Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Javert

Ο διαχειριστής επίσης μπορεί να κλειδώσει το forum και να ησυχάσει.
Γιατί ασχολείστε μαζί τους; Κερδίζετε κάτι; Ζήτω η χημεία κάτω η πληροφορική, το καταλάβαμε φίλοι χημικοί.
Πάμε παρακάτω.

Αποστολάτος Άκης

#3781
  Παιδιά, τελικά πέτυχαν το σκοπό τους να μας κάνουν να χάσουμε κατα κάποιο τρόπο τον προσανατολισμό και την αξιοπρέπεια του ΔΙΚΑΙΟΤΑΤΟΥ αγώνα μας και να αλλάξουν μερικώς το θέμα συζήτησης... Οι λόγοι για το πανελλαδικώς εξεταζόμενο είναι πρωτίστως παιδαγωγικοί, ύστερα βιοποριστικοί(το αοδε που βγαίνει δεν διαμαρτυρεται κανείς - ακρως αντιπαιδαγωγικό μάθημα - και καλώς βγαίνει από τις εξετάσεις ).
   Στους εριστικούς και ειρωνικούς "συναδέλφους" που εγγράφονται, γράφουν την εξυπνάδα τους ή αναπαράγουν τα σαθρά επιχειρήματα άλλων και την κάνουν, ας απαντήσουμε είτε με αδιαφορία είτε με νηφαλιότητα και επιχειρήματα. Το μόνο τους "επιχειρημα" είναι ότι είμαστε συντεχνία και ότι δεν θελουμε να μη χάσουμε τα κεκτημένα. Κανείς δεν πείθεται ότι με ένα μάθημα 1 ώρας στη Β και 2 ωρών γενικής στη Γ καλύπτει τα παιδιά των τεχνολογικών σχολών και πατούν μόνο στη συμπεριφορά μας στα φόρουμ.
   Κουβέντες αυτονόητες(όπως οι χημικοί κάνουν φροντιστήρια και οχι εμεις) δε χρειάζεται να λέγονται συνέχεια... Κατα κάποιο τρόπο εμείς ρίχνουμε νερο στο μύλο τους.... Η πίκρα μας είναι δικαιολογημένη αλλά ας μη τους δώσουμε αφορμές να μας πουν "κωλοπαιδα"(ενώ έχουμε 100% δίκιο και το ξέρουν).

Όσον αφορά την κ. Τόνια( κάποια στιγμή θα πρέπει οι έγγραφες, αν είναι εφικτό, να είναι ονομαστικές και όχι με nicks - καθένας έχει την ευθύνη του δημοσίου λόγου του αφού εκτίθεται):

Παράθεση από: tonia στις 04 Σεπ 2013, 10:56:00 ΠΜ
Καλημέρα σας
Είμαι καθηγήτρια πληροφορικής σε Γυμνάσιο και παρακολουθώντας το στέκι τις τελευταίες μέρες πραγματικά έχω αηδιάσει και ντρέπομαι για την ειδικότητά μου. Δεν πολυδιάβαζα στέκι μέχρι που ο χημικός του σχολείου μου είπε "Μπες στο στέκι να δεις τα χάλια σας".
Πραγματικά έχω μείνει άφωνη με αυτά που διαβάζω από χρήστες που θεωρούν τους εαυτούς τους εκπαιδευτικούς που είναι απίστευτα προκλητικοί και συνεχώς βρίζουν τους χημικούς και τους λένε ρουφιάνους. Επίσης αν διάβασα καλά απαιτούν να διαγράφεται όποιος έχει ειδικότητα Χημικού? Τι φασισμός είναι αυτός? Είστε δημοκρατικό φόρουμ? αντέχετε την άλλη άποψη ή όχι;
Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω κανέναν(καθώς με τα γραφόμενα και το ύφος πολλών διαφωνω), όταν η ΕΕΧ έβγαζε κατάπτυστες ανακοινώσεις στα λογικά μας επιχειρήματα και καταφέρθηκε εναντίον συναδέρφων πληροφορικών, δεν εξαγριώθηκες; Κανένας συνάδελφος δεν καταφέρθηκε εναντίον των χημικών τουλάχιστον πρίν την 1η ανακοινωση της ΕΕΧ. Η δράση φέρνει αντίδραση. Τουλάχιστον οι συνάδελφοι δεν είναι θεσμικός φορέας...


Παράθεση από: tonia στις 04 Σεπ 2013, 10:56:00 ΠΜ
Χάνετε τα ιδιαίτερά και τα φροντιστήριά σας και για αυτό απειλείτε θεούς και δαίμονες. Όλα γίνονται για την παραπαιδεία και τα λεφτά.
Η ιδιοτέλεια όλων φαίνεται αφού αυτοί που "τρέχουν" είναι είτε φροντιστές είτε ιδιαιτεράδες ή 2-3 συγγραφείς  λυσσαριών-εκτρωμάτων που βλέπουν να χάνουν τα φράγκα και έχουν τρελαθεί.
Ναι είμαι καθηγητής που διδάσκει σε ιδιωτικό σχολείο και σε φροντιστήριο. Με το νέο σύστημα σε δυο χρόνια θα χάσω τη δουλειά μου..(Ελπίζω να μη χρειαστεί ποτέ να μάθεις πως είναι αυτό το συναίσθημα του αργού "θανάτου"). Αν η αλλαγή ήταν στην κατεύθυνση να εξαλείψει τελείως τα φροντιστήρια, θα συμφωνούσα 100% με το μη πανελλαδικά εξεταζόμενο. Συμβαίνει όμως το αντίθετο. Αύξηση ωρών στα φροντιστήρια και απλά θα αντικατασταθούνι οι ώρες της ΑΕΠΠ με χημεία. Και όχι, δεν γίνεται μόνο για την "παραπαιδεία"(αν και μου φαίνεται τουλάχιστον υποκριτικο συνάδελφοι που πριν διοριστούν να δουλεύουν σε φροντιστήρια - κάπως πρέπει να εργαστει καποιος πριν διοριστεί - και μόλις διορίστηκαν το παίζουν τιμητές και πολέμιοι του συστήματος), αλλά υπάρχουν και σοβαρότατοι παιδαγωγικοί λόγοι(τους οποίους έχουν αναφέρει αξιόλογοι συνάδελφοι παραπάνω, μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια). 

Παράθεση από: tonia στις 04 Σεπ 2013, 10:56:00 ΠΜ
Ευτυχώς βλέπω ότι αρκετοί αξιόλογοι συνάδελφοι έχουν πάρει αποστάσεις από αυτή την κατάσταση , αλλά αυτό δεν αρκεί. Πρέπει να τους καταγγείλουμε και να διαχωριστούμε από αυτούς που δηλητηριάζουν τον κλάδο μας.
Όπως γράφει και η ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ (για την οποία τους δίνω συγχαρητήρια)
Η απόσταση που έχουν πάρει οφείλεται στο ότι έχουν αηδιάσει στο επίπεδο που έχουν οδηγήσει την υποτιθέμενη παιδαγωγική αντιπαράθεση οι χημικοί εξαρχής


Παράθεση από: tonia στις 04 Σεπ 2013, 10:56:00 ΠΜ
Για αυτό λοιπόν σε λίγο στέλνω μια επιστολή σε όλα τα μέλη της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων στην οποία εξηγώ τα παραπάνω και τους λέω ότι αν θέλουν αληθινή εκπαίδευση πρέπει να αυξήσουν τις ώρες της πληροφορικής στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο αλλά να μην είναι σε καμία περίπτωση πανελλαδικά εξεταζόμενο. Αυτές οι εξετάσεις έχουν καταστρέψει την παιδεία. Ευτυχώς δεν δυσκολεύτηκα να βρω τα mail τους μια και εσείς τα έχετε μαζέψει στο στέκι. Μάλιστα σκέφτομαι να στείλω την επιστολή μου σε όσους την έχετε στείλει και εσείς, αφού έχετε όλα τα emails μαζεμένα. Ευχαριστώ για τη βοήθεια παιδιά!!  ;D ;D ;D
Φυσικά και θα στείλω την επιστολή και στον υπουργό και τους υφυπουργούς.
Το μόνο πρόβλήμα της παιδείας είναι η εξέταση της ΑΕΠΠ πανελλαδικά.(Εδώ γελάνε "συναδέλφισσα πληροφορικέ")... Τώρα αν είναι να αλλάξει ριζικά το σύστημα και να μην υπάρχουν καθόλου εξκετάσεις μαζί σου, αλλά δεν είναι αυτό το τρέχον διακύβευμα. Η ειρωνία που βγάζεις στο τέλος του μηνύματος και η προσπάθεια να μας "τσιγκλήσεις" και να μας αποπροσανατολίσεις δεν πετυχε. Στείλε επίσης μαζί με αυτό που μας λες και τις μελέτες που δείχνουν για ποιο λόγο οι σχολές πληροφορικής, οι ηλεκτρολογοι μηχανικοι κ.α, πρεπει να εξετάζονται σε μαθήματα που δεν θα τους χρησιμεύσουν στη μετεπειτα πορεία τους.

petrosp13

Παιδιά, ασχοληθείτε με το θέμα μας
Οι Χημικοί μας έχουν 2-1 στο 70'
Μην τους επιτρέπουμε να κάνουν καθυστερήσεις
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

apom

Παράθεση από: Javert στις 04 Σεπ 2013, 02:11:51 ΜΜ
Πάμε παρακάτω.

captain's log date 4/9/2013 14:16

Γνωρίζουμε εάν συνεχίζουν οι προσπάθειες από τις ενώσεις; δεν χρειάζομαι ανάλυση ένα ΝΑΙ ή ένα ΟΧΙ αρκεί. Υπάρχει καμιά ιδέα για κάποια διαφορετική προσέγγιση;



apom

Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Σεπ 2013, 02:17:31 ΜΜ
Παιδιά, ασχοληθείτε με το θέμα μας
Οι Χημικοί μας έχουν 2-1 στο 70'
Μην τους επιτρέπουμε να κάνουν καθυστερήσεις

... έληξαν και οι μεταγραφές εχτές... κανένα ταλεντάκι στον πάγκο για αλλαγή έχουμε;

petrosp13

Ας πει κάποιος του κυρίου Κεδίκογλου ότι αν δεν δημιουργείται τμήμα Πληροφορικής στα μικρά Λυκεία, επίσης δεν θα δημιουργείται τμήμα Αρχών Φυσικών Επιστημών ούτε στα τεράστια Λύκεια.
Αλήθεια, ξέρει να μας πει το νέο σύστημα χωρίς να έχει χαρτιά μπροστά του;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ftsak

Όσοι διαβάζουν καταλαβαίνουν το επίπεδό σας (δεν αναφέρομαι σε όλους).
Φαίνεται ποιοι από εδώ είναι φροντιστές και δεν μπαίνουν σε τάξη, φαίνεται από αυτά που γράφουν, την ειρωνεία που βγάζουν για τους δημόσιους και δε μιλάει κανένας.

Δεν ξέρω αν εγώ και η tonia είμαστε πουλάκια όπως προσβλητικά μας χαρακτηρίσατε, αλλά ευτυχώς δεν είμαστε αρπακτικά που τρεφόμαστε από τους άλλους.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΑΣΙΤΑ. Γιατί η παραπαιδεία αυτό είναι, ένα τεράστιο παράσιτο που απομυζά την ελληνική οικογένεια

petrosp13

H παραπαιδεία καλύπτει τα κενά και τις παθογένειες του ελληνικού σχολείου, άρα δεν είναι παράσιτο
Μπορούμε να ασχοληθούμε με κάτι πιο σημαντικό τώρα;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Πέτρος Κ.

Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Σεπ 2013, 02:31:22 ΜΜ
Ας πει κάποιος του κυρίου Κεδίκογλου ότι αν δεν δημιουργείται τμήμα Πληροφορικής στα μικρά Λυκεία, επίσης δεν θα δημιουργείται τμήμα Αρχών Φυσικών Επιστημών ούτε στα τεράστια Λύκεια.

... και το αντίστοιχο Πεδίο Παιδαγωγικών!

petrosp13

Το ίδιο λέμε. Απλά το παιδαγωγικό έχει 3 κοινά μαθήματα, οπότε θα βγαίνει τμήμα
Να δω πώς θα γίνει τμήμα για αρχές φυσικών επιστημών
Που δεν ζητάει κανένας πλέον παιδαγωγικές σχολές
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

apom

Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Σεπ 2013, 02:39:07 ΜΜ
Το ίδιο λέμε. Απλά το παιδαγωγικό έχει 3 κοινά μαθήματα, οπότε θα βγαίνει τμήμα
Να δω πώς θα γίνει τμήμα για αρχές φυσικών επιστημών
Που δεν ζητάει κανένας πλέον παιδαγωγικές σχολές

Η συγχώνευση σχολείων ίσως λύσει κι αυτό το πρόβλημα.... βρε κουτά όλα τα έχουν σκεφτεί οι φωστήρες... με μερικές διαθεσιμότητες ακόμη σιγά σιγά...

AlexPapplir

Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Σεπ 2013, 02:31:22 ΜΜ
Ας πει κάποιος του κυρίου Κεδίκογλου ότι αν δεν δημιουργείται τμήμα Πληροφορικής στα μικρά Λυκεία, επίσης δεν θα δημιουργείται τμήμα Αρχών Φυσικών Επιστημών ούτε στα τεράστια Λύκεια.
Αλήθεια, ξέρει να μας πει το νέο σύστημα χωρίς να έχει χαρτιά μπροστά του;

νομίζω ότι τα επιχειρήματα του υφυπουργού καταρρίπτονται σε δευτερόλεπτα!!!
...από έναν μάχιμο εκπαιδευτικό!

petrosp13

Αλλά το θέμα του είναι ότι δεν θα γίνεται τμήμα Χημείας, όχι τμήμα Πληροφορικής
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

AlexPapplir

Συμεών:
"Η αλγοριθμική, μπαίνει για πρώτη φορά στην γενική παιδεία και στην τελική ανάλυση, σημασία έχει η γνώση που πρέπει να παρέχουμε ή ότι κάποιοι θέλουν να κάνουν φροντιστήριο; Ας μη γελιόμαστε για πρώτη φορά, εγώ θεωρώ ότι αναβαθμίζεται το μάθημα γιατί, γίνεται γενικής παιδείας."

απάντηση: τρεις λαλούν και δυο χωρεύουν και άλλοι τρεις τους αγναντεύουν!

δηλαδή ο υφυπουργός λέει: βάζω παννελλαδικά μαθήματα με κριτήριο: ποιοι θέλω να κάνουν φροντιστήρια.
βάζω γενικής παιδείας με κριτήριο: τι γράμματα θέλω να μάθουν τα παιδιά.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Με αυτές τις πολιτικές οι Ελλάδα αυξάνει ταχύτητα προς τον γκρεμό...

AlexPapplir

Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Σεπ 2013, 03:01:06 ΜΜ
Αλλά το θέμα του είναι ότι δεν θα γίνεται τμήμα Χημείας, όχι τμήμα Πληροφορικής

+++++

όχι μόνο στα μικρά αλλά και σε μεγάλα σχολεία, θα γίνεται ένα χημείας και δύο Αλγοριθμικής.
Τελικά οι φωστήρες θέλουν να μας πείσουν ότι στο αρχικό σχέδιο αφαίρεσαν την αλγοριθμική τελείως για να επικεντρωθούν σε "καθαρή γενική παιδεία" και τώρα ξαφνικά (με είκοσι μέρες καθυστέρηση) κατάλαβαν ότι πρέπει να παρέχεται σε όλους τους μαθητές και με την ίδια ένταση, αλλά να μην εξετάζονται καθόλου γιατί θα τους προκαλεί μεγάλο άγχος στις εξετάσεις....