Ημερίδα: «H πληροφορική στο Δημοτικό σχολείο. Προκλήσεις και Προοπτικές»

Ξεκίνησε από skoud, 07 Οκτ 2010, 09:08:00 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

skoud

Θωμά, δες αυτό https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3400.msg34286#msg34286 για να μην τα ξαναγράφω. Επίσης θα αναρτήσουμε σήμερα-αύριο τις 3 κυριότερες παρουσιάσεις που έγιναν. Θα ενημερώσω σχετικά.

Στην ημερίδα παραβρέθηκαν περισσότεροι από 300 συνάδελφοι, δεν μπορούμε να εκτιμήσουμε όμως πόσοι ήταν από Δημοτικά. Υπήρχαν πολλοί πάντως, αλλά προφανώς πολύ λιγότεροι απ' ότι αν υπήρχε άδεια.

Για το το όλο θέμα, το ζήτημα της άδειας, του προγράμματος και της τουλάχιστον άδικης κριτικής που έγινε πριν την ημερίδα εδώ μέσα, -όχι από εσένα που ξέρω ότι καλοπροαίρετα βάζεις ζητήματα και αυτό το θέλουμε- θα επανέλθω προσωπικά, όταν υπάρξει χρόνος. Γιαυτό σε παρακαλώ μην κλείσεις το θέμα.
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

tom

Εντάξει όταν τα ανεβάσετε βάλε τα link να ενημερωθούμε και εμείς που δεν πήγαμε.
Θα το αφήσω ανοιχτό να συζητήσουμε.

Εννοείται ότι η κριτική είναι πάντα καλοπροέραιτη και θα πρέπει να τονίζονται πάντα και τα θετικά και τα αρνητικά.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

skoud

#92
Δελτίο τύπου για την ημερίδα:

http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/dtPEKAP3-11.pdf  και στο http://pekap.blogspot.com/2010/11/2112010.html
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Vangelis

Θωμα αυτά τα έγραψα γιατι δεν αντέχω την γκρίνια ορισμένων ................ αμαν πιά.

skoud

Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

atogia

#95
Διάβασα την πρώτη ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ για την ημερίδα με θέμα "«H πληροφορική στο Δημοτικό σχολείο.
Προκλήσεις και Προοπτικές»" στην  οποία τελικά δεν δώθηκε άδεια σε οσουν υπηρετουν σε Δημοτικα αλλα μόνο σε Δ.Ε.!!!!!!

Η ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ έδωσε έμφαση σε ένα (σοβαρότατο βεβαίως ) σημειο... Στην ύπαρξη η οχι του μαθήματος πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο...Απασχολεί σοβαρά όλους....


Αναμένουμε να δουμε αν συζητήθηκα τα σοβαρά θέματα που αφορούν και το μάθημα στα Δημοτικά.
Οπως οτι
οτι δεν υπάρχουν Υπολογιστές ,
οτι δεν θεωρείται υποχρεωτική η ύπαρξη εργαστηρίου στο Δημοτικό ( με τους κανόνες ασφάλειας)
οτι δεν θεωρείται υποχρεωτικό η  ύπαρξη Υπέυθυνου εργαστηρίου στο Δημοτικό
οτι δεν υπάρχει σύμβουλος Πληροφορικής στο Δημοτικό
οτι δεν υπάρχουν βιβλία η εκπαιδευτικό λογισμκό για το μάθημα της Πληροφορικής ( και όχι λογισμικό π.χ. για το μάθημα της γεωγραφίας οπως μας δίδαξαν στην διήμερη  επιμόρφωση  )
οτι διοικητικα δεν γνωρίζουμε σε ποιον φορέα ανήκουμε. Για κάθε θέμα , η πρωτοβάθμια μας δείχνει στην δευτεροβάθμια, ενω η δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια...



ΕΝΑ ΘΥΜΊΖΩ
Η μηχανογράφηση στην Δ.Ε πέρασε απο τις "πλατες" των πληροφορικών.H καλή κατάστατση που βρίσκονται σήμερα πολλά εργαστηρία Πληροφορικής ( ενω χρησιμοποιούνται απο 200 τουλάχιστον μαθητές κάθε χρόνο) βασίστηκε στην δουλεια των Πληροφορικών που δεν φαίνεται και αναγνωρίζεται, καθώς και στους αγώνες της ΠΕΚΑΠ για τυς κανόνες στην χρήση του εργαστηρίου.....

Αυτοί στίριξαν και στιρίζουν τα σχολεία στην Δ.Ε. Σε λίγο θα ζητήσουν να στιρίξουν και την Πρωτοβάθμια...Στιρίξτε τους και Υποστιρήξτε τους....Γιατί η κατάσταστη στα Δημοτικά είναι χαοτική........

Οργανώστε μια ημερίδα στην οποία να μπορεί να ακουστεί η άποψη των Καθηγητών που αποσπάστηκαν (πολλές φορές χωρίς την θέλησή τους) στα Δημοτικά.. χωρίς αυτή την φορά να τους αποκλείεσετε λόγω εργασίας   ( Θυμίζω οτι : Οι ώρες που έγινε η ημερίδα ηταν Τυχάιως( ????? ) εργάσιμη για όσους ήταν στα Δημοτικά........



erlin

Παράθεση από: atogia στις 04 Νοε 2010, 05:13:06 ΜΜ
Διάβασα την πρώτη ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ για την ημερίδα με θέμα "«H πληροφορική στο Δημοτικό σχολείο.
Προκλήσεις και Προοπτικές»" στην  οποία τελικά δεν δώθηκε άδεια σε οσουν υπηρετουν σε Δημοτικα αλλα μόνο σε Δ.Ε.!!!!!!

Η ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ έδωσε έμφαση σε ένα (σοβαρότατο βεβαίως ) σημειο... Στην ύπαρξη η οχι του μαθήματος πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο...Απασχολεί σοβαρά όλους....


Αναμένουμε να δουμε αν συζητήθηκα τα σοβαρά θέματα που αφορούν και το μάθημα στα Δημοτικά.
Οπως οτι
οτι δεν υπάρχουν Υπολογιστές ,
οτι δεν θεωρείται υποχρεωτική η ύπαρξη εργαστηρίου στο Δημοτικό ( με τους κανόνες ασφάλειας)
οτι δεν θεωρείται υποχρεωτικό η  ύπαρξη Υπέυθυνου εργαστηρίου στο Δημοτικό
οτι δεν υπάρχει σύμβουλος Πληροφορικής στο Δημοτικό
οτι δεν υπάρχουν βιβλία η εκπαιδευτικό λογισμκό για το μάθημα της Πληροφορικής ( και όχι λογισμικό π.χ. για το μάθημα της γεωγραφίας οπως μας δίδαξαν στην διήμερη  επιμόρφωση  )
οτι διοικητικα δεν γνωρίζουμε σε ποιον φορέα ανήκουμε. Για κάθε θέμα , η πρωτοβάθμια μας δείχνει στην δευτεροβάθμια, ενω η δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια...



ΕΝΑ ΘΥΜΊΖΩ
Η μηχανογράφηση στην Δ.Ε πέρασε απο τις "πλατες" των πληροφορικών.H καλή κατάστατση που βρίσκονται σήμερα πολλά εργαστηρία Πληροφορικής ( ενω χρησιμοποιούνται απο 200 τουλάχιστον μαθητές κάθε χρόνο) βασίστηκε στην δουλεια των Πληροφορικών που δεν φαίνεται και αναγνωρίζεται, καθώς και στους αγώνες της ΠΕΚΑΠ για τυς κανόνες στην χρήση του εργαστηρίου.....

Αυτοί στίριξαν και στιρίζουν τα σχολεία στην Δ.Ε. Σε λίγο θα ζητήσουν να στιρίξουν και την Πρωτοβάθμια...Στιρίξτε τους και Υποστιρήξτε τους....Γιατί η κατάσταστη στα Δημοτικά είναι χαοτική........

Οργανώστε μια ημερίδα στην οποία να μπορεί να ακουστεί η άποψη των Καθηγητών που αποσπάστηκαν (πολλές φορές χωρίς την θέλησή τους) στα Δημοτικά.. χωρίς αυτή την φορά να τους αποκλείεσετε λόγω εργασίας   ( Θυμίζω οτι : Οι ώρες που έγινε η ημερίδα ηταν Τυχάιως( ????? ) εργάσιμη για όσους ήταν στα Δημοτικά........

Ακόμα να δώσουν μια πειστική απάντηση γιατί όλους εμάς που μας αποκλείσανε από την ημερίδα.

Και όχι μόνο αυτό.
κοιτάχτε τι δημοσιεύτηκε σήμερα στο http://pekap.blogspot.com/2010/11/faqs.html

εκεί αναγράφεται:

ΠαράθεσηΜπορεί να σπάσει το τμήμα σε δύο μικρότερα όπως στο Γυμνάσιο;
Όχι. Ο λόγος είναι όχι μόνο λειτουργικός (θα έπρεπε το άλλο μισό τμήμα με κάτι να απασχοληθεί αλλά συνήθως δεν υπάρχουν και διαθέσιμες αίθουσες) αλλά και παιδαγωγικός (το μοντέλο 1:1 δεν προάγει τη συνεργασία και τείνει προς το τεχνοκρατικό πρότυπο, άρα είναι ασύμβατο με το υπάρχον αναλυτικό πρόγραμμα).

Το μοντέλο λέει 1:1 δεν προάγει τη συνεργασία! Άκου δικαιολογία που βρήκαν για να στριμώξουν 5 παιδιά σε ένα υπολογιστή!  Και για να ξεχειλώσουν τα εργασιακά μας δικαιώματα από το 10 ανά εργαστήριο, στο 25 ανά εργαστήριο.


Συνάδελφοι ξυπνήστε.
Σήμερα είμαστε εμείς που μας καταπατούν το ωράριο μας, μας πετάνε στο δημοτικό χωρίς την θέλησή μας και μας αποκλείουν από τις ημερίδες.
Αυριο θα είστε εσείς.




Vangelis

erlin θα έρθεις στην ημερίδα που θα διοργανώσει η ΠΕΚΑΠ ένα Σάββατο του Δεκεμβρίου χωρίς πολλούς ομιλητές για να ακουστεί η γνώμη των συναδέλφων?
Αλήθεια είσαι μέλος της ΠΕΚΑΠ?

erlin

#98
Παράθεση από: Vangelis στις 18 Νοε 2010, 12:34:42 ΠΜ
erlin θα έρθεις στην ημερίδα που θα διοργανώσει η ΠΕΚΑΠ ένα Σάββατο του Δεκεμβρίου χωρίς πολλούς ομιλητές για να ακουστεί η γνώμη των συναδέλφων?

Λίγα μηνύματα πιο πίσω, έχεις απαντήσει εσύ ο ίδιος στο ερώτημα που μου θέτεις....

Παράθεση από: Vangelis στις 01 Νοε 2010, 02:29:54 ΠΜ
Η πρότασή σου ποιά είναι συνάδελφε?  Να κάνουμε μια  ημερίδα ένα Σαββατο να μαζευτούμε μεταξύ μας να πούμε τον πόνο μας?

Δεν ήταν βασικότερο να λέγαμε έστω και δύο κουβέντες στην Υφυπουργό?

όμως δεν μας αφήσατε..... :(


erlin

Παράθεση από: Vangelis στις 18 Νοε 2010, 12:34:42 ΠΜ
Αλήθεια είσαι μέλος της ΠΕΚΑΠ?

λυπάμαι, δεν έχω ακόμα πειστεί ότι αξίζει να γίνω μέλος σε καμιά ένωση.

Vangelis

Βεβαια ας τρέχουν οι άλλοι η κριτική πάντα είναι πιο εύκολη.
Αλήθεια ποιός δεν σας άφησε?  συγκεριμμένα.  Εσύ τι έκανες γι'αυτό?

skoud

Συνάδελφε erlin,

Με ελληνικά που έμαθα πριν πολλά-πολλά χρόνια στο σχολείο το «δεν συμφωνώ» σημαίνει «διαφωνώ» Αν έχει αλλάξει αυτό, μου το λες για να μην το χρησιμοποιήσω ξανά.

Προφανώς κατά τη γνώμη σου έπρεπε πριν ένα χρόνο να μιλήσουμε και για τα εργαστήρια στο Δημοτικό. Όντως δεν είμαστε τόσο μπροστά...
Ως πιο διορατικός που είσαι λοιπόν, γιατί δεν ασχολείσαι με τα κοινά, είτε στην Π.Ε.ΚΑ.Π., είτε όπου αλλού θέλεις, ή να φτιάξεις την ένωση που έχεις αναφέρει σε άλλο θέμα, για να απαλλαχτούμε και εμείς από το τρέξιμο, αφού θα πράττεις τα καλύτερα?

Αν δεν θέλεις ούτε αυτό σε καλώ πάντως, σοβαρά, να συμμετάσχεις στην επιτροπή που συγκροτούμε για την μελέτη-πρόταση του όλου θέματος στο Δημοτικό (Πρόγραμμα σπουδών, εργαστήρια κ.λπ. κ.λπ.). Ιδού η Ρόδος...

Η γενική θέση της Π.Ε.ΚΑ.Π. πάντως για κάθε είδος εργαστηρίου Πληροφορικής είναι επίσημα διατυπωμένη και στο http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=11&ArticleId=43 όπου λέει: στο εργαστήριο Πληροφορικής, σε όλους τους τύπους των σχολείων (Γυμνάσια, Λύκεια, ΕΠΑ.Λ., ΣΕΚ), οφείλουν να αντιστοιχούν δύο μαθητές σε κάθε υπολογιστή και σε κάθε πέντε σταθμούς εργασίες να αντιστοιχεί ένας καθηγητής. (ναι, το 2008 δεν υπήρχε αναφορά στο δημοτικό!)


Για το θέμα της ημερίδας στο δημοτικό, επειδή υπήρξαν και άλλες αναφορές από άλλους συναδέλφους.

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. αποφάσισε να διοργανώσει μια ημερίδα για το Δημοτικό λόγω των προβλημάτων που μας μετέφεραν οι συνάδελφοι που τοποθετήθηκαν σε αυτά, πολύ καιρό πριν ανακοινωθεί το σχέδιο για το Νέο Λύκειο. Λέτε να αποφασίσαμε να κάνουμε την ημερίδα και ταυτόχρονα θέλαμε να αποκλείσουμε και να φιμώσουμε τους συνάδελφους που είναι στο δημοτικό? Είναι και αυτή μια άποψη, ας την κρίνει ο καθένας τρίτος που διαβάζει αυτά. Πάντως εγώ δεν μπορώ να σκεφτώ πως πραγματικοί συνάδελφοι μπορούν να μας προσάψουν τέτοια διαστροφή....

Για την ιστορία: η Π.Ε.ΚΑ.Π.  ζήτησε έγκαιρα και σε συνεργασία με τους 4 σχολικούς συμβούλους της Αττικής, άδεια για όλους τους συναδέλφους ΠΕ19-ΠΕ20 (υπάρχουν προφανώς όλα τα σχετικά έγγραφα στη διάθεση του καθενός). Ο περ/κος δ/ντης εκπ/σης, για τους λόγους που ανέφερε στην ημερίδα, δεν έδωσε άδεια σε όσους διδάσκουν στα Δημοτικά (και προσοχή δεν λέμε ότι συμφωνούμε ... νάτο πάλι, διαφωνούμε ήθελα να πω).
Είχαμε 2 επιλογές ή να ματαιώσουμε την ημερίδα ή να την κάνουμε με όσους συναδέλφους μπορούσαν να έλθουν από τα δημοτικά (και ήλθαν αρκετοί –περισσότεροι από το 1/4 των παρευρισκομένων) και όσους υπηρετούν στη Δ/θμια. Προβληματιστήκαμε αρκετά και καταλήξαμε ότι συνολικά για τον κλάδο θα ήταν καλύτερα να μην την ματαιώσουμε –για πολλούς λόγους και μεταξύ αυτών γιατί είχαμε ήδη ενημερωθεί ότι θα ερχόταν η υφυπουργός και θέλαμε να βάλουμε και το θέμα του Λυκείου-  και αποφασίσαμε να κάνουμε και άλλη ημερίδα, για όλα τα τρέχοντα θέματα στις 11/12 ημέρα Σάββατο, χωρίς πολλούς ομιλητές ώστε να έχουμε πολύ χρόνο για να γίνει πραγματική συζήτηση, πράγμα που το ανακοινώσαμε στην ημερίδα.

Ελπίζω όλοι όσοι δεν μπορέσατε να παραβρεθείτε στην προηγούμενη ημερίδα, να είσαστε σε αυτή... (Η αλήθεια είναι βέβαια ότι περιμένω να δω ποια κριτική θα αναπτυχθεί πριν τη διεξαγωγή και αυτής της ημερίδας...)

ΥΣ: Για το «πολιτικός». Απλώς θα ήθελα να σου επισημάνω ότι δεν ζήτησα την ψήφο σου, όπως και κανενός άλλου συναδέλφου, με κανέναν τρόπο και κανένα μέσο, ούτε άμεσα , ούτε έμμεσα, ποτέ  και για καμιά «θέση». Αν βρεθεί κάποιος να με διαψεύσει θα επωμισθώ την ρετσινιά του «πολιτικού» και θα ξανακατέβω στις εκλογές της Π.Ε.ΚΑ.Π. του χρόνου, αλλιώς δεν σκέφτομαι να το επαναλάβω...
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

erlin

Με καλύπτει η απάντησή σου,  είναι λογικές οι εξηγήσεις που δίνεις.

Το μόνο που εξακολουθεί να με στεναχωρεί είναι αυτή η απάντηση:

ΠαράθεσηΗ γενική θέση της Π.Ε.ΚΑ.Π. πάντως για κάθε είδος εργαστηρίου Πληροφορικής είναι επίσημα διατυπωμένη και στο http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=11&ArticleId=43 όπου λέει: στο εργαστήριο Πληροφορικής, σε όλους τους τύπους των σχολείων (Γυμνάσια, Λύκεια, ΕΠΑ.Λ., ΣΕΚ), οφείλουν να αντιστοιχούν δύο μαθητές σε κάθε υπολογιστή και σε κάθε πέντε σταθμούς εργασίες να αντιστοιχεί ένας καθηγητής. (ναι, το 2008 δεν υπήρχε αναφορά στο δημοτικό!)

Πριν μου έδειξες ένα κείμενο του 2009, τώρα μου δίχνεις σε ένα κείμενο του 2008. Πόσο πίσω θα πάμε στις ανακοινώσεις σας; Περιμένω μια επίκαιρη θέση, μια ανακοίνωση στο επίσημο site σας, που να αναφέρεται ευθέως και όχι πλαγίως στα εργαστήρια του δημοτικού και στα ιδιαίτερα προβλήματα που αυτά αντιμετωπίζουν.


erlin

#103
Παράθεση από: skoud στις 20 Νοε 2010, 10:30:15 ΠΜ
Αν δεν θέλεις ούτε αυτό σε καλώ πάντως, σοβαρά, να συμμετάσχεις στην επιτροπή που συγκροτούμε για την μελέτη-πρόταση του όλου θέματος στο Δημοτικό (Πρόγραμμα σπουδών, εργαστήρια κ.λπ. κ.λπ.). Ιδού η Ρόδος...

Οσον αφορά την μελέτη-πρόταση καλό είναι να ξεφύγετε από αυτή την λογική των ειδικών και των επιτροπών. Και για λόγους πρακτικούς (που να βρεθούμε συνάδελφε πατήσια κολιάτσου θέλει 1 ώρα να πας) και για λόγους διαφάνειας. Αυτά με τις επιτροπές τα κάνει το υπουργείο και αυτή την λογική πολεμάμε όλοι και εσείς φαντάζομαι. Να καταθέσετε την  μελέτη-πρόταση για τα δημοτικά πριν την οριστική δημοσίευση της κάπου στο ιντερνετ προτείνω εδώ http://pprimarysch.wikispaces.com/

Για να την δούμε να δούμε τα ενδεχόμενα λάθη της και να αντιδράσουμε έγκαιρα πριν δημοσιευθεί στο επίσημο site σας. Γιατί ότι δημοσιεύεται δεν ξε-δημοσιεύεται και αν υπάρχουν λάθη ακόμα και τα ανθρώπινα και εμάς μας θυμώνουν και εσας σας εκθέτουν σε οποιονδήποτε κακόβουλο.