Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

vtsakan

http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%84%CE%BF-%CE%BB%CF%8D%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%B1-%CE%BE%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%B5%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CF%86%CE%B1%CE%B3%CE%B7%CF%84%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%BB%CE%B7%CE%B3%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CF%83%CE%AD%CF%81%CE%B2%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85

Προσέξτε τι λέει για τις νέες τεχνολογίες.

Πρέπει μαζί με το προηγούμενο να το στείλουμε όπου μπορούμε. Μπορεί να παλέβουμε για πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα η ΑΕΠΠ, αλλά το γενικότερο πλαίσιο είναι πως το νομοσχέδιο αυτό είναι βαθιά αντιπαιδαγωγικό.
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: vtsakan στις 30 Αυγ 2013, 03:33:23 ΜΜ
...
αλλά το γενικότερο πλαίσιο είναι πως το νομοσχέδιο αυτό είναι βαθιά αντιπαιδαγωγικό.
Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 30 Αυγ 2013, 01:43:05 ΜΜ
Νομίζω ότι αυτό είναι το πιο σωστό να γίνει και να σχεδιαστεί το... σχέδιο από την αρχή (με άλλη φιλοσοφία). Για το καλό των παιδιών μας και όλων μας.

lkt

Nikolaos D. Skikos
Η ΠΕΚΑΠ θα είναι τη Δευτέρα στη Βουλή για να παραδώσει το Δελτίο Τύπου και επιστολή Πανεπιστημιακών στο Προεδρείο και στα μέλη της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων.

Nikolaos D. Skikos
Πανεπιστημιακός προγραμματίζεται να μιλήσει στην Επιτροπή στη συνεδρίαση των φορέων, εφόσον προσκληθούμε από τα Κόμματα να συμμετάσχουμε.

AlexPapplir

Παράθεση από: morfeus στις 30 Αυγ 2013, 02:17:11 ΜΜ
μέσα..με όλο το ιστορικό και τις κωλοτούμπες που έγιναν..
μηπως αρθρο- καταγγελια

tomgeri

Παράθεση από: vtsakan στις 30 Αυγ 2013, 03:33:23 ΜΜ
http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%84%CE%BF-%CE%BB%CF%8D%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%B1-%CE%BE%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%B5%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CF%86%CE%B1%CE%B3%CE%B7%CF%84%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%BB%CE%B7%CE%B3%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CF%83%CE%AD%CF%81%CE%B2%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85

Προσέξτε τι λέει για τις νέες τεχνολογίες.

Πρέπει μαζί με το προηγούμενο να το στείλουμε όπου μπορούμε. Μπορεί να παλέβουμε για πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα η ΑΕΠΠ, αλλά το γενικότερο πλαίσιο είναι πως το νομοσχέδιο αυτό είναι βαθιά αντιπαιδαγωγικό.

ΠαράθεσηΕίναι ίσως η τελευταία φορά που διατυπώνω απόψεις για αλλαγές στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Δεν ξέρω αν έχει έννοια να προσπαθεί κανείς να συνεισφέρει με σκέψεις σε μια χώρα που δείχνει να προχωρά ακάθεκτη προς την λάθος κατεύθυνση. Σε μια χώρα που οτιδήποτε, όσο καλό και αν έχει γινει, μπορεί ανατραπεί από την μία μέρα στην άλλη, χωρίς καμιά προηγούμενη αξιολόγηση. Σχετικές είναι οι πρόσφατες εμπειρίες από τις ανατροπές που έγιναν με την επαναφορά του συστήματος των μετεγγραφών καταργώντας ένα απόλυτα αξιοκρατικό σύστημα υποβοήθησης ειδικών ομάδων για εισαγωγή στα πανεπιστήμια, το οποίο στηριζόταν σε αξιοκρατικά κριτήρια και όχι σε ρουσφέτια. Ενα σύστημα που χρειάστηκε έναν χρόνο για να διαμορφωθεί και να λειτουργήσει. Η ακόμα και η χωρίς καμιά αιτιολόγηση επαναφορά απολυθέντων καθηγητών Πανεπιστημίου που δεν θα έπρεπε ποτέ να είχαν βρεθεί εκεί.

Και γιατί οτιδήποτε μπορεί να ανατραπεί από την μια μέρα στην άλλη;

Απλούστατα γιατί τις αποφάσεις τις παίρνουν οι εκάστοτε διάττοντες αστέρες εξουσιομανείς αντιπρόσωποι (σαν και αυτόν που γράφει το άρθρο). Ενώ αν οι αποφάσεις προέκυπταν με διαδικασία ψηφοφορίας ανάμεσα σε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα, τότε θα ήταν και σωστότερες και σταθερότερες.

Αυτό προς γνώση και συμμόρφωση όλων , συμπεριλαμβανομένων και των θαμώνων και διαχειριστών αυτού του φόρουμ.

Η μονιμότητα των ΔΥ στις πραγματοπαγείς θέσεις προστατεύεται συνταγματικά, στις προσωποπαγείς μόνο νομικά.
Και ο νόμος αλλάζει πολύ εύκολα, από την μια στιγμή στην άλλη.

NiColas1957

Παράθεση από: che στις 30 Αυγ 2013, 10:57:57 ΠΜ
Και αν θέλει κάποιος πληροφορικη και χημικών μηχανικών τι θα δίνει ;

Νομίζω μια λύση είναι να υπάρχει συντελεστής βαρύτητας από τις σχολές,
Και αν θέλει να ανοίξει περισσότερες σχολές να δίνει 5 μάθημα και ανάλογα με τη σχολή να προσμετράτε ο βαθμός του τέταρτο ή του πέμπτου μαθήματος.

petrosp13

ΠαράθεσηH Ένωση Ελλήνων Χημικών, μετά την μελέτη του Σχεδίου Νόμου για την «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις» αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, και αναφερόμενη αποκλειστικά στα θέματα που ορίζει και επιβάλλει ο θεσμικός της ρόλος ως ΝΠΔΔ (ν1804/88) δηλώνει τα ακόλουθα :
1.    Το Σ/Ν κινείται προς την κατεύθυνση της βελτίωσης του εγγραμματισμού των μαθητών στις Φυσικές Επιστήμες, με στόχο την ανάπτυξη της κριτικής τους σκέψης και της ικανότητας οικοδόμησης νέας γνώσης.
2.    Σε ότι αφορά στη διδασκαλία της Χημείας:
...
3.    Σε ότι αφορά στα εξεταζόμενα μαθήματα για την εισαγωγή σε σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης των υποψήφιων της Θετικής Κατεύθυνσης και των Παιδαγωγικών Τμημάτων εκφράζουμε την απόλυτη συμφωνία μας και εκτιμούμε ότι αίρεται ο παραλογισμός των τελευταίων 15 ετών οι υποψήφιοι φοιτητές Θετικών και Πολυτεχνικών σχολών να μην έχουν διδαχθεί και εξεταστεί μία από τις βασικές Επιστήμες, τη Χημεία. Ειδικότερα για τους υποψήφιους των Παιδαγωγικών Τμημάτων εκτιμούμε ότι το εισαγόμενο  μάθημα «Αρχές Φυσικών Επιστημών» θα συμβάλει σημαντικά στη βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, δεδομένου ότι μέχρι σήμερα οι υποψήφιοι για τις Παιδαγωγικές Σχολές, κατά κανόνα, δεν είχαν γνωστικό υπόβαθρο στις Φυσικές Επιστήμες.
Ολοκληρώνοντας, επιθυμούμε να τονίσουμε ότι η Ένωση Ελλήνων Χημικών θα συνεχίσει να συνεισφέρει στο δημόσιο διάλογο με στόχο μία Δημόσια Εκπαίδευση κοινωνικά αποτελεσματική με θέσεις και προτάσεις, χωρίς άναρθρες κραυγές και ύβρεις.
Η αξιοπρεπής και αταλάντευτη στάση της Ε.Ε.Χ.  έχει αποδειχθεί τα τελευταία 15 χρόνια, κατά τα οποία στις προσπάθειές μας για την αποκατάσταση της Χημείας στο Λύκειο ουδέποτε ζητήσαμε τον αποκλεισμό άλλων επιστημόνων, όπως με έμφαση ζητήθηκε το τελευταίο διάστημα κατά των Χημικών, από την πλέον ευνοημένη ειδικότητα στην Εκπαίδευση (με παρουσία από την Α΄Δημοτικού μέχρι και τη Γ΄ Λυκείου).

Θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις και να τοποθετούμαστε με την ωριμότητα και το ήθος που αρμόζει σε επιστήμονες, μακριά από ακρότητες στις οποίες οδηγεί η αλαζονεία και η πλεονεξία, με γνώμονα πάντοτε το δημόσιο συμφέρον και την καλύτερη εκπαίδευση των μαθητών.

Και το δικό μας δελτίο τύπου δεν κάνει καν αναφορά στα παλικάρια, ενώ είναι προφανές πού στηρίζεται η αντίσταση που φέρνει η ηγεσία του υπουργείου. Αυτοί ξεκίνησαν ήδη να πίνουν το καφεδάκι τους χαλαρά, έχοντας κάνει κόλαση την ζωή μας. Καληνύχτα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Menelaos

Παράθεση από: petrosp13 στις 30 Αυγ 2013, 04:31:54 ΜΜ
Και το δικό μας δελτίο τύπου δεν κάνει καν αναφορά στα παλικάρια, ενώ είναι προφανές πού στηρίζεται η αντίσταση που φέρνει η ηγεσία του υπουργείου. Αυτοί ξεκίνησαν ήδη να πίνουν το καφεδάκι τους χαλαρά, έχοντας κάνει κόλαση την ζωή μας. Καληνύχτα

Το δελτίο τύπου μας έπρεπε να είναι επιθετικό και απειλητικό. Π.χ. "Οι πληροφορικοί θα ενημερώσουν όλο τον κόσμο μέσω του διαδικτύου για τα εκτρώματά σας.. Γονείς, παιδιά, μαθητές, φοιτητές και αθρώπους κάθε ηλικίας. Το πόσο σημαντικό είναι το διαδίκτυο και η επιστήμη της πληροφορικής, θα το καταλάβετε από τα αποτελέσματα των εκλογών που θα γίνουν σύντομα..." Ε μα... με το σταυρό στο χέρι πάμε να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα!!!

vtsakan

Με αφορμή το www.esos.gr/article/eidisis-tritovathmia-ekpaidefsi/kathigites-atei-th-mathima-pliroforikis

Η ατζέντα των ανθρώπων που στηρίζουν το μαθημα πρέπει να αλλάξει.  Δεν πρεπει να μιλαμε γενικά για υποβάθμιση αλλα για τοωεαν θα πρέπει το μαθημα να ειναι πανελλαδικως εξεταζομενο. Ηδη εκανα μια επαφη με την σχολη ημμυ του εμπ. Οποις μπορει να κάνει το ιδιο.
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

apom

Παράθεση από: Menelaos στις 30 Αυγ 2013, 04:36:58 ΜΜ
Το δελτίο τύπου μας έπρεπε να είναι επιθετικό και απειλητικό. Π.χ. "Οι πληροφορικοί θα ενημερώσουν όλο τον κόσμο μέσω του διαδικτύου για τα εκτρώματά σας.. Γονείς, παιδιά, μαθητές, φοιτητές και αθρώπους κάθε ηλικίας. Το πόσο σημαντικό είναι το διαδίκτυο και η επιστήμη της πληροφορικής, θα το καταλάβετε από τα αποτελέσματα των εκλογών που θα γίνουν σύντομα..." Ε μα... με το σταυρό στο χέρι πάμε να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα!!!

τώρα σώθηκες... με το σεις και με το σας... τους έχει η ΠΕΚΑΠ... η οποία όπως έχουν κάποιοι ήδη αναφέρει αντιπροσωπεύει μόνο τον δημόσιο τομέα... οι υπόλοιποι δηλαδή τι είμαστε;; ουρανοκατέβατοι ήρθαμε;

tsabatman

Να μην είναι μόνη της η ΠΕΚΑΠ την Δευτέρα να οργανωθούμε να είμαστε απέξω και εμείς πάλι,οργανωμένα με κόσμο αυτή τη φορά

despg

Συνάδελφοι, μια ακόμα ομάδα χημικών στο fb που αναφέρεται στο ΣΤΕΚΙ και το τι λέγεται εδώ μέσα: https://www.facebook.com/groups/295140294473/?fref=ts
Όλα (Δελτία τύπου της ΕΕΧ, απόψεις χημικών κ.λ.π.) δείχνουν ότι κάνουν "βρώμικο" πόλεμο, χωρίς να υπάρχει λόγος. Έτσι κι αλλιώς δε θίγονται όπως εμείς. Μήπως τελικά ν' αλλάξουμε τακτική; Με το να θέλουμε να κρατήσουμε αξιοπρεπή στάση, να μιλάμε με επιχειρήματα που εστιάζουν στο διδακτικό όφελος και να μην στοχοποιούμε κλάδους συναδέλφων (στάση με την οποία συμφωνώ 100%) δεν κερδίσαμε πολλά, ούτε καν αυτά που δικαιούμαστε. Μάλλον το παιχνίδι παίζεται αλλιώς, δυστυχώς...     

sarakiniotis

Παράθεση από: tsabatman στις 30 Αυγ 2013, 05:19:57 ΜΜ
Να μην είναι μόνη της η ΠΕΚΑΠ την Δευτέρα να οργανωθούμε να είμαστε απέξω και εμείς πάλι,οργανωμένα με κόσμο αυτή τη φορά

Απο Δευτέρα θα είμαστε όλοι στα σχολεία !!!
Αφου δεν μαζευτηκαν οι συνάδελφοι οτε στο ΥΠουργείο ουτε στην Βουλή προχθές , είναι μάταιο !!!

AlexPapplir

Παράθεση από: petrosp13 στις 30 Αυγ 2013, 04:31:54 ΜΜ
Και το δικό μας δελτίο τύπου δεν κάνει καν αναφορά στα παλικάρια, ενώ είναι προφανές πού στηρίζεται η αντίσταση που φέρνει η ηγεσία του υπουργείου. Αυτοί ξεκίνησαν ήδη να πίνουν το καφεδάκι τους χαλαρά, έχοντας κάνει κόλαση την ζωή μας. Καληνύχτα

+++++++++++++++++++++

AlexPapplir

Παράθεση από: despg στις 30 Αυγ 2013, 05:21:48 ΜΜ
Συνάδελφοι, μια ακόμα ομάδα χημικών στο fb που αναφέρεται στο ΣΤΕΚΙ και το τι λέγεται εδώ μέσα: https://www.facebook.com/groups/295140294473/?fref=ts
Όλα (Δελτία τύπου της ΕΕΧ, απόψεις χημικών κ.λ.π.) δείχνουν ότι κάνουν "βρώμικο" πόλεμο, χωρίς να υπάρχει λόγος. Έτσι κι αλλιώς δε θίγονται όπως εμείς. Μήπως τελικά ν' αλλάξουμε τακτική; Με το να θέλουμε να κρατήσουμε αξιοπρεπή στάση, να μιλάμε με επιχειρήματα που εστιάζουν στο διδακτικό όφελος και να μην στοχοποιούμε κλάδους συναδέλφων (στάση με την οποία συμφωνώ 100%) δεν κερδίσαμε πολλά, ούτε καν αυτά που δικαιούμαστε. Μάλλον το παιχνίδι παίζεται αλλιώς, δυστυχώς...     

οταν τα ελεγα προχτες καποιοι διαφωνουσαν!!!!!