Γενικό Λύκειο > Δομή ακολουθίας

ασκησεις στη δομη ακολουθιας

(1/3) > >>

Κωστας τζιαννης:
οι παρακατω 4 ασκησεις εχουν πολυ συντομες λυσεις και βοηθανε κατα τη γνωμη μου στην αναπτυξη της αλγοριθμικης σκεψης. Δεν ειναι οι κλασσικες του στυλ "μετατρεψτε δευτερολεπτα σε ωρες κτλ"  και πιστευω ειναι καλο οι μαθητες να δοκιμαστουν σε κατι το οποιο ισως να μην εχουν ξανασυναντησει.ειναι ισως πιο απλες απο αυτες που εχουν συνηθισει να λυνουν ,ομως οι περισσοτεροι δυσκολευονται στα απλα.

1) Να γραφει προγραμμα σε Γλωσσα το οποιο θα διαβαζει έναν θετικο πραγματικο αριθμο και θα τον στρογγυλοποιει στον πλησιεστερο ακεραιο.Να εμφανιζει το αποτελεσμα. θα χρειαστει να χρησιμοποιηθει η Α_Μ.

2)Να γραφει προγραμμα σε γλωσσα το οποιο θα διαβαζει από τον χρηστη έναν αριθμο ο οποιος μπορει να ισος με 1 ή 2.Αν ο χρηστης δωσει τον αριθμο 1 να εμφανιζεται το 2 ,ενώ αν δωσει το 2 να εμφανιζεται το 1. Αποκλειεται ο χρηστης να δωσει καποιον αλλον αριθμο.

 3)να γραφει προγραμμα σε γλωσσα το οποιο θα διαβαζει 2 ακεραιους θετικους αριθμους και θα τους εκχωρει σε 2 μεταβλητες α και β. αφου αντιμεταθεσει τις τιμές των α,β να εμφανιζει τις τιμές που έχουν πια τα α,β. να μη χρησιμοποιηθει καμια άλλη μεταβλητη περαν των α,β.  hint:λυνεται πιο ευκολα αν λυθει πρωτα η ασκηση 2

4)θεωρειστε δεδομενη τη συναρτηση μαξιμουμ(χ,υ) η οποια δεχεται 2 πραγματικες τιμές και επιστρεφει τη μεγαλυτερη από αυτές. Πχ
Χ<-μαξιμουμ(2,8) σημαινει ότι το χ εγινε 8. Να φτιαχτει προγραμμα που θα διαβαζει 3 πραγματικους αριθμους και θα εμφανιζει τον μεγαλυτερο από αυτους.


gpapargi:
Αυτά τα μηνύματα δημιουργούν πάντα ωραίες συζητήσεις καθώς οι λύσεις συχνά είναι περισσότερες  από μια.
Για το 1 θα έλεγα
Πλησιέστερος <- A_M(x+0.5)
Για το 2 βλέπω 2 λύσεις: Η μια είναι
Y<-x+3
Η άλλη είναι y<- x mod 2 +1
Για το 3 και για όλους τους πραγματικούς ισχύει:
Διάβασε x,y
x<- x+y
y<-x-y
x<-x-y
 Για το 4 θα συμπλήρωνα να βρεθεί λύση και με την αντιμετάθεσε καθώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις την ιδέα της φυσαλίδας και να κάνεις  μια σάρωση από κάτω προς τα πάνω εμφανίζοντας μια φυσαλίδα στην πρώτη θέση. Στην πραγματικότητα οι 2 προσεγγίσεις κάνουν εύρεση μεγίστου, η μια με τη μέθοδο στην οποία στηρίζεται  η ταξινόμηση επιλογής και η άλλη με τη μέθοδο στην οποία στηρίζεται η ταξινόμηση φυσαλίδας.

FANBOY_21:

--- Παράθεση από: gpapargi στις 24 Οκτ 2019, 12:11:26 μμ ---Για το 2 βλέπω 2 λύσεις: Η μια είναι
Y<-x+3

--- Τέλος παράθεσης ---

Θα εννοείς 3-x (ή -x+3, οπότε Υ<--x+3). ;)

gpapargi:
Ναι...  το "-" ενσωματώθηκε κατά λάθος με το δεύτερο χαρακτήρα του "<-"   :)

Κωστας τζιαννης:
επιπροσθετα:
5) να γραφει προγραμμα σε γλωσσα που θα διαβαζει 2 πραγματικους αριθμους α,β και θα εμφανιζει στην οθονη ενα πολυωνυμο που εχει ριζες τα α,β. πχ
για α=1 και β=2 εμφανιζεται χ^2-3*χ+2

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση