Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 01 Σεπ 2013, 03:14:44 ΜΜ
http://savegreekinformatics.blogspot.gr/2013/09/blog-post.html

Σπύρο, η νπδδ στέλνει συνεχεια mail
δε μπορουν ολοι να κανονισουν συναντησεις
και η μαζικοτητα εχει τη σημασια της

μακαρι να υπηρχε ο χρόνος και ο σωστός συντονισμος απο αυτους που πρεπει να συλλογη υπογραφων

Παρακαλώ δείτε λίγο εδώ

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5362.msg59674#msg59674

bagelis

Παράγραφος 2, Άρθρο 42 κατατεθέντος νομοσχεδίου:
2.
Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ορίζεται και τροποποιείται ο αριθμός, η ονομασία των
επιστημονικών πεδίων, καθώς και η ένταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων σε αυτά, το αργότερο έως την 30η Μαΐου εκάστου διδακτικού έτους και ισχύουν για το επόμενο διδακτικό έτος.

Αν καταλαβαίνω καλά αυτό σημαίνει ότι ανά πάσα στιγμή μπορεί ο Υπουργός με απλή απόφασή του να αλλάξει τα επιστημονικά πεδία?

Παράγραφος 3, Άρθρο 42 κατατεθέντος νομοσχεδίου:
3.
α) Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και η οποία εκδίδεται το αργότερο την 15η Μαρτίου
εκάστου έτους, καθορίζονται ο αριθμός των εισακτέων και τα ειδικά μαθήματα ανά Σχολή, Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση, καθώς και ο συντελεστής βαρύτητας κάθε μαθήματος ανά Σχολή, Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση του τρέχοντος έτους.
β) Ο καθορισμός του συντελεστή βαρύτητας σε ένα (1) μάθημα ανά Σχολή, Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση πραγματοποιείται μετά από πρόταση της γενικής συνέλευσης του αρμόδιου Τμήματος προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία περιέρχεται σε αυτόν έως την 1η Μαρτίου εκάστου έτους. Σε περίπτωση μη υποβολής της πρότασης το μάθημα ορίζεται από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Και αυτό σημαίνει ότι με απλή απόφαση κανονίζει και τα μαθήματα βαρύτητας?

Δηλ. ακόμα και να ψηφιστεί ως έχει ο νόμος μπορούν τα πράγματα να ξανααλλάξουν χωρίς νέο Νόμο, απλά με απόφαση?

Παράγραφος 8, Άρθρο 45 κατατεθέντος νομοσχεδίου:
8. Οι μαθητές της Α' τάξης Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ μετά την προαγωγή τους δύνανται να συμμετέχουν σε εξετάσεις πιστοποίησης για την χορήγηση του Πιστοποιητικού
Γνώσης Χειρισμού Η/Υ. Οι Εξετάσεις αυτές διεξάγονται εντός της σχολικής μονάδας που φοιτούν.
Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων που δημοσιεύεται ρυθμίζονται οι λεπτομέρειες εφαρμογές του παρόντος.


Να και η Πιστοποίηση.....

odysseas

Παράθεση από: sarakiniotis στις 01 Σεπ 2013, 03:07:40 ΜΜ
Μπράβο στους συναδελφους για την περιεκτική και σαφή ανακοίνωση
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/09/blog-post_9385.html

Πολύ χρήσιμη δουλειά.

Έχουμε κι εμείς αύριο συνάντηση με μέλος της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων, ενώ έχουμε στείλει ήδη ηλεκτρονική επιστολή και σε όλα τα μέλη της επιτροπής.

P.Tsiotakis

Ευχαριστούμε Βαγγέλη

Πιστοποίηση στην Α λυκείου, σατανικό...
το επιλεγόμενο μάθημα θα έχει προτιμήσεις;;;

σε δεύτερο χρόνο πρεπει η ΠΕΚΑΠ (Επιστημονική Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής) να δει το περιεχόμενο του μαθήματος και την ανανέωσή του.

seibei

Παράθεση από: sarakiniotis στις 01 Σεπ 2013, 03:07:40 ΜΜ
Μπράβο στους συναδελφους για την περιεκτική και σαφή ανακοίνωση

http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/09/blog-post_9385.html
Και από μένα μπράβο.

Σπύρος Δουκάκης

Για να μην παρεξηγηθώ!
Καλά είναι όλα αυτά. Ακόμα καλύτερη η δουλειά του Γιάννη και του Πέτρου μετά από την πρόταση συναδέλφου με τις FAQ.

Είναι ωραία για την ικανοποίησή μας και για την προβολή μας.

Ωστόσο, βλέπουμε ότι δεν φτάνουν!

Θέλει προσωπική επαφή. Όλοι έχουμε κάποια δίκτυα ανθρώπων από τα σχολεία, από τα φροντιστήρια, από τα μαθήματα, από φίλους.
Είναι η ώρα να τα αξιοποιήσουμε στο μέγιστο βαθμό. Η καρέκλα και ο υπολογιστής (το εργαλείο της δουλειάς μας) αυτή την στιγμή δεν είναι πρωτεύοντα εργαλεία. Εκτός από το ότι τα ξέρουν και οι άλλοι, τα αξιοποιήσαμε! Τώρα θέλουμε άλλες μεθόδους...

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 01 Σεπ 2013, 03:14:44 ΜΜ
http://savegreekinformatics.blogspot.gr/2013/09/blog-post.html

Σπύρο, η νπδδ στέλνει συνεχεια mail
δε μπορουν ολοι να κανονισουν συναντησεις
και η μαζικοτητα εχει τη σημασια της

μακαρι να υπηρχε ο χρόνος και ο σωστός συντονισμος απο αυτους που πρεπει να συλλογη υπογραφων

P.Tsiotakis


balatsa

Μπαλατσός Θωμάς
Καθηγητής Πληροφορικής

P.Tsiotakis



petrosp13

Δεν χρειάζεται να απαντήσει κανένας
Οι απαντήσεις βρίσκονται στο κείμενο
Ξεκατινιάζονται μόνοι τους και πέφτουμε στο επίπεδο τους έτσι
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Αθανάσιος Πέρδος

Είναι σίγουρο ότι κατατίθεται αύριο με τη μορφή κατεπείγοντος; Γνωρίζει κανείς;

Aggelikoula

Αυριο συνεδριάζει η επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων.

control_data

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 01 Σεπ 2013, 06:20:44 ΜΜπαρακαλώ απαντήστε στους φίλους μας

http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%AE%CF%83%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CF%88%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BB%CF%8D%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BF

Εξαιρετική δουλειά και ήδη πολύ καλός σχολιασμός. Υποθέτω οτι έχει σταλεί ως δελτίο τύπου (η Ζούγκλα και το tvkosmos.gr το έχουν δημοσιεύσει) αλλιώς να γίνει άμεσα!

Μαζί με το άρθρο του Σηφάκη - "Ψηφιακά αναλφάβητο το Νέο Λύκειο" κονιορτοποιούνται όλα τα επιχειρήματα για την "μη βασική επιστήμη", για την "μεγάλη αδικία σε βάρος της Χημείας", για τα "συμφέροντα των Πληροφορικών", για τις "190 σχολές που διαμαρτύρονται" και για την "απόπειρα κατάργησης της Χημείας". Η συμμετοχή στην συζήτηση στο εν λόγω άρθρο, μόλις ξεκλειδωθεί, θα είναι επίσης χρήσιμη.

Παρατήρηση: Η ΕΕΧ, αφού πρώτα έσβησε το δελτίο τύπου που είχε δημοσιεύσει στις 30/8,  έχει ρίξει το site της. Υπάρχει πρόσβαση στο συγκεκριμένο δελτίο τύπου ; Πάντως τα υπόλοιπα είναι αποθηκευμένα στην cache του Google και έχουν δημοσιευθεί και παντού οπότε δεν διαγράφονται.

Καλή ξεκούραση για σήμερα σε όλους. Ο αγώνας για την πανελλαδικά εξεταζόμενη Πληροφορική είναι για το καλό του τόπου.