Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

thana$i$

Μια φιλόλογος, ένας πολιτικός επιστήμονας και ένας τύπος με τατουάζ «Sieg Heil» μιλάνε για Πληροφορική.
Μετανοείτε ...

tsabatman

Παράθεση από: thana$i$ στις 04 Σεπ 2013, 08:39:30 ΜΜ
Μια φιλόλογος, ένας πολιτικός επιστήμονας και ένας τύπος με τατουάζ «Sieg Heil» μιλάνε για Πληροφορική.
Μετανοείτε ...
Πολιτικός επιστήμονας χαχαχα σαν καθηγητής στο πάμε στοίχημα ακούγεται!

sarakiniotis

Για φανταστείτε να ηταν στην επιτροπή ο Ταμήλος ???

labrosD

Φάγανε σουτ από τις ερευνητικές εργασίες .... Την ίδια στιγμή τονίστηκε η χρησιμότητα μας μια και οι υπόλοιποι είναι ανίκανοι να τις φέρουν εις πέρας....
Μέχρι την Παρασκευή θα φάνε σουτ και απο τις Πανελλαδικές...  :D :D :D

michaeljohn

Συνάδελφοι καλησπέρα
Επειδή έχω χαθεί στις πολλές σελίδες της συζήτησης. παρακαλώ κάποιος να μου στείλει ένα κείμενο με τις θέσεις μας ( αν είναι δυνατό, σύντομο και περιεκτικό) για να το στείλω σε Βουλευτή που είναι στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων και με το οποίο θα έχω τηλεφωνική  επικοινωνία το βράδυ. Να με συγχωρέσετε αλλά δεν μπορώ να πω περισσότερα

michaeljohn



AlexPapplir

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 31 Αυγ 2013, 11:46:51 ΜΜ
Η επιστολη που θα διώξω, όποιος θέλει κρατάει ό,τι του αρέσει
στέλνουμε μαιλ παντού, για το αυτονόητο:

ο φοιτητης πληροφορικης, τοπογραφιας, μαθηματικων κλπ πρεπει να έχει εξεταστει στη σχετική επιστημη και όχι στη Χημεία

Σπύρος Δουκάκης

http://www.cs.teiath.gr/wp-content/uploads/2013/09/To_mathima_tis_pliroforikis_sto_neo_lukeio-pdf.pdf

Το Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας μετά και την κατάθεση στη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής του σχεδίου Νόμου με τίτλο «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων», διαπιστώνει την υποβάθμιση του μαθήματος της Πληροφορικής στο νέο Λύκειο.
Η συγκεκριμένη εξέλιξη μας προβληματίζει και μας ανησυχεί, διότι πιστεύουμε ότι στη δύσκολη οικονομική εποχή που βιώνουμε, η χώρας μας για να βγει από το αδιέξοδο θα πρέπει να στηριχθεί στις σύγχρονες επιστήμες, όπως για παράδειγμα στην επιστήμη της Πληροφορικής.
Κατά συνέπεια, το Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας που αποσκοπεί στην προετοιμασία επιστημόνων Πληροφορικής, στηρίζει τις προτάσεις των επιστημονικών φορέων της Πληροφορικής για την αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό του μαθήματος της Πληροφορικής στο νέο Λύκειο.

Δημήτρης Κεχαγιάς
Προϊστάμενος Τμήματος
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕΙ Αθήνας

billdnet

Θα πρέπει να είναι ξεκάθαροι ... θέλουμε οι φοιτητές μας να έχουν γνώσεις στον Προγραμματισμό και να έχουν εξεταστεί Πανελλαδικά.



control_data

Πιστεύω οτι αξίζει τον κόπο να τονιστούν τα εξής. Στην προηγούμενη συζήτηση της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων οι βουλευτές Γιοβανόπουλος, Κουράκης και Στύλιος υποστήριξαν την επιστημονική άποψη για την Πληροφορική ως βασική και ολιστική επιστήμη όπως έχει διατυπωθεί απο πολλούς ακαδημαϊκούς προσφάτως.

Η αντίθετη άποψη περι Πληροφορικής ως οριζόντιας γνώσης "Ψηφιακού αλφαβητισμού" γενικής παιδείας για όλους, μη βασικής επιστήμης και συνεπώς μη κατάλληλης για πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, υποστηρίχθηκε ως εξής:

ΠαράθεσηΌταν λέμε ψηφιακός αλφαβητισμός και αναγνώριση της σημασίας της πληροφορικής, δεν εννοούμε  μια κάθετη οργάνωση, εννοούμε μια οριζόντια οργάνωση, δηλαδή πώς αυτό που λέμε υπολογιστής και όλες οι τεχνολογίες της πληροφορίας θα οργανωθούν οριζόντια σε όλα τα  μαθήματα σπουδών. Αυτό που μας ενδιαφέρει, είναι όταν έκανε το παιδί Κείμενα ή  όταν κάνει οποιοδήποτε μάθημα, μπορεί να αξιοποιεί τον υπολογιστή σε όλες τις μεγάλες οικογένειες μαθημάτων, όχι να ξέρει να πει και να δώσει μάθημα για το λειτουργικό σύστημα. Δεν είναι αυτό το ζητούμενο στη μέση παιδεία. Είναι να αξιοποιήσει η εκπαίδευσή  μας τη χρήση, αυτό το εργαλείο το πολύ σημαντικό σε όλα τα μαθήματα και αυτό σημαίνει μια οριζόντια οργάνωση, αυτό σημαίνει αναγνώριση του ψηφιακού αλφαβητισμού ως πολύ σημαντικό για τη σύγχρονη εκπαίδευση και το σύγχρονο λύκειο.
Ρεπούση (Δημοκρατική Αριστερά)

Παράθεσηείναι επιτακτικό στην εποχή που ζούμε,  να υπάρχει το μάθημα της πληροφορικής ενισχυμένο σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, γιατί πέρα από την οποιαδήποτε εξειδίκευση και ειδικότητα, η πληροφορική έχει εισχωρήσει σχεδόν παντού. Είναι αδιανόητο οι επιστήμονες σήμερα, είτε της τεχνικής κατεύθυνσης, είτε θεωρητικών κ.λπ. να μην έχουν μία γενική τουλάχιστον άποψη περί πληροφορικής και ουσιαστικά οι νέοι να παίρνουν πληροφορίες από εδώ και από εκεί, χωρίς να έχουν κάποια συστηματική εκπαίδευση πάνω στην πληροφορική.
Ηλιόπουλος (Χρυσή Αυγή)

ΠαράθεσηΕδώ, θα συμφωνήσω με την κυρία Ρεπούση όπως το έθεσε, ότι αυτό που προέχει είναι πράγματι η προφορική επιστήμη της πληροφορικής, να μπορεί να δίνεται σε όλα τα παιδιά, γι' αυτό το λόγο το κάναμε Γενικής Παιδείας και οι ώρες της πληροφορικής, που πράγματι είναι αναγκαίες, αυξήθηκαν.
Κεδίκογλου (ΠαΣοΚ)

Είναι προφανές οτι ο Κεδίκογλου αποφασίζει να συγκλίνει με μια άποψη που έχει αποδειχθεί εσφαλμένη απο ακαδημαϊκούς που έχουνε άμεση σχέση με την επιστήμη και υποστηρίζεται απο μια Ιστορικό που δεν έχει καμιά σχέση με την Πληροφορική (πέρα απο τον υπολογιστή ως εργαλείο "σημαντικό για όλα τα μαθήματα") και έναν τυπά που έχει τατουαζ Sieg Heil στο μπράτσο του ("αδιανόητο οι επιστήμονες σήμερα, είτε της τεχνικής κατεύθυνσης, είτε θεωρητικών κ.λπ. να μην έχουν μία γενική τουλάχιστον άποψη περί πληροφορικής").

Αυτό ας δοθεί στους βουλευτές της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων και σε όποιον άλλο κρίνει οτι μπορεί να το χρησιμοποιήσει. Ο Κεδίκογλου ας αποφασίσει με ποιούς θέλει να συγκλίνει.

billdnet

Πλάκα μας κάνει ... του οικονομικού πεδίου;  ;D

ΠαράθεσηΠροβληματισμένος σχετικά με τη συρρίκνωση του μαθήματος της Πληροφορικής στο Νέο Λύκειο εμφανίστηκε ο υπουργός Παιδείας Κ.Αρβανιτόπουλος. Μιλώντας χθες στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, όπου συζητείται το σχετικό νομοσχέδιο, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να ενταχθεί το μάθημα της Πληροφορικής στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα του οικονομικού κύκλου για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Που είναι ο Λαζόπουλος;

petrosp13

Καλά, αυτό προτάθηκε κι από μας, αλλά οι επιλογές σε αυτό το πεδίο θα είναι ατελείωτες
Άντε να βγάλουν άκρη τα παιδιά
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

billdnet

Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Σεπ 2013, 10:34:26 ΜΜ
Καλά, αυτό προτάθηκε κι από μας, αλλά οι επιλογές σε αυτό το πεδίο θα είναι ατελείωτες
Άντε να βγάλουν άκρη τα παιδιά

Δηλαδή για να καταλάβω ... θα μετακινήσουν τα τμήματα Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών κλπ. στο Οικονομικό πεδίο;
Τι είναι αυτά; Δεν βγάζω άκρη. 

;D :D :laugh: