Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

chtzim


Στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία δεν νομίζω ότι ωφελεί να ανοίξουμε αυτή τη συζήτηση.
Πρότεινα απλά ένα τρόπο για να ενημερωθεί το σύνολο των συναδέλφων. Δυστυχώς αν και καθηγητές Πληροφορικής φαίνεται ότι έχουμε ένα θέμα στη γρήγορη και αποτελεσματική μεταφορά της πληροφορίας.

Σπύρος Δουκάκης

Συνάδελφοι,

είμαστε στο "μάτι του κυκλώνα" και παρόλα αυτά συνεχίζουμε την προσπάθεια ώστε να επιτύχουμε να βγάλουμε το μάτι του άλλου.

Είναι κρίμα!


ntzios kostas

Δίκιο έχεις συνάδελφε για το ότι οι πανεπιστημιακοί έπρεπε να είχαν αντιδράσει. Όμως δεν είναι ώρα να δούμε ποιος φταίει και πόσο φταίει. Ακόμα δεν έχει βγει το πόρισμα, ακόμα δεν έχει τελειώσει τίποτα. Ας τους ενεργοποιήσουμε και αυτούς. Ίσως με το σωστό μήνυμα που θα πρέπει να στείλουν από κοινού οι τρεις εκπρόσωποί μας, να τους βάλουμε και αυτούς στο παιχνίδι πιο έντονα από ότι περιμένουμε.
 
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

sstergou

Συμφωνώ κι εγώ για τους ακαδημαϊκούς, από χτες το σκεφτόμουνα.

Νομίζω ότι αυτοί μπορούν να επιχειρηματολογήσουν υπέρ της πληροφορικής και λόγω της θέσης τους ίσως ακουστούν πιο εύκολα. Τα επιχειρήματα θα πρέπει να έχουν και παιδαγωγική προέκταση. Η πληροφορική είναι ένα μάθημα που έχει θέση στο γενικό λύκειο.

Αυτό που γράφει ο pgrontas στην υπογραφή του είναι πολύ σημαντικό "computer science is the new math" και νομίζω ότι έχουμε επιχειρήματα για να το στηρίξουμε.

Παράθεση από : http://www.chiefmartec.com/2008/03/marketing-and-c.html
Point #1. I had the privilege to hear a talk from Christos Papadimitriou  at MIT last month. (For those of you without a computer science background, Papadimitriou is a legend — sort of what Brett Favre is to football — and one of the masters of computational complexity.)

The theme of his talk was "computer science is the new math". By this he meant that computer science is no longer just a stand-alone branch of science so much as it is now a tool that is adopted by all the sciences. He gave examples from physics, biology, and social science, where the algorithmic lens of computer science has enabled incredible breakthroughs in the past several years.

With the Internet in particular, computer science is now intertwined with the social sciences, understanding how people behave online, individually and in groups. And this is where computer science and marketing collide. Social networking dynamics — which are of critical concern to marketers — are the living incarnation of graph theory problems in computer science. Improving the effectiveness of advertising by leveraging people's patterns and preferences is a challenge for optimization algorithms.

Computational problems in marketing are sounding more and more like theoretical computer science dissertations.

geokra

γιατί είναι κανένας σύμβουλος Πληροφορικής με πρώτο πτυχίο Πληροφορικής;πολύ που νοιάστηκαν.

Παράθεση από: dim στις 07 Οκτ 2010, 11:36:19 ΠΜ
Ποιοί είναι αυτοί?   Συζήτηση... https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2551.msg21461#msg21461 για το μεγαλείο των Συμβούλων της Πληροφορικής!!!!!!!!

Φυσικά με ΑΠΕΙΡΟελάχιστες εξαιρέσεις. (βλέπε http://karakiza-tsampika.gr/ )

geokra

Σωστή η παρατήρηση για την κινητοποίηση των καθηγητών της τριτοβάθμιας, αλλά να πούμε και το εξής:
η συντριπτική τους πλειοψηφία, νομίζω, αντιμετωπίζουν απαξιωτικά την Β'θμια και τους εκπαιδευτικούς της. θεωρούν εαυτούς κάτι πολύ ανώτερο και δεν ασχολούνται με τη Β'θμια.
ποιος από αυτούς έχει ασχοληθεί ποτέ με την Β'θμια;
ποιος έχει έστω και ελάχιστη γνώση του εκπαιδευτικού συστήματος ή των αναγκών της Β'θμιας;

sstergou

Συνάδελφε, μην είσαι τόσο αρνητικός.

Σκοπός τώρα είναι να κινητοποιηθούμε μήπως και καταφέρουμε να επηρεάσουμε τα πράγματα. Δεν είναι η ώρα για να κρίνουμε ποιοι σύμβουλοι είναι καλοί και ποιοι όχι και για το αν οι πανεπιστημιακοί αντιμετωπίζουν απαξιωτικά την δευτεροβάθμια (που δεν νομίζω ότι είναι πάντα έτσι).


Keep Growing

Αυτό ακριβώς λέω και 'γω Κώστα. Ας κάνει λοιπόν ο καθένας μας ό,τι μπορεί από το μετερίζι του, και ας αναλάβουν να μας συντονίζουν αυτοί που πρέπει (όπως το έχει ξεκινήσει ήδη η  ΠΕΚΑΠ) ...

....
Καλημέρα συνάδελφε geokra, τους συμβούλους μας μπορούμε και εμείς οι ίδιοι να τους αναγκάσουμε να νοιαστούν, συμμετέχοντας ενεργά στις όποιες συναντήσεις μαζί τους, αναγκάζοντάς τους να δραστηριοποιούνται περισσότερο. Αυτούς έχουμε καλώς ή κακώς και θα πρέπει να τους εκμεταλλευτούμε. Δράση - αντίδραση. Ρωτάμε - αναγκάζονται να το ψάξουν και να απαντήσουν, δεν απαντάνε; - ξαναρωτάμε και έτσι βελτιώνονται και οι ίδιοι ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

geokra

ok δεν θέλω να φαίνομαι αρνητικός, έχω και εγώ αγανακτήσει με τις εξελίξεις. δεν τους βάζω όλους στο ίδιο τσουβάλι και μακάρι να βγω λάθος για όλους.
πρέπει κάτι να γίνει προς πάσα κατεύθυνση πριν είναι πολύ αργά.

geokra

Σε όλο αυτό τα πλαίσιο των κινητοποιήσεων δεν θα πρέπει να ξανατεθεί στο τραπέζι η πρόταση για το Κρατικό Πιστοποιητικό Χρήσης Η/Υ από τη Β'θμια εκπαίδευση;
δεν πρέπει και αυτό να το επισημαίνουμε;

chtzim

geokra το πιστοποιητικό που λες απ' όσο ξέρω σχεδιάζουν να το δίνουν στα παιδιά με το που τελειώνουν το γυμνάσιο. Είναι και αυτό ένα επιχείρημα τους για τη μη ύπαρξη Πληροφορικής στο Λύκειο. Εφόσον τα παιδιά έχουν πάρει αυτό το πιστοποιητικό θεωρούν ότι έχουν τελειώσει με τη Πληροφορική.

petrosp13

Άποψη μου είναι ότι δεν φτάνει η παρέμβαση των ακαδημαϊκών για το αυτονόητο
Όλη η κοινωνία, και κυρίως ο επιχειρηματικός κόσμος που αναγνωρίζει την αξία της τεχνολογίας και της πληροφορικής ως δύναμη στην σημερινή εποχή και ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, θα πρέπει να "ενοχληθεί" από όλους μας με όποιον τρόπο μπορεί ο καθένας από το μετερίζι του
Μπορεί να φαντάζει σχεδόν απίθανο, αλλά φανταστείτε εμπορικές και βιομηχανικές οργανώσεις να ζητούν στις διαπραγματεύσεις τους με τους κρατικούς φορείς, εργαζομένους πιο άρτια καταρτισμένους στις νέες τεχνολογίες
Προσπαθήστε να πείσετε τους γύρω σας για την αναγκαιότητα των ΤΠΕ στην σημερινή εποχή και την στοιχειώδη κατάρτιση του καθενός
Μόνο έτσι θα αναγκαστούν οι έχοντες τις αποφάσεις να συμπεριλάβουν σαν ΒΑΣΙΚΟ μάθημα πλέον την τεχνολογική κατάρτιση των μαθητών, από την Α' Δημοτικού μέχρι να βγουν στην αγορά εργασίας
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Keep Growing

Συνάδελφοι, χρειάζεται προσοχή. Ως εκπαιδευτικοί Πληροφορικής είμαστε περισσότερο εκπαιδευτικοί και λιγότερο τεχνοκράτες.
...
Μη περάσουμε λανθασμένο μήνυμα στην κοινωνία.


...οι καθηγητές πληροφορικής στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση δε διορίστηκαν ως υπάλληλοι-καταρτιστές για λογαριασμό εταιριών ιδιωτικού συμφέροντος, δεν (πρέπει να) είναι ο ρόλος τους αυτός. 
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

pgrontas

Να κάνω μια ερώτηση:
Υπογράψαμε την διαμαρτυρία, όλα ωραία. Τώρα έχουμε κάτι παραπάνω από 600 υπογραφές. Τι θα γίνουν αυτές οι υπογραφές; Δηλαδή έχει σκοπό η ΠΕΚΑΠ να τις χρησιμοποιήσει ή απλά είπαμε τον πόνο μας;

Επιπλέον συμφωνώ με την κινητοποίηση των πανεπιστημιακών. Αυτός πρέπει να είναι ένας τεράστιος μοχλός πίεσης.

Μήπως όμως πρέπει να υπάρξει και μια άλλη αντίδραση, από μας τους καθηγητές;
Αν διαβάσει κανείς μέχρι την αρχή το thread θα δεί επιπλέον δύο προτάσεις:

Αποχή από τα διδακτικά καθήκοντα για ένα διάστημα - Αυτή η ιδέα δεν μου αρέσει γιατί πρώτον τα παιδιά (ιδιαίτερα αυτά της κατεύθυνσης) δεν φταίνε σε τίποτα και αφετέρου επειδή θα γίνουμε εύκολος στόχος και το υπουργείο με την ευγενική χορηγία των ΜΜΕ θα μας ξεσκίσει.

Αποχή από την γραμματειακή υποστήριξη για ένα διάστημα - Αυτό δεν μου φαίνεται καθόλου κακή ιδέα. Είναι σαν να δηλώνουμε ότι θεωρούμε τους εαυτούς μας καθηγητές, όχι γραμματείς.

Συζητήθηκαν τέτοιες ή κάποιες άλλες προτάσεις στο ΔΣ της ΠΕΚΑΠ;
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

badim

Συνάδελφοι ξέρεις κανείς πόσα είναι τα Λύκεια (περίπου) σε όλη την Ελλάδα)?