Κάποιες ερωτήσεις

Ξεκίνησε από tpant, 04 Ιουν 2008, 11:47:49 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tpant

Καλησπέρα... Το ξέρω πως μπορεί να σας φανούν λίγο ηλίθιες οι ερωτήσεις μου αλλά όταν κρίνεται μεγάλο κομμάτι των επόμενων τεσσάρων χρόνων της ζωής σου από μερικά γραπτά θες να είσαι απόλυτα σίγουρος πιστεύω...

1) Στην ΕΠΙΛΕΞΕ αντί για ΚΟΜΜΑ έχω βάλει Η ανάμεσα στις τιμές... Πόσα μόρια θα χάσω, αν χάσω, γι' αυτό;

2) Στα "Σωστό ή Λάθος", σε αρκετά μαθήματα (κάτι που συνειδητοποίησα χθες) δεν έχω απαντήσει με "Σωστό" ή "Λάθος" αλλά έχω βάλει "Σ" και "Λ"... Υπάρχει περίπτωση να κινδυνέψω από αυτό;

Επίσης θέλω να σας ευχαριστήσω από βάθους καρδιάς γιατί εν αντιθέσει με καθηγητές άλλων μαθημάτων που έχουν καταθέσει από καιρό τα όπλα έσεις συνεχίζετε να φωνάζετε κατά της παπαγαλίας :).

Sergio

Παράθεση από: tpant στις 04 Ιουν 2008, 11:47:49 ΠΜ

1) Στην ΕΠΙΛΕΞΕ αντί για ΚΟΜΜΑ έχω βάλει Η ανάμεσα στις τιμές... Πόσα μόρια θα χάσω, αν χάσω, γι' αυτό;

Στο δικό μου ΒΚ για το συγκεκριμένο λάθος έχουμε συμφωνήσει για απώλεια 2 μονάδων.

Παράθεση από: tpant στις 04 Ιουν 2008, 11:47:49 ΠΜ

2) Στα "Σωστό ή Λάθος", σε αρκετά μαθήματα (κάτι που συνειδητοποίησα χθες) δεν έχω απαντήσει με "Σωστό" ή "Λάθος" αλλά έχω βάλει "Σ" και "Λ"... Υπάρχει περίπτωση να κινδυνέψω από αυτό;

ΔΕΝ υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση να κινδυνέψεις από αυτό

Παράθεση από: tpant στις 04 Ιουν 2008, 11:47:49 ΠΜ
Επίσης θέλω να σας ευχαριστήσω από βάθους καρδιάς γιατί εν αντιθέσει με καθηγητές άλλων μαθημάτων που έχουν καταθέσει από καιρό τα όπλα έσεις συνεχίζετε να φωνάζετε κατά της παπαγαλίας :).
και ελπίζω να συνεχίσουμε για πολύ καιρό ακόμα και να μαζευόμαστε περισσότεροι  ;)

ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ σου εύχομαι  :)

Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

tpant

Φαντάζομαι ότι έχω γράψει γύρω στο 96 τότε... Έχασα και το περιβόητο δεύτερο ΣΛ.

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου :).

gpapargi

Σέργιο καλημέρα
Τι οδηγία έχει δοθεί για κάποιον που έχει μεταφέρει αυτούσια τη συνθήκη της Αν μέσα στην επίλεξε;
Δηλαδή
περίπτωση Χ=1 ή Χ=3 ή Χ=5

κλπ

Δηλαδή δεν εννοώ να έχει μπει μόνο ο λογικός τελεστής αλλά και το "Χ="

tpant

Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι ακριβώς προάγει το να κόβονται μόρια από λάθη που μόνο ουσίας δεν είναι; Ειδικά μάλιστα σε μια γλώσσα προγραμματισμού που έχει αναπτυχθεί μόνο για την κατανόηση της αλγοριθμικής σκέψης - κανένας δεν πρόκειται ποτέ να αναπτύξει εμπορικές/επιστημονικές εφαρμογές σε "ΓΛΩΣΣΑ".


Sergio

Παράθεση από: gpapargi στις 04 Ιουν 2008, 01:59:25 ΜΜ
Τι οδηγία έχει δοθεί για κάποιον που έχει μεταφέρει αυτούσια τη συνθήκη της Αν μέσα στην επίλεξε;
Δηλαδή
περίπτωση Χ=1 ή Χ=3 ή Χ=5

Η μόνο σχετική αναφορά για τη συγκεκριμένη λύση είναι ότι είναι εσφαλμένη.

Η επιτροπή των εξετάσεων ΟΥΔΕΠΟΤΕ έχει στείλει οδηγίες βαθμολόγησης σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ μάθημα (όσο γνωρίζω).

Ο ρόλος της, πέραν της δημιουργίας των θεμάτων, περιορίζεται στην αποστολή ενδεικτικών απαντήσεων οι οποίες βέβαια δεν είναι οι μοναδικές σωστές.

Η αξιολόγηση των γραπτών των μαθητών (τριών) είναι αποκλειστική ευθύνη των βαθμολογητών.  Ο ρόλος τους επιβάλει την αντικειμενική βαθμολόγηση των απαντήσεων.  Σε επίπεδο βαθμολογικού κέντρου αυτό εξασφαλίζεται μέσα από τη διαδικασά της πειραμτικής βαθμολόγησης που γίνεται με ευθύνη του επόπτη / συντονιστή του μαθήματος και έχει ως σκοπό τη σύγκλιση της βαθμολογίας με κοινούς κανόνες απ'όλους τους βαθμολογητές.

Στο πλαίσιο αυτής της διαδικασίας η απόφαση που πήραμε στο ΒΚ ήταν η απώλεια 2 μονάδων για χρήση λογικών τελεστών και άλλων δύο για δήλωση της έκφρασης (Χ) εντός των περιπτώσεων.  Επομένως η λύση που ρωτάς Γιώργο βαθμολογείται με 2/6 εφόσον έχει γίνει χρήση των σωστών δεσμευμένων λέξεων στη σύνταξη της ΕΠΙΛΕΞΕ, δηλαδή απλή αντικατάσταση των δεσμευμένων της ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ με τις αντίστοιχες της ΕΠΙΛΕΞΕ και εσφαλμένη διατύπωση των περιπτώσεων με βάση τους γραμματικούς / συντακτικούς κανόνες της.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

p-p

Ερώτηση 1 προς βαθμολογητές: Στις οδηγίες προς εξεταζομένους λέει πως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μολύβι μόνο για σχέδια, διαγράμμα και πίνακες. Οπότε αν ενας μαθητής στο δεύτερο θέμα κάνει το διάγραμμα ροής και τον πίνακα τιμών με μολύβι είναι οκ σωστά;

Ερώτηση 2 προς βαθμολογητές: Αν κάποιος μαθητής εκτός απο την κύρια διαφορά μεταγλωττιστή και διερμηνευτή βάλει και τις υπόλοιπες είναι απόλυτα σωστό;

Ευχαριστώ πολύ.

p-p
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Υπολογιστών (Α.Π.Θ.)
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

Sergio

Παράθεση από: tpant στις 04 Ιουν 2008, 02:02:27 ΜΜ
Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι ακριβώς προάγει το να κόβονται μόρια από λάθη που μόνο ουσίας δεν είναι; Ειδικά μάλιστα σε μια γλώσσα προγραμματισμού που έχει αναπτυχθεί μόνο για την κατανόηση της αλγοριθμικής σκέψης - κανένας δεν πρόκειται ποτέ να αναπτύξει εμπορικές/επιστημονικές εφαρμογές σε "ΓΛΩΣΣΑ".

Αγαπητέ φίλε,

κατ'αρχήν σου εύχομαι ολόψυχα καλά αποτελέσματα και καλή ξεκούραση από το μεγάλο αγώνα που .. ολοκληρώθηκε.

Έχεις δίκαιο να λες ότι συγκεκριμένα συντακτικά λάθη δεν έχουν ουσία, ούτε αναδεικνύουν αδυναμία αλγοριθμικής σκέψης που αποτελεί και το βασικό άξονα του συγκεκριμένου μαθήματος.

Πέραν τούτου βέβαια, το συγκεκριμένο μάθημα έχει, βάση του αναλυτικού προγράμματος (που οφείλει να αποτελεί και τον οδηγό διδασκαλίας αλλά και αξιολόγησής του), και κάποιους επιπλέον επιμέρους διδακτικούς στόχους όπως είναι αυτός της "ανάπτυξης της αυστηρότητας στην έκφραση" που είναι και ένας από τους βασικούς λόγους ύπαρξης των κεφαλαίων 9-10 (Προγραμματιστικό Περιβάλλον) που αποτελεί και μέρος του ονόματος του μαθήματος.

Κάνοντας λοιπόν και λίγο το "δικηγόρο του διαβόλου" μπορούμε να δούμε εν μέρει πιθανή ανίχνευση αυτού του διδακτικού στόχου μέσα από το συγκεκριμένο θέμα.

Θα έχεις βέβαια καταλάβει ότι η ΕΠΙΛΕΞΕ είναι μία περιορισμένη μορφή της ΑΝ..ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ (η οποία με τη σειρά της βέβαια είναι μία περιορισμένη μορφή της ΑΝ.._ΑΛΛΙΩΣ + εμφώλευση).

Η χρήση της ΕΠΙΛΕΞΕ εξυπηρετεί όταν όλες οι "επιλογές" αποτελούν "περιπτώσεις" της ίδιας παράστασης και γι' αυτό η σύνταξή της είναι προσαρμοσμένη σε αυτές τις περιπτώσεις.  Αυτός είναι και ο λόγος που η παράσταση (Χ) αναφέρεται μόνον στη "επικεφαλίδα" (ΕΠΙΛΕΞΕ) της δομής και ΔΕΝ επαναλαμβάνεται δίπλα στη λέξη ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ (αφού εννοείται ότι είναι η ίδια για όλες τις περιπτώσεις)

Ο λογικός τελεστής Η ΔΕΝ προβλέπεται αφού ο ρόλος του είναι να παράγει σύνθετες λογικές εκφράσεις.  Έτσι η χρήση του προβλέπεται στην ΑΝ ΑΝ..ΑΛΛΙΩΣ η οποία εξ ορισμού περιλαμβάνει συνθήκες. Αντίστοιχα η ΕΠΙΛΕΞΕ προβλέπει τις "λίστες τιμών" της ΜΙΑΣ και μοναδικής παράσταση που ελέγχεται σε όλες τις περιπτώσεις. 

Όμοια, ο λογικός τελεστής ΚΑΙ ΔΕΝ προβλέπεται στην ΕΠΙΛΕΞΕ για τους ίδιους λόγους.  Για την περίπτωση αυτή προβ λέπεται το "διάστημα ΑΠΟ..ΕΩΣ", για το οποίο όμως (δυστυχώς) το βιβλίο δεν έχει πουθενά ούτε ένα παράδειγμα.

Η ΕΠΙΛΕΞΕ ΔΕΝ είναι τόσο ευέλικτη όσο η ΑΝ..ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ και για το σκοπό αυτό θα πρέπει να μπορεί κανείς να επιλέγει σε ποιές περιπτώσεις εξυπηρετεί η χρήση της. Συμπερασματικά, η ΕΠΙΛΕΞΕ ΔΕΝ μπορεί να υποκαταστήσει την ΑΝ...ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ.  Η χρήση της προτείνεται / διευκολύνει μόνο σε κάποιες περιπτώσεις.

Η δυνατότητα επιλογής της καταλληλότερης εντολής ΕΙΝΑΙ ένας από τους βασικούς διδακτικούς στόχους του μαθήματος. 

Η γνώση της ορθής (aka αυστηρής) σύνταξής της είναι ένας από τους διδακτικούς στόχους του δεύτερου μέρους του μαθήματος.

Οι εξετάσεις οφείλουν να προσεγγίζουν ΟΛΟΥΣ τους διδακτικούς στόχους.  Η σχετική βαρύτητα με την οποία το κάνουν είναι που χαρακτηρίζει / αξιολογεί τα θέματα κάθε χρονιάς.


Και πάλι ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για την απόδοσή σου και ... ΚΑΛΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ!
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Sergio

Παράθεση από: p-p στις 04 Ιουν 2008, 03:52:37 ΜΜ
Ερώτηση 2 προς βαθμολογητές: Αν κάποιος μαθητής εκτός απο την κύρια διαφορά μεταγλωττιστή και διερμηνευτή βάλει και τις υπόλοιπες είναι απόλυτα σωστό;

ΝΑΙ, είναι απόλυτα σωστό.

Για το 1ο... με πιάνεις οριακά αδιάβαστο.  Αν το ξέρει κάποιος άλλος σίγουρα ας απαντήσει. Θα ρωτήσω..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

mostel

Προφανώς είναι σωστό. Και γω με μολύβι τα έγραψα, αφού δινόταν η δυνατότητα επιλογής, πίσω στις σημειώσεις προς εξεταζομένους.





Στέλιος
When you see a good move ; Look for a better one .

p-p

Και εγώ αυτονόητο το θεωρώ, αλλά επειδή δεν θέλω να παίζω με την αγωνία των μαθητών μου θα ήθελα πριν μεταφέρω την άπάντηση στην μαθήτριά μου να έχω την απάντηση ενός βαθμολογητή.

p-p

Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Υπολογιστών (Α.Π.Θ.)
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

Λευτέρης Δουκέρης

Μετά λύπης μου διάβασα κάποια πράγματα που ομολογουμένος δεν τα ήξερα από τον sergio.’Στο δικό μου Β.Κ αποφασίσαμε να κόψουμε 2 μόρια αν στην επίλεξε κάποιος χρησιμοποιούσε λογικό τελεστή’ .

Ο υπογράφων λοιπόν ρωτά με ποιο δικαίωμα γίνεται μια τόσο αυθαίρετη και επιζήμια για τα παιδιά επιλογή ‘να κόψετε δηλ το 33% του ερωτήματος . θέλετε να μας πείτε ότι βλέποντας τον ντόρο που έχει γίνει με  τις απόψεις όλων των συναδέρφων αλλά και από το πλήθος των διαφορετικών απαντήσεων των παιδιών δεν ‘ΑΞΙΩΘΗΚΕ’ κάποιος από εσάς να υποβάλει ερώτημα για το πώς θα βαθμολογηθεί το θέμα;

Οι πολλοί έξυπνοι μαθητές μου πάντα όντος προχωρημένα μυαλά έδιναν πολύ προχωρημένες λύσεις σε κάποια θέματα. Τους έκραζα ‘ Προσέξτε λεβέντες γιατί το γραπτό σας για τον βαθμολογητή δεν είναι τπτ παραπάνω από 2€’.Γιατί αγαπητοί συνάδερφοι με δικαιώνεται ;Γιατί τέτοια προχειρότητα; τι  σας κοστίζει ένα ερώτημα ‘στους πιο πάνω ‘ για να νιώθετε και συνειδησιακά κατοχυρωμένοι;


Σας παραθέτω πλήρη και ενυπόγραφα την άποψη μου όπως την διατύπωσα σε άλλο θέμα του FORUM


Αυτό που μου κάνει απίστευτη εντύπωση είναι ότι ενώ από την μία κατακρίνουμε την παπαγαλία και την έλλειψη κριτικής σκέψης (κάτι βασικότατο βέβαια σαν …δάσκαλοι που είμαστε όλοι μας ) … δογματικά προσκαλούμαστε σε μια αναφορά του βιβλίου (που τόσο κατακρίνουμε για το περιεχόμενό του)

ΕΠΙΛΕΞΕ Χ

1)Περίπτωση 1 ή3 ή 5

2)Περίπτωση =1 ή =3 ή =5

3)Περίπτωση 1,3 ,5

Αγαπητοί δάσκαλοι λοιπόν …. Με το χέρι στην καρδιά ….και έχοντας σώας τας φρένας (και σε εγρήγορση την λογική μου ) λέω λοιπόν ότι και οι 3 μετατροπές είναι σωστές με χειρότερη την Τρίτη. Μην προσπαθήσετε να με πείσετε περι του αντιθέτου διότι …όταν σαν δάσκαλος εξηγώ την επίλεξε λέω (δεν είναι κακό να συμβαδίσουν οι εντολές με την … νεοελληνικήν )

ΕΠΙΛΕΞΕ Χ (διάλεξε την τιμή του χ)

1)Περίπτωση 1 ή3 ή 5 (στην περίπτωση που η τιμή του χ είναι 1 ή 3 ή 5 ….

2)Περίπτωση =1 ή =3 ή =5 (στην περίπτωση που η τιμή του χ είναι ίση με 1 ή είναι ίση με 3 ή είναι ίση με 5 ….


3)Περίπτωση 1,3 ,5 (στην περίπτωση που η τιμή του χ είναι  1 κόμμα 3 κόμμμα 5 ….

Φιλε παναγιώτη και φίλε Πέτρο να δεχτώ λοιπόν ότι στην πληροφορική στέκει η μορφή 3 στην νεοελληνική και στην μη παπαγαλική ποια μορφή στέκει? ?

Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρες".
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

tpant

Πρέπει όμως να παραδεχτείτε ότι και ο Sergio έχει τουλάχιστον αξιόλογα επιχειρήματα, στην C (φαντάζομαι, δεν ξέρω καθόλου την εν λόγω γλώσσα προγραμματισμού) μπορεί να έχεις γράψει 2 σελίδες κώδικα και να μην δουλεύει για ένα κόμμα.

Sergio

Συνάδελφε lefteris_doy,

οι απόψεις που διατυπώνεις στο μήνυμά σου πιστεύω ότι έχουν απαντηθεί σε αρκετά posts τόσο από συναδέλφους καθηγητές όσο και από μαθητές.

Λυπάμαι που έχεις σχηματίσει την άποψη ότι η επιλογή ήταν "αυθαίρετη" και ότι κανείς δεν "ΑΞΙΩΘΗΚΕ" και ότι "ο βαθμολογητής δουλεύει για τα 2 €" και μάλιστα την καλλιεργείς και σε μαθητές.΄ Φοβάμαι ότι αδικείς συναδέλφους που αγωνιούν για το μάθημα όπως και συ (άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο)

Αλλά για να μην ξεφύγουμε από το θέμα, ας περιοριστώ στην παράθεση των γεγονότων:

1) Η επιτροπή κατ' αρχήν σύστησε ως ΜΟΝΗ επιτρεπτή λύση αυτή που προδιαγράφεται στις σελίδες 172 - 173 του σχολικού βιβλίου (περίπτωση 1,3,5)

2) μετά από σχεδόν ολονύκτια συνομιλία συντονιστών του μαθήματος διαμορφώθηκε κείμενο που στάλθηκε στην ΚΕΕ με αυτό και πολλά άλλα σημεία καταγράφοντας τους προβληματισμούς που διατυπώθηκαν στην πειραματική βαθμολόγηση με την παρατήρηση "Προκειμένου να υπάρξει πραγματική σύγκλιση σε εθνικό επίπεδο σας παρακαλούμε να αποστείλετε τις σχετικές οδηγίες σε όλα τα βαθμολογικά κέντρα".  Το συγκεκριμένο κείμενο αφορούσε αρκετά από τα σημεία προς βαθμολόγηση μεταξύ των οποίων και την ΕΠΙΛΕΞΕ για την οποία σου αντιγράφω στη συνέχεια το συγκεκριμένο απόσπασμα:

Αν και στις ενδεικτικές λύσεις αναφέρεται αποκλειστικά η:
ΕΠΙΛΕΞΕ Χ
  ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 0
  ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 1, 3, 5
  ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 2, 4
  ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ_ΑΛΛΙΩΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΙΛΟΓΩΝ
θεωρούμε ότι με βάση τη διατύπωση του ερωτήματος και τα αναφερόμενα στο σχολικό εγχειρίδιο, οι παρακάτω λύσεις είναι ισοδύναμες και πρέπει να βαθμολογηθούν ως εξίσου σωστές:
ΕΠΙΛΕΞΕ Χ
  ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 0
  ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 1
  ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 2
  ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 3
  ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 4
  ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 5
  ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΙΩΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΙΛΟΓΩΝ

ΕΠΙΛΕΞΕ Χ
  ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ =0
  ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ =1
  ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ =2
  ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ =3
  ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ =4
  ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ =5
  ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΙΩΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΙΛΟΓΩΝ

(βλ.τετρ.μαθ.σελ.75)

ενώ θα πρέπει να βαθμολογηθούν ως εξίσου σωστές λύσεις που έχουν κάτω παύλα ανάμεσα στις λέξεις περίπτωση και αλλιώς αφού το βιβλίο αναφέρει σε διάφορα σημεία ΚΑΙ τις δύο εκδοχές.

Εν τούτοις σε ορισμένα βαθμολογικά κέντρα αποφασίστηκε να δεχθούν ως σωστή και την   ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ = 1,3,5 αλλά και την ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ =1, ή =3, ή =5


3) Η ΚΕΕ (και είναι προς τιμήν της) μελέτησε το κείμενο και ενέκρινε όλα τα σημεία που προτάθηκαν από του συναδέλφους βαθμολογητές αναφέροντας "Η ΚΕΕ θεωρεί ότι όλες οι παρατηρήσει του εν λόγω κειμένου καλύπτονται από τη γενική οδηγία ότι κάθε απάντηση επιστημονικά τεκμηριωμένη θεωρείται αποδεκτή" με ΜΙΑ όμως εξαίρεση την οποία σου αντιγράφω εδώ: στο ΘΕΜΑ 1ο ερώτημα Γ.2 η απάντηση ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ =1, ή =3, ή =5 ΔΕΝ θεωρείται σωστή

Αλήθεια, αφού μετά από όλη αυτή την προσπάθεια, το κείμενο στάλθηκε σε όλα τα Βαθμολογικά Κέντρα πώς και δεν το είδες; Σε ποιό κέντρο βαθμολογείς;

Για την ιστορία, η επιλογή να κόβονται 2 μόρια για τη χρήση λογικών τελεστών αντί της λίστας τιμών δεν επιλέγηκε σε σχέση με το να μην κόβονται καθόλου μόρια (αφού η λύση είναι αποδεδειγμένα λάθος) αλλά σε σχέση με το να κοπεί ΟΛΟ το θέμα (και τα 6 μόρια).  Ήταν όντως κάπως αυθαίρετη όμως πιστεύω ότι ευνοεί τους μαθητές.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Laertis

Φίλε Λευτέρη ,
καταλαβαίνω την οργή σου (πέρασα κι εγώ απο το ίδιο ,ίσως και χειρότερο στάδιο) αλλά δε μπορείς να βάλεις κατα παντός. Οι περισσότεροι συνάδελφοι δεν είναι βιοτέχνες  διορθωτές δηλαδή φασονατζήδες. Υπάρχουν και τέτοιοι, λίγοι θέλω να πιστεύω, αλλά δε μπορείς απαξιώνεις όλους τους συναδέλφους στα μάτια των μαθητών. Αυτό είναι μεγάλο λάθος και δυστυχώς πολύ δύσκολα απαλείφεται απο τα μυαλά και τις αντιλήψεις  των μαθητών, των γονέων και της κοινωνίας.
Προτείνω να εστιάσεις τα βέλη σου στην επιτροπή και τα θέματα που έβαλαν, γιατί αυτή για μένα είναι η πηγή του φετινού προβλήματος.

Παράθεση από: Sergio στις 06 Ιουν 2008, 11:22:12 ΜΜ

3) Η ΚΕΕ (και είναι προς τιμήν της) μελέτησε το κείμενο και ενέκρινε όλα τα σημεία που προτάθηκαν από του συναδέλφους βαθμολογητές αναφέροντας "Η ΚΕΕ θεωρεί ότι όλες οι παρατηρήσει του εν λόγω κειμένου καλύπτονται από τη γενική οδηγία ότι κάθε απάντηση επιστημονικά τεκμηριωμένη θεωρείται αποδεκτή" με ΜΙΑ όμως εξαίρεση την οποία σου αντιγράφω εδώ: στο ΘΕΜΑ 1ο ερώτημα Γ.2 η απάντηση ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ =1, ή =3, ή =5 ΔΕΝ θεωρείται σωστή


Φίλε Sergio, όντως τα πράγματα έχουν όπως τα ανέφερες όσον αφορά την παρέμβαση απο τους συντονιστές και την αντίδραση της ΚΕΕ, αλλά θέλω να επισημάνω κάτι.

Δεν είναι καθόλου προς τιμήν της ΚΕΕ αυτό που έγινε, αντίθετα είναι υποχρέωσή της, και όφειλε να το προβλέψει. Είναι υποχρέωσή της να διευκρινίζει το πνεύμα που διακατέχει τα θέματα, ειδικά όταν πολλά απο αυτά είναι ασαφή στο σχολικό βιβλίο, και υπάρχουν αρκετές διαφωνίες εδώ και χρόνια.
Πρώτη φορά, στις 9 χρονιές που βαθμολογώ το μάθημα, έχουν έρθει τόσες διευκρινίσεις (4 νομίζω στον αριθμό;) και οι 2 εκ των υστέρων, αφού η βαθμολόγηση είχε ξεκινήσει, σε τόοοοσο εξαιρετικά βατά και αναμενόμενα θέματα καθ'ομολογίαν όλων των συναδέλφων και φορέων (ΠΕΚΑΠ, ΕΠΥ κ.α).
Αυτό υποδηλώνει για την φετινή επιτροπή :

1) Την αδυναμία να προβλέψει -με βάση το σχολικό εγχειρίδιο - τι εκλαμβάνεται σωστό και τι λάθος, τι είναι σαφές και τι όχι
2) Το φόβο που προφανώς κατέλαβε τα μέλη της επιτροπής (ύστερα απο πιθανές πιέσεις άνωθεν ή δε ξέρω γω τι άλλο) την ώρα που επίλεγε τα θέματα. Κι ο φόβος αυτός είναι αποτυπωμένος σε αυτά τα θέματα.
3) Την απειρία της ΚΕΕ αφού γνωρίζουμε ότι άλλαξαν όλα τα μέλη και μπήκαν νέα αλλά προφανώς χωρίς να γνωρίζουν καλά και να μπορούν να προβλέψουν το τι θα επιφέρουν τα θέματα που επίλεξαν.
4) Και τέλος ότι - χωρίς τη θέλησή τους ίσως - έκαναν κακό στο μάθημα και τον κλάδο φέρνοντας το μάθημα 5 χρόνια πίσω, αναιρόντας και μη λαμβάνοντας υπόψιν τις εξελίξεις και τις απαιτήσεις του μαθήματος.

Αρκετοί ξέρουμε πως επιλέγεται η ΚΕΕ, αλλά αυτό που πρέπει να διασφαλιστεί είναι η πραγματική σχέση και επαφή που έχουν τα μέλη της με το μάθημα , το σχολικό εγχειρίδιο και  το πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος.

Δυστυχώς ό γέγονε, γέγονε κι άντε πάλι απο την αρχή ...
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola