι εμάς να ξέρουμε τι να κάνουμε...
Καλησπέρα σε όλους
Συνάδελφε καλά κάνεις εννοείται, απλά - για να είσαι εσύ πιο άνετος- πόσο χρόνο θα πάρει να κάνεις δύο παραδείγματα σε αλγόριθμο, που ξαναλέω είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα ;; κάνε για να είσαι εσύ ήσυχος...πάντως θεωρώ πως " συνεπάγεται " από πέρυσι πως θα είναι σε ΓΛΩΣΣΑ
ΠαράθεσηΠοτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το τι πραγματικά θα συμβεί. Μπορεί εσύ να μην κόψεις τίποτα, κάποιος άλλος, όμως; Δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος κι επειδή έχω δει πολλά, από μικροδιαφορές σε μαθητές που έβαζε ο ένας 99 κι ο άλλος 97 μέχρι τεράστιες διαφορές που πήγαιναν σε 3ο βαθμολογητή, είμαι στους μαθητές μου πάντα ακριβής σε αυτά που τους λέω.
Γι' αυτό και θέλω με βεβαιότητα να γνωρίζω αν τελικά θα χρησιμοποιήσουμε μόνο ΓΛΩΣΣΑ ή όχι... Για να επανέλθω και στο θέμα! :)
Αν, λοιπόν, κάποιος έχει επαφή με τους υπευθύνους ας μας ενημερώσει κι εμάς να ξέρουμε τι να κάνουμε..
Κι εγώ συνιστώ στους μαθητές να είναι ακριβείς στο συντακτικό της ΓΛΩΣΣΑΣ μην νομίζεις..Και τους αναφέρω ότι έχουν συμβεί διάφορα ευτράπελα..Απλά κρίνω τι έχει σημασία μεγαλύτερη και νομίζω μετά από τόσα χρόνια που υπάρχει το μάθημα στις εξετάσεις, ότι και οι εξεταστές κρίνουν πιο ώριμα..ελπίζω τουλάχιστον.
Καιρός ήτανε... Οι οδηγίες διδασκαλίας, με μια ματιά που έριξα, ίδιες με πέρισυ... Η υλοποίηση σε ΓΛΩΣΣΑ...
https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2017/163578_%CE%9F%CE%94%CE%97%CE%93%CE%99%CE%95%CE%A3_%CE%91%CE%95%CE%A0%CE%A0_%CE%93_%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81_%CE%94_%CE%B5%CF%83%CF%80%CE%B5%CF%81_%CE%93%CE%95%CE%9B_2017_18_v2_signed.pdf
Οδηγίες Υπουργείου
Είναι αποδεκτή η χρήση, είτε μονών, είτε διπλών εισαγωγικών.
Οι μαθητές πρέπει να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων σε ΓΛΩΣΣΑ εκτός και αν αναφέρεται στην εκφώνηση διαφορετική μορφή αναπαράστασης του αλγορίθμου.
Παράθεση από: mana στις 03 Οκτ 2017, 04:28:17 ΜΜ
Οι μαθητές πρέπει να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων σε ΓΛΩΣΣΑ εκτός και αν αναφέρεται στην εκφώνηση διαφορετική μορφή αναπαράστασης του αλγορίθμου.
Προφανώς εδώ εννοεί τα διαγράμματα ροής!
Παράθεση από: IoannisMas στις 07 Οκτ 2017, 10:40:57 ΜΜ
Προφανώς εδώ εννοεί τα διαγράμματα ροής!
Εννοεί έναν απο τους τέσσερεις τρόπους που αναφέρει το βιβλίο.