Πορτοκαλί πλαίσια όπως στη σελίδα 31 είναι SOS.
Πλαίσια όπως στη σελίδα 25, 62-63 - Λέμε στους μαθητές να τα διαβάσουν ή όχι? Υπάρχει περίπτωση να πέσει στις εξετάσεις κάτι από αυτά?Είναι μέσα στη ύλη?
Κατά περίπτωση κρίνεις, δεν υπάρχει κανόνας.
Στο 6ο κεφάλαιο τα περισσότερο σημαντικά είναι σε πορτοκαλί πλαίσια.
Οι σελίδες 25 και 62-63 περιλαμβάνουν ιστορικά στοιχεία και ένα παράδειγμα χρήσης δομών στοίβας ουράς. Κάλλιστα το 1ο θέμα θα το έβαζα στην εξέταση του μαθήματος Ιστορία των Επιστημών και το 2ο στις Αρχές Οικονομίας. ;)
Επίσης στο 1ο κεφάλαιο έχει μια πλιάδα παραδειγμάτων προβλημάτων σε αντίστοιχο πλαίσιο.
Στους μαθητές μου προτείνω απλά μια ανάγνωση, όχι εκμάθηση.
Τα πορτοκαλί πλάισια ανήκουν στην ύλη αλλά όσα απο αυτά χρησιμοποιούνται για ιστορικές παραπομπές κ.λπ είναι φυσικό κανείς λογικός άνθρωπος να μην τα ζητήσει σε κάποια εξέταση. Υπάρχουν όμως και πλάισια που η ύλη τοςυ έχει ζητήθεί σε πολλές εξετάσεις π.χ το πλαίσιο στη σελίδα 29 που περέχει τα σχήματα που χρησιμοποιούνται σε ένα διάγραμμα ροής και το πλαίσιο της σελίδας 136 σχετικα με τα πλεονεκτήματα του δομημένου προγραμματισμού.
Πορτοκαλί πλαίσια όπως στη σελίδα 31 είναι SOS.
Πώς μπορείς να μιλάς για SOS θέματα ; ΟΛΑ τα θέματα είναι πιθανά. Και τα πορτοκαλί. Εκτός από εκείνα τα μπλε με αναφορές σε διάφορες γλώσσες προγραμματισμού.
Ανδρέας