Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

apom

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 29 Αυγ 2013, 07:48:42 ΜΜ
Είχα γράψει παλιότερα και δυστυχώς φαίνεται ότι ισχύει:  Το υπουργείο δε θέλει να κάνει γενναίες αλλαγές στο πρόγραμμα. Οι αλλαγές που έκανε και πρόσθεσε την πληροφορική, είναι "επιδερμικές" στο πρόγραμμα. Νομίζω ότι πρέπει να ζητήσουμε (η ΠΕΚΑΠ με τη βοήθεια Πανεπιστημιακών) από δω και πέρα τα εξής (Με σαφέστατη έμφαση στο 1ο):
1ο: 6ωρο Μάθημα κατεύθυνσης στη Γ', πανελλαδικά εξεταζόμενο.
2ο: Το 1ωρο μάθημα στη Β' να γίνει 2ωρο, γιατί με 1 ώρα δε θα προλαβαίνουμε να γνωρίσουμε τους μαθητές.
3ο: Το 2ωρο μάθημα της Γ' να εξετάζεται (μάλλον παράλειψη έχει γίνει εδώ. Πάντως πρέπει να σημειωθεί και να διορθωθεί).
4ο: Όλα τα μαθήματα πρέπει να είναι και να χαρακτηριστούν εργαστηριακά.

Εξακολουθούμε να προσπαθήσουμε να ανατρέψουμε το ισχύον σχέδιο με επίκληση της πειθους και επιχειρημάτων... πότε θα καταλάβουμε ότι αυτό πέρασε και δεν άγγιξε; επαναλαμβάνω μήπως ήρθε η ώρα για επίκληση της ψήφου μας... δεν βλέπω κανέναν να συμφωνεί... για τους δημόσιους και την ΠΕΚΑΠ να το καταλάβω... ίσως φοβούνται τέτοια αντιπαράθεση... οι ιδιωτικοί;;; τι ζόρι τραβάμε;; θα μας θέσουν σε διαθεσιμότητα ή θα μας απολύσουν από το χωράφι τους;

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Κατι ασχετο ξερει κανεις η φανταζεται τι ειναι αυτη η τραπεζα θεματων και τι ειδους θεματα θα βαζουμε εμεις οι πληροφορικαριοι απο αυτη ;
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

Menelaos

Παράθεση από: apom στις 29 Αυγ 2013, 07:53:15 ΜΜ
Εξακολουθούμε να προσπαθήσουμε να ανατρέψουμε το ισχύον σχέδιο με επίκληση της πειθους και επιχειρημάτων... πότε θα καταλάβουμε ότι αυτό πέρασε και δεν άγγιξε; επαναλαμβάνω μήπως ήρθε η ώρα για επίκληση της ψήφου μας... δεν βλέπω κανέναν να συμφωνεί... για τους δημόσιους και την ΠΕΚΑΠ να το καταλάβω... ίσως φοβούνται τέτοια αντιπαράθεση... οι ιδιωτικοί;;; τι ζόρι τραβάμε;; θα μας θέσουν σε διαθεσιμότητα ή θα μας απολύσουν από το χωράφι τους;

+1  Απειλούμε πλέον και με την προσωπική μας ψήφο και ότι θα τους κάνουμε συνεχώς ρόμπα στο διαδίκτυο

Javert

Παράθεση από: apom στις 29 Αυγ 2013, 07:43:17 ΜΜ
Είναι σίγουρο ότι θα σας διώξουν με κάποιο τρόπο... υπάρχει κάποιος που πραγματικά πιστεύει οι γνώσεις σας και οι δεξιότητες που έχετε αποκτήσει είναι χρήσιμες στα δημοτικά; και δεν μπορείται να αντικατασταθείται από δάσκαλο; εδώ δάσκαλοι... δηλαδή απόφοιτοι θεωρητικών σχολών διδάσκουν μαθηματικά και φυσικές επιστήμες... στην πληροφορική θα κολήσουν;

Παράθεση από: lkt στις 29 Αυγ 2013, 07:44:21 ΜΜ
Φίλε μου, ξέρεις πόσο εύκολο τους είναι να καταργήσουν το μάθημα π.χ. στις 3 πρώτες τάξεις του Δημοτικού ή να το κάνουν μονόωρο σε όλες τις τάξεις ή να το πάρουν οι δάσκαλοι; Νύχτα θα μας σουτάρουν από τα Δημοτικά! Ξυπνήστε οι μόνιμοι όσο είναι καιρός. Ο κλάδος έχει στοχοποιηθεί (πιθανόν μαζί με τους γυμναστές), για να σώσουν τον κώλο τους οι υπόλοιποι.

Μάλλον άλλο τρόπο θα βρουν. Πιο δραστικό και άμεσο.
Θα κάνουν κατάργηση κλάδου στην πρωτοβάθμια. Διάβαζα σε άλλο forum (δεν ξέρω αν ισχύει) ότι για να αναλάβει κανείς, πρέπει να παραιτηθεί από την δευτεροβάθμια. Τόσα χρόνια έστελναν στα δημοτικά με διάθεση. Αλλά τότε ανήκες στην δευτεροβάθμια. Δεν κινδύνευες.
Τώρα όμως θα ανήκεις στην πρωτοβάθμια. Και ας έχεις και οργανική. Γιατί όπως έκαναν και με τους τομείς υγείας, καταργούν σε μια μέρα την ειδικότητα μας. Εξάλλου εθελοντικά έγιναν θα υποστηρίξει το Υπουργείο...

apom

Παράθεση από: Menelaos στις 29 Αυγ 2013, 07:55:16 ΜΜ
+1  Απειλούμε πλέον και με την προσωπική μας ψήφο και ότι θα τους κάνουμε συνεχώς ρόμπα στο διαδίκτυο

Κάποιος από ΠΕΚΑΠ μπορεί να μας ενημερώσει εάν είναι διατεθειμένοι να προβούν σε τέτοια αντιπαράθεση; ( χλωμό...). Πρέπει να τα έχεις βαριά για να συγκρουστείς με πρώην - νυν - και ίσως μελλοντικούς ευεργέτες.

Ρωτάω για να ξέρουμε και τι παίζει στην πραγματικότητα

tomgeri

Έληξε και η λογοκρισία για μένα.

Τι καταφέραμε με την τακτική αυτή τελικά;

Πάει το μάθημα στο Λύκειο.

Συγχαρητήρια στους λογοκριτές, που δεν άφησαν για μια ακόμα φορά ελεύθερο το φόρουμ .

Ελπίζω να κατάλαβαν και οι αφελέστατοι, ότι μόνο αν σε φοβούνται σε υπολογίζουν.

Αυτό τον φόβο, που θα έπρεπε να προκαλέσουμε στα πρόσωπα που ενορχήστρωσαν την απομάκρυνσή μας από το Λύκειο, δυστυχώς οι λογοκριτές του φόρουμ τον θεώρησαν μη πολιτικά ορθό.

Αντίθετα είναι πολιτικά ορθό να φοβόμαστε εμείς τώρα, ότι δεν θα έχουμε να ταΐσουμε τα παιδίά μας.
Η μονιμότητα των ΔΥ στις πραγματοπαγείς θέσεις προστατεύεται συνταγματικά, στις προσωποπαγείς μόνο νομικά.
Και ο νόμος αλλάζει πολύ εύκολα, από την μια στιγμή στην άλλη.

AlexPapplir

Πέρα από τις ενέργειες που προτείνονται θα κάνω άμεσα πρόταση στην ΠΕΚΑΠ να οργανώσει επιτέλους ένα συλλαλητήριο της Προκοπής.

1ον  Να ανακοινωθεί εγκαίρως!
2ον Να πάρει συμμετοχές απ' όλη την Ελλάδα! Με ονοματεπώνυμο και κινητό τηλέφωνο!
3ον κατά περιοχή να βρεθούν 4- 5 μάχιμοι που θα συντονίσουν όλη τη διαδικασία μετακίνησης στην Αθήνα. Λεωφορεία, οργάνωση, συμμετοχές.
4ον Να εξασφαλιστεί μεγάλος αριθμός συμμετοχής, ικανός αριθμός εκπαιδευτικών, μαθητών ακόμα και συγγενικών προσώπων. (επειδή οι περισσότεροι από εμάς κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου και περιμένουν από τους «άλλους» να τρέξουν «γι' αυτούς»
5ον επειδή υπάρχει τεράστιο πρόβλημα επικοινωνίας, προτείνω από τη Δευτέρα που ανοίγουν τα σχολεία να γίνει «καταιγισμός» e-mail προς τις σχολικές μονάδες με αποδέκτες τους ΠΕ19-20 για την «αφύπνιση» τους
6ον να επιλεγεί η κατάλληλη μέρα και ώρα του συλλαλητηρίου – πορείας, να εξεταστεί η «νομιμότητά» του και να ειδοποιηθούν εγκαίρως όλα τα ΜΜΕ.


ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΜΕΘΟΔΟΣ!!!

dg69

Είναι τουλάχιστον γελοίο να παίρνει μια ώρα από το Project η Πληροφορική. Δεν πιστεύουν ούτε στο project ούτε στην Πληροφορική!


lkt

Μήπως μπορεί κάποιος να μου πει αν ο κ. Σκίκος ανήκει σε κάποια παράταξη κι αν ναι, σε ποιο κόμμα ανήκει;

apom

Παράθεση από: AlexPapplir στις 29 Αυγ 2013, 08:00:55 ΜΜ
Πέρα από τις ενέργειες που προτείνονται θα κάνω άμεσα πρόταση στην ΠΕΚΑΠ να οργανώσει επιτέλους ένα συλλαλητήριο της Προκοπής.

1ον  Να ανακοινωθεί εγκαίρως!
2ον Να πάρει συμμετοχές απ' όλη την Ελλάδα! Με ονοματεπώνυμο και κινητό τηλέφωνο!
3ον κατά περιοχή να βρεθούν 4- 5 μάχιμοι που θα συντονίσουν όλη τη διαδικασία μετακίνησης στην Αθήνα. Λεωφορεία, οργάνωση, συμμετοχές.
4ον Να εξασφαλιστεί μεγάλος αριθμός συμμετοχής, ικανός αριθμός εκπαιδευτικών, μαθητών ακόμα και συγγενικών προσώπων. (επειδή οι περισσότεροι από εμάς κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου και περιμένουν από τους «άλλους» να τρέξουν «γι' αυτούς»
5ον επειδή υπάρχει τεράστιο πρόβλημα επικοινωνίας, προτείνω από τη Δευτέρα που ανοίγουν τα σχολεία να γίνει «καταιγισμός» e-mail προς τις σχολικές μονάδες με αποδέκτες τους ΠΕ19-20 για την «αφύπνιση» τους
6ον να επιλεγεί η κατάλληλη μέρα και ώρα του συλλαλητηρίου – πορείας, να εξεταστεί η «νομιμότητά» του και να ειδοποιηθούν εγκαίρως όλα τα ΜΜΕ.


ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΜΕΘΟΔΟΣ!!!

Συμπαθάτε με αλλά εξακολουθώ να διαφωνώ... μόνη λύση; απειλή ψήφου

dg69

Κεδίκογλου: "Η Πληροφορική θα είναι μάθημα Πανελλαδικώς εξεταζόμενο" (21-8-2013)

Καλά, ακόμη δεν παραιτήθηκε;; Αλλά γιατί; Τι διαφορετικό έχει από όλους τους άλλους!!!

Τη διαβούλευση γιατί την κάνανε; Αφού δεν αλλάξανε τίποτε: -1 project ("ατσαλάκωτες" όλες οι άλλες ειδικότητες) και ένα 2ωρο του κω@#$@! στη Γ εκτός των ωρών που όρισαν αρχικά!!!!

Δεν έλαβαν υπόψιν κανένα δικό μας τμήμα (Πάτρα, Κρήτη, Αθήνα κλπ). Τους τεράστιους επιστήμονες της επιστήμης τους έγραψαν κανονικά.

ΑΙΣΧΟΣ. ΟΡΓΗ!!!!! Την αφρόκρεμα της εκπαίδευσης την αφήνουν έξω!!!!!!

dpa2006

Παράθεση από: Menelaos στις 29 Αυγ 2013, 07:55:16 ΜΜ
+1  Απειλούμε πλέον και με την προσωπική μας ψήφο και ότι θα τους κάνουμε συνεχώς ρόμπα στο διαδίκτυο
ισως κάτι σαν τα θέματα που είχαν δώσει αρχικά για το ΕΛ σε ποιο εξελιγμένη μορφή...
http://www.iep.edu.gr/kee/html/themata.php?&ID=102
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

thana$i$

Παράθεση από: dpa2006 στις 29 Αυγ 2013, 08:10:48 ΜΜ
ισως κάτι σαν τα θέματα που είχαν δώσει αρχικά για το ΕΛ σε ποιο εξελιγμένη μορφή...
http://www.iep.edu.gr/kee/html/themata.php?&ID=102
Αν είναι έτσι θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι
Κάντε κλικ και δείτε την SQL μας
http://www.iep.edu.gr/kee/html/themata.php?&ID=10%272

fof

Παράθεση από: AlexPapplir στις 29 Αυγ 2013, 08:00:55 ΜΜ
Πέρα από τις ενέργειες που προτείνονται θα κάνω άμεσα πρόταση στην ΠΕΚΑΠ να οργανώσει επιτέλους ένα συλλαλητήριο της Προκοπής.

1ον  Να ανακοινωθεί εγκαίρως!
2ον Να πάρει συμμετοχές απ' όλη την Ελλάδα! Με ονοματεπώνυμο και κινητό τηλέφωνο!
3ον κατά περιοχή να βρεθούν 4- 5 μάχιμοι που θα συντονίσουν όλη τη διαδικασία μετακίνησης στην Αθήνα. Λεωφορεία, οργάνωση, συμμετοχές.
4ον Να εξασφαλιστεί μεγάλος αριθμός συμμετοχής, ικανός αριθμός εκπαιδευτικών, μαθητών ακόμα και συγγενικών προσώπων. (επειδή οι περισσότεροι από εμάς κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου και περιμένουν από τους «άλλους» να τρέξουν «γι' αυτούς»
5ον επειδή υπάρχει τεράστιο πρόβλημα επικοινωνίας, προτείνω από τη Δευτέρα που ανοίγουν τα σχολεία να γίνει «καταιγισμός» e-mail προς τις σχολικές μονάδες με αποδέκτες τους ΠΕ19-20 για την «αφύπνιση» τους
6ον να επιλεγεί η κατάλληλη μέρα και ώρα του συλλαλητηρίου – πορείας, να εξεταστεί η «νομιμότητά» του και να ειδοποιηθούν εγκαίρως όλα τα ΜΜΕ.


ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΜΕΘΟΔΟΣ!!!


+1000

dg69

Εχω φάει κόλλημα με την διαβούλευση!!!!!!!
Μα δεν άλλαξαν τίποτε από αυτά που ειπώθηκαν στη διαβούλευση!

Β' Λυκείου: 2 ω θρησκευτικά
                  2 ω Φιλοσοφία
                  1 ω Επιστήμη ΗΥ

δεν πιστεύω στα μάτια μου!!!!!
Τότε γιατί καθυστέρησαν τόσο πολύ να το καταθέσουν; Είναι ολόιδιο με το αρχικό.