Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

lkt

Παράθεση από: petrosp13 στις 24 Αυγ 2013, 04:22:29 ΜΜ
Για να μπω λίγο στην λογική τους, να ξέρετε ότι αρκετοί συνάδελφοι των θετικών επιστημών δεν μας θεωρούν επιστήμη αλλά εργαλείο για την επιστήμη. Σαν να λέμε, δευτέρας διαλογής
Εκεί είναι οι ενστάσεις τους, ότι η Πληροφορική δεν εντάσσεται καν στις επιστήμες, πόσο μάλλον τις βασικές. Άρα, μην ζητάτε να είστε εξεταζόμενο μάθημα ανάμεσα στις πραγματικές επιστήμες
Όλα αυτά, αν βγάλουμε την συνομωσία έξω (απολύσεις, Χημικοί κτλ.)
Όταν έχουν επιχειρηματολογήσει πάνω στο θέμα επιστήμη της Πληροφορικής τόσοι καταξιωμένοι Πανεπιστημιακοί, δεν υπάρχει δικαιολογία! Εξάλλου ο Κεδίκογλου το δήλωσε ότι είχε πειστεί αλλά μετά του την έπεσαν οι χημικοί κι έκανε πίσω.

seibei

Παράθεση από: petrosp13 στις 24 Αυγ 2013, 04:22:29 ΜΜ
Για να μπω λίγο στην λογική τους, να ξέρετε ότι αρκετοί συνάδελφοι των θετικών επιστημών δεν μας θεωρούν επιστήμη αλλά εργαλείο για την επιστήμη. Σαν να λέμε, δευτέρας διαλογής
Εκεί είναι οι ενστάσεις τους, ότι η Πληροφορική δεν εντάσσεται καν στις επιστήμες, πόσο μάλλον τις βασικές. Άρα, μην ζητάτε να είστε εξεταζόμενο μάθημα ανάμεσα στις πραγματικές επιστήμες
Όλα αυτά, αν βγάλουμε την συνομωσία έξω (απολύσεις, Χημικοί κτλ.)
Έτσι είναι. Όλοι αυτοί σπούδασαν και μεγάλωσαν χωρίς υπολογιστές. Ούτε βέβαια έχουν σχέση με την σημερινή έρευνα σε κανέναν τομέα για να δουν πως γίνεται. Και εγω θυμάμαι πως μας κοίταζαν κάτι 45άρηδες τότε "συνάδελφοι" όταν διοριστήκαμε. Το "παλιό" δεν κάνει ποτέ χώρο οικειοθελώς για το "καινούργιο". Θέλουν δεν θέλουν σε 1 σε 2 σε 5 χρόνια θα έχουμε αυτό που θέλουμε γιατί δεν γίνεται αλλιώς. Το θέμα είναι να μην "θυσιαστούμε" σήμερα για τα καπρίτσια τους...
Και κάτι άλλο. Πολλοί απο αυτούς ήθελαν να περάσουν στα "δευτέρας διαλογής" τμήματα αλλά δεν τα κατάφεραν...


NiColas1957

Παράθεση από: petrosp13 στις 24 Αυγ 2013, 04:22:29 ΜΜ
Για να μπω λίγο στην λογική τους, να ξέρετε ότι αρκετοί συνάδελφοι των θετικών επιστημών δεν μας θεωρούν επιστήμη αλλά εργαλείο για την επιστήμη. Σαν να λέμε, δευτέρας διαλογής. ...

Η «λογική» τους είναι για τα σμπάρα όπως λένε και στη Λευκάδα 
Επειδή δηλαδή ο Τροχός είναι ίσως η σημαντικότερη ανακάλυψη του ανθρώπου, πρέπει το 2013 να μαθαίνουμε πώς να κυλάμε το «τσέρκι» και όχι πώς να οδηγούμε αυτοκίνητο? 

Σε σοφιστείες καταφεύγουν και αν θέλαμε το κάναμε και εμείς.

Ας διαβάσουν να μάθουν τι είναι Πληροφορική, τόσα έχουν γραφτεί, για να μην λένε αρλούμπες!

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να καταλάβουν και αυτό μόνο γιατί στο βάθος σκέπτονται συντεχνιακά.
Αυτή είναι η αλήθεια!
Το υπουργείο μετράει νούμερα για να του βγει η διαθεσιμότητα, και οι υπόλοιποι σκέπτονται ότι μια νέα ειδικότητα μπλέκεται στα ποδάρια τους.
Τόσο απλά είναι τα πράγματα (νομίζω).

P.Tsiotakis

Παράθεση από: NiColas1957 στις 24 Αυγ 2013, 04:48:16 ΜΜ
Το υπουργείο μετράει νούμερα για να του βγει η διαθεσιμότητα, και οι υπόλοιποι σκέπτονται ότι μια νέα ειδικότητα μπλέκεται στα ποδάρια τους.
Τόσο απλά είναι τα πράγματα (νομίζω).
Έτσι

petrosp13

Παράθεση από: petrosp13 στις 24 Αυγ 2013, 02:50:32 ΜΜ
Θα το έκανα εγώ, αλλά επειδή τις επόμενες μέρες θα πνίγομαι, το προτείνω μήπως και το αναλάβει κάποιος (-οι) συνάδελφοι:
Μπορούμε να δημιουργήσουμε έναν απλό πίνακα σε Excel που να αναφέρει τα μαθήματα Πληροφορικής που διδάσκονται οι σχολές;
Φυσικά, δεν αναφέρομαι σε σχολές Πληροφορικής, αλλά στις υπόλοιπες
Και θα βγει προς τα έξω (καλύτερα σαν ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ και των ενώσεων) με ένα απλό κείμενο 3 σειρών που θα λέει ότι αυτή είναι η πραγματικότητα. Τόσες σχολές έχουν σημαντικά μαθήματα Πληροφορικής. ΤΑ ΑΓΝΟΕΙΤΕ;;
Ξέρω ότι θα χρειαστούν μέρες για να ψαχτούν τόσα προγράμματα σπουδών, αλλά η δουλειά μπορεί να μοιραστεί και δεν χρειάζεται να είναι αναλυτική. Μπορούμε να βρίσκουμε 2-3 σημαντικά μαθήματα σε κάθε σχολή και να τα αναφέρουμε δίπλα στο όνομα της.
Έτσι θα δείξουμε ότι εμείς δεν μιλάμε για 160 σχολές στον αέρα. Οι σχολές είναι αυτές και ενδεικτικά μαθήματα είναι αυτά.
Το απόλυτο επιχείρημα και νομίζω ότι το αποτέλεσμα που θα βγει θα μας εκπλήξει ευχάριστα

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AsbYkhMbQdfPdEgyVWtNMWVUTGdrWVhuTjVYbjdXMVE#gid=0

Όποιος θέλει και μπορεί, ας το συνεχίσει
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

seibei

Παράθεση από: NiColas1957 στις 24 Αυγ 2013, 04:48:16 ΜΜ

Το υπουργείο μετράει νούμερα για να του βγει η διαθεσιμότητα, και οι υπόλοιποι σκέπτονται ότι μια νέα ειδικότητα μπλέκεται στα ποδάρια τους.
Τόσο απλά είναι τα πράγματα (νομίζω).
Συμφωνώ

lkt

Παράθεση από: seibei στις 24 Αυγ 2013, 05:15:27 ΜΜ
Συμφωνώ
ΟΚ, όλοι συμφωνούμε! Καλές οι διαπιστώσεις αλλά το θέμα είναι τι διαφορετικό μπορούμε να προτείνουμε για να ανατραπεί η σε βάρος μας κατάσταση!

odyssevax

http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2013/130621_MHX_EPAL.pdf

σελ. 4

Έχουν και τα ΕΠΑΛ σχολές που πέρναγαν υποψήφιοι!!!

P.Tsiotakis

Παράθεση από: lkt στις 24 Αυγ 2013, 05:20:12 ΜΜ
ΟΚ, όλοι συμφωνούμε! Καλές οι διαπιστώσεις αλλά το θέμα είναι τι διαφορετικό μπορούμε να προτείνουμε για να ανατραπεί η σε βάρος μας κατάσταση!

Τον τελευταίο συμφωνώ τοσο με αυτα που γράφεις που θα μπορούσα να τα έχω γράψει εγω.
Νομίζω οτι ειμαστε ολοι τόσο μουδιασμένοι και αηδιασμενοι απο την αντιμετώπιση των Λάσκαρη και Γκλαβα, έχουμε δαπανησει τόση ενέργεια το προηγούμενο διάστημα, νιώθουμε απομονωμένοι
που δεν ξέρουμε πια πως να αντιδράσουμε.

Το προηγούμενο διάστημα έχουν γίνει τα πάντα και χρειάζεται επαναπροσδιορισμός...

Γιάννης Αναγνωστάκης

Ένα ακόμα επιχείρημα για την προσθήκη του μαθήματος στα εξεταζόμενα είναι το εξής

Σκεφτείτε την 4η και την 5η Ε.Π.Ε . Πόσες σχολές αντιστοιχούν σε κάθε μία; Είναι πάνω απο 50;

Πως γίνεται λοιπόν να υπάρχουν ξεχωριστές Ε.Π.Ε για αυτές τις σχολές και όχι για όσες σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με την πληροφορική, οι οποίες είναι σίγουρα πάνω απο 50;

Έχει χρησιμοποιηθεί αυτό το επιχείρημα;

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παρακαλώ οι συνάδελφοι που ασχολούνται στον ιδιωτικό τομέα να ρίξουν μία ματιά και σε αυτό το thread

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5353.0


lkt

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 24 Αυγ 2013, 05:48:40 ΜΜ
Τον τελευταίο συμφωνώ τοσο με αυτα που γράφεις που θα μπορούσα να τα έχω γράψει εγω.
Νομίζω οτι ειμαστε ολοι τόσο μουδιασμένοι και αηδιασμενοι απο την αντιμετώπιση των Λάσκαρη και Γκλαβα, έχουμε δαπανησει τόση ενέργεια το προηγούμενο διάστημα, νιώθουμε απομονωμένοι
που δεν ξέρουμε πια πως να αντιδράσουμε.

Το προηγούμενο διάστημα έχουν γίνει τα πάντα και χρειάζεται επαναπροσδιορισμός...
Το γράφω για τελευταία φορά, γιατί πιστεύω πως έχω καταντήσει κουραστικός! Αφού δεν μπαίνουν μπροστά να αντιδράσουν πιο δυναμικά οι Πανεπιστημιακοί πράγμα που θα ήταν το ιδανικό σενάριο, τους "αιφνιδιάζουμε" (έτσι κι αλλιώς σίγουρα μας παρακολουθούν) κι εμείς λέγοντας: ή πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα ή απορρίπτουμε το δίωρο γενικής! Μην πέφτετε οι μόνιμοι στη φάκα του δίωρου και στην προσωρινή λύση του Δημοτικού. Αν δεν αναγνωριστεί τώρα η Πληροφορική ως ισότιμη επιστήμη, πολλοί συνάδελφοι θα δουν την πόρτα της εξόδου από τα σχολεία μέσα στα επόμενα χρόνια.

Aggelikoula

Το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να στείλει mail ο καθένας μας στους βουλευτές του νομού του που είναι στο β' θερινό τμήμα ή ακόμη και να τους τηλεφωνήσει. Δεν είναι και τόσο δύσκολο όσες δουλειές και αν έχουμε, όσο μακριά και αν είμαστε σε διακοπές. Ειδικά στην επαρχία είναι εύκολο να βρεις και τα τηλεφωνά τους. Από τον νομό μου 3 στους 3 βουλευτές είναι στο β' θερινό τμήμα. Τους τηλεφώνησα, τους έστειλα τις προτάσεις μας με email. Ο ένας μάλιστα βουλευτής είναι και στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι ακόμη κι αν έχουν την καλύτερη διάθεση δεν είναι επαρκώς ενημερωμένοι. Και την ενημέρωση πρέπει να τους την κάνουμε εμείς και όχι άλλοι κλάδοι. Παράλληλα λοιπόν με τις κινητοποιήσεις των ενώσεων μας ας δράσει και ο καθένας ξεχωριστά. Στη βράση κολλάει το σίδερο!


Ανδρέας Φαρμακόρης

Εσταλει πριν λιγο στους βουλευτες της Β' πειραια
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

lp

Παράθεση από: Ανδρέας Φαρμακόρης στις 24 Αυγ 2013, 06:16:46 ΜΜ
Εσταλει πριν λιγο στους βουλευτες της Β' πειραια
Μήπως θα μπορούσες να παραθέσεις τα Link που αναφέρεις παραπάνω;
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου